Stationsweg Oost 281 d
3931ER Woudenberg
085 060 24 90

8,8

Ylse beoordeelde op 2019-08-16

Ondanks dat we zelf een fout hadden gemaakt werd dit door jullie top opgepakt en alsnog hersteld. Goede service. Vriendelijk en klantgericht

Elmer beoordeelde op 2019-07-29

je betaald 20 euro te veel op deze site. dikke misleiding, je denkt dat je op een nieuwe/luxe site van het cbr koopt. maar dat is het niet.
CBR.NL betaal je 20 euro minder voor het zelfde

Sima Farahani beoordeelde op 2019-07-25

Ze zijn niet blijkbaar .
Ik heb mijn examen bij hun geannuleerd maar na de 10 dagen heb ik nog niet mij. geld.
Maar ik heb met hun gesproken en ze zeiden dat ze mijn geld willen terug betalen maar het krult niet
šŸ¤¢

Melle beoordeelde op 2019-07-15

Ontzettend jammer dat bedrijven als deze tegenwoordig nog steeds mogen bestaan, ze rekenen €20 extra voor zogenaamde ‘service kosten’ waardoor je 20 euro extra kwijt bent dan via de site van het CBR.
De naam CBR wordt op de website wordt gebruikt terwijl dit niet de officiële CBR website is. Echt jammer dat bedrijven zo aan hun geld moeten komen, door mensen op te lichten en misbruik te maken van andermans naam.

Mensen, reserveer hier vooral GEEN theorie-examen en wees niet zo dom als ik. Klik niet de eerste maar de tweede link in Google aan, CBR.nl en je bent véél goedkoper uit.
Achterlijk dit...

rene beoordeelde op 2019-07-03

PAS OP! oplichters zijn het!

Isa K. beoordeelde op 2019-06-27

Levert niet de diensten die het toezegt te leveren. Misleidend omdat jonge mensen denken dat dit de formele weg is om je theorie-examen aan te vragen. Dit kan beter en bijna de helft goedkoper via: mijncbr.nl !

Savannah Mulder beoordeelde op 2019-06-20

Het was een erg snelle reactie en dat was erg fijn, want ik heb mijn examen nu eerder kunnen maken en ik ben geslaagdšŸ™‚

Xander Louwers beoordeelde op 2019-06-05

Foutieve aanvraag theorie examen gedaan. Netjes gebeld en samen met de telefoniste een geschikte andere datum weten te plannen

teuta beoordeelde op 2019-06-05

Ik ben super goed geholpen en ik ben super tevreden over de snelle en goede service. Met name de vrouw die ik vandaag aan de telefoon had! top!

J.N. van der Ploeg beoordeelde op 2019-04-19

Oplichters zijn misleidend en alleen bezig geld uit je zak te kloppen.
Let op!! Je kan beter rechtstreeks boeken bij CBR.

Lars beoordeelde op 2019-03-28

Oplichters, hebben lekker geld gemaakt van de goedgelovigheid van mijn vriendin. Google zou als je op cbr googled niet eerst dit soort sites geven als resultaat en daarna pas het cbr.

Caitlin demi vlug beoordeelde op 2019-03-08

Supergoed geholpen. Elke keer weer.
Hele snelle reactie elke keer!
Ben erg tevreden.

Ryan verhageb beoordeelde op 2019-03-07

Vroeg voor eerder examen te doen en ze belde meteen. Top!

Corine Olieman Moeder van Melissa Schulze beoordeelde op 2019-03-02

Ik had een hele vriendelijke dame aan de telefoon. Ik vond het fijn dat ze me belde in plaats van dat ze me mailde.
Zo konden we direct een datum afspreken.

Vince beoordeelde op 2019-03-01

Er werd niet moeilijk gedaan over verzetten en er werd heel goed geholpen bij het aanvragen van een spoed examen

Robin beoordeelde op 2019-02-18

Doe het gewoon via het CBR en je bespaart jezelf gemiddeld 20.- euro, plus annuleren via mijn theorie aanvragen kost je ook 20.-.

Moeder van 16-jarige beoordeelde op 2019-02-12

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ze vragen ruim 20 euro meer voor het aanvragen van een scooter examen en doen net of ze CBR zijn. Zeer misleidend voor 16 jarige die hun scooter examen willen aanvragen. Naast duurder en misleidend bieden ze zogenaamd allerlei extra diensten zoals extra tijd en begeleiding wat ze feitelijk niet doen. Daarnaast is het onmogelijk om via telefoon contact te krijgen en het is al helemaal onmogelijk om een examen een week vooraf te verzetten, iets wat wel bij CBR mogelijk is. Mijn advies NIET DOEN!

Sjin33 beoordeelde op 2019-02-05

Trap er niet in!!!! Je betaalt .20 euro 'administratiekosten' voor dit doorgeefluik!!! En als je wilt annuleren krijg je deze 20 euro niet terug!!! Dit geeft aan dat dit een verdienmodel is en geen service site. Van bonafide bedrijven krijg je immers wel gewoon je geld terug bij annulering. Het zijn gewoon oplichterspraktijken, of op zijn minst misleidende praktijken. Vind het zo treurig dat mensen op deze manier hun geld kunnen verdienen. Krijg ook vol trots een bericht dat het bedrijf echt bestaat en dat het legaal is. Ongelofelijk! Je kunt gewoon via het CBR je theorie aanvragen, het is je reinste oplichting dit bedrijf.

Lotte Hendriks beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden. Vraag over zo snel mogelijk theorie examen inplannen, nu kan ik binnen een week terecht!

Aditya Dewsaran beoordeelde op 2019-01-29

Mijn ervaring met deze website was uitstekend verlopen een aanrader voor de mensen die theorie willen gaan doen