Kernkampplanstoen 25
3571 PK Utrecht

06-22292034
KvK 20158928

De Fabriek beoordeelde op 2017-06-13

Goede service en snelle service. ook de tekst en uitleg is uitstekend,
Aanrader!

Twan beoordeelde op 2017-05-24

Snelle reactie, prima aanvullende informatie door Vincent van doorn.
Ook snelle levering.

Jean-Paul beoordeelde op 2016-10-09

Slangen zijn van prima kwaliteit.
Snelle en correcte levering. Bedankt!

EleganT Bierbrouwerij beoordeelde op 2016-02-03

Was kort dag, maar met de snelle levering toch de vuurdoop op het 1e Winterbierfestival in Leiden. Een mooi lopende tap en mooie presentatie van onze bieren. Klasse.

Jasper Dijkers beoordeelde op 2015-11-14

Dinsdag besteld, zaterdag geleverd, in België!
Super service.
Volgende keer weer.

Hans Prevoo beoordeelde op 2015-11-02

Ik ben zeer tevreden over de Biertap -shop. De levering vindt snel plaats en de administratieve afhandeling is eveneens snel en correct. Ik heb met Vincent gebeld om productinformatie te krijgen en ook dit gebeurde deskundig en vriendelijk.

Kees Venema beoordeelde op 2015-07-26

Snelle reactie, prima aanvullende informatie door Vincent en een toch wel snelle levering.
Prima tap, die Lindr PYGMY 25, koelt uitstekend, tapt prima, ik ben helemaal tevreden en een schappelijke prijs. Al met al ff een lekker biertje doen als je thuiskomt.
Dus eigenlijk gewoon een klasse zaak.

zonnebeld catering beoordeelde op 2015-04-21

Eerst even gebeld over welke tap het best bij ons past, een goede uitleg gehad hierover en na 3 dagen tap ontvangen. Helaas ontbrak er een koppelstuk welke na een telefoontje direct zou worden opgestuurd.

Schollaert Gina beoordeelde op 2015-04-07

Wij hebben een hele goede ervaring met dit bedrijf.
Zijn er problemen ze lossen het zo spoedig mogelijk op.
Heb je vragen er wordt direct antwoord op gegeven.
Een echte aanrader!

Lamain Verhuur beoordeelde op 2015-02-28

Als uitbreiding op ons verhuur assortiment waren wij opzoek naar een biertap.
Na enig zoek werk op het internet kwamen wij terecht bij Biertap-Shop.

Met een eisen pakket maar nog weinig kennis van zaken namen wij contact op en kregen Vincent aan te telefoon.
Onze wensen werden aangehoord om zo de beste tap voor ons bedrijf te kunnen bestellen.

Tot op heden zijn zowel wij als onze klanten erg enthousiast over de tap, ook de nazorg die je krijgt is niet anders dan top te noemen.

We hopen dat we nog vele malen zaken mogen doen met Biertap-Shop !

Richard beoordeelde op 2015-01-26

Prima service. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar werd daar wel over geinformeerd.

Johan beoordeelde op 2014-10-13

Bedankt voor de supersnelle service.
S ’morgens om 10 uur een Pygmy 25 besteld om 11.00 uur afhalen en om 12.00 uur tappen.
Sneller kun je dit niet geregeld krijgen.

marc beoordeelde op 2013-11-04

Tap binnen 2 dagen in huis , helaas zat de tapkraan er niet bij
Contact op genomen en binnen 2 dagen ook de tapkraan in huis
Heb in het weekend heerlijk kunnen genieten van een koud biertje

dcmtentverhuur beoordeelde op 2013-07-03

Droogkoeler besteld binnen 2 dagen was hij binnen top levering en service en binnen 5 minuten hebben onze klanten een koud geserveerd biertje.

2013