diepenbrockstraat 6
5481PM schijndel

9,0

KiyOh 812 9,0

Ferry van der Heijden beoordeelde op 2019-07-05

Super bedrijf en goede communicatie, verzenden duurt soms iets langer als ze het niet op voorraad hebben, maar je wordt hier altijd netjes van op de hoogte gebracht.
Tot nu toe heb ik het volgende besteld via Best Fight Shop en er zal spoedig meer volgen.
3 Taekwondo pakken.
meerdere tokken voor man en kind,
een aantal bitjes.
2 borstpantsers

Max beoordeelde op 2019-05-13

Ik heb in januari een Aikido-pak besteld maar moest wegens omstandigheden stoppen met Aikido toen ik het pak net binnen had, ik heb 'm helaas nooit kunnen gebruiken. Vervolgens ben ik een tijd lang ziek geweest en ik dacht dat ik al te laat zou zijn om het pak te retourneren toen ik ontdekte dat ik tot 100 dagen na mijn bestelling nog iets terug kon zenden. De website herkende mijn ordernummer niet dus ik heb een mailtje gestuurd, ik kreeg een reactie met een retourlabel dat ik kon uitprinten en nadat ik het pakket heb terugverzonden kreeg ik binnen no-time het geld teruggestort.

Kortom, ik ben heel goed geholpen en het retour zenden van mijn pak ging veel soepeler en sneller dan ik had verwacht.

Erik beoordeelde op 2019-05-11

Echt een goede shop, mooie spullen, prima prijzen, snelle levering en vooral.....zeeeer goede service.
Dit is een shop waar de klant nog op een voetstuk staat.

arnold beoordeelde op 2017-04-07

Zeer goede service. Heel erg tevreden. Goede en snelle communicatie. Retour is goed geregeld en snelle betaling. Wat fijn is is dat er snel gereageerd wordt op vragen.

Goed voorbeeld voor vele andere bedrijven.

Reactie van Best Fightshop:
Heel hartelijk dank voor uw review, Fijn te horen dat u tevreden bent, hier doen we graag ons best voor! Bedankt! M.v.g Jack de Smit

Tim beoordeelde op 2016-12-23

Normaliter schrijf ik nooit een recensie echter voor best fightshop maak ik heel graag een uitzondering. De levering is zeer snel. Ik heb ook een paar keer zowel mail als telefonisch contact gehad en dit was ook echt super. Heel vriendelijk en bereidwillend om je zo snel mogelijk en zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Gewoon top!!

Reactie van Best Fightshop:
Hartelijk dank voor uw review, fijn dat te horen. We doen graag ons best, bij Best Fightshop. Fijn te horen dat dit ook zo wordt ervaren! Fijne feestdagen gewenst!

Priscilla beoordeelde op 2016-12-21

Ik was al jaren op zoek naar een standaard voor mijn drie Samurai zwaarden en ik kon maar niets vinden waar ze alle drie in konden. Nu eindelijk na jaren in de kast te hebben gelegen kan ik ze trots showen in de mooie standaard die ik bij Best Fightshop heb besteld. De prijs was goed en de levering was snel: nog voor kerst! Ben er heel erg blij mee!

Ryan beoordeelde op 2016-09-12

Dik tevreden. Was een fout (van mijn kant) met de bestelling maar werd snel en zeer vriendelijk geholpen.

Frans beoordeelde op 2016-08-02

Had een Set ITF Taekwon-Do Beschermers point fighter besteld. Erg snel ontvangen, goed verpakt. Goede kwaliteit spullen. Desondanks raakte er een stitch van een voetbeschermer los. Gemeld bij Jack en heeft het prima opgelost. Dik tevreden over service en de communicatie.

Alie Loeff beoordeelde op 2016-03-24

Nette klantenservice. Uitgebreid assortiment

Reactie van Best Fightshop:
Beste Mvr Loeff, Sorry mocht u geen persoonlijk bericht hebben ontvangen, naast de vele bestellingen proberen wij ook de mails enz. spoedig te beantwoorden. Facebook houden wij inderdaad minder bij dan email, en telefoontjes. We hebben helaas niet persoonlijk op uw mail kunnen reageren maar heeft ons systeem al wel een track en tracecode verzonden, het pakket is dus al onderweg naar u toe. U heeft zondag de bestelling geplaatst welke wij maandag ochtend direct hebben kunnen verwerken. Als levertijd vermelden wij bij dit product +- 3 tot 5 werkdagen (let op feestdagen), wij hebben de vermelde levertijd dus gehaald, mochten wij de aangegeven levertijd niet halen dan doen wij ons uiterste best klanten daarover direct te informeren. Bedankt voor uw bericht. Met vriendelijke groeten Jack de Smit

Kees Brouwer beoordeelde op 2016-02-19

Op zoek naar een set sais voor Ryukyu Kobujutsu kwam ik bij Best Fightshop terecht. Uit het ruime aanbod sais heb ik gekozen voor een set Fuji Mae chromen sais met opbergtas. De levering duurde iets langer dan verwacht maar voor mij was dat geen probleem. Ik werd hiervan trouwens ook middels mail netjes van op de hoogte gebracht. Met de sais ben ik zeer tevreden, ze zijn prachtig, Goede kwaliteit, mooie afwerking en ze liggen fijn in de hand. Ik ga hier in de toekomst zeker nog meer bestellen.

Reactie van Best Fightshop:
Hartelijk dank voor uw reactie, en fijn te horen dat u tevreden bent over de producten! Jammer als een levering wat langer duurt dan gebruikelijk, mocht een uniek product hier niet op voorraad liggen dan wordt deze besteld en zijn ook wij afhankelijk van leveranciers en vervoersbedrijven. We proberen dan iedere klant zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Wanneer een klant een account heeft kan men ook ten alle tijden zelf de status van een bestelling bekijken en volgen met track en trace zodra deze hier is verzonden. Graag tot een volgende keer. M.v.g Jack de Smit

Mateusz beoordeelde op 2016-01-14

Geweldige service , deskundig advies en bijna direct antwoord op mijn vragen. Word goed op de hoogte gehouden! Ik heb voortaan mijn vaste adres voor al mijn Aikido benodigdheden!

Reactie van Best Fightshop:
Hartelijk dank voor uw reactie, en fijn dat te horen! We hopen ons aanbod en dus ook voor het Aikido nog steeds verder uit te breiden in de toekomst.
M.v.g Jack de Smit

Stefan beoordeelde op 2016-01-08

Goede ervaringen met deze webshop. snelle levering indien voorradig. Goede communicatie. prima verzending.

Reactie van Best Fightshop:
Hartelijk dank voor uw ervaring, we hebben inderdaad niet alles hier op voorraad, daarvoor is het aanbod te groot. Toch kunnen we snel leveren door samen te werken met gepassioneerde mensen uit de vechtsport.
M.v.g Jack de Smit

marcel beoordeelde op 2015-12-16

Meerdere keren iets besteld hier, en altijd snel geleverd en goed materiaal voor een mooie prijs.
Nu nog een karate pak in de bestelling staan waarvan ik dezelfde dag een mail kreeg dat hij besteld was bij het hoofdkantoor dus hopen dat deze ook snel leverbaar is.

Ga zo door

Reactie van Best Fightshop:
Bedankt voor je reactie, mocht er een artikel bij zitten welke hier niet op voorraad is dan kunt u van ons verwachten dat we het toch z.s.m leveren. U kunt ten alle tijden de status van uw order bekijken, en we houden u op de hoogte met track en trace zodra verzonden. M.v.g Jack de Smit

Luck beoordeelde op 2015-12-03

Alweer een prachtige geborduurde Jiu-Jitsu Bruine Gordel, ditmaal voor mijn dochter, alweer prima borduurwerk "tweezijdig" en stevig.
Hartelijk Dank Jack,
De zwarte gordels voor Taekwondo alsook Jiu-Jitsu zullen bij jullie besteld worden!
Goede communicatie, snel geleverd .. Dank U

Reactie van Best Fightshop:
Hartelijk dank voor uw reactie! Graag gedaan geniet van uw welverdiende band!
Groeten Jack.

Mark beoordeelde op 2015-10-22

Had een paar scheenbeschermers en hoofdbeschermer besteld. Kreeg na een aantal dagen een mail dat de bestelde hoofdbeschermer niet te leveren is en dat de leverancier niet had gereageerd op hun mail over hoe lang de levertijd zou zijn. Er werd door Best Fightshop een alternatief hoofdbeschermer geadviseerd. Vrij kort daarna werd mijn geld voor de hoofdbeschermer al weer terug geboekt naar mijn bankrekening. Scheenbeschermers zijn alsnog opgestuurd zonder verzendkosten. Heb nu nog steeds mail contact met Jack de Smit van Best Fightshop over een andere hoofdbeschermer.
Hele goeie service en bijna direct wordt je geld terug geboekt wanneer het bestelde artikel niet te leveren is.

Reactie van Best Fightshop:
Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het erg vervelend als blijkt dat een fabrikant niet direct kan leveren, we hebben getracht contact te leggen met alternatieve leveranciers om alsnog het bestelde geleverd te kunnen krijgen. Bij de meeste leveranciers waar wij mee samenwerken kunnen wij een actuele voorraadstatus zien. Helaas is het op het moment niet mogelijk om de actuele voorraad direct te koppelen met onze shop. (hopelijk in de toekomst wel) We zouden graag zien dat producten die niet leverbaar zijn niet verschijnen in onze shop. Gelukkig hebben we een groot aanbod, wat we regelmatig uitbreiden met unieke producten zodat we een goed alternatief kunnen aanbieden. Wij kiezen ervoor om niet alle aangeboden spullen zelf op voorraad te leggen om scherpe prijzen te kunnen blijven bieden. We houden contact, en bedankt voor deze review! Met vriendelijke groeten Jack de Smit

Rico beoordeelde op 2015-10-21

Kyokushin pak besteld ,pak te klein en retour opgestuurd en na datum van mail weer snel de juiste pak maat ontvangen! Kwaliteit is super en super vriendelijk zowel telefonisch als per mail... Complimenten daarvoor,nu aan het kijken voor andere spullen op de site. Misschien een leuke tip om evt prijsvragen te doen ?

Reactie van Best Fightshop:
Beste Rico, Bedankt voor uw review! En bedankt voor de tip, we hebben nog heel wat plannen voor onze shop voor een nog betere winkelervaring, hier wordt dan ook druk aan gewerkt! We zetten de prijsvragen dus ook op ons lijstje.

Met vriendelijke groeten Jack de Smit

R.Martina beoordeelde op 2015-09-25

Zeer goede communicatie! Alle e-mails werden spoedig beantwoord, producten zijn top kwaliteit and scherp geprijsd. Ik had een product gekocht dat later bleek een fabrieksfout te hebben gehad, deze werd zonder veel moeite vervangen, met zeer goeie customer service! Alles was duidelijk en eerlijk. Ik had hier het gevoel van 'klant is koning'. Zeker aan te raden!

Reactie van Best Fightshop:
Beste Mhr, Martina. Bedankt voor uw reactie dit horen we graag, de fabrieksfout was al vervelende genoeg! Geniet van uw trainingen in uw nieuwe pak! Met vriendelijke groeten Jack de Smit

nijboer beoordeelde op 2015-07-28

ziet er goed uit en netjes geleverd.

Luc beoordeelde op 2015-07-18

Prettig en correct mail-verkeer, erg duidelijk en met goed voorbeeld.
Snelle levering.
Uiteraard een Top product "geborduurde gordel".
Dank U

Reactie van Best Fightshop:
Hartelijk dank voor uw reactie, we hebben een zo goed mogelijk voorbeeld proberen weer te geven. En u wat leuk dat we de foto van uw band mochten gebruiken in onze shop! Dit geeft een nog beter voorbeeld. M.v.g Jack de Smit

Gerard beoordeelde op 2015-05-22

Echt een aanrader als u spullen wilt bestellen vanuit deze Fightshop winkel.
een super snelle levering en prima service.

Reactie van Best Fightshop:
Bedankt voor uw reactie, graag gedaan!