Uilenkade 52

Mystery shopper

Lees
waarom

isabel de boer beoordeelde op 2017-09-24

De service is goed maar de verzend kosten zijn echt te hoog????

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste Isabel,

Hartelijk dank voor je feedback. De verzendkosten die u heeft betaald zijn inderdaad hoog voor een bezorging in Nederland. Zoals u echter in uw orderbevestiging kunt lezen heeft u Portugal als verzendland aangegeven. Hierdoor worden de verzendkosten naar Portugal berekend. U kunt hiervoor het beste een e-mail sturen naar info@cek-gymnastics.com om dit aan te laten passen naar de verzendkosten binnen Nederland. Het verschil wordt dan aan u terug overgemaakt. Vergeet niet in de e-mail uw ordernummer te vermelden.

Team CEK

M.G.N. Romp beoordeelde op 2017-09-24

Goede en snelle levering.

EM Dijkstra beoordeelde op 2017-09-23

De producten waren prima, zo ook de levertijd. Echter de verhouding tussen de prijs van mijn product en de kosten voor de bezorging vond ik erg scheef. 7,95 bezorgkosten voor een pakketje dat nauwelijks wat weegt en wellicht zelfs door de brievenbus zou kunnen, vond ik echt overdreven.

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste heer/mevrouw Dijkstra,

Hartelijk dank voor uw feedback. 1 broekje kunnen wij inderdaad met brievenbuspost en track en trace verzenden. Meerdere broekjes die ook nog met sporttape (welke in het geheel niet met brievenbuspost verzonden mogen worden) helaas niet. Vandaar dat u hogere verzendkosten betaald dan voor 1 enkel broekje.

Team CEK

Kim van de Velde beoordeelde op 2017-09-22

Altijd goede service, wij zijn heel tevreden,

Saskia Ras beoordeelde op 2017-09-21

Super snelle levering! Echt top

Marieke den Haak beoordeelde op 2017-09-21

Alles netjes geregeld en uitgelegd, persoonlijk telefonisch contact en fijn online systeem voor clubs.

Manouk Schellekens beoordeelde op 2017-09-21

Snelle en nette levering. Goede informatie over voortgang van bestelling.

Mickel Ridder beoordeelde op 2017-09-21

Zeer tevreden over turnkleding .Levering binnen enkele dagen super gedaan ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Rian Zijderveld beoordeelde op 2017-09-21

Heel snelle levering, goed kwaliteit!

Cathy Becquaert beoordeelde op 2017-09-20

wachttijd een beetje lang, maar anders 100%

Cyrille Terstegge beoordeelde op 2017-09-19

Jeanine Schaapman beoordeelde op 2017-09-19

Heel fijn geholpen door de mensen en snel verstuurd! Goede service :)

Annemarie beoordeelde op 2017-09-19

Snel het gekochte product in huis.

kirsten van Heerden beoordeelde op 2017-09-17

Mooie tas snelle levering en ook nog met naam bedrukking. Onze dochter zal straks erg blij zijn met haar eigen turntas

Marije Klaver beoordeelde op 2017-09-17

Snelle levering!

Joyce Holterman beoordeelde op 2017-09-16

Goede service en mooie producten !!

Rafika Santbergen beoordeelde op 2017-09-15

Zeer snelle levering!

mandy beoordeelde op 2017-09-14

erg tevreden. in het weekend besteld en dinsdag al in huis.

Lea Turfkruier beoordeelde op 2017-09-10

De verzending kwam eerder dan was aangegeven, dus gewoon helemaal top!

Sharon Ringlever beoordeelde op 2017-09-10

De service is goed.