Pieter Stuyvesantweg 198
058 289 70 85

Bol.com 5 9,2

Brigitte Quekel beoordeelde op 2019-05-13

Nicolien van Loef beoordeelde op 2019-05-10

Meer dan Prima kwaliteit voor een lage prijs! Erg tevreden!

Reactie van Bestelprint.nl:
Geniet van de foto op canvas, bedankt voor je beoordeling!
Groet, Gert

Corrie Beverloo beoordeelde op 2019-05-10

Bedankt voor de beoordeling. Geniet van het melkmeisje op canvas! Groet, Gert

aleksandra czarnuch beoordeelde op 2019-05-06

Alles is super leuk dank u wel

Reactie van Bestelprint.nl:
Bedankt voor je positieve reactie! Veel plezier met jouw foto's op canvas. Groet, Gert

Linda van de Ven beoordeelde op 2019-05-05

Textielposter mooi afgedrukt.
In eerste instantie ontbrak het ophangkoord, maar bij navraag werd dit in korte tijd nagezonden.

Reactie van Bestelprint.nl:
Beste Linda, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zo kan je jouw textielposter niet ophangen. Hoe heb je navraag gedaan? Ik heb onze mailaccounts doorzocht maar geen bericht van jou gevonden? Als je ons even een email stuurt naar info@bestelprint.nl zorg ik dat je zo snel mogelijk jou textielposter kunt ophangen.

Groet, Gert

Petra Zwaans beoordeelde op 2019-05-04

Goede service eb hulp online

Reactie van Bestelprint.nl:
Fijn dat je tevreden bent over de online hulp! Geniet van je nieuwe kussen hoezen. Groet, Gert

Cathy Luschen beoordeelde op 2019-04-28

Melkmeisje op canvas laten printen. Mooie kwaliteit, gratis ophangsetje erbij. Goede prijs kwaliteit verhouding. Super tevreden!

Jouw interieur heeft er een echt museumstuk bij. Geniet ervan! Groet, Gert

Eddy Looy beoordeelde op 2019-04-22

mooie kwaliteit

joke Mulder beoordeelde op 2019-04-20

Eenvoudig te bestellen, duidelijke site. Snelle levering. Eenvoudig op te hangen, kind kan de was doen.

Stef Ludwig beoordeelde op 2019-04-05

Super snel geleverd en ziet er super mooi uit voor dat geld

Myrthe von Piekartz beoordeelde op 2019-03-21

Roger Blankert beoordeelde op 2019-03-08

Dieverke Venhuis beoordeelde op 2019-03-04

Goede service, extra hulp en communicatie via de app. en goede adviezen en toch mijn beslissing gevolgd.
Super !!

Marion Wolters beoordeelde op 2019-03-04

Axel Guttzeit beoordeelde op 2019-02-20

Els beoordeelde op 2019-02-13

Een textielposter besteld bij bestelprint.nl, mooi resultaat!
De levering was iets vertraagd, maar na een mailtje van mijn kant hierover kreeg ik snel een reactie en werd de bestelling alsnog heel snel geleverd. Heel tevreden!

Anju beoordeelde op 2019-02-08

Goede services mooie foto’s blij mee

Marion Smolders beoordeelde op 2019-02-02

L. Dekens beoordeelde op 2019-01-03