BestevĆ¢erstraat 30 2
1056HN Amsterdam

lucy rabou beoordeelde op 2019-07-15

Willy Timmermans beoordeelde op 2019-07-14

Snelle en nette levering toppie

Tamara Macquine beoordeelde op 2019-07-14

Super producten. De deodorant, de facewash, facemist, olie en dagcreme gebruik ik en ik ben zeer tevreden.

Pengyao Li beoordeelde op 2019-07-14

Iris beoordeelde op 2019-07-14

Prima service. Fijne producten.

deema serraf beoordeelde op 2019-07-14

Erg tevreden, snelle levering

Tineke beoordeelde op 2019-07-13

Prima verpakt, nog een extraatje eebij. Bestelling kwam een dagje later als gepland waarover ik wel werd geïnformeerd.

Marjolein Gerding beoordeelde op 2019-07-12

Mooie producten en snelle levering

Mary Kwok beoordeelde op 2019-07-12

Miranda van Krugten beoordeelde op 2019-07-12

Snel, en goed verpakt..

Astrid Poiesz beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering.

Maria Koelewijn beoordeelde op 2019-07-09

TM beoordeelde op 2019-07-09

Makkelijke bestelling, snelle levering.

Mariska Barnier beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering van de broodtrommels.
Goed verpakt.
Top.

S. beoordeelde op 2019-07-08

Fijne webwinkel, mooie producten en snelle levering. Volgende dag in huis. Bijzonder blij mee!

Hannah Wahid beoordeelde op 2019-07-08

noella trostmann beoordeelde op 2019-07-08

Goede service

Mirjam beoordeelde op 2019-07-07

Snelle afhandeling, prima prijzen voor de sistema lunchboxen.

Malou Gommans beoordeelde op 2019-07-06

Snelle reactie nadat ik een vraag had gesteld over een mascara. Naar aanleiding daarvan bestelling gedaan. Meteen behandeld, verzonden, volgende dag in huis!

Marijke beoordeelde op 2019-07-06

Snel verzonden en goede producten.