Ter Steeghe Ring 115

waarom

Sam put beoordeelde op 2018-07-20

Shirt besteld. Snelle levering. Super service

Lydia Kivits beoordeelde op 2018-07-15

Super leuke winkel waar je goed geholpen wordt enorm. Tevreden en mn dochtertje kon ook nog eens op een balk oefenen

Paulina Orozco Montiel beoordeelde op 2018-07-15

Het was een goede ervaring. Ik kijk er al naar uit om mijn turnpakje te zien

Lisa Tijhuis beoordeelde op 2018-07-14

super zoals gewoonlijk, vlotte levering

Nancy Scheepstra beoordeelde op 2018-07-13

Snelle levering.
Bij vragen of problemen direct antwoord .. heel fijn

Roxydimo Meijer beoordeelde op 2018-07-10

het bestelde turnpakje kwam gewoon anderhalve maand vroeger dan dat in de planning stond, waardoor mij dochter deze tijdens der laatste seizoenswedstrijd aankon. super bedankt.

M van Lier beoordeelde op 2018-07-09

Was geen reguliere bestelling maar uitstekend geholpen met gewenst product.

Sandra Brumond beoordeelde op 2018-07-08

Prima service, duidelijke website.

Yvonne beoordeelde op 2018-07-06

zeer mooi pakje, voor een goede prijs en zeer correct mailcontact na twijfels over ons adres. Super goed en snel geregeld

Gerda Lingen beoordeelde op 2018-07-06

We zijn speciaal naar Zwijndrecht gereden omdat wij goed advies wilde hebben. Dat is voor ons 1,5 uur rijden.
Verkeerd advies, extra kosten en nog het goede pakje niet.

Maartje Houtzager beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden!

Michelle Cairo beoordeelde op 2018-07-05

Top ervaring, mooie pakjes en op tijd geleverd!

Marieke den Haak beoordeelde op 2018-07-03

In de winkel heel leuk geholpen.
Helaas weer een turnpakje van GK gekocht met 6% spandex. Ook deze na 1e training vol peeling. Geen spandex meer voor ons.
In het pakketje van de nalevering zat als verrassing nog een poster. Helaas geen kartonnen envelop, dus de poster was totaal verkreukeld.

Wendy van Staalduinen beoordeelde op 2018-07-01

Het bestelde tasje voor de turnleertjes zat tussen de sluiting, waardoor het tasje kapot ging bij het openen. Jammer hoor!

Nadia Pesce beoordeelde op 2018-07-01

Snelle levering!!

Danielle Cohen beoordeelde op 2018-07-01

Heel tevreden, snel en goede service

Yvonne beoordeelde op 2018-06-30

Het bestelde artikel zou 8 weken levertijd zjin. Echter na 2.5 week lag het al op de mat. Mijn dochter dolblij.

Danique Hameete beoordeelde op 2018-06-29

Op de site moet je 5,95 betalen voor de verzending. Het duurt dan 1-3 werkdagen tot het binnen is. Bij mij duurde het een week totdat het binnen kwam en toen had ik het al niet meer nodig. Om het dan nog terug te sturen moet je ook nog 3 of 4,95 betalen. Schandalig. Ik wil de verzendkosten graag terug krijgen

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste Danique, U heeft uw order op dinsdag 19 juni om 20.37 uur besteld. Zoals u op onze website en social media heeft kunnen zien waren wij woensdag t/m zondag aan het werk in Ahoy ivm het groot NK. (u heeft hier ook een mailtje over ontvangen). In uw bevestiging en op onze website staat vermeld dat uw order binnen 1-3 werkdagen wordt geleverd. Dit hebben wij ook gedaan. Wij hebben namelijk uw bestelling op maandag de 25ste (onze eerste werkdag na die dinsdag) direct naar u toe gestuurd. U heeft vervolgens dit retour gestuurd, en wij hebben (conform de wet) uw totale factuur inclusief de verzendkosten aan u terug geboekt. De enige kosten die u nog heeft zijn de kosten van uw retour zending. Het verbaasd ons dat u ons zo'n lage score geeft. Wij hebben alle mogelijke moeite gedaan om uw bestelling te verwerken. Het woord schandalig in uw review vind ik dan ook buitensporig.

Sanne Anna Bouw beoordeelde op 2018-06-28

Super tevreden! De levering was snel en het pakje is geweldig! De communicatie was ook zeer uitstekend omdat de webwinkel de klant goed op de hoogte houd! Supergeregeld en superpakje. Ik heb al als een trotse pauw rondgelopen ermee! Superdankjewel!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-28

Ik heb iets teruggestuurd, omdat het te groot was. Toen heb ik het een maat kleiner besteld, maar daardoor moest ik verzendkosten voor het te grote broekje, voor het terugsturen en voor het nieuwe broekje betalen. En dat is nogal veel.

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste Mevrouw, jammer dat u ons met slechts 3 sterren beloond. Wij doen juist onze uiterste best om klanten tevreden te stellen. Dit kan echter niet ten koste van alles. Conform de wettelijke regels krijgt u uw eerste verzendkosten retour gestort als u de gehele bestelling aan ons retourneert. Zo betaald u éénmalig de verzendkosten en de kosten voor het retour zenden van uw gehele bestelling.