De Wieken 71

Mystery shopper

Lees
waarom

Erik Kunst beoordeelde op 2019-03-18

Supersnel in huis. Prima!

Karel Keers beoordeelde op 2019-03-18

Zeer tevreden. Nette website en goeie prijs, vervolgens netjes geleverd en was het product netjes verpakt.

Janny Attema beoordeelde op 2019-03-04

Uitstekende service. Ik wilde zeker weten of het product op voorraad was en heb contact opgenomen via de telefoon. ( Bij de vorige webshop was die niet meer te bestellen). Ik werd heel vriendelijke te woord gestaan en ze is ook meteen gaan kijken in het magazijn of het product er echt zou zijn. Dit was het geval en ze heeft meteen een order aangemaakt en opgestuurd. Volgende dag was het product in huis! Top!

G Bergmans beoordeelde op 2019-03-03

Conform bestelling erop tijd

Patrick de Winter beoordeelde op 2019-03-02

Snel, duidelijk em goed geprijsd

Stefan beoordeelde op 2019-02-23

Top prijs en snelle levering.

Tom Van de Vyver beoordeelde op 2019-02-22

Snel geleverd mooi verpakt, dus uitstekend 😁!

Yves Vander Beken beoordeelde op 2019-02-19

Zeer goede prijs, zeer snel geleverd en conform tot aankoop

Wim Lemkens beoordeelde op 2019-02-19

Vlotte service. Ook wanneer ik vragen had.

marcel mensink beoordeelde op 2019-02-19

Prima levering ,mooi vlot bestel proces

Prima bedrijf

Auke Wiering beoordeelde op 2019-02-15

Goede ondersteuning bij vragen en vlotte levering

Evert Gijsbertse beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering, netjes ingepakt en uitstekende prijs. Producten hebben goede handleiding, de combinatie, sensors, controller en domotica applicatie (Domoticz) blijft wel puzzelen....maar dat is de hobby :-)

S Simon beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering, goed product met uitstekende beschrijving waar deze allemaal mee samen werkt

BE beoordeelde op 2019-02-09

Besteld, gemaild en de dag erop geleverd. Prima service. Volgende bestelling is inmiddels ook al gebeurd.

Thomas Been beoordeelde op 2019-02-08

Snel en betaalbaar

M. Schraven beoordeelde op 2019-02-07

Prima bestelproces. Netjes de volgende dag geleverd. Wordt goed op de hoogte gehouden.

Jeroen Ligt beoordeelde op 2019-02-06

Tevreden

Arnold Kamminha beoordeelde op 2019-02-03

De bestelde modules werkten niet goed. Kan gebeuren. De webshop ondersteunde uitstekend door zelf de modules ook te testen. Daarna te adviseren over juiste oplossing en stuurde vervagende onderdelen zeer snel op, vooruitlopend op terugsturen van defecte onderdelen. Deze webshop snapt wat service is!

Adriaan Chrispijn beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering. Goed verpakt.

Charles beoordeelde op 2019-01-19

AL eerder besteld met een tevreden gevoel. Nu ook weer zeer TOP afhandeling. Een artikel was niet zoals verwacht helaas. Niet de schuld van betaalbare domotica maar hebben het wel TOP opgelost