Essenburg 15
7339DV Ugchelen

2016

Koen beoordeelde op 2016-10-23

Mooi spul voor een mooie prijs. Via de webshop besteld, volgende dag in huis. Allemaal met zorg ingepakt. Aanrader die ketels, erg gezellig :)

evert van l. beoordeelde op 2016-09-27

top! na even rondkijken bij heb ik de set bij buitengewoon koken besteld, super degelijk spul voor een mooie prijs.

Merel Kortschot beoordeelde op 2016-09-22

Ik kwam Buitengewoon Koken op een braderie tegen, omdat ik de set niet kon meenemen, heb ik hem via de webshop gehaald. Het uitpakken was een grote verassing, erg leuk!

Lucien beoordeelde op 2016-09-10

Zeer goede service, ik kreeg extra kookboek en paprikapoeder er bij, allemaal mooi ingepakt. Inmiddels een aantal recepten geprobeerd, helemaal top. Lekker en eenvoudig te bereiden.

2016