Soerenseweg 74
7314JG Apeldoorn

9,0

Bram K. beoordeelde op 2019-04-18

Kon direct aan de slag met de complete ketelset. Bestelling was snel in huis.

Fausto Pippolo beoordeelde op 2019-04-18

Erg jammer dat de deksel niet past en duidelijk niet bij de ketel hoort. Verder goed verzorgd.

Reactie van Buitengewoon Koken:
Beste Fausto Pippolo,

Bedankt voor de review:) Traditioneel wordt er geen gebruik gemaakt van een deksel bij het ketelkoken. Het (traditionele ontwerp) van de ketel is hier dan ook niet op afgestemd. De deksel sluit misschien niet af zoals u dat gewend bent, maar is zeker geschikt voor het ketelkoken.

Neem even contact met ons op als u ontevreden bent.

Fijne pasen!

Anneke, Team Buitengewoon Koken.

Henk Benedictus beoordeelde op 2019-03-06

Bestelling gedaan, goed en keurig afgeleverd

Eric Van Londersele beoordeelde op 2019-03-02

Nog mailtje ontvangen ivm levering

John Nlom beoordeelde op 2019-02-03

Correct uitgevoerde opdracht, ondanks een uitgestelde en niet vermelde uitstel van de levering

Koen beoordeelde op 2016-10-23

Mooi spul voor een mooie prijs. Via de webshop besteld, volgende dag in huis. Allemaal met zorg ingepakt. Aanrader die ketels, erg gezellig :)

evert van l. beoordeelde op 2016-09-27

top! na even rondkijken bij heb ik de set bij buitengewoon koken besteld, super degelijk spul voor een mooie prijs.

Merel Kortschot beoordeelde op 2016-09-22

Ik kwam Buitengewoon Koken op een braderie tegen, omdat ik de set niet kon meenemen, heb ik hem via de webshop gehaald. Het uitpakken was een grote verassing, erg leuk!

Lucien beoordeelde op 2016-09-10

Zeer goede service, ik kreeg extra kookboek en paprikapoeder er bij, allemaal mooi ingepakt. Inmiddels een aantal recepten geprobeerd, helemaal top. Lekker en eenvoudig te bereiden.

2016