Tjepkemastraat 10
8441CE Heerenveen

8,7

Tjadie Steenbergen-pietersen beoordeelde op 2019-06-09

J.f.g. De Jong beoordeelde op 2019-06-05

Precies wat we zochten en dan ook nog voor een lagere prijs dan we verwachtten. Daarnaast ook nog supersnel en voordelig geleverd.

Vorgers Autoberging beoordeelde op 2019-06-04

Dirk Maerevoet beoordeelde op 2019-05-28

Ben wel te vrede zal in de toekomst als ik nog wat nodig heb zeker noch bestellen

Sarodjenie Hoeseni beoordeelde op 2019-05-27

doos beschadigd

Sibastiaan Westenberg beoordeelde op 2019-05-25

Goed product en keurig optijd

Erica Ton beoordeelde op 2019-05-20

Marco Mogezomp beoordeelde op 2019-05-18

John Toussain beoordeelde op 2019-05-13

Besteld, volgende dag in huis en perfect ingepakt en goed setje !! aanradertje...............

Loek brobbel beoordeelde op 2019-05-07

J.j. Visser beoordeelde op 2019-04-30

supersnel - prima prijs - aanbevolen

Julius Slepcik beoordeelde op 2019-04-27

Ella Zoomer beoordeelde op 2019-04-26

Trevreden over het product. Jammer dat het tijdstip van de bezorging niet doorgegeven werd. Ik stond op het punt om weg te gaan. Gelukkig zag ik de bus nog net.

Ton Ros beoordeelde op 2019-04-20

Ik heb de zending beschadigd ontvangen.
Beetje jammer.

Patryk Karnicki beoordeelde op 2019-04-18