Skoalplein 19
8404GV Langezwaag
06-10040138 of 0513-853444

M. M. Brummer beoordeelde op 2019-03-18

Heel snel mijn pakje gekregen. Goede kwaliteit. Heel tevreden.

Leo van der Wiel beoordeelde op 2019-03-17

Klok besteld. Keurig afgeleverd en op de afgesproken tijdstip. Top.

Ineke Mansom beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering, goed verpakt en kwalitatief goede en leuke pop. Mijn kleinzoon was er erg blij mee!

Remko Jansen beoordeelde op 2019-03-07

Snel geleverd en goed kwaliteit !!

T Vredenberg beoordeelde op 2019-03-07

Snel geleverd. Netjes verpakt.

AS beoordeelde op 2019-03-02

Leuke producten, goede kwaliteit en snelle levering. Kortom top!

Valery Klijn beoordeelde op 2019-03-02

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling. Alles in goede staat en goeie kwaliteit! Super leuke site, mijn kleine is gek op buurman en buurman. Ik heb nu alles voor zijn verjaardag van bekers tot borden en versiering! En de poppem zijn ook super leuk!! Aanrader dus

M Hoffmans beoordeelde op 2019-02-28

Correcte en snelle afhandeling, kregen nog eens korting en dat geld zat netjes in een envelop bij de bestelling!

Thea van Alphen beoordeelde op 2019-02-28

Snelle en keurige bezorging.

Carola Hummeling beoordeelde op 2019-02-24

Vlotte levering en uiterst vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Cor Koller beoordeelde op 2019-02-23

Prima product, netjes volgens afspraak geleverd, track and trace en goed verpakt.

J.A. Bootsma-Westerlaan beoordeelde op 2019-02-22

Snelle service en correct afgehandeld met nota van betaling.
Zeer tevreden.

Jan Ploeger beoordeelde op 2019-02-14

Uitstekend en snel geregeld

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Uitstekend.

Connie Hage beoordeelde op 2019-02-14

ik heb een bestelling gedaan, maar snap de bezorging niet, ik dacht dat ik hem bij een vriendin thuis had laten bezorgen, maar nu kreeg ik de kaart hier zelf thuis. wel een erg leuke kaart trouwens.
Er is inmiddels al contact geweest over dit misverstand en was ook wel weer een bijxondere persoonlijke ervaring.
Alle lof voor deze website eigenaar.!!!!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. We hebben hierover telefonisch contact gehad en uitgelegd.

Hinke beoordeelde op 2019-02-12

Goede mooie producten, goede prijs, snelle levering! Prettig contact.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Perfect.

Sabrina Uyttebroeck beoordeelde op 2019-02-09

Heel tevreden en snel geleverd

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen. Fijn om te mogen lezen dat u heel tevreden bent.

Ralf Melssen beoordeelde op 2019-02-08

snel en netjes verpakt

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Blij mee.

Ferry Burgers beoordeelde op 2019-02-04

Geen enkele op of aanmerking makkelijke site en snelle en perfecte levering.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordelingen de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Fijn ook te mogen lezen dat er geen enkele op- of aanmerking is.

Martin Van Pijkeren beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering, perfecte service, goede kwaliteit

Melanie Kruyk beoordeelde op 2019-02-01

Leuke buurman en buurman producten, snelle levering, goede prijzen ... misschien een idee om ook rode en gele vlaggetjes lijnen toe te voegen aan de feest artikelen. Dit omdat er maar 1 vlaggenlijn is van deze fantastische buurmannen.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Heel erg blij mee. M.b.t. de vlaggenlijnen merk ik op dat dit door de individuele licentienemers wordt bepaald i.o.m. Patmat s.r.o.