Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

Google Plus/Places - 9,4

Kees van Wetten beoordeelde op 2019-07-24

Gratis bezorgd bij familie, waardoor het bij mij kwam. Goede service, snelle levering!

Jan Sneep beoordeelde op 2019-07-15

Bij Boekenstek is niets te gek. Hoe graag hij ook boeken verhandeld, je wordt altijd correct behandeld. Altijd staat de koffie klaar, dat is ook een leuk gebaar. Met de prijzen is niks mis, Voor € 10 grijp je nooit mis.

CW de Jong beoordeelde op 2019-07-01

Uitstekende service ! Snelle levering en zeer vriendelijke benadering !

Jan Pater beoordeelde op 2019-06-24

hh Bikker beoordeelde op 2019-06-09

klant vriendelijk. alles overzichtelijk
uitgebreide collectie .en zeer goede prijs /kwaliteit verhouding.

Inez van der linden beoordeelde op 2019-06-03

Piet Schelling beoordeelde op 2019-05-02

K. Herder beoordeelde op 2019-04-09

Boekjes (zeer goed(e)koop) vandaag in keurige professionele verpakking ontvangen.
Het zegt alles...dat u praatte over 'een eventuele financiële vergoeding' van een ontdekte losse blz....'die was na 10 seconden weer door mij vastgelijmd...
Zo klantvriendelijk heb ik het nog niet meegemaakt!

S.P. Schutte beoordeelde op 2019-04-08

Keurige vlotte afhandeling van een mooie aanbieding.

Corine beoordeelde op 2019-04-04

Een snellere bezorging kan niet! Wat een service!

Irma de Regt beoordeelde op 2019-03-29

Overzichtelijke web site, makkelijk bestellen, duidelijk hoe te betalen, bestelling snel geleverd.

Beijerlander beoordeelde op 2019-03-09

Prettige website , gemakkelijk te bestellen en af te rekenen. Zeer vlotte levering!

Helena de Witte beoordeelde op 2019-02-28

Heel tevreden,boek snel thuis.

Paul van Batum beoordeelde op 2019-02-25

Nogmaals: al meerdere malen hier gekocht. Fijn contact en 100% aan te bevelen.

Jacoline Brak beoordeelde op 2019-02-25

duidelijke website, snelle levering en persoonlijke benadering: p een vraag naar specifiek boek kreeg ik per omgaande antwoord en denkt de eigenaar met je mee.
Zeer aan te bevelen.

Phil Rensen beoordeelde op 2019-02-16

Verfrissend, zo'n goed werkende winkel !!

T.C. van Kralingen beoordeelde op 2019-02-16

M. van Leeuwen beoordeelde op 2019-02-11

we kregen goed advies bij wat we zochten. daarna snelle en goede levering. en eerlijke prijzen.

K. de Blieck beoordeelde op 2019-01-28

Dezelfde middag thuisbezorgd; echt service!

Paul van Batum beoordeelde op 2019-01-25

Uiterst betrouwbare en vriendelijke winkel. Zeer aan te bevelen. Mensen die nog belangstelling voor en interesse in hun klanten uitspreken. Lof. Ik sluit me aan bij andere positieve beoordelingen.