BestevĆ¢erstraat 30 2
1056HN Amsterdam

Laura Van Schelt beoordeelde op 2018-07-18

Wat een goede ervaringen heb ik opgedaan met alle Zonneproducten besteld op deze site! Ook contact gehad met het callcenter, vriendelijk geduldig en van goed advies voorzien. Super kwaliteit producten. Kortom op deze site ga ik vaker winkelen!

Janneke van Dooren beoordeelde op 2018-07-16

Joyce van Heest beoordeelde op 2018-07-16

Jelda knol beoordeelde op 2018-07-15

Karin van den Berkmortel beoordeelde op 2018-07-15

Pauline Smit beoordeelde op 2018-07-15

Erg snelle levering

S. beoordeelde op 2018-07-14

Mijn bestelling werd supersnel geleverd en was met zorg verpakt. Een feest om uit te pakken en cadeau te geven. Bedankt!

Roelie Elting beoordeelde op 2018-07-14

suzan van dam beoordeelde op 2018-07-13

Mirella van der Grond beoordeelde op 2018-07-12

Japke van Wolfswinkel beoordeelde op 2018-07-11

Caroline van Dijk beoordeelde op 2018-07-11

Bestelling was vlot binnen, altijd fijn!
Het mad hippie vitamine C serum bevalt goed, maar kan ik qua werking nog niet goed beoordelen.
De madara plum plum lip balsem is heerlijk!
De aluminiumvrije loveli deo voor de gevoelige huid vind ik wat onhandig in het gebruik. De stick is niet erg smeuiig, dus moeilijk smeren. Weet niet of ik die weer zou bestellen.

Marco Cimballi beoordeelde op 2018-07-10

Georgia Christodoulidou beoordeelde op 2018-07-09

Barbara ten Berge beoordeelde op 2018-07-08

Super tevreden, snelle levering en goeie producten.

diane put beoordeelde op 2018-07-08

Sabina de Vries beoordeelde op 2018-07-08

Danita Kuiten beoordeelde op 2018-07-06

Heel snel mijn pakketje binnen top ! En blij met me nieuwe shampoo en Zonnenbrand Love green

Wietske Millekamp beoordeelde op 2018-07-06

Citty van Aart beoordeelde op 2018-07-06