Ter Steeghe Ring 115

Mystery shopper

Lees
waarom

Mirjam Drost beoordeelde op 2018-12-09

Super webshop met zeer goede service. Zal hier zeker vaker bestellen. Voor mijn turn prinses

Monique Jager beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering.

Thomas Mehl beoordeelde op 2018-12-08

Super Abwicklung! Schnelle Lieferung!

Kato Van Rossom beoordeelde op 2018-12-08

Heel tevreden! Super goede kwaliteit!

Joop Visser beoordeelde op 2018-12-07

Grote bestelling. Helemaal compleet volgens order. Alles tot in de puntjes verzorgd. Klasse!!

Yvette Ellis beoordeelde op 2018-12-07

ik ben uitstekend geholpen

Joyce Hazelof beoordeelde op 2018-12-06

Super fijne klantenservice. Snelle reactie en ook snelle levering.

Stella Blankvoort beoordeelde op 2018-12-05

Snelle bevestiging en levering

Marianne Reschad beoordeelde op 2018-12-03

Gewoon top

Harry Janssen beoordeelde op 2018-12-03

Tevreden,goed en snel verzorgd en bezorgd.

Henk Brander beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering.

Henny Kranenburg beoordeelde op 2018-12-03

Bon is leuk met de hand geschreven. En was snel binnen.

Peter beoordeelde op 2018-12-03

Opklapbare balk besteld via internet en afgehaald en betaald in de winkel! Perfecte service. Werd helemaal netjes nagekeken en vervolgens weer netjes dicht gemaakt. Ook supervriendelijk geholpen!

Elvira Droppert beoordeelde op 2018-12-03

Heel tevreden. Ondanks black friday drukte toch snel geregeld. Zelf opgehaald, prima op de hoogte gehouden dat mijn bestelling binnen was en klaar om op te halen

Nicolette Kalter-Smits beoordeelde op 2018-12-02

De levertijd is echt veel te lang, ruim 6 weken! Dit stond niet op de site aangegeven en kwamen we pas achter na zelf contact te hebben gezocht. We werden ook tussentijds niet op de hoogte gehouden.
Van de set pols steuntjes zijn er 2 rechter opgestuurd, zodat mijn zoon er maar 1 van kan gebruiken in combinatie met een van zijn oude.
De lange levertijd heeft ons er echter van weerhouden om ze te retourneren.
Kortom, wij hebben een teleurstellende ervaring met jullie.

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste mevrouw Smits, we zijn het met u eens dat een levertijd van 6 weken te lang is. Helaas maken wij deze producten niet zelf, maar een fabrikant. Wij zijn dus in deze afhankelijk van derde. U geeft verder aan dat u 2 rechter heeft ontvangen. Heeft u dit gemeld bij onze customer service? Zo ja hebben zij dit opgepakt? Ik hoop dat u begrijpt dat we allemaal mensen zijn, en dat er soms (als het druk is) fouten worden gemaakt. De kunst van een goede customer service is om deze fouten op te lossen, maar dan moeten we daar wel de kans voor krijgen.

noor van de kraats beoordeelde op 2018-12-02

Pakje heel snel in huis. werd goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Mirjam Raben beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering en mooie kwaliteit. Zeer tevreden!

A.N. Willigenburg beoordeelde op 2018-12-01

Duidelijke site, leuke aanbiedingen en snelle levering

Jay Van de Water beoordeelde op 2018-11-30

Ziet er echt super uit. Zoontje moet nog even een maandje wachten tot zijn verjaardag maar weet zeker dat hij onwijs blij gaat zijn!!

Feliz beoordeelde op 2018-11-30

Prima