Ter Steeghe Ring 115

Mystery shopper

Lees
waarom

Carmen Baks beoordeelde op 2018-11-06

Snel en krijgt veel berichten waar t pakketje is :)

Niels Claus beoordeelde op 2018-11-06

Op de site stond een verwachte levertijd van 2-3 weken, 2 dagen later had ik het shirt in huis.

Was het overal maar zo ;-)

Eline Ketelaars beoordeelde op 2018-11-05

Goede en snelle levering

Patrick de Boer beoordeelde op 2018-11-05

Prima, zoals gewoonlijk!

Brenda Dissel beoordeelde op 2018-11-05

Op donderdag besteld en zaterdag al in huis. Top service

Daniëlle Leenders beoordeelde op 2018-11-05

Ik zou nog een iets uitgebreidere uitleg willen zien over de verschillen in leertjes en de maten, ik was nog onzeker over welke maat leertjes ik moest hebben als recreatieve turnster. Pakketje was er binnen enkele dagen zoals aangegeven stond, de leertjes bleken de goede maat te zijn en zitten fijn met turnen!

Hanneke de Jager beoordeelde op 2018-11-05

hele snele levering

Jildou Halma beoordeelde op 2018-11-04

Mooi pakje... Snel thuis ontvangen!

Juliette Kaspers beoordeelde op 2018-11-03

Ik heb een sportbh gekocht die veel te klein bleek. Ik wist dat ik hem niet kan retourneren maar vind dat wel heel erg jammer. Nu heb ik een bh in de kast liggen waar ik niets mee kan.

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste mevrouw Kaspers,

Jammer dat u ons maar met 2 sterren beoordeelt. U geeft aan dat u niet wist dat de BH niet teruggestuurd kon worden. Dat is best vreemd, omdat dit duidelijk vermeld wordt op onze website. U moet zelfs een checkbox aanvinken waarin u aangeeft dat u weet dat dit artikel om hygiƫnische redenen niet teruggestuurd kan worden. Het e.a. staat ook duidelijk op uw bestelbevestiging en factuur. Kunt u ons aangeven wat wij nog meer hadden kunnen doen om u beter te informeren, zodat wij dit kunnen verbeteren.
Alvast bedankt voor uw antwoord

Team CEK

Nicole Truijens-Janssen beoordeelde op 2018-11-03

Snelle afhandeling en levering!

Irene Boerlage beoordeelde op 2018-11-02

mandy schipper beoordeelde op 2018-11-01

op zondag middag de bestelling gedaan. gelijk betaald en dinsdagmiddag met de dhl service in huis.
in een super leuke doos.
dochter van 8 is superblij met haar Simone Biles pakje.

Dorine Berends beoordeelde op 2018-11-01

Goede en snelle service

Renate Pataki beoordeelde op 2018-10-30

duidelijke website en snelle levering.

Linda Lundell beoordeelde op 2018-10-29

Super goede service!

dewi van rooij beoordeelde op 2018-10-28

Eigenlijk uitstekend maar jammer dat sommige pakjes echt heel klein uitvallen en je ze elke keer weer opnieuw moet bestellen een maat groter......kost toch elke keer weer verzendkosten en je moet weer wachten.

Manon Franzen beoordeelde op 2018-10-28

Altijd goed en snel!

Rinskje Prins beoordeelde op 2018-10-27

Eerst verkeerde gestuurd gekregen maar volgende dag na telefoontje goede artikel thuisbezorgd

Geertje beoordeelde op 2018-10-26

Snel geleverd. En ook het contact via de tickets verliep perfect. Ik had nl twee pakjes apart besteld. Ze werden netjes samen bezorgd. En de teveel betaalde verzendkosten zijn snel weer teruggestort

Annelies Reus beoordeelde op 2018-10-23

Mijn bestelling werd snel geleverd en ik ben er erg blij mee.