Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

Google Plus/Places - 8,0

Simon Verloop beoordeelde op 2018-06-07

Deze week contact gehad met de eigenaar over een serie boeken.
Vrijblijvend een goed advies gekregen. Ik heb de boeken niet gekocht maar blijf zeker klant bij Boekenstek.
Bedankt!

Fam van den bosse beoordeelde op 2018-05-21

Heel fijn geholpen, snelle levering ondanks onze foute bestelling is dit kosteloos snel gecorrigeerd..... geweldige service

Bart Jan Spruyt beoordeelde op 2018-05-18

Geheel tevreden. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Omschrijving van het boek was juist.

Gelderman beoordeelde op 2018-05-11

Zeer tevreden

H.W.L. Paans beoordeelde op 2018-04-30

De aankoop via deze site is een van mijn beste ervaring tot op heden. De bestelde boeken worden snel en netjes thuis bezorgt. Eventuele vragen worden accuraat en vriendelijk afgehandeld. Hartelijk dank!

T. Biesheuvel beoordeelde op 2018-04-18

Vlotte levering

M.J.Poirot beoordeelde op 2018-04-08

Snelle correcte levering.

John Postma beoordeelde op 2018-04-06

U hebt een hoge kwaliteit tweede hands boeken geleverd,tegen een lage prijs.

Heel erg bedankt voor de uitstekende levering.

Herman K. beoordeelde op 2018-04-05

Goede koppelingen, alles vlot ingevuld en betaald. Heel fijne site. Moeiteloos winkelen in boeken.

W. Janssen beoordeelde op 2018-03-08

Makkelijk te bestellen, correcte afhandeling bij vragen. Jammer dat de leveringstijden tot tweemaal toe door Post NL niet werd nagekomen. De aangegeven tijden, te volgen via track and trace werden onder excuus van levering vertraagd niet op aangegeven tijdstippen afgeleverd.

j.f. de Jong beoordeelde op 2018-03-03

servive, kwaliteit en levering altijd perfect

De Greef beoordeelde op 2018-03-01

Zeer tevreden. Goede kwaliteit en snelle levering.

JWK beoordeelde op 2018-03-01

Snelle levering en goed verpakt

Johan Albert. beoordeelde op 2018-02-28

Keurige info
En correcte afhandeling.
Echt super.

M. Hoeflaak beoordeelde op 2018-02-10

Snelle en accurate levering.

Ton Kramer beoordeelde op 2018-02-06

Goede communicatie en vlotte afhandeling. Artikel zoals beschreven

G.B. van Hell beoordeelde op 2018-02-05

Boek besteld op maandag en op woensdag was het al binnen. Niet eerst betaling binnen en dan leveren, maar gewoon leveren en ondertussen de nota per mail sturen. Na binnenkomst van de betaling netjes een ontvangstbevestiging per mail. Prima service.

J. Huizer beoordeelde op 2018-01-31

Eindelijk het gezochte boek gevonden. Voor 6,50 euro kreeg ik er 200% service bij. Dankbaar.

John van den Berg beoordeelde op 2018-01-29

Ondanks het luttele bedrag van mijn bestelling, uitstekende service.

Geesje ten Broeke beoordeelde op 2018-01-19

Hele snelle levering. Fijn!