Stationsweg Oost 194C 32

Lees
waarom

The Feedback Company 215 9,1

A.Bouchenouf beoordeelde op 2017-10-11

Ik heb hier afgelopen zomer tuintegels besteld. Ik ben toen prima geholpen door Wilbert. Tegels en toebehoren waren ook prima op tijd.
Helaas waren de tegels van zeer slechte kwaliteit (tremico Zeeuws bont). Een aantal tegels waren gebroken bij levering de andere waren van dusdanig slechte kwaliteit dat ze zelfs bij zorgvuldig leggen snel braken. Tegels liggen nu twee maanden en zien er niet uit. Ze zijn bedekt met een witte waas en iedere vlek is zichtbaar. Vlekken van gemorste limonade kunnen onmogelijk verwijderd worden. Tegels absorberen alles waardoor er blijvende vlekken ontstaan. Zeer slechte kwaliteit voor hetgeen ik betaald heb. Tuin is nu een doorn in het oog, verschrikkelijke teleurstelling. Fabrikant Tuinvisie schuift alles van zich af.

Mystery shopper beoordeelde op 2012-12-28

We stelden een vraag aan de helpdesk, helaas kregen we de eerste keer geen antwoord. Naar een herinnering kregen we de tweede keer wel een volledig en goed antwoord.

van Rheenen beoordeelde op 2012-12-04

Wij hebben onze stenen besteld bij Bestratingsweb.nl

De medewerkers waren zeer beleefd en uitermate vakkundig.
Binnen 2 werkdagen werden de stenen al geleverd, echt top!
De bestrating is echt identiek aan de foto op de site.

We zijn echt super tevreden!

2012