BestevĆ¢erstraat 30 2
1056HN Amsterdam

Mieke Ikink beoordeelde op 2019-09-20

Keurig op tijd, netjes verpakt

Anneke van Schepen beoordeelde op 2019-09-20

Irene van den Assum beoordeelde op 2019-09-19

Monique Vroling beoordeelde op 2019-09-17

Snelle levering. Goede producten. Erg tevreden over eco-egg.

ramona geelen beoordeelde op 2019-09-17

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van het aflever moment. De bestelde lunchboxen zijn super handig en mooi. We zijn er alle 4 heel blij mee.

Liesa Van Bogaert beoordeelde op 2019-09-17

Ik ben tegenwoordig zeer geïnteresseerd in natuurlijke producten, zowel qua voeding als verzorging. Ook bij make-up vind ik het belangrijk dat het gezond is voor je huid. Ik kwam deze site meteen tegen bij het opzoeken van natuurlijke make-up. Toen ik de aanbieding van de combinatiekit zag, was ik meteen verkocht. Nu kan ik verschillende producten testen en daarna beslissen welk product het best bij me past. Er zitten 8 producten in het pakket, ook een zalig borsteltje en ik ben oprecht tevreden over elk product. Het geeft een natuurlijke look en het dekt mooi de oneffenheden en dat wou ik ook bereiken. Ik vind het echt de moeite waard voor die prijs. Een aanrader!!

EW beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering!

Super fijn dat er biologische en vegan producten verkocht worden!šŸ‘šŸ¾

De wenkbauwpoeder van Avril is super! Goed gepigmenteerd en fijn om aan te brengenšŸ’«

Susan Rooze beoordeelde op 2019-09-16

leuke producten en vriendelijke medewerkers

marwa abdelsalam beoordeelde op 2019-09-16

Sanne Komen beoordeelde op 2019-09-16

snelle levering, goede communicatie over de levering.
Duidelijke website

Maaike Koster beoordeelde op 2019-09-15

Prachtig product, echt waar voor je geld. Duidelijke website en snelle levering.

Fleur Vermonden beoordeelde op 2019-09-15

Geke Vos beoordeelde op 2019-09-14

Goede en snelle levering. Duidelijke site

Martine Inoue beoordeelde op 2019-09-14

Linda Notenboom beoordeelde op 2019-09-14

Hele fijne producten!

Antje Ritter beoordeelde op 2019-09-14

Leuke winkel met interessante producten. Alle producten snel en in goede orde ontvangen. Ik heb wel een punt voor verbetering. Ik had ieder een set parfum minis besteld. Het probleem is: ik krijg ze niet open! Het dopje zit er zo vast op dat het onmogelijk is om het ervan af te krijgen. Gaat wel extra lang mee natuurlijk...

Irene Snoeck beoordeelde op 2019-09-13

Goed en vlot.