Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

9,9

De heer R. Sikkink zei op 2017-03-23

De bestelde boeken heb ik snel en in goede orde mogen ontvangen. De communicatie met de verkoper verloopt op een prettige manier. In het verleden heb ik vaker bij deze verkoper boeken besteld en iedere keer verliep alles naar wens. Gewoon prima!

W van den Berg zei op 2017-03-03

Goede zoekmogelijkheden, snelle levering en goede verpakking. Tot op nu toe zeer tevereden

AJ Kloppenburg zei op 2017-02-22

Bijzonder vlotte afhandeling van onze order, super!

Roelofsen zei op 2017-02-10

Fantastische service! Het boek dat ik zocht was niet voorradig, maar toch kreeg ik heel snel een reactie en een tip waar het boek wel te koop was. Super!

C.A. Kalisvaart zei op 2017-02-09

Mijn ervaringen met de Boekenstek zijn hartverwarmend! Middels persoonlijke en open communicatie een betrouwbare plek om boeken te bestellen!
Dank jullie wel!
C.A. Kalisvaart

Mw. E.J. Panday zei op 2017-01-24

Hele goede en snelle service. Keurig netjes verzorgd. Goede dienst bij vragen.

Ton Kramer zei op 2017-01-18

Goede communicatie en vlotte levering van keurig boek na betalen.

Wendy Vader zei op 2017-01-14

Goede service en snelle reactie. Er was een boek niet meer op voorraad, maar kreeg direct een andere optie aangeboden. Vriendelijke mensen.

Jan Sneep zei op 2017-01-07

Ik ga voor Boekenstek om de Service, Snelheid en Klantvriendelijkheid

M. van Dijk zei op 2017-01-02

Wat een goede, fijne service! Een vriendelijke reactie op onze vraag en een heel vlotte levering van de bestelde boekjes. Goede verpakking, dus ook verzending is prima.

Timmers zei op 2016-12-20

Een hele goede service, en heel snel in huis en ook de.communicatie is heel goed

Nick Vandeputte zei op 2016-12-01

Heel goede , vlotte en snelle communicatie . Goede en snelle verzending en ik ben heel te vreden met de aankoop

Met hartelijke groet,
Nick G. Vandeputte

J. Bakker zei op 2016-11-30

Communicatie, verzending/ontvangst: niets op aan te merken !

m janssen zei op 2016-11-23

Super service snel vakkundig klantvriendelijk

Beekman B.V. Apeldoorn zei op 2016-11-01

Vorige week per mail een offerte opgevraagd voor een grote order van 85 boekjes. Dezelfde dag al reactie ontvangen. Het mail contact verliep heel snel, vriendelijk en soepel. De volgende dag order besteld en gisteren al ontvangen. De boekjes zien er nog leuker uit dan ik had verwacht en dat maakt ons kerstpakket voor dit jaar helemaal compleet. Kortom super service en als wij als bedrijf nog een keer iets nodig hebben zal ik zeker terug komen.

Fenny zei op 2016-10-28

Heel tevreden, super snelle verzending en de boeken zien er prima uit.

Linda zei op 2016-10-27

Ontzettend blij ! Moest denken aan een boek van vroeger, niet verwacht er nog aan te kunnen komen, bij de heer Heistek besteld en volgende dag in huis! super service en als ik weer een boek wil hebben bestel ik het HIER! Groet, Linda.

A. Vijfhuizen zei op 2016-10-25

Enorm klantvriendelijk en een super snelle service!

J van de Werfhorst zei op 2016-10-22

Boeken gisteren besteld en vandaag al geleverd. Helemaal top.

P. Mourits zei op 2016-10-21

Ooit heb ik de eigenaar van Boekenstek, de heer Heistek, ontmoet op een markt in Terschuur. Toen viel mij zijn klantvriendelijkheid op: gericht antwoord geven op vragen, niet opdringen en zelfs begrip tonen als iemand om een bepaalde reden toch van een aankoop afziet. Daarom was het voor mij geen vraag wat ik moest doen toen ik een boek zocht en dat vond op de website van Boekenstek.
Via de mail heb ik het boek besteld. Het boek is op mijn verzoek bij mijn ouders afgegeven, aangezien die in de buurt wonen van Boekenstek en ik niet. De correcte wijze waarop de eigenaar van Boekenstek, de heer Heistek, de zaak afhandelt, dwingt respect af en wekt vertrouwen voor de toekomst D.V. voor het bestellen van boeken.
Hartelijk aanbevolen!