BodyBling
Clip in hairextensions, wire hairextensions, synhetisch hair, human hair extensions
8,5

• Merve
    Review voor BodyBling

Haarextensions besteld. Ik heb het pakket niet eens geopend omdat het te laat werd bezorgd. Ik wil het product retourneren, maar dit is niet mogelijk omdat ze 1. Telefoon niet opnemen. 2. 1x iemand wel aan de lijn gehad, die heeft mij verteld dat ik een mail zou ontvangen (geen mail ontvangen). 3. Mailtjes die ik verstuur worden ook niet beantwoord! Zijn jullie oplichters? Ik wil mijn €160 terug en ik hoef jullie product niet! Wat een schandalig bedrijf!!

• Rien
    Review voor BodyBling

Dik tevreden mooi op tijd binnen

• Hoe beoordeel je BodyBling?

• Anne
    Review voor BodyBling

Duidelijke website, veel keus en de levering was helemaal goed

• danielle
    Review voor BodyBling

Erg goed, matcht precies en was snel geleverd

• Desteney Mouton
    Review voor BodyBling

zeer slecht! heel dun haar had t uit de verpakking gehaald niks is afgebroken omdat ik het nog niet in mn haar had gedaan! de elastiekjes waren gebroken in de verpakking. daarna las ik dat ik ze niet meer kon retourneren. wat een onzin

Antwoord van BodyBling

Beste,

Heeft u dit overlegd met onze klantenservice. Normaal gesproken nemen we het product gewoon terug en krijgt u uw geld terug. We lossen dit graag voor je op. Zou je ons kunnen mailen op info@dhsupplies.nl? Graag erbij aangeven om welk ordernummer het gaat. Bedankt!

• Mirjam
    Review voor BodyBling

Zeer slechte kwaliteit en service
    Totaal niet klant vriendelijk haar van zeer slechte kwaliteit
    Koop hier niks!

• RIA JANSSEN
    Review voor BodyBling

Haarstuk van mindere kwaliteit!Ga je er met de borstel door , dan komen er lokken los!
    Geen reactie op drie gezonden mails!!!
    Bijkomend: hoe kan je beoordelen of het de juiste kleur is, als je zelfs de verpakking niet eens mag openen???

• Nellie Van Ballegoy

De Kleur op foto was zó anders, ik schrok toen ik Brazilian Paardenstaart kreeg
    Was Zwart met Wit.
    Op foto Blond met koperkleur. Direct teruggestuurd.

• Femme Hoogveld

• Annemarie Remmits

goede behandeling was top

• Lia Van der Velde
    Geverifieerde klant van BodyBling

Het bedrijf moet iets actiever worden en tevens praktisch denken!

• Lilian van der Maas-Driessen

Prima service

• Wendy van As

Goed

• Wendy van der Meer
    Geverifieerde klant van BodyBling

Prima prijzen en snelle levering

• Daisy Bedart
    Geverifieerde klant van BodyBling

Was al niet hetzelfde haarkleur!!! Maar kwa prijs kwaliteit van het haar wel ok... ik krijg ook geen reactie van deze mensen had foto gestuurd van men haar om te vragen welke kleur ik nodig heb.. na 3 e-mails nix reactie dus echt teleurgesteld wou hier nog bestelling doen maar blijkbaar intresseert hun dat niet

• Gerda Hartkamp
    Geverifieerde klant van BodyBling

snelle levering, goed verpakt.
    De kleur van de paardenstaart is wat dof maar mooi vol.

• Jamie Sommerdijk
    Geverifieerde klant van BodyBling

Super snelle verzendservice, je word goed op de hoogte gehouden, maar bovenal de producten zijn van super kwaliteit. Zeer netjes verpakt.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van BodyBling

Goede kwaliteit en prijs ,snelle levering