Bleekershop
Bleekershop.nl is een grote en betrouwbare webshop op het gebied van gebruiksartikelen.

Wij leveren o.a. gereedschap, speelgoed, reiskoffers en vele verschillende huishoudelijke artikelen.

Bekende merken als Bergner, Renberg, Playmarket, Bruder, Mannesman, Bort Tools, Delfort Tools, Easystrap en Ceruzo behoren allemaal tot ons assortiment.
Besteld u voor 12 uur dan leveren wij het nog de volgende werkdag.

Producten van topkwaliteit

• Mark Ruifrok

Prima service snelle levering

• Rando Van Den Akker
    Geverifieerde klant van Bleekershop

Uitstekende service. De jacuzzi die ik had besteld bleek niet leverbaar. De fabrikant had het product uit de webshop gehaald omdat het product te veel besteld werd. Bleekershop heeft er alles aan gedaan, en met succes, om ervoor te zorgen dat het product toch geleverd werd. Ik werd hierover zeer goed op de hoogte gehouden door de klantenservice. Product werd snel en naar behoren geleverd.

• Hoe beoordeel je Bleekershop?

• hans
    Review voor Bleekershop

meer dan een maand op droogmolen moeten wachten die niet geleverd is door bleekerstore/bleekershop. Via de mail tot twee maal een belofte doen dat er geleverd gaat worden maar niet dus.. telefonisch onbereikbaar

• Anna Belonje
    Geverifieerde klant van Bleekershop

Het is een fantastisch productšŸ‘Ik zou het iedereen aanraden!

• Charlotte Maassen
    Geverifieerde klant van Bleekershop

Snelle service en goede kwaliteit voor een lage prijs

• Peter Eerhard

• C Timmers
    Geverifieerde klant van Bleekershop

Zeer snelle lever! Super!

• M Van Luttikhuizen

correcte levering, goede prijs

• Ali Woldring
    Geverifieerde klant van Bleekershop

heb geen reactie gehad op mijn vraag hoelang het nog zou duren. inmiddels was het pakket bij de buren afgeleverd. verkeerd adres op pakket

• Stanley Schot
    Geverifieerde klant van Bleekershop

Snel levering en prettig site