Stationsweg Oost 281 d
3931ER Woudenberg
085 060 24 90

9,0

Lars beoordeelde op 2019-03-28

Oplichters, hebben lekker geld gemaakt van de goedgelovigheid van mijn vriendin. Google zou als je op cbr googled niet eerst dit soort sites geven als resultaat en daarna pas het cbr.

Caitlin demi vlug beoordeelde op 2019-03-08

Supergoed geholpen. Elke keer weer.
Hele snelle reactie elke keer!
Ben erg tevreden.

Ryan verhageb beoordeelde op 2019-03-07

Vroeg voor eerder examen te doen en ze belde meteen. Top!

Corine Olieman Moeder van Melissa Schulze beoordeelde op 2019-03-02

Ik had een hele vriendelijke dame aan de telefoon. Ik vond het fijn dat ze me belde in plaats van dat ze me mailde.
Zo konden we direct een datum afspreken.

Vince beoordeelde op 2019-03-01

Er werd niet moeilijk gedaan over verzetten en er werd heel goed geholpen bij het aanvragen van een spoed examen

Robin beoordeelde op 2019-02-18

Doe het gewoon via het CBR en je bespaart jezelf gemiddeld 20.- euro, plus annuleren via mijn theorie aanvragen kost je ook 20.-.

Moeder van 16-jarige beoordeelde op 2019-02-12

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ze vragen ruim 20 euro meer voor het aanvragen van een scooter examen en doen net of ze CBR zijn. Zeer misleidend voor 16 jarige die hun scooter examen willen aanvragen. Naast duurder en misleidend bieden ze zogenaamd allerlei extra diensten zoals extra tijd en begeleiding wat ze feitelijk niet doen. Daarnaast is het onmogelijk om via telefoon contact te krijgen en het is al helemaal onmogelijk om een examen een week vooraf te verzetten, iets wat wel bij CBR mogelijk is. Mijn advies NIET DOEN!

Sjin33 beoordeelde op 2019-02-05

Trap er niet in!!!! Je betaalt .20 euro 'administratiekosten' voor dit doorgeefluik!!! En als je wilt annuleren krijg je deze 20 euro niet terug!!! Dit geeft aan dat dit een verdienmodel is en geen service site. Van bonafide bedrijven krijg je immers wel gewoon je geld terug bij annulering. Het zijn gewoon oplichterspraktijken, of op zijn minst misleidende praktijken. Vind het zo treurig dat mensen op deze manier hun geld kunnen verdienen. Krijg ook vol trots een bericht dat het bedrijf echt bestaat en dat het legaal is. Ongelofelijk! Je kunt gewoon via het CBR je theorie aanvragen, het is je reinste oplichting dit bedrijf.

Lotte Hendriks beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden. Vraag over zo snel mogelijk theorie examen inplannen, nu kan ik binnen een week terecht!

Aditya Dewsaran beoordeelde op 2019-01-29

Mijn ervaring met deze website was uitstekend verlopen een aanrader voor de mensen die theorie willen gaan doen

Dianne Freriks beoordeelde op 2019-01-25

76 euro kwijt .
Ik heb 4x theorie gedaan. 50 euro 200 euro.
Ik dacht te maken te hebben met het CBR.
Bij het CBR kost dit 31 euro x 4 is 124 euro weg.

Cor beoordeelde op 2019-01-23

Gezien de vele reacties op internet is er veel verwarring bij deze aanbieder. Met een handig gekozen naam maken ze gebruik van de verwarring bij velen om snel geld te verdienen. Natuurlijk leveren zij diensten, maar de argeloze aanvrager die misleidt wordt kan vervolgens naar een gedeelte van zijn/haar geld fluiten als je de overeenkomst herroept. Wettelijk kun je je geld terugkrijgen maar ze rekenen bijna €20 administratiekosten. Wij vergisten ons en vroegen op zondag aan, zagen gelijk onze vergissing in en herriepen direct de aanvraag. Niets gebeurd en nauwelijks administratiekosten zou je zeggen. Het gebeurde namelijk binnen een split second en buiten kantoortijd in het weekend. Ik vraag me af of je wettelijk zulke hoge administratiekosten mag vragen ten opzichte van zo'n relatief laag bedrag van €31. Wij hadden geen zin in gedoe en het werd wel heel snel bevestigd en teruggestort.

Richard beoordeelde op 2019-01-09

Gister gebeld met Whitney voor een wijziging en binnen 1 dag geregeld. Nogmaals dank

Francis vd Straat beoordeelde op 2019-01-09

Goed en snel heholpen

Christian NvdD beoordeelde op 2018-12-06

Uitstekende service, snelle reacties en hulp op elk gebied. Daarnaast is de site ook erg overzichtelijk. Alles examens zijn snel en makkelijk in te plannen. Aanrader!

Iris buijtendijk beoordeelde op 2018-12-06

Ik ben super goed geholpen

Aaron Hermans beoordeelde op 2018-12-03

Zeer vriendelijk en netjes geholpen voor een her-examen. Als je iets niet begreep werd het ook netjes uitgelegd voor u

Ischa beoordeelde op 2018-11-30

Nadat de mail is gestuurd krijg je zo snel een mailtje terug supper!!

Ingrid beoordeelde op 2018-11-15

Echt bijzonder slecht. Ze naaien je voor € 20 extra. Het lijkt of je rechtstreeks bij het CBR aanvraag doet voor theorie examen maar dat is niet zo. Gevolg: geld weg en je kan eindeloos zitten wachten op een nieuwe datum. Daarnaast kan je niet tegelijkertijd alsnog rechtstreeks bij het CBR een examen aanvragen omdat je dan dubbel in het systeem staat. Winkelkeurmerk???? Doe daar eens wat aan!

Daniela ruben beoordeelde op 2018-11-15

Snel een datum voor theorie examen gevonden