Ter Steeghe Ring 115

Mystery shopper

Lees
waarom

Wietske van der Molen beoordeelde op 2018-02-22

Het bestelde pakje was niet goed en is retour gestuurd. Hiervan heb ik netjes een creditnota ontvangen. De nieuwe bestelling kwam binnen de gestelde termijn. Per mail contact gehad en een snelle (re)actie gehad. Alles bij elkaar geeft me dit een goed gevoel en zal ik de volgende keer met een gerust hart een bestelling willen plaatsen.

p nederend beoordeelde op 2018-02-20

Goed

Berber Koornstra beoordeelde op 2018-02-20

Altijd super goede levering en voor vragen ook altijd een keurige afhandeling!! Dik tevreden dus!!

Loïs null Maarseveen beoordeelde op 2018-02-19

Het pakketje kwam de 2e dag, van de 1-3 dagen. Het kwam netjes aan, lekker makkelijk door de brievenbus. Het enige minpuntje is dat het in een simpel soort zakje zit zonder iets van bescherming aan de binnenkant. Dat kan best wel riskant zijn.

Anouk Mangnus beoordeelde op 2018-02-19

Wij zijn in de winkel geweest in januari en zijn daar uitstekend geholpen. Het personeel heeft uitgebreide kennis!

Margreet Kos beoordeelde op 2018-02-19

Heel tevreden

Peggy Van Oorschot beoordeelde op 2018-02-18

Past perfect heel blij mee enbodd dezelfde maat als haar pakje

Kato Van Rossom beoordeelde op 2018-02-17

Heel tevreden, rap bezorgd, veel mails die je aantonen hoe het met de bestelling zit, de bestelling is van goede kwaliteit, gewoonweg perfect

Nova Trapman beoordeelde op 2018-02-16

Geweldig, mijn pakketje was snel binnen!

Mandy Allijn beoordeelde op 2018-02-15

De levering was heel snel zondag besteld woensdag al in huis 👍. En me dochtertje is er veel op aan het oefenen blij mee.

Yo-Lin Steenbergen beoordeelde op 2018-02-15

Bestelling was snel bezorgd en alles was prima voor elkaar.

Femke beoordeelde op 2018-02-13

Eerst mailcontact gehad, daar werd snel op gereageerd met duidelijke uitleg.
Daarna volgde een snelle levering en hele mooie opdruk van naam op het turnbroekje!

Steffi van Helden beoordeelde op 2018-02-13

snel geleverd

Diny Vredenburg beoordeelde op 2018-02-13

Goed en snel geleverd

Judith Heida beoordeelde op 2018-02-12

Levering duurde lang. Andere bekenden die een dag eerder bestelden kregen het na een paar dagen. Toen ik na twee weken contact legde werd ik onvriendelijk terecht gewezen dat op de site stond dat het vier weken zou duren. Uiteindelijk duurde het 5 1/2 week.

Astrid Lindström beoordeelde op 2018-02-12

Zeer mooi pakje en levering binnen de gestelde termijn

Liselotte Brouwers beoordeelde op 2018-02-12

Duidelijk

Merith Rombouts beoordeelde op 2018-02-12

Ik ben super blij met het pakje en heel snel geleverd, Dankjewel!

Jaimy Bordewijk beoordeelde op 2018-02-12

Super snelle levering, keurig verpakt

Lucky beoordeelde op 2018-02-11

Was binnen 2 dagen binnen