Betaalbarekunst

Betaalbarekunst

Wij zijn dé webshop in betaalbare kunst voor "boven de bank". Onze webshop biedt een brede selectie van direct te leveren grote, goedkope schilderijen, alle met een maand op-zicht-garantie. Onze schilderijen zijn altijd 100% handgeschilderd met echte olie- of acrylverf door ons eigen team van ervaren kunstenaars. Van moderne abstracte schilderijen tot kleurrijke figuratieve kunst en al vanaf 1 euro in onze kunstveiling.

De zekerheden van https://www.betaalbarekunst.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015