Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

G. Mulders beoordeelde op 2017-06-29

Voortreffelijke service, snelle levering. Geweldig! 2 x besteld en tiptop levering.
Als ik nog een boek of reeks niet vinden kan, dan is Boekenstek het juiste adres!

Fam. van den Brink beoordeelde op 2017-06-21

Onze bestelling werd keurig afgehandeld en verstuurd. Bedankt en mochten we nog eens iets zoeken, komen we zeker bij u terug..

C. Nijsse beoordeelde op 2017-06-20

Prima levering, eerlijk over staat tweedehands boek. Persoonlijke benadering. Een aanrader!

F.H. van de Giessen beoordeelde op 2017-06-19

zeer snelle en uitstekende afhandeling bestelling .. echt voortreffelijk !! .. een voorbeeld voor alle boekwinkels .. 'vlekkeloos !! .. ' s avonds rond 18.00 plaatste ik via boekwinkeltjes m'n bestelling .. rond 22.00 kreeg ik een mailtje dat m'n order in behandeling was ..

E. Verhelst beoordeelde op 2017-06-12

Heel snel en netjes geleverd.

R. van der kooij beoordeelde op 2017-06-12

Keurig bezorgd altijd . Heel zorgvuldig afgeleverd . Goed op de hoogte gehouden als je wat besteld had . Tot je de levering ontvangen hebt

Anne beoordeelde op 2017-06-10

Prima levering!

Ton Kramer beoordeelde op 2017-06-08

Snelle reactie op bestelling. Bestelling netjes afgerond.
Goed product.

W. van der Leede beoordeelde op 2017-05-24

De afhandeling is prima verlopen, ga zo door.

broekhuizen beoordeelde op 2017-05-19

Vriendelijk geholpen en het boek snel in huis.
Achteraf betalen en een mail gehad dat het geld ontvangen is.
Dat maak je heel weinig mee.

Jan Zwanepol beoordeelde op 2017-05-13

Besteld , heel snel ontvangen.
Prima verpakt, alles helemaal naar wens.

Patricia praster beoordeelde op 2017-05-09

Fijne communicatie met de verkoper.
Snelle levering.
achteraf betalen op maat was mogenlijk.
Goede kwaliteit van t artikel.
Bijbel met uitleg icl harde band

M.A.Gutjahr. beoordeelde op 2017-05-05

Vriendelijke, persoonlijke service, keurige vlotte afhandeling van de bestelling, prijs verrassend redelijk. Een adres om te onthouden. Zeer tevreden. Dank. M.Gutjahr.

M. van Zwienen beoordeelde op 2017-04-21

Snelle levering en prima verpakt, duidelijke website.

Betty de Gunst beoordeelde op 2017-04-15

De bestelling werd vlot afgehandeld en het boek had ik binnen 2 dagen in huis.
Goede en vriendelijke service.

De heer R. Sikkink beoordeelde op 2017-03-23

De bestelde boeken heb ik snel en in goede orde mogen ontvangen. De communicatie met de verkoper verloopt op een prettige manier. In het verleden heb ik vaker bij deze verkoper boeken besteld en iedere keer verliep alles naar wens. Gewoon prima!

W van den Berg beoordeelde op 2017-03-03

Goede zoekmogelijkheden, snelle levering en goede verpakking. Tot op nu toe zeer tevereden

AJ Kloppenburg beoordeelde op 2017-02-22

Bijzonder vlotte afhandeling van onze order, super!

Roelofsen beoordeelde op 2017-02-10

Fantastische service! Het boek dat ik zocht was niet voorradig, maar toch kreeg ik heel snel een reactie en een tip waar het boek wel te koop was. Super!

C.A. Kalisvaart beoordeelde op 2017-02-09

Mijn ervaringen met de Boekenstek zijn hartverwarmend! Middels persoonlijke en open communicatie een betrouwbare plek om boeken te bestellen!
Dank jullie wel!
C.A. Kalisvaart