Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

Google Plus/Places - 8,0

M. Hoeflaak beoordeelde op 2018-02-10

Snelle en accurate levering.

Ton Kramer beoordeelde op 2018-02-06

Goede communicatie en vlotte afhandeling. Artikel zoals beschreven

G.B. van Hell beoordeelde op 2018-02-05

Boek besteld op maandag en op woensdag was het al binnen. Niet eerst betaling binnen en dan leveren, maar gewoon leveren en ondertussen de nota per mail sturen. Na binnenkomst van de betaling netjes een ontvangstbevestiging per mail. Prima service.

J. Huizer beoordeelde op 2018-01-31

Eindelijk het gezochte boek gevonden. Voor 6,50 euro kreeg ik er 200% service bij. Dankbaar.

John van den Berg beoordeelde op 2018-01-29

Ondanks het luttele bedrag van mijn bestelling, uitstekende service.

Henk Kuilder beoordeelde op 2018-01-08

Het gevraagde boek werd per omgaande geleverd en in de staat zoals aangegeven.

Wietse Tolsma beoordeelde op 2017-12-21

Prima aflevering. Snel en boekje in goede staat verzonden.

Peter beoordeelde op 2017-12-16

Mooi aanbod, correcte omschrijving van de staat van gebruikte boeken, prima prijzen en zeer snelle levering.
Alle lof.

Freek beoordeelde op 2017-12-14

Zeer correct afgewikkeld. Bij vragen ook telefonisch goed bereikbaar met juiste informatie.

Marc Baeckelmans beoordeelde op 2017-12-14

Goede communicatie, goede en snelle levering. Weet wanneer er geleverd wordt. Goede telefonische hulp. Boekenstek zal ik zeker promoten.

Marianne beoordeelde op 2017-12-01

Ik heb al meerdere keren mailcontact gehad en ook bestellingen geplaatst bij De Boekenstek en heb alleen maar prima ervaringen.
Vlotte en duidelijke afhandelingen van zaken. Snelle en duidelijke reacties op mails e.d.
Kortom: een echte aanrader!

Marjolein beoordeelde op 2017-11-28

Goede service, snelle verzending en goede communicatie over de bestelling. Aanrader!

Frank beoordeelde op 2017-11-28

Keurig bedrijf snelle service
Mooie boeken .

Arnold Roorda beoordeelde op 2017-11-23

Wat een service! Wij plaatsten een bestelling van 50 stuks boeken die helaas niet in voorraad waren. Direct een mail ontvangen dat dit voor ons geregeld werd. Een dag later werd reeds bevestigd dat de boeken onderweg waren. Geweldig!

Mark Kalf beoordeelde op 2017-11-13

Snelle verzending en zelfs achteraf betaald. Tijdens het hele bestelproces
en verzending een up date waar en wanneer.

Volgende keer zeker weer.

Mark Kalf

R. Blumink beoordeelde op 2017-11-06

Staat van de (2e hands) boeken kloppen met vermelding op de website. Snelle toezending van het gevraagde. Er is helaas geen onderhandelingsruimte over de prijs.

R. Janssen beoordeelde op 2017-10-30

Ruim assortiment, keurig afgehandeld. Dik tevreden!

anoniem beoordeelde op 2017-10-26

Keurige snelle levering.

A. Lijnes beoordeelde op 2017-10-25

Ik had problemen met de betaling, maar t werd opgelost met het toesturen van alle gegevens en rek.nr. zodat ik het bedrag zo kon over maken. Prima voor elkaar

Rosanne beoordeelde op 2017-10-24

Al meerdere keren boeken besteld, super service! Duidelijke eerlijke omschrijving van de (staat van de) boeken, veel keuze, nette prijs, snelle verzending en achteraf betalen. Ik ben zeker tevreden en als ik weer boeken zoek zal ik zeker bij Boekenstek kijken!