Gaffel 8
3891KD Zeewolde

8,6

Trustpilot 1154 8,6

N.w beoordeelde op 2019-08-19

Goede service! Snelle levering en fijne aflevering, tot de volgende x

Conijn beoordeelde op 2019-05-05

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Bestel hier geen producten! Sedert januari bezig met mijn bestelling. Bouw vertraagd als gevolg van vage redenen dat materiaal niet op afgesproken data geleverd kon worden. Voorts blijken er zelfs bestelde producten te ontbreken. Wederom contact opgenomen en ondanks een schriftelijke (e-mail) met expliciete bevestiging op de posten op de factuur is men ervan uitgegaan dat deze producten niet geleverd hoefden te worden. Bijzonder vermoeiend en tijdrovend allemaal. En als klap op de vuurpijl: al maandenlang een credit factuur openstaan, maar als ik vraag wanneer deze aan mij terugbetaald wordt, reageert men gewoon niet. Dit is de eerste keer dat ik de tijd en de moeite heb genomen om een recensie te schrijven en hopelijk de laatste keer. Maar laat dit een waarschuwing zijn. Mvrgr. J. Conijn