Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

9,9

W. van der Leede zei op 2017-05-24

De afhandeling is prima verlopen, ga zo door.

broekhuizen zei op 2017-05-19

Vriendelijk geholpen en het boek snel in huis.
Achteraf betalen en een mail gehad dat het geld ontvangen is.
Dat maak je heel weinig mee.

Jan Zwanepol zei op 2017-05-13

Besteld , heel snel ontvangen.
Prima verpakt, alles helemaal naar wens.

Patricia praster zei op 2017-05-09

Fijne communicatie met de verkoper.
Snelle levering.
achteraf betalen op maat was mogenlijk.
Goede kwaliteit van t artikel.
Bijbel met uitleg icl harde band

M.A.Gutjahr. zei op 2017-05-05

Vriendelijke, persoonlijke service, keurige vlotte afhandeling van de bestelling, prijs verrassend redelijk. Een adres om te onthouden. Zeer tevreden. Dank. M.Gutjahr.

M. van Zwienen zei op 2017-04-21

Snelle levering en prima verpakt, duidelijke website.

Betty de Gunst zei op 2017-04-15

De bestelling werd vlot afgehandeld en het boek had ik binnen 2 dagen in huis.
Goede en vriendelijke service.

De heer R. Sikkink zei op 2017-03-23

De bestelde boeken heb ik snel en in goede orde mogen ontvangen. De communicatie met de verkoper verloopt op een prettige manier. In het verleden heb ik vaker bij deze verkoper boeken besteld en iedere keer verliep alles naar wens. Gewoon prima!

W van den Berg zei op 2017-03-03

Goede zoekmogelijkheden, snelle levering en goede verpakking. Tot op nu toe zeer tevereden

AJ Kloppenburg zei op 2017-02-22

Bijzonder vlotte afhandeling van onze order, super!

Roelofsen zei op 2017-02-10

Fantastische service! Het boek dat ik zocht was niet voorradig, maar toch kreeg ik heel snel een reactie en een tip waar het boek wel te koop was. Super!

C.A. Kalisvaart zei op 2017-02-09

Mijn ervaringen met de Boekenstek zijn hartverwarmend! Middels persoonlijke en open communicatie een betrouwbare plek om boeken te bestellen!
Dank jullie wel!
C.A. Kalisvaart

Mw. E.J. Panday zei op 2017-01-24

Hele goede en snelle service. Keurig netjes verzorgd. Goede dienst bij vragen.

Ton Kramer zei op 2017-01-18

Goede communicatie en vlotte levering van keurig boek na betalen.

Wendy Vader zei op 2017-01-14

Goede service en snelle reactie. Er was een boek niet meer op voorraad, maar kreeg direct een andere optie aangeboden. Vriendelijke mensen.

Jan Sneep zei op 2017-01-07

Ik ga voor Boekenstek om de Service, Snelheid en Klantvriendelijkheid

M. van Dijk zei op 2017-01-02

Wat een goede, fijne service! Een vriendelijke reactie op onze vraag en een heel vlotte levering van de bestelde boekjes. Goede verpakking, dus ook verzending is prima.

Timmers zei op 2016-12-20

Een hele goede service, en heel snel in huis en ook de.communicatie is heel goed

Nick Vandeputte zei op 2016-12-01

Heel goede , vlotte en snelle communicatie . Goede en snelle verzending en ik ben heel te vreden met de aankoop

Met hartelijke groet,
Nick G. Vandeputte

J. Bakker zei op 2016-11-30

Communicatie, verzending/ontvangst: niets op aan te merken !