Tjepkemastraat 10

Patryk Karnicki beoordeelde op 2019-04-18

Dion Kuijper beoordeelde op 2019-04-17

Atelier Goldfinger beoordeelde op 2019-04-16

Bert De Zeeuw beoordeelde op 2019-04-14

Snelle levering, alleen kan je geen track&trace uitvoeren,

Rie De Vries beoordeelde op 2019-04-09

Dirk Maasmans beoordeelde op 2019-04-07

Alles perfect !!!

Mike Van Der Meer beoordeelde op 2019-04-06

Willem Pijnenburg beoordeelde op 2019-04-04

Dennis Holthuijsen beoordeelde op 2019-04-03

Super snelle service

Anoniem beoordeelde op 2019-03-30

Snelle verzending, goede prijs, alleen opmerkelijk en irritant dat er direct een account voor me is aangemaakt (waar ik niet om heb gevraagd), en dat de bestelling van 1 artikel me 6 mails in mijn mailbox bezorgt, en dat vind ik echt teveel, 1x bestellingsbevestiging, en eventueel 1x melding van verzending lijkt me voldoende.

Jeroen Moormann beoordeelde op 2019-03-29

duidelijke productomschrijvingen, snelle afhandeling

Alexandra beoordeelde op 2019-03-24

Op tijd ontvangen. Of de zaden een mooie productie opleveren dat kan nu nog niet beoordeeld worden

Gerrit Hooimeijer beoordeelde op 2019-03-20

Koen Beke beoordeelde op 2019-03-17

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Super tevreden!

Harry Bruns beoordeelde op 2019-03-13

Tosca Slooten beoordeelde op 2019-03-09

Prima regeling snel en betrouwbaar. Klein vervoersbeschadiging maar ik hoop dat die hersteld wordt

bas van den heuvel beoordeelde op 2019-03-04

beperkte voorraad en lange levertijd

Sjackelinde Verheijden beoordeelde op 2019-02-26

Goede levering alleen mis de garantiebewijs en de factuur! Doos was erg kapot!

Sjef Post beoordeelde op 2019-02-26

Inmiddels geleverd maar het product voldoet niet aan de eisen, zelfs met veel oliegebruik bakt de wok verschrikkelijk aan. Een zgn. "Miskoop"

Marjanne Van Nieuwkerk beoordeelde op 2019-02-23

Zeer snelle levering. Het product voldoet goed aan de verwachting.