Assendorperstraat 120
+31384217950

A Coolbergen-Wolfert beoordeelde op 2018-04-16

prime service

Astrid Amons beoordeelde op 2018-03-25

Snelle levering. Keurig verpakt. En goede service. Gratis retouneren mogelijk. En heel behulpzaam ad vies gekregen. Top!

annie kokx beoordeelde op 2018-03-19

prijs, kwaliteit en levering zoals het overal zou moeten zijn

Bouter A beoordeelde op 2018-03-06

Ten eerste is de service uitstekend en jullie komen jullie woorden na.
De schoenen zijn precies wat ik verwacht had en wat op de site vermeld is.

François VASTMANS beoordeelde op 2018-03-03

Snelle levering en snel advies a mailtje.

E. de Jong beoordeelde op 2018-03-03

Snelle afhandeling.
Er mag nog meer keuze zijn in het assortiment van nette dames enkellaarsjes zonder hakken, maar wel geschikt voor brede voeten.

Verder geen op of aanmerkingen.

Suus beoordeelde op 2018-02-23

Heel tevreden, 2 paar besteld en waren de volgende dag in huis. 1 paar retour gestuurd wat ook keurig snel verwerkt was en terug gestort. Helemaal top!

Carla de Willigen beoordeelde op 2018-01-20

Snelle levering en blij met mijn aankoop

Elly IJsseldijk beoordeelde op 2018-01-20

Snelle levering.

H.F. beoordeelde op 2017-12-17

Heel tevreden, volgende dag al bezorgd, moest retour , geen probleem

A. Kruger beoordeelde op 2017-12-05

Snelle afwikkeling van bestelling

Leo Bolsius beoordeelde op 2017-11-26

Yvonne Oonincx beoordeelde op 2017-11-01

Ik ben ontzettend blij met mijn Footnotes laarsjes, zeker nu ze er mee gaan stoppen. Ik zou er nog wel meer willen kopen. Ik draag al 25 jaar Footnotes schoenen en nooit wat anders, dat wordt dus echt afkicken.

hmt Ottenschot beoordeelde op 2017-11-01

Erg tevreden

Esther Meurs beoordeelde op 2017-10-29

Een paar laarzen teruggestuurd... binnen een dag stond het geld weer op mijn rekening. Zeer goede service!

Sietske Boijenga beoordeelde op 2017-10-26

Ontzettend goede klantenservice!!! Snel bericht en bestelling snel verstuurd. Bij retourzendingen ook binnen een paar dagen het geld retour gekregen. Echt super!

RvKr beoordeelde op 2017-10-21

Levering vlot, volgens genoemde leverdatum. Helaas voldeed de wijdtemaat K toch niet voldoende en schoenen terug gestuurd. Kreeg al supersnel bevestiging van mijn retour met credit nota. Alles goed te volgen via (aangemaakte) acount.

A. de Vries beoordeelde op 2017-10-18

Helaas pasten de bestelde schoenen niet goed. Daarom teruggestuurd en binnen een dag stond het geld weer op m’n rekening. Top service!

Loutje beoordeelde op 2017-10-11

Schoenen zaten heerlijk en stonden leuk. Echter itt de beschrijving was de binnenkant voornamelijk met textiel gevoerd ipv met leer. Textiel vind ik op den duur niet prettig zitten. Daarom heb ik de schoenen terug gestuurd.

Reactie van Breedtemaat-schoenen.nl:
Beste Loutje,

Onze oprechte excuus voor de verkeerde omschrijving! U heeft helemaal gelijk, de bovenzijde van de voering is een textiel voering. We hebben gelijk onze omschrijving aangepast!

Breedtemaat-schoenen
hr. A.C. Quist

Carla Schliessner-Jamin beoordeelde op 2017-10-10

Bestelling werd heel snel geleverd.
Verder was het onpersoonlijk.