Mijn Theorie Aanvragen

Mijn theorie aanvragen is de intermediair voor het reserveren van jouw theorie-examens.
8,6

• Floris
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

Ik ben een hartwerkende student die hard moet studeren en daarnaast ook nog werkt. Ik wil mijn theorie bij het CBR aanvragen, ik kom op de site van mijn theorie aanvragen.nl ik denk ten eerste dat ik gewoon bij het cbr zelf zit maar dat is niet zo ze doen zich voor als het cbr en daar trapt iedereen in ze staan boven aan bij de zoek term als je hun bedrijf opzoekt. Je denkt €55 zal wel normaal zijn voor theorie maar nee hun vragen €21 voor hun domme klote dienst. Die alleen maar vertraging oplevert. Zodra je bij hun hebt betaald kan je nog annuleren maar dat kost €21 omdat ze natuurlijk heel veel tijd moeten besteden om het te annuleren wat een afzetters! Ik hoop dat de eigenaar en de medewerkers erg blij gevoel hebben dat ze gewoon scholieren op lichten met €21 die daar keihard voor moeten werken! En op het internet zie ik dat de eigenaar zegt dat er altijd mensen ontevreden zijn. Wie is hier wel tevreden mee? Geen eens een bel lijn! Bagger!!

• Pieter
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

Tegen (alle) verwachtingen in een bijzonder schappelijke en klantvriendelijke dienstverlening. Voor de uiterste deadline wilde ik graag mijn theorie laten uitstellen. Dit kon niet rechtstreeks bij het CBR omdat m'n examen via mijntheorieaanvragen.nl was ingediend. Helaas is de klantenservice van mijntheorieaanvragen.nl tijdelijk niet telefonisch bereikbaar (covid19) en was er via de site ook geen datum te selecteren om het examen te verzetten. Hierdoor verstreek de uiterste datum van uitstel en was ik dus in principe te laat, gelukkig heb ik wel m'n geld wel dankzij Thijs van de klantenservice van mijntheorieaanvragen.nl teruggekregen, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Dikke meevaller dat ie zo'n uitzondering voor me kon maken. Superbedankt!

• Hoe beoordeel je Mijn Theorie Aanvragen?

• Michiel
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

Beter informeren en een goed no cure no pay policy. Ben ik opgelicht? wel een beetje! Ja, ik ben er zelf ook ingetuind. Slimme manier om de wat minder oplettende internetgebruiker op het verkeerde been te zetten. Allemaal legaal maar niet integer om op deze manier geld te maken tijdens een toch al dure aanschaf als rijlessen/examen.

• Miriam
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

Bovenaan de website duidelijkheid verschaffen over het feit dat zij als intermediair werken en dat men dus niet bij het CBR een aanvraag indient.

Antwoord van Mijn Theorie Aanvragen

Beste Miriam,

Wij geven dit ook aan op zowel de homepage als de reserveerpagina. Ook opereren wij onder onze eigen naam Mijn Theorie Aanvragen en geven dit op elke pagina weer.

Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kunnen zij u hierin verder helpen.

• Willem

Goede service

• Maarten
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

Mensen wees verstandig, boek je examens alleen op de officiele CBR website. Schandalig dat bedrijven dit als verdienmodel hebben. €20,- euro duurder, annuleren kost je ook nog is €20,-

• peter
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

gewenste datum en tijdvak is voor bedrijf geen harde afspraak

• Mohammed Ali Kirat

Goede en snelle service

• Lex
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

19 euro admin kosten voor maken van theorie afspraak, terwijl het allemaal nog makkelijker kan bij CBR zelf.. Pure afzetterij. Maken duidelijk gebruik van hoge plaatsing in google met ads om zo consumenten te verleiden bij hun theorie examen boeking. Heel smerig.

• Katelijne
    Review voor Mijn Theorie Aanvragen

Goed geholpen bij verzetten van afspraak.