Ter Steeghe Ring 115

Mystery shopper

Lees
waarom

Nova Trapman beoordeelde op 2018-02-16

Geweldig, mijn pakketje was snel binnen!

Ineke Heikens beoordeelde op 2018-02-15

Niet op voorraad wel op website.
Bestelling aangepast toen niet verzonden maar door misverstand dat ik hem op zou halen in winkel. toen opgehaald en weer email dat het verzonden zou worden.
Ik vind teveel gedoe dus ik doe het niet meer op deze wijze.

Reactie van CEK Gymnastics:
Jammer dat u een nare ervaring heeft. Helaas gaat er soms ook wel eens iets fout. Wat betreft de verzending, u kiest voor ophalen in de winkel ipv. versturen daar kunnen wij niet zoveel aan doen. Als u dan de tas ophaalt, krijgt u een notificatie dat de tas verzonden (opgehaald) is omdat ophalen in de winkel als verzendmethode in ons systeem is weergeven.
Nogmaals excuse voor het ongemak

Mandy Allijn beoordeelde op 2018-02-15

De levering was heel snel zondag besteld woensdag al in huis 👍. En me dochtertje is er veel op aan het oefenen blij mee.

Yo-Lin Steenbergen beoordeelde op 2018-02-15

Bestelling was snel bezorgd en alles was prima voor elkaar.

Femke beoordeelde op 2018-02-13

Eerst mailcontact gehad, daar werd snel op gereageerd met duidelijke uitleg.
Daarna volgde een snelle levering en hele mooie opdruk van naam op het turnbroekje!

Steffi van Helden beoordeelde op 2018-02-13

snel geleverd

Diny Vredenburg beoordeelde op 2018-02-13

Goed en snel geleverd

Judith Heida beoordeelde op 2018-02-12

Levering duurde lang. Andere bekenden die een dag eerder bestelden kregen het na een paar dagen. Toen ik na twee weken contact legde werd ik onvriendelijk terecht gewezen dat op de site stond dat het vier weken zou duren. Uiteindelijk duurde het 5 1/2 week.

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste Judith, Helaas hebben we de levertijd van de fabricant niet geheel in de hand. Er stond tijdens u bestelling netjes weergegeven dat het gemiddeld 4 weken levertijd was. Dit is ook netjes op uw orderbevestiging bevestigd. Helaas had de fabricant iets langer nodig om de gevraagde producten te leveren. Onze excuses daarvoor

Astrid Lindström beoordeelde op 2018-02-12

Zeer mooi pakje en levering binnen de gestelde termijn

Liselotte Brouwers beoordeelde op 2018-02-12

Duidelijk

Merith Rombouts beoordeelde op 2018-02-12

Ik ben super blij met het pakje en heel snel geleverd, Dankjewel!

Jaimy Bordewijk beoordeelde op 2018-02-12

Super snelle levering, keurig verpakt

Lucky beoordeelde op 2018-02-11

Was binnen 2 dagen binnen

Claire Visser beoordeelde op 2018-02-11

Keurige afhandeling van een klacht, nieuw pakje binnen 1 week weer in huis. Dichter ook weer helemaal blij.

Erna Veugen beoordeelde op 2018-02-10

Klantvriendelijk! Medewerkers denken mee.

Sabina van Tongeren beoordeelde op 2018-02-10

Alles volgens afspraak!

Seth Fuchten beoordeelde op 2018-02-09

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Poppeline Becquart beoordeelde op 2018-02-08

Heel tevreden, vlug ontvangen, in perfecte staat. Heel mooi turnpakje trouwens, dochter is meer dan tevreden.

Lauren beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering!

Ryan Roelofs beoordeelde op 2018-02-08

Wat een geweldige service!
Er bleek een levertijd te zijn van 2-4 weken.
Stomverbaasd waren we dan ook dat het pakje binnen een week al geleverd was.