Bewust Puur
Bewust Puur is een webwinkel met een voorliefde voor producten die zijn gemaakt met zorg voor het lichaam, de wereld én de medemens. Het assortiment is heel breed: onder meer verzorgingsproducten, voeding, boeken, keukenspullen en BPA-vrije lunchartikelen.
9,6
Filter 5961 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4027 met beschrijving

Taal

• Katharina

Sehr schneller Versand!

• Paula
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Goede prijs, snel en netjes geleverd. Ik kocht eco egg wasmiddel navulling, die hebben ze hier tenminste in heel veel geuren :)

• Hoe beoordeel je Bewust Puur?

• Sabine
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Snelle levering in postnl box, netjes verpakt en niet teveel verzendkosten. Top!

• Jolien Lemsma
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Alles prima. Enige puntje vind ik dat er getekend moest worden voor ontvangst wat erin resulteerde dat ik het pakket alsnog moest afhalen.

• Lincy Vd maat

Fijne producten, snel geleverd

• Jessica
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Feiner Preis, schneller Versand und top Ware, die auch noch nachhaltig verpackt war. Ich bin total zufrieden! 👍🏽

• Wanda Notenboom
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Snelle service, mijn favoriete prodilicten kunnen kopen met een mooie actiekorting.

• Gezellig
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Het bedrijf biedt goede producten maar de werkwijze/communicatie op de site zelf kan iets (klant)vriendelijker. Blijkbaar verdwijnen producten die ineens niet meer op voorraad zijn zo maar uit je winkelmandje, terwijl daar geen melding van komt. De bevestigingsmail was wel klantvriendelijk. Het zoeksysteem zou nog wat beter kunnen door bijvoorbeeld op de filter 'volledig biologisch' te kunnen klikken na keuze voor ene categorie.

• Deni
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Alles is top van Bewust Puur!

• Edith Van den Hanenberg
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Ik miste een product en dit werd nog dezelfde dag opgestuurd.

• Petra
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Fijn assortiment aan duurzame en biologische verzorgingsproducten. Snelle service!

• Anna
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Fijn om alle gezonde producten in deze mooie webwinkel bij elkaar te hebben! Ik vond gelijk wat ik zocht en kon heel gemakkelijk bestellen.

• Renate Groen&berg
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Geweldige service, stevig ingepakt, precies de producten zoals beschreven en volgens het plaatje.

Helaas werkte de bezorging niet goed mee, was al door bewust Puur aangegeven. Klopte dus ook.

• Nicole Buurman

tevreden!!

• Cokky van der Sar
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

snelle levering en uitstekend product

• Gea
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Kwalitatief zeer goede overnight oats glazen gekocht, zijn perfect!

• Woony
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Mooie aanbiedingen en snelle levering!

• Mevr. Y. Schr.
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Ik was echt blij met het vinden van de producten van Innersense in de webshop van Bewust Puur. Biologisch, Vegan, en volgens de Curly Girlmethode. Thuisbezorgt, zeer snel.

• Charlotte Bulens
    Geverifieerde klant van Bewust Puur

Duidelijke productomschrijving, leuk dat ik 15% starterskorting kreeg dus grotere hoeveelheid kunnen bestellen, heel snel betaald en dag erna al bezorgd!

• Wendybrusse@hotmail.com Brusse

Snelle levering, goed verpakt