Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

Google Plus/Places - 8,0

H. Stip beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering, kwaliteit boeken overeenkomstig de informatie op de website.

Jaco de Jong beoordeelde op 2018-10-05

snelle reactie op vragen, snelle levering en hele goede kwaliteit boeken. Ook de tweedehands boeken zien er altijd mooi verzorgd uit

A de Knegt beoordeelde op 2018-10-05

Bijna alles goed. Een minpuntje. Geen verzendkosten boven euro 35.
Bestel daar boven, vul kortingscode in en moet dan ineens wel verzendkosten betalen.
Net gebeld door Heystek, en legde keurig uit dat het systeem dit veroorzaakt, dus Heystek zelf is daar volledig blanco in.
Proficiat over de service.

Gerben Van Veldhuizen beoordeelde op 2018-09-07

Uitstekende service en heldere communicatie!

Benne Terpstra beoordeelde op 2018-08-13

vlotte reaktie

A.visser beoordeelde op 2018-07-26

Super na bestellen gelijk reactie
Gisterenavond besteld het wordt vandaag al verzonden

jan roos beoordeelde op 2018-07-23

vandaag besteld en nog van daag in huis

andries willem Kopjansen beoordeelde op 2018-07-09

Een fantastisch goed boek,goed ingepakt voor verre verzending (Mexico) met alle hulp van verkoper (Boekenstek) om het boek op zn reis te volgen naar mijn adres,in goede orde ontvangen.
Alles goed verzorgd,ben zeer tevreden en zal zeker meer bestellen bij Boekenstek

Simon Verloop beoordeelde op 2018-06-07

Deze week contact gehad met de eigenaar over een serie boeken.
Vrijblijvend een goed advies gekregen. Ik heb de boeken niet gekocht maar blijf zeker klant bij Boekenstek.
Bedankt!

Fam van den bosse beoordeelde op 2018-05-21

Heel fijn geholpen, snelle levering ondanks onze foute bestelling is dit kosteloos snel gecorrigeerd..... geweldige service

Bart Jan Spruyt beoordeelde op 2018-05-18

Geheel tevreden. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Omschrijving van het boek was juist.

Gelderman beoordeelde op 2018-05-11

Zeer tevreden

H.W.L. Paans beoordeelde op 2018-04-30

De aankoop via deze site is een van mijn beste ervaring tot op heden. De bestelde boeken worden snel en netjes thuis bezorgt. Eventuele vragen worden accuraat en vriendelijk afgehandeld. Hartelijk dank!

T. Biesheuvel beoordeelde op 2018-04-18

Vlotte levering

M.J.Poirot beoordeelde op 2018-04-08

Snelle correcte levering.

John Postma beoordeelde op 2018-04-06

U hebt een hoge kwaliteit tweede hands boeken geleverd,tegen een lage prijs.

Heel erg bedankt voor de uitstekende levering.

Herman K. beoordeelde op 2018-04-05

Goede koppelingen, alles vlot ingevuld en betaald. Heel fijne site. Moeiteloos winkelen in boeken.

W. Janssen beoordeelde op 2018-03-08

Makkelijk te bestellen, correcte afhandeling bij vragen. Jammer dat de leveringstijden tot tweemaal toe door Post NL niet werd nagekomen. De aangegeven tijden, te volgen via track and trace werden onder excuus van levering vertraagd niet op aangegeven tijdstippen afgeleverd.

j.f. de Jong beoordeelde op 2018-03-03

servive, kwaliteit en levering altijd perfect

De Greef beoordeelde op 2018-03-01

Zeer tevreden. Goede kwaliteit en snelle levering.