Burg. Zahnweg 50

heel tevreden

A.C. Lukas beoordeelde op 2018-12-03

Liesbeth Priem beoordeelde op 2018-11-27

Jan Sneep beoordeelde op 2018-11-23

Bestellingen worden altijd correct en op tijd uitgevoerd. Bij afhalen een lekker kopje koffie gaat er altijd in.

G.E.J. Somer beoordeelde op 2018-11-23

E.Florijn beoordeelde op 2018-11-10

Perfect . Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Goed verpakt en uitgebreide informatie via de e-mail over de stand van zaken onderweg van het pakket.

Frans Weijland - Het Alphabet beoordeelde op 2018-11-10

Het boek was op een eenvoudige en duidelijke manier te bestellen. Daarnaast werd de uitgave snel geleverd. Tijdens deze levering wordt men op de hoogte gehouden. Prachtig!

H. Stip beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering, kwaliteit boeken overeenkomstig de informatie op de website.

Jaco de Jong beoordeelde op 2018-10-05

snelle reactie op vragen, snelle levering en hele goede kwaliteit boeken. Ook de tweedehands boeken zien er altijd mooi verzorgd uit

A de Knegt beoordeelde op 2018-10-05

Bijna alles goed. Een minpuntje. Geen verzendkosten boven euro 35.
Bestel daar boven, vul kortingscode in en moet dan ineens wel verzendkosten betalen.
Net gebeld door Heystek, en legde keurig uit dat het systeem dit veroorzaakt, dus Heystek zelf is daar volledig blanco in.
Proficiat over de service.

Gerben Van Veldhuizen beoordeelde op 2018-09-07

Uitstekende service en heldere communicatie!

Benne Terpstra beoordeelde op 2018-08-13

vlotte reaktie

A.visser beoordeelde op 2018-07-26

Super na bestellen gelijk reactie
Gisterenavond besteld het wordt vandaag al verzonden

jan roos beoordeelde op 2018-07-23

vandaag besteld en nog van daag in huis

andries willem Kopjansen beoordeelde op 2018-07-09

Een fantastisch goed boek,goed ingepakt voor verre verzending (Mexico) met alle hulp van verkoper (Boekenstek) om het boek op zn reis te volgen naar mijn adres,in goede orde ontvangen.
Alles goed verzorgd,ben zeer tevreden en zal zeker meer bestellen bij Boekenstek

Simon Verloop beoordeelde op 2018-06-07

Deze week contact gehad met de eigenaar over een serie boeken.
Vrijblijvend een goed advies gekregen. Ik heb de boeken niet gekocht maar blijf zeker klant bij Boekenstek.
Bedankt!

Fam van den bosse beoordeelde op 2018-05-21

Heel fijn geholpen, snelle levering ondanks onze foute bestelling is dit kosteloos snel gecorrigeerd..... geweldige service

Bart Jan Spruyt beoordeelde op 2018-05-18

Geheel tevreden. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Omschrijving van het boek was juist.

Gelderman beoordeelde op 2018-05-11

Zeer tevreden

H.W.L. Paans beoordeelde op 2018-04-30

De aankoop via deze site is een van mijn beste ervaring tot op heden. De bestelde boeken worden snel en netjes thuis bezorgt. Eventuele vragen worden accuraat en vriendelijk afgehandeld. Hartelijk dank!