Burg. Zahnweg 50
3267AC Goudswaard

Google Plus/Places - 8,0

Phil Rensen beoordeelde op 2019-02-16

Verfrissend, zo'n goed werkende winkel !!

T.C. van Kralingen beoordeelde op 2019-02-16

M. van Leeuwen beoordeelde op 2019-02-11

we kregen goed advies bij wat we zochten. daarna snelle en goede levering. en eerlijke prijzen.

K. de Blieck beoordeelde op 2019-01-28

Dezelfde middag thuisbezorgd; echt service!

Paul van Batum beoordeelde op 2019-01-25

Uiterst betrouwbare en vriendelijke winkel. Zeer aan te bevelen. Mensen die nog belangstelling voor en interesse in hun klanten uitspreken. Lof. Ik sluit me aan bij andere positieve beoordelingen.

MvB beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden, 2x besteld en elke keer snelle service.

C. van der Elst beoordeelde op 2019-01-16

zeer te vrede!

F. Bouman beoordeelde op 2019-01-12

A. Blokland beoordeelde op 2019-01-11

Selecteren - betalen - ontvangen. Simpel en doeltreffend.

van der ham beoordeelde op 2018-12-21

heel goed sommige zaken vergeten weleens de afdeling en kamernummer te vermelden nou dat wordt een zoekplaatje voor de 5 etages en 10 afdelingen elke etage heeft 2 afdelingen

m biesheuvel beoordeelde op 2018-12-11

heel tevreden

A.C. Lukas beoordeelde op 2018-12-03

Liesbeth Priem beoordeelde op 2018-11-27

Jan Sneep beoordeelde op 2018-11-23

Bestellingen worden altijd correct en op tijd uitgevoerd. Bij afhalen een lekker kopje koffie gaat er altijd in.

G.E.J. Somer beoordeelde op 2018-11-23

E.Florijn beoordeelde op 2018-11-10

Perfect . Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Goed verpakt en uitgebreide informatie via de e-mail over de stand van zaken onderweg van het pakket.

Frans Weijland - Het Alphabet beoordeelde op 2018-11-10

Het boek was op een eenvoudige en duidelijke manier te bestellen. Daarnaast werd de uitgave snel geleverd. Tijdens deze levering wordt men op de hoogte gehouden. Prachtig!

H. Stip beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering, kwaliteit boeken overeenkomstig de informatie op de website.

Jaco de Jong beoordeelde op 2018-10-05

snelle reactie op vragen, snelle levering en hele goede kwaliteit boeken. Ook de tweedehands boeken zien er altijd mooi verzorgd uit

A de Knegt beoordeelde op 2018-10-05

Bijna alles goed. Een minpuntje. Geen verzendkosten boven euro 35.
Bestel daar boven, vul kortingscode in en moet dan ineens wel verzendkosten betalen.
Net gebeld door Heystek, en legde keurig uit dat het systeem dit veroorzaakt, dus Heystek zelf is daar volledig blanco in.
Proficiat over de service.