Stationsweg Oost 281 d
3931ER Woudenberg
085 060 24 90

9,1

Christian NvdD beoordeelde op 2018-12-06

Uitstekende service, snelle reacties en hulp op elk gebied. Daarnaast is de site ook erg overzichtelijk. Alles examens zijn snel en makkelijk in te plannen. Aanrader!

Iris buijtendijk beoordeelde op 2018-12-06

Ik ben super goed geholpen

Aaron Hermans beoordeelde op 2018-12-03

Zeer vriendelijk en netjes geholpen voor een her-examen. Als je iets niet begreep werd het ook netjes uitgelegd voor u

Ischa beoordeelde op 2018-11-30

Nadat de mail is gestuurd krijg je zo snel een mailtje terug supper!!

Ingrid beoordeelde op 2018-11-15

Echt bijzonder slecht. Ze naaien je voor € 20 extra. Het lijkt of je rechtstreeks bij het CBR aanvraag doet voor theorie examen maar dat is niet zo. Gevolg: geld weg en je kan eindeloos zitten wachten op een nieuwe datum. Daarnaast kan je niet tegelijkertijd alsnog rechtstreeks bij het CBR een examen aanvragen omdat je dan dubbel in het systeem staat. Winkelkeurmerk???? Doe daar eens wat aan!

Daniela ruben beoordeelde op 2018-11-15

Snel een datum voor theorie examen gevonden

Esmee beoordeelde op 2018-11-13

Ik werd goed geholpen en ze was erg vriendelijk.

Annemarie beoordeelde op 2018-11-12

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De medewerker dacht met me mee en zocht een oplossing.

Nicoline van Praag beoordeelde op 2018-11-06

Ik ben goed, snel en vriendelijk geholpen

Hayat kurt beoordeelde op 2018-11-02

Heel goed en zeer vriendelijk geholpen. Ben erg tevreden

Emiel beoordeelde op 2018-09-04

Mijn eerste reactie na het bestellen van een theorie-examen was het volgende en dat laat ik staan want ik ben nog steeds van mening dat u het beter bij het CBR zelf kunt regelen:

Had eerder een theorie aangevraagd via het CBR en heb toen de normale prijs van €31,50- betaald. Nu was ik gezakt en dacht ik snel een nieuwe te bestellen. Klikte op de eerste gevonden website (later achtergekomen dat er advertentie onder stond) was dus mijntheorieaanvragen.nl
Omdat ik nogal gefrustreerd was soor het niet halen van mn theorie heb ik het nu per ongeluk bij deze site gekocht waarna ik erachter kwam dat ik voor PRECIES DEZELFDE service €50,45- kwijt was. Servive kosten zijn dus ongeveer 2/3 van de prijs die het anders kost. Nadat ik hier achter kwam dacht ik misschien kan ik het terugdraaien maar ik kwam er tot mijn grote ergenis achter dat ze het wel terug willen draaien maar dat de servicekosten hier niet bij horen. BELACHELIJK is wat ik het noem.
In mijn mails stonden geen ordernummers maar wel in mn de omschrijving van mijn bankafschrift.

EDIT:
Het is wel zo dat het lijkt dat deze organisatie ervoor kan zorgen dat je eerder je theorie kan inplannen. Verder vermeldden ze:
"U kunt immers bij ons:
- Zonder DigiD reserveren
- Gemakkelijker en sneller reserveren
- Tot 5 werkdagen van tevoren het examen kosteloos verzetten (binnen 5 werkdagen kan ook tegen een toeslag)
- Altijd eerder examen doen dan via het CBR zelf middels spoedplekken (mail ons gerust voor de mogelijkheden)"

Deze service moet dan dus 20 euro meer voor u waard zijn. Voor mij is dat niet zo en ik vind het nog steeds belachelijk dat deze organisatie eerder bij een zoekopdracht verschijnt dan het CBR zelf. Nadat ik ze gemaild had bleek dat ik dus voor bovengenoemde redenen 20 euro extra betaal (althans zo vat ik dat op).
- zonder digID is voor mij geen voordeel
- sneller en gemakkelijker is voor zover ik weet nvt want de vorige keer bij CBR zelf ging het ook zonder problemen
- ik heb nooit hoeven verzetten en het lijkt me dat dat bij het CBR zelf ook kan
- de optie op een datum die eerder is is wel een aangename service maar 20 euro vind ik zoals gezegd erg overdreven.

Al met al kan ik over deze service zelf weinig mooie woorden zeggen maar ik moet u er op wijzen dat het contact wat ik heb gehad met ze aangenaam was en hoe vervelend ook ben ik er toch zelf ingetrapt... De cursussen die er worden aangeboden kan ik natuurlijk ook niet beoordelen zonder ervaring dus daar zeg ik niks over.
Het enige wat ik kan zeggen is als de bovengenoemde voordelen u 20 euro waard zijn dan kunt u met een gerust hart hier een theorie-examen reserveren, is dit niet zo: doe het dan vooral zelf bij het CBR.

Zoltán beoordeelde op 2018-08-07

deze dienst.

Sam van der Kuijl beoordeelde op 2018-07-17

Heel tevreden

Ynte Kuipers beoordeelde op 2018-07-13

Het verkeerde theorie examen ingepland en betaald. Dezelfde dag bericht dat het is omgezet en het te veel betaalde bedrag terug wordt gestort op de rekening

Hedi Groot beoordeelde op 2018-06-28

Via de mail een vraag gesteld. Snel antwoord. Vriendelijk geholpen en meegedacht.

Ralph beoordeelde op 2018-06-28

Zeer tevreden met de snelle reactie werkt perfect ! Heel vriendelijk.
Blij dat ik volgende week al terecht kan met mijn vraag

N. Dirks beoordeelde op 2018-06-27

Ik had de kortingscode gemist bij het bestellen vh theoriepakket. Heb via mail om restitutie van de korting verzocht. Ben dezelfde dag nog teruggebeld en de korting werd alsnog verrekend.

Danique assink beoordeelde op 2018-06-25

Aardige mevrouw, gaf correct alle mogelijkheden weer.

D Cornelissen beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden met de service en flexibiliteit die ons gegeven werd door Mijntheorieaanvragen, direct mail contact en reply, we werden niet beschouwd als een nummer en dat was erg bijzonder!
Wij zijn over de service en het direct handelen van mijntheorieaanvragen zeer tevreden, zeker een aanrader!

Amanda Jongsma beoordeelde op 2018-06-15

Heel tevreden. Vriendelijke Klantenservice en super snelle service.