Zonnewende 221
0552049249
KvK 69619441

8,3

Stevie Verduijn beoordeelde op 2019-09-07

Levering was snel. Product zag er niet uit... De verpakking was al half open gescheurd. De extensions leken heel mooi tot dat ik zag dat er bij bepaalde plekken inhammen zaten. Hier koop ik niet meer, helaas.

k ismael beoordeelde op 2019-09-01

Ik heb al een klacht gestuurd maar tevergeefs tot op heden geen reactie. Het haar is zeer onnatuurlijk dun.

A Van der Heijden beoordeelde op 2019-08-26

Het product (Flip in hair bodywave 45 cm) ben ik zeer tevreden over. Prachtige kwaliteit met de juiste kleur. Levering van 5 a 6 werkdagen klopte ook. Misschien zou de snelheid van het leveren verbeterd kunnen worden. Veel producten kunnen niet de dag erna geleverd worden zoals vermeld staat, maar hebben vaak een langere levertijd. Verder alles prima hoor!

Sonja beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering en hele mooie kwaliteit!

Sabine Klepper beoordeelde op 2019-08-05

Snelle verzending, mooie spullen, goed uitgelegd op de site.

Amal Croes beoordeelde op 2019-08-05

Fantastisch. Vandaag besteld is inderdaad de dag erop geleverd. Top

Yulia Kovalenko beoordeelde op 2019-04-26

Brazilian Paardenstaart straight 6#
Het haar ziet er super nep uit, het haar valt eruit gelijk als je het uit verpakking neemt.
Het ergste is dat ik kan het niet eens terug sturen ivm hygiënische redenen, zodra het uitgepakt is, zelfs ongebruikt! 25 euro in de prullenbak!

Suzan beoordeelde op 2019-04-02

Ze zitten fijn! Goede kwaliteit!

Amy beoordeelde op 2019-03-31

De derde keer dat ik hier bestel, leuk te zien dat er steeds meer extensions bijkomen! Tot nu toe erg tevreden!

Ellen beoordeelde op 2019-03-15

Uiteindelijk telefonisch contact op 15 Maart gehad na een bestelling geplaatst te hebben op 9 Maart.
Excuses voor het niet reageren op mail van gisteren, internet ligt eruit door externe problemen werd aangegeven vandaar de mogelijheid van niet bereikbaar zijn. Telefonisch lukte niet i.v.m. privé-omstandigheden.
Al met al prettig dat er toch gebeld is, de flip mogen ze echter houden ik heb al elders besteld na de duur van 7 dagen waarvan 5 werkdagen zonder contact. Fijn dat het is opgelost en ik het bedrag teruggestort krijg maar jammer van de (niet) gekozen communicatie.

Ines Pires beoordeelde op 2018-09-05

Helaas de verkeerde kleur besteld, ruilen ging gelukkig zonder problemen. Aanrader!

Veronique Vos beoordeelde op 2018-08-27

Fijne winkel!!

Mariska Klomp beoordeelde op 2018-08-25

Heel tevreden!!!

Daantje Schaekers beoordeelde op 2018-08-21

Erg veel keus en de kwaliteit is goed. Klantenservice reageert snel.

Hedwich Vandoorne beoordeelde op 2018-08-21

Mooie kwaliteit en snel in huis! Ga zo door!

Daniëlle Houtkamp beoordeelde op 2018-08-16

Ik had de verkeerde kleur besteld, maar ben netjes geholpen en inmiddels voorzien van de juiste. Volgens mij is het geen groot bedrijf want ik spreek altijd dezelfde. Wel makkelijk zo!

Nathalie Schumacher beoordeelde op 2018-08-16

Erg blij met de Remy extensions. Ze zien er natuurlijk uit, ook na het wassen, wat je verwacht van echt haar. Minpunt was de levertijd. Ik verwachtte een dag maar het duurde 3 dagen. Het was het wachten wel waard.

Anneloes van 't Ende beoordeelde op 2018-08-15

Ik deel graag mijn ervaring. Ik koop hier al jaren zonder problemen, je betaalt hier niet teveel. Geen verbeterpunten.

Petra Winter beoordeelde op 2018-08-13

Kleur was niet wat ik voor ogen had. Wel netjes mijn geld terug. Prima service.

G. Lammers beoordeelde op 2018-08-10

Dik tevreden, doen wat ze beloven