De Wieken 71

Mystery shopper

Lees
waarom

Bas Jonkers beoordeelde op 2018-11-17

Makkelijk bestellen, snelle levering en uitstekende prijs

Philippe Blockmans beoordeelde op 2018-11-17

Heel tevreden, zoals gewoonlijk

Rogier de Graaf beoordeelde op 2018-11-14

Nog nooit zo'n pro-actieve en servicegerichte organisatie ervaren! Na bijbetaling voor extra snelle zending, is het PostNL niet gelukt om dit ook waar te maken. Ik ben door Betaalbare Domotica gebeld met excuses hiervoor en krijg het extra bedrag vanuit Betaalbare Domotica zelf teruggestort, omdat dit soort discussies met PostNL vaak lang duren. Tot na sluitingstijd op zaterdag zijn zij in de weer geweest in contact met PostNL om te kijken of ik het pakket kon ophalen. Dit bleek helaas vanuit PostNL niet mogelijk. Huidige voorraad werd voor mij gereserveerd en klaargezet om te verzenden, aangezien PostNL mijn pakket kwijt was. Toen PostNL toch in staat bleek uit te leveren, ervoor gekozen om dat eerst af te wachten. En zelfs op de dag van leveren werd ik gebeld of ik inderdaad alles naar wens had ontvangen. Zeer positief verrast over de hulp en het aanbieden van alternatieven. Voor mij zeker een reden om hier in het vervolg vaker te bestellen!

Robert beoordeelde op 2018-11-04

Z-wave wandschakelaars en controller bij Betaalbare Domotica gekocht welke zeer snel verzonden werden.
1 schakelaar was niet meer op voorraad, werd netjes van te voren gemeld en in een paar dagen als nog thuis gezonden. Uitstekend geregeld dus!

Jaimy van Zijl beoordeelde op 2018-11-01

snelle levering en producten werken perfect

J.E. van den Brink beoordeelde op 2018-10-31

Op voorraad en snel geleverd.

Jan Van Ham beoordeelde op 2018-10-30

Overzichtelijk, goede prijzen, foutelozen leveringen etc.

Marinus den Breejen beoordeelde op 2018-10-25

Prima

Gautier Hankenne beoordeelde op 2018-10-24

snel en vlotte!

J G beoordeelde op 2018-10-14

prima service!

Dave Vleugel beoordeelde op 2018-10-12

Besteld en binnen 2 dagen geleverd, ideaal. Voldoende informatie beschikbaar bij de aankoop, en de opvolging van de bestelling is ook netjes.

Daarom mijn beoordeling op Uitstekend, gewoon zoals ik van een webshop verwacht.

R Kouwenberg beoordeelde op 2018-10-10

Prima snelle levering!

RP Brongers beoordeelde op 2018-09-25

Netjes geleverd in degelijke verpakking en correcte levertijd op de site. Top!

Thijs Jansen beoordeelde op 2018-09-21

Zwave componenten waren niet naar wens. Gratis kunnen terugsturen.

Rob Stolk beoordeelde op 2018-08-30

Snelle levering. Alle goederen goed verpakt. Duidelijke website

John Aardema beoordeelde op 2018-08-27

Ben zeer klantvriendelijk verschillende keren van deskundig advies voorzien alvorens een bestelling te doen. Ook ben ik verschillende keren terug gebelde om het e.e.a af te stemmen.
Vervolgens hebben ze een offerte gemaakt met extra korting.
Top service en scherpe prijs!

Korneel Traen beoordeelde op 2018-08-10

Ik ben heel tevreden met de service van betaalbare domotica. Er was probleem met een geleverd product. Product kwam in gesloten verpakking toe, maar bleek niet te werken. Na een telefoontje en korte check, besloten om terug te sturen (label werd doorgemailed door betaalbare domotica). Na check en oplossing werd product teruggestuurd en het werkte zoals het hoort.

M.R. beoordeelde op 2018-07-27

Na een aanvraag via de mail ontvingen wij binnen 20min al een reactie. Het gevraagde artikel was op voorrraad en dit hadden wij dezelfde dag nog in huis.

Eric De Keyzer beoordeelde op 2018-07-25

Geleverde materiaal was niet helemaal wat het moest zijn maar dat is nadien snel vervangen geweest

Robert Adema beoordeelde op 2018-06-30

Snelle behandeling, meedenkend, en nette prijzen.