BestevĆ¢erstraat 30 2

Rebecca Harmsen beoordeelde op 2019-05-25

D. van Rheenen beoordeelde op 2019-05-25

Zakia Afassi beoordeelde op 2019-05-25

Lieke van der Harst beoordeelde op 2019-05-24

Snelle service. Volgende dag al in huis.

Inge Glimmerveen beoordeelde op 2019-05-24

Heel tevreden

Lilian Paulus beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering. Fijn dat er steeds bewuster met het milieu om wordt gegaan in het bedrijfsleven.

vera stangenberger beoordeelde op 2019-05-24

Glasheldere voorwaarden en handelt er ook naar

Diny van der Lingen beoordeelde op 2019-05-24

Anjanie Ajodhiasing beoordeelde op 2019-05-24

De vitamine C serum is een heerlijke verzorgingsproduct voor je gezicht. Het maakt je gezicht zacht, glad en strak. Ik ben er helemaal blij mee. Top

Daniela Klauser beoordeelde op 2019-05-24

Loes Schilder beoordeelde op 2019-05-24

jolien de Groot beoordeelde op 2019-05-23

Ik ben heel erg tevreden want ik had echt product super snel in huis, het was een makkelijke site om bij te bestellen en het product dat ik het bestelt heb ik goed verpakt ontvangen.

Tefke Van lenthe beoordeelde op 2019-05-21

Goede uitleg van producten, snelle aflevering

Miranda Bouwhuis beoordeelde op 2019-05-21

Goede communicatie, snelle verzending.

Hester Gauger beoordeelde op 2019-05-20

Mirella de Kok beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering!!!

Karen Slijkhuis beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, producten dinsdag besteld en woensdag binnen.
Erg fijne en duidelijke website.

Rene Janssen beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, de bestelling is netjes de volgende dag bezorgd.

Aniek Wintjens beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden. Producten waren goed verpakt en snelle levering.

Lizzie beoordeelde op 2019-05-15

Product besteld en volgende dag al in huis.
Zeer tevreden over de haarzeep. Meer volume en bespaart een hoop afval.
Moet wel even wennen aan het gevoel van mijn haar. Het is wat stugger.