De Wieken 71

Mystery shopper

Lees
waarom

Thijs Jansen beoordeelde op 2018-09-21

Zwave componenten waren niet naar wens. Gratis kunnen terugsturen.

Rob Stolk beoordeelde op 2018-08-30

Snelle levering. Alle goederen goed verpakt. Duidelijke website

John Aardema beoordeelde op 2018-08-27

Ben zeer klantvriendelijk verschillende keren van deskundig advies voorzien alvorens een bestelling te doen. Ook ben ik verschillende keren terug gebelde om het e.e.a af te stemmen.
Vervolgens hebben ze een offerte gemaakt met extra korting.
Top service en scherpe prijs!

Korneel Traen beoordeelde op 2018-08-10

Ik ben heel tevreden met de service van betaalbare domotica. Er was probleem met een geleverd product. Product kwam in gesloten verpakking toe, maar bleek niet te werken. Na een telefoontje en korte check, besloten om terug te sturen (label werd doorgemailed door betaalbare domotica). Na check en oplossing werd product teruggestuurd en het werkte zoals het hoort.

M.R. beoordeelde op 2018-07-27

Na een aanvraag via de mail ontvingen wij binnen 20min al een reactie. Het gevraagde artikel was op voorrraad en dit hadden wij dezelfde dag nog in huis.

Eric De Keyzer beoordeelde op 2018-07-25

Geleverde materiaal was niet helemaal wat het moest zijn maar dat is nadien snel vervangen geweest

Robert Adema beoordeelde op 2018-06-30

Snelle behandeling, meedenkend, en nette prijzen.

Gast beoordeelde op 2018-06-30

Vragen per e-mailadres werden snel beantwoord, bestelling eerst volgende netjes bezorgd.

Danny op de Dijk beoordeelde op 2018-06-12

Zeer tevreden over de website, bestelling, levering en bezorging. Alles zeer netjes tot in de puntjes geregeld. Waarom dan die Goed en niet Uitstekend. Dit hoofdzakelijk omdat ik alle mails die ik ontving van Betaalbare Domotica. Moest terug vinden in de SPAM folder van mijn gmail adres. (als Iter weet ik dat hier een issue is met een SPF record die niet geheel goed ingesteld is), en toch ondanks die een kleine puntje van kritiek zal ik zeer zeker Betaalbare Domotica positief aanraden bij vrienden en kennissen en zal zeer zeker terug keren voor eigen spullen die nodig mochten zijn.

Richard beoordeelde op 2018-06-10

Na bestelling de volgende dag in huis.

Remko Boon beoordeelde op 2018-06-06

Keurig en snel.

Pascal De Geyndt beoordeelde op 2018-06-05

Website leidt tot goede informatie en een gemakkelijk proces van bestelling / betaling en levering.

JPtB beoordeelde op 2018-05-26

- Uitstekende service
- Snelle reactie op vragen
- De retourzending gaat ook probleemloos
- Kortom: uitstekend!!

Marijn Roverts beoordeelde op 2018-04-26

snelbinnen

Peter Cogen beoordeelde op 2018-04-22

Uitstekende website die helpt met het maken van technisch soms moeilijke beslissingen. Snelle afhandeling & levering. Directe en 100% bevredigende respons op mijn klacht over één van de items. Ik beveel Betaalbare Domotica warm aan.

Ingo Weppel beoordeelde op 2018-04-20

Correcte en snelle levering

Remco van Dijk beoordeelde op 2018-04-10

Keurig binnen dag geleverd, zou er zo weer bestellen

Fred Waas beoordeelde op 2018-04-04

Snelle levering en product in orde, goede prijs kwaliteit verhouding.
als ik meer nodig heb ga ik hier zeker terug komen!!!

daan Blinde beoordeelde op 2018-04-01

snelle levering!

jan vyncke beoordeelde op 2018-03-31

Snelle afhandeling. Scherpe prijs met kortingen