BestevĆ¢erstraat 30 2
1056HN Amsterdam

Amy Waardenburg beoordeelde op 2019-03-24

Snelle bezorging. Leuke producten. Minpunt is de verzendkosten.

Sarah de Boer beoordeelde op 2019-03-23

Volgende dag de bestelling in huis. Fijne webwinkel!

W Boomker beoordeelde op 2019-03-22

Snelle bestelling. De producten zijn zoals ik had verwacht.
En ik ga bewuster de producten kopen ook voor ons milieu

Heleen de Haan beoordeelde op 2019-03-22

Zo fijn dat de verpakking volledig op het oud papier kan

Coby Van haaften beoordeelde op 2019-03-22

Tine - BringMe Cigna Slegers beoordeelde op 2019-03-22

Zeer goede service. Alleen spijtig dat de verzendkost naar België redelijk hoog is.

W.E. Huizenga beoordeelde op 2019-03-22

Jessica Haeke beoordeelde op 2019-03-22

Katherine Encalada beoordeelde op 2019-03-19

Monique Van Oosten beoordeelde op 2019-03-18

goed en snel geleverd

Lotte beoordeelde op 2019-03-18

Nog nooit werd mijn onlinebestelling zo snel in behandeling genomen en dat terwijl ik het 's avonds bestelde..volgende dag gewoon in huis. Top!

Marike Struik beoordeelde op 2019-03-17

Er is een gevarieerd aanbod, super handig om van alles in 1 x bestellen! Netjes verpakt, snel verzonden, een goede keuze voor verantwoord shoppen

Lisanne van Hasselaar beoordeelde op 2019-03-17

Alles was prima! Levering zoals beloofd en de producten zoals verwacht. Ik ben erg tevreden en als het product bevalt in gebruik (je moet even wennen aan de poederdeo) dan ga ik zeker weer bestellen.

ilse Van Hees beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering.

Karin van Iersel beoordeelde op 2019-03-17

Prima! Volgende dag de bestelde producten al in huis. Goed verzorgd.

Kim Voermans beoordeelde op 2019-03-17

Anita Borst beoordeelde op 2019-03-16

Prachtig assortiment, supersnelle levering en goed bereikbare klantenservice.

Anne Veltrup beoordeelde op 2019-03-15

Marieke Gerritsen beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering, goede productenlijn!

Daphne Lubbes beoordeelde op 2019-03-15