BestevĆ¢erstraat 30 2
1056HN Amsterdam

Lies Reebergen beoordeelde op 2019-01-23

Fijne duidelijke website

JK beoordeelde op 2019-01-22

Super snelle service met mooie natuurlijke producten die overeenkomen met de foto’s en beschrijvingen

j van duyvenbode beoordeelde op 2019-01-22

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijke webwinkel. Mooie producten! Snelle bezorging . Een aanrader!

C. Schobbers beoordeelde op 2019-01-22

Anne Jacobs beoordeelde op 2019-01-21

Goede selectie producten en spoedige bezorging.

diny bouwmeester beoordeelde op 2019-01-21

Goede service, snelle levertijd en natuurlijk perfecte produkten! Ook de klantenservice bleek goed bereikbaar en ik werd erg vriendelijk te woord gestaan! Kortom perfect!

Ingrid Peters sengers beoordeelde op 2019-01-21

snelle levering

Reina Bruinsma beoordeelde op 2019-01-20

Altijd weer een feest om bij Bewust Puur te bestellen. Mooie natuurlijke producten, goede communicatie, snelle levering en goed en milieuvriendelijk verpakt.

Vera Van Gerven beoordeelde op 2019-01-20

Sandra Den ouden beoordeelde op 2019-01-20

Bestelling was supersnel binnen en zeer tevreden over het product!!!

Wietse Put beoordeelde op 2019-01-19

Heel tevreden, snelle levering en kwaliteitsvolle producten

Rosa Vanderpeet beoordeelde op 2019-01-18

Snel geleverd

Ellen Logtens beoordeelde op 2019-01-18

Mooi uitgebreid assortiment aan natuurlijke producten waar je blij van wordt! Snelle levering met een paar leuke samples. Top webwinkel.

Corine Mulders beoordeelde op 2019-01-18

Fijne winkel! Natuurlijke cosmetica vinden die óók kwaliteit levert is een hele opgave. Gelukkig hier fijne shampoo en conditioner gevonden, en ein-de-lijk een natuurlijke parfum die echt lekker ruikt en lang blijft hangen. De rest van de producten ken ik niet, maar ik heb het idee dat het allemaal producten zijn die kwalitatief beter zijn dat de natuurlijke cosmetica die in natuurvoedingswinkels en op andere website te krijgen zijn. Bestelling werd netjes op tijd geleverd. Top!

(Idee: ik ben ook benieuwd naar de andere parfums, dus ik zou best wat monstertjes aan willen schaffen als die er in de toekomst zijn)

Vineta Liepina beoordeelde op 2019-01-15

Madelon Noordover-Keulen beoordeelde op 2019-01-15

Mooie webshop met veel fijne spullen waar ik heel blij van word. Het is alleen vooral lastig kiezen....ik zou alles wel willen.
Wat misschien nog een tip zo zijn is dat je per type product èn merk kunt selecteren. Dus bijvoorbeeld gezichtverzorging van alleen Green People, of een overzicht van alle nagellak van Avril. Voor als je heel gericht iets zoekt!

Patricia beoordeelde op 2019-01-15

Super, maandag besteld en dinsdag in huis.

Tessa van Dijk beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering. Waar voor mijn geld.

Esther beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering, snelle vriendelijke reactie op mail.

EvC beoordeelde op 2019-01-13

Groot assortiment Sistema, alles waar ik naar op zoek was op voorraad. Supersnelle en nette levering, goede prijs.