Afrikaweg 51
9407TP Assen
0592820288
KvK 02088792

Aart van der Kuijl beoordeelde op 2017-07-25

BetervoorOgen blijkt behalve een goed product te leveren ook een uitstekende klantenservice te hebben, die bij vragen prompt goede oplossingen biedt.

Kiril Tsvetkov beoordeelde op 2017-04-23

De brillen zijn prima.. alleen heb ik last het montuur .. ik krijg pijn achter mijn linker oor dus gebruik ik een beetje papier om het zachter te maken.. Als u een oplossing heeft dan hoor ik het graag

Den Franke beoordeelde op 2017-04-01

prima. Snelle levering en fijn product.

Wim Osinga beoordeelde op 2017-03-12

Bestelling werd snel geleverd, product goed verpakt en goede kwaliteit!

J.K. beoordeelde op 2017-02-22

De verzending door DPD beviel me absoluut niet, maar de service van BeterVoorOgen was prima!

Reactie van BetervoorOgen:
Wat vervelend om te horen dat de bezorging van DPD u niet beviel.

Wij willen graag kwaliteit bieden vanaf de webshop van BetervoorOgen tot aan uw deur.
Kunt u aangeven wat er niet naar wens was, zodat wij hier actie op kunnen ondernemen.

Martin van der Woude | BetervoorOgen

Gerard van der Woude beoordeelde op 2017-02-08

De voorzet filter past prima op mijn computerbril, perfect beeld en rustig voor de ogen. Goed advies.

Inge van der Woude beoordeelde op 2017-02-06

Wat een verademing, zo'n blauw licht filter bril. Je merkt direct, dat het Beter voor je Ogen is. Als ik hem nu af doe, begrijp ik niet, dat ik zonder heb gekund.

Karin Schaap beoordeelde op 2017-01-29

Deze bril helpt uitstekend! Ik ben erg blij dat ik hem heb besteld. De bril heeft een modern montuur.

Manon van Baarsen beoordeelde op 2016-12-31

Snelle levering, netjes verpakt. De opmerking die je kunt plaatsen bij bestelling hoeft wat mij betreft niet op de bon.

Ada Kuiper beoordeelde op 2016-12-03

Had per abuis 2x dezelfde leesbril besteld en betaald, na belletje van Betervoorogen snel opgelost.

Barbara Stolte beoordeelde op 2016-11-26

prima service. Binnen een paar werkdagen in huis en afbeelding leek goed op het echte exemplaar.

monique schuler beoordeelde op 2016-10-25

snelle levering

Joke beoordeelde op 2016-08-29

Goed telefonisch advies - snelle levering.

johan Beverwijk beoordeelde op 2016-08-28

Na een telefonische gesprek voor meer infomatie ,heb ik mijn order geplaatst . En is het gevraagde artikel al de volgende dag ,bij mij thuis afgeleverd top dus.

Peter van Eekelen beoordeelde op 2016-06-01

goed

F Vernhout beoordeelde op 2016-05-29

goede uitleg

Ellen beoordeelde op 2016-05-27

Wayline blue filter bril gekocht. Mijn dochter slaapt beter. Nu nog wachten wanneer er nieuwe binnenkomen zodat de rest van de familie ook zo'n bril heeft.

Vanisha beoordeelde op 2016-04-10

Prima product!

Christina beoordeelde op 2016-02-18

Via de site, met duidelijke informatie besteld. Later had ik nog vragen en werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Miranda de Boer beoordeelde op 2016-02-17

Snelle levering. Product voldoet aan de beschrijving en verwachting.

2016