Professor Eijkmanlaan 108
2035XD Haarlem

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Luusi Hendriks beoordeelde op 2018-10-16

Mooi product en goed verpakt geleverd. De kleur en de geur is fantastisch.

K Van Oijen beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering, ontvangst per brievenbus dus geen ‘gedoe’ met koeriersdiensten.

J.L Visschers beoordeelde op 2018-10-06

Bliksemsnelle levering, prima kwaliteit.

Fred van den berg beoordeelde op 2018-08-29

Prachtig!

Shekeeb beoordeelde op 2018-08-10

Meesterlijk saffraan. Heel mooi verpakt en zeer snelle levering.