De Wieken 71

Mystery shopper

Lees
waarom

Adriaan Chrispijn beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering. Goed verpakt.

Charles beoordeelde op 2019-01-19

AL eerder besteld met een tevreden gevoel. Nu ook weer zeer TOP afhandeling. Een artikel was niet zoals verwacht helaas. Niet de schuld van betaalbare domotica maar hebben het wel TOP opgelost

patrick ooms beoordeelde op 2019-01-18

Prima service. Aeotec Motion sensor binnen 1 werkdag geleverd.
Sensor zelf werkt goed, geen batterijen nodig.

Kees Huigen beoordeelde op 2019-01-11

Geprofiteerd van de aanbieding van de Fibaro Motion Sensor, op donderdag rond 15.30 besteld, keurig verpakt op vrijdag ontvangen.
Geen bezorgkosten en geen creditcardtoeslag in rekening gebracht.
Kortom, 'k ben uiterst tevreden.

Frank Biermans beoordeelde op 2019-01-06

Zeer snelle en correcte levering.

Jan van Asselt beoordeelde op 2019-01-06

Altijd goed

Raymond van Asseldonk beoordeelde op 2019-01-06

Tevreden.

ShaneDK beoordeelde op 2019-01-02

Heel tevreden, goede service!

Herman Bogaerts beoordeelde op 2018-12-29

Snelle service tegen goede prijzen !!

S. Harinck beoordeelde op 2018-12-29

Snelle levering en goede informering van de voortgang van het bestelproces.

Robert beoordeelde op 2018-12-28

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Gilbert Verschueren beoordeelde op 2018-12-25

Snel afgeleverd

Jan Ruisch beoordeelde op 2018-12-25

Als je een foute keuze maakt bij je betaling, en je gaat een stap terug herkent het prog je geschenkbon niet meer, maar met telefonische tussenkomst werd alles meteen in orde gebracht. Knap werk!

Twan van Eijk beoordeelde op 2018-12-24

Bestelling keurig geleverd zoals op de website vermeld staat. Ook perfect verpakt, zodat er tijdens het transport niets kan beschadigen. Klasse.....

Ivo Derksen beoordeelde op 2018-12-23

Bijzonder snel, goede aanbiedingen en alles wat je zou willen van een webwinkel. Op de hoogte gehouden en snel geleverd mét track and trace.

John Scheele beoordeelde op 2018-12-23

Goede service, snelle levering en support achteraf.

Frans van Huizen beoordeelde op 2018-12-22

De service en leversnelheid in combinatie met de concurrerende prijs is uitstekend. Ik heb 3 Heiman rookmelders aangeschaft en een Fibaro Thermostaat welke helaas kapot was retour gestuurd. Ik heb binnen 24 uur de rookmelders ontvangen en ook de thermostaat is direct vervangen door een nieuwe. Perfecte service dus!

Hans Besselink beoordeelde op 2018-12-21

Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding (wel aanbieding) en snelle levering.

Eric Vrugt beoordeelde op 2018-12-16

Zeer snel en juist geleverd

Dmitri Martens beoordeelde op 2018-12-15

Zeer behulpzame vakkundige mensen. Domotica is al duur genoeg, leuke aanbiedingen bij deze shop. Zeer snel geleverd netjes verpakt. Ik ben een tevreden klant.