Assendorperstraat 120
8012 CC Zwolle
+31384217950

drs.P. beoordeelde op 2019-03-10

Een van de weinige winkels met breedte maten in mijn schoenen. Eerder kocht ik schoenen in duitsland, daar leven ze nog op grootte voet. Ondanks dat ik volgens de metingen van de breedte van mijn voeten geen enkele schoen zou passen. Heb ik het er toch op gewaagd, immers passen kun je ze niet op het internet. Ik heb een maat in de breedte breder genomen H. En ik moet zeggen beide schoenen passen fantatisch. Ik had namelijk 2 paar besteld, opdat ik er mogelijk een of beide terug zou moeten sturen. Echter ik heb ze nu beide gehouden. Groots de pasvorm en het lopen erop.

Ik ben ze dankbaar.

Myriam Dewaele beoordeelde op 2019-03-09

Ik had schoenen gekocht maar ze waren te klein, ik heb ze teruggestuurd om te ruilen, ik wacht nu dat mij retour bij jullie terecht komt, dan mijn nieuwe bestelling ;)

Simone beoordeelde op 2019-03-06

GEWELDIGE klantenservice!!
Alles ging supervlotjes! Zeer goede communicatie, zeer vlotte communicatie!
Zeer vriendelijke en begripvolle mensen!
Werkelijk iedere winkel zou zo moeten functioneren!

Anja de Vos beoordeelde op 2019-02-12

Wat ik jammer vond is dat ik een breedte maat K had besteld. Maar de schoenen waren helemaal geen breedte maat. De schoenen teruggestuurd en het geld is keurig terug gestort. Ik vond het jammer de schoenen waren veel te smal. Afhandeling positief.
Anja de Vos

BW beoordeelde op 2019-02-03

Ook voor heel smalle voet schoenen in kwalitatief goede merken. Snelle en goede service

Ron beoordeelde op 2019-01-22

J. Lansink beoordeelde op 2019-01-16

Besteld en de volgende dag al geleverd. Was netjes verpakt.

Alex van der Steeg beoordeelde op 2019-01-07

Goede en snelle service

reinhilde briois-bral beoordeelde op 2018-12-26

snel geleverd - graag wat meer elegante modellen in uw collectie

Judith Montsma beoordeelde op 2018-12-19

Aanvankelijk kon ik nauwelijks in de schoen komen met mijn voet, maar eenmaal aan zitten ze uitstekend. Na een paar keer lukt het aantrekken inmiddels ook steeds gemakkelijker.

Ingrid Abraham beoordeelde op 2018-12-05

Goede service.
Geen problemen met retourneren.

Trudy de Vries beoordeelde op 2018-12-01

alles was oke

Marie Pasman beoordeelde op 2018-11-27

top, snel en correct precies wat je besteld.

M Verburg beoordeelde op 2018-11-20

yvette van Horn beoordeelde op 2018-11-19

Hendrika beoordeelde op 2018-11-13

Binnen 2 dagen geleverd zoals op de website staat. de juiste maatvoering en goed verpakt. Afstemming met de leverancier en bezorgdienst was heel goed geregeld!

Kim beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering en ook de retournering erg snel afgehandeld. Top!

Cobie Daverveld beoordeelde op 2018-11-04

Snelle levering , leuke laarsjes

Aat Blijleven beoordeelde op 2018-10-16

Zitten goed maat correct

Lilian Snooij beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering. 's Avonds besteld, volgende dag in huis!