Hazenkoog 10 R

Google Plus/Places - 10,0

Anke Housen beoordeelde op 2019-09-19

Mick Beekman beoordeelde op 2019-09-17

Chantel Doves beoordeelde op 2019-09-16

Fijne webshop. Goed telefonisch te woord gestaan. Levertijd was 1-3 dagen, helaas was eea niet op voorraad waardoor het later zou worden. Bedrijf bedacht een oplossing en besloot uiteindelijk de bestelling in delen op te sturen zodat mijn dochter toch iets al had op haar verjaardag. Uiteindelijk hadden we alles n dag voor haar verjaardag toch nog binnen. Bedankt voor deze service! Mijn dochter is er blij mee! Ook de producten zien er keurig uit. Bestelling was goed verpakt en met persoonlijk briefje! Top service! Tevreden klant!

Anouk Rommelaere beoordeelde op 2019-09-13

Super vriendelijk en antwoorden rap als je vragen hebt! We hadden zelf een kaartje bij onze bestelling van hun zelf, dus dit was super!

Rik Cherlet beoordeelde op 2019-09-11

barbara pronk beoordeelde op 2019-09-09

Heidi De Heer beoordeelde op 2019-09-08

Marc Siebelink beoordeelde op 2019-09-07

Alles goed gelev

Marja van Tent beoordeelde op 2019-09-07

Mariëlle Engels beoordeelde op 2019-09-07

Ing beoordeelde op 2019-09-07

Bij het bestellen ging de betaling mis. Ik heb hen gebeld en ben direct geholpen. Betaling gedaan en 1 dag later had ik mijn 2 zomerdekens in huis. Hele fijne en snelle service en voor een super prijs!

C. Bosscha beoordeelde op 2019-09-04

Renate Köhler beoordeelde op 2019-09-03

Caresse Breugom beoordeelde op 2019-08-30

Prima service, heb hier vaker besteld en zal hier zeker weer bestellen

Tamara Stoffel beoordeelde op 2019-08-29

David Mook beoordeelde op 2019-08-27