Bestevâerstraat 30 2
1056HN Amsterdam

Marieke beoordeelde op 2018-04-18

Echt geweldig! Ik bestelde vrijdagavond om 21.55 uur en had het gewoon de volgende dag al in huis! Topservice dus en superblij met de mooie produkten!

Suzanne Ketelaars beoordeelde op 2018-04-09

De shampoo en creamspoeling die ik had bestelt, heb ik tot nu toe een fijne ervaring mee mijn haar is er zeker al iets op vooruit gegaan.

fionulla van der groep beoordeelde op 2018-04-08

pakket was snel geleverd en goed verpakt en de spullen zijn zalig. goede verpakkingen en goede kwaliteit! prijs helemaal waard.

Frank Ingenpasz beoordeelde op 2018-04-07

Prima verlopen. Graag weer

Michelle De Bruijn beoordeelde op 2018-04-07

Nette service, snelle levering, fijne producten voor betaalbare prijzen!

Conny Soekrasno beoordeelde op 2018-04-04

Woensdag besteld en volgende dag geleverd. Netjes verpakt. Ik gebruik de happy mad serum nu enkele dagen en ben er heel blij mee. Voelt goed aan en nu afwachten voor het resultaat. Daarnaast een concealer die iets te donker qua kleur is maar wel fijn werkt. Al met al voor een eerste aankoop tevreden. Dank. Connt

Martine Van den Braak beoordeelde op 2018-04-02

Snelle levering!! Even wennen aan de deodorant maar bevalt nu prima!!

Brigitte Heuvels beoordeelde op 2018-04-02

Snelle levering ,top shampoo!

Sølvi Van den Ende beoordeelde op 2018-04-01

Heel snelle levering en het product bevalt uitstekend! Vanaf nu gebruik ik alleen dit merk deodorant!

Ilse Verhoef beoordeelde op 2018-03-30

Vlot geleverd. Duidelijke communicatie over bestelling en levering.

Hella Hamelers-Paulus p/a IKNL beoordeelde op 2018-03-30

Prima en snelle service.

Anoniem beoordeelde op 2018-03-30

Vlotte verwerking en bezorging van bestelling. Per mail wordt je precies op de hoogte gehouden van de voortgang van de verzending. Dit samen met de duidelijke informatie over het product op de website gaf mij een gevoel van vertrouwen.

Reactie van Bewust Puur:
Dank je wel voor je review. Dat waarderen we enorm en hopen je snel weer te zien bij Bewust Puur!

Charlotte Smets beoordeelde op 2018-03-27

Ik ben erg tevreden over zowel de snelle levering, duidelijke communicatie als het product zelf.

Antoinette Gijsberts beoordeelde op 2018-03-27

Lekker gewinkeld. Goede informatie bij de producten en snelle levering.

Hanane Tafarsiti beoordeelde op 2018-03-26

Heel tevreden. Ik had het proberen te bestellen op de computer maar dat lukte niet goed met internetbankieren. Ik zou het thuis doen. Gelukkig kreeg ik een mail binnen over mijn bestelling dat niet gelukt is en kon ik snel betalen. De volgende dag kreeg ik het binnen.

Geraldine Steenhuizen beoordeelde op 2018-03-26

Super en eerlijk product. Blij mee!!
Zeer snelle levering!

Fauve Farrazijn beoordeelde op 2018-03-26

Super snelle en goede service! Zeer enthousiast!

Nicole Hendrix beoordeelde op 2018-03-25

Reageert snel op email. Snelle levering!
Prima!!

Marleen Joosten beoordeelde op 2018-03-19