Skoalplein 19
06-10040138 of 0513-853444

Mark Broks beoordeelde op 2019-05-20

Prima!

Alie Mossel beoordeelde op 2019-05-17

Buurman en buurman poppen leuke poppen voldeden aan verwachting.
En de levering was op tijd.

Jim Fokkens beoordeelde op 2019-05-13

Snel thuis en product naar verwachting

Anke Foppen beoordeelde op 2019-05-11

Goed snelle levering 1 min puntje veel artikelen niet op voorraad

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegevens scores op de individuele beoordelingscriteria. Blij mee. Het klopt dat niet alle T-shirts al of niet in een specifieke maat niet meer voorradig zijn omdat het ook voor ons (al of niet tijdelijk) niet meer verkrijgbaar is.

Melanie Kessels beoordeelde op 2019-05-11

Super

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Super.

Albert Vermeulen beoordeelde op 2019-05-09

snelle en goede levering.

A.M. Bakker-Smit beoordeelde op 2019-05-05

Vlotte levering.
Blij dat ik jullie site heb gevonden, vooral om de prijs. Nu kon ik mijn kleinzoon nog iets extra voor zijn verjaardag geven!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Goed om te lezen dat u blij bent met onze website.

Mariska beoordeelde op 2019-04-27

Het was er snel. En de spullen zien we goed uit

Tessa Kersemakers beoordeelde op 2019-04-13

Heel tevreden

N beoordeelde op 2019-04-11

Super. Zeer snel geleverd. Had erbij vermeld dat het voor een verjaardag was, en kreeg het netjes ingepakt opgestuurd.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Super.

Geertje Molenaar beoordeelde op 2019-04-08

Hele snelle levering super blije kinderen

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling. Blij mee.

Timo Wassink beoordeelde op 2019-04-07

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Super.

Evelyne van Campen beoordeelde op 2019-04-05

Snelle nette levering.

Evert van Duren beoordeelde op 2019-04-05

martijn rebel beoordeelde op 2019-03-30

was snel geleverd goede site ga zo door

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria.

Boudewijn Rossy beoordeelde op 2019-03-30

Had nog een vraag over betaling en verzending. Werd vriendelijk te woord gestaan. Onze kleinzoon was erg blij met zijn kaart. Raad deze webwinkel aan!!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Bedankt voor uw aanbeveling.

Nico Matthijssen beoordeelde op 2019-03-29

Precies zoals verwacht.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Goed te mogen lezen dat het aan uw verwachtingen heeft voldaan.

M. M. Brummer beoordeelde op 2019-03-18

Heel snel mijn pakje gekregen. Goede kwaliteit. Heel tevreden.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat u heel tevreden bent.

Leo van der Wiel beoordeelde op 2019-03-17

Klok besteld. Keurig afgeleverd en op de afgesproken tijdstip. Top.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Top.

Ineke Mansom beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering, goed verpakt en kwalitatief goede en leuke pop. Mijn kleinzoon was er erg blij mee!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Goed om te lezen dat ook uw kleinzoon er erg blij mee was.