Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

Google Plus/Places - 8,0

K. Herder beoordeelde op 2019-04-09

Boekjes (zeer goed(e)koop) vandaag in keurige professionele verpakking ontvangen.
Het zegt alles...dat u praatte over 'een eventuele financiële vergoeding' van een ontdekte losse blz....'die was na 10 seconden weer door mij vastgelijmd...
Zo klantvriendelijk heb ik het nog niet meegemaakt!

S.P. Schutte beoordeelde op 2019-04-08

Keurige vlotte afhandeling van een mooie aanbieding.

Corine beoordeelde op 2019-04-04

Een snellere bezorging kan niet! Wat een service!

Irma de Regt beoordeelde op 2019-03-29

Overzichtelijke web site, makkelijk bestellen, duidelijk hoe te betalen, bestelling snel geleverd.

Beijerlander beoordeelde op 2019-03-09

Prettige website , gemakkelijk te bestellen en af te rekenen. Zeer vlotte levering!

Helena de Witte beoordeelde op 2019-02-28

Heel tevreden,boek snel thuis.

Paul van Batum beoordeelde op 2019-02-25

Nogmaals: al meerdere malen hier gekocht. Fijn contact en 100% aan te bevelen.

Jacoline Brak beoordeelde op 2019-02-25

duidelijke website, snelle levering en persoonlijke benadering: p een vraag naar specifiek boek kreeg ik per omgaande antwoord en denkt de eigenaar met je mee.
Zeer aan te bevelen.

Phil Rensen beoordeelde op 2019-02-16

Verfrissend, zo'n goed werkende winkel !!

T.C. van Kralingen beoordeelde op 2019-02-16

M. van Leeuwen beoordeelde op 2019-02-11

we kregen goed advies bij wat we zochten. daarna snelle en goede levering. en eerlijke prijzen.

K. de Blieck beoordeelde op 2019-01-28

Dezelfde middag thuisbezorgd; echt service!

Paul van Batum beoordeelde op 2019-01-25

Uiterst betrouwbare en vriendelijke winkel. Zeer aan te bevelen. Mensen die nog belangstelling voor en interesse in hun klanten uitspreken. Lof. Ik sluit me aan bij andere positieve beoordelingen.

MvB beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden, 2x besteld en elke keer snelle service.

C. van der Elst beoordeelde op 2019-01-16

zeer te vrede!

F. Bouman beoordeelde op 2019-01-12

A. Blokland beoordeelde op 2019-01-11

Selecteren - betalen - ontvangen. Simpel en doeltreffend.

van der ham beoordeelde op 2018-12-21

heel goed sommige zaken vergeten weleens de afdeling en kamernummer te vermelden nou dat wordt een zoekplaatje voor de 5 etages en 10 afdelingen elke etage heeft 2 afdelingen

m biesheuvel beoordeelde op 2018-12-11

heel tevreden