Ter Steeghe Ring 115

Mystery shopper

Lees
waarom

Mirjam Horstmeier beoordeelde op 2018-09-05

Duidelijke website met kwaliteit producten en de levering ruim op tijd!

Ingrid Uitenbroek beoordeelde op 2018-09-03

Mooie site, duidelijk. Produkt was zo besteld en goed op de hoogte gehouden van elke stap naar ontvangst toe.

Charissa Kivits-van Kivits beoordeelde op 2018-09-02

Tim Passchier beoordeelde op 2018-09-02

Snel makkelijk en correct.

Florence Meijs beoordeelde op 2018-08-31

Snel geleverd, goed product

Anja Steffers beoordeelde op 2018-08-28

snelle levering van artikel!

Danielle Asselman beoordeelde op 2018-08-27

Goede kwaliteit, snelle levering

Sylvia Braan-Koning beoordeelde op 2018-08-27

Heel tevreden, na twee werkdagen geleverd.

Wendy Dortmans beoordeelde op 2018-08-24

Heel tevreden, na een paar dagen al in huis.

Charlotte Schumm beoordeelde op 2018-08-23

Goede klantenservice, sneller geleverd dan verwacht!

Margriet Nijboer beoordeelde op 2018-08-21

Voor het eerst besteld bij cek gymnastics en ben erg goed en vriendelijk te woord gestaan via Messenger op facebook, kreeg op al mijn vragen antwoord.
De bestelling was snel binnen!

Sebastian Denia Denia Moreno beoordeelde op 2018-08-20

Heel strak en efficient

An beoordeelde op 2018-08-19

Prima!

irene albers beoordeelde op 2018-08-19

Ik ben zeer tevreden het turnbroekje met naam ontzettend snel geleverd Super!!!!

Stefanie Hollander beoordeelde op 2018-08-16

Verzend kosten heen en terug niet echt meer van deze tijd. Reden voor mij om niet meer te bestellen

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste Stephanie, jammer dat we je in de toekomst moeten missen als klant. Natuurlijk begrijpen wij wat je wilt zeggen, maar iemand moet de verzendkosten betalen. Wij hanteren het principe van "de gebruiker betaald." Het geen betekent dat wij niet de verzendkosten verwerken in de verkoopprijs, maar separaat zodat het helder en eerlijk is. Immers waarom zou iemand meer moeten betalen als hij maar 1x verzendkosten heeft. Nog even voor de duidelijkheid, wij werken 100% volgens de wet van koop op afstand.

susanne van hall beoordeelde op 2018-08-13

3 pakjes in 2 verschillende maten, er werd gebeld of het klopte. Vind dit zeer attend en oplettend.
De zelfde dag verzonden helaas door de post na 3 dagen nog niet geleverd maar hier kan CEK niets aan doen.

Floor Lemmens beoordeelde op 2018-08-10

Heel erg tevreden, ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer mijn pakketje aankwam en de aangegeven tijd klopte ook.

Erwin Smal beoordeelde op 2018-08-10

Het product wat ik heb besteld is van super kwaliteit en was optijd geleverd.

Amber Homminga beoordeelde op 2018-08-10

Product kwam snel, dat is een pluspunt, maar de maat was absoluut niet representatief. Alles dus maar terug gestuurd....

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste Amber,

Jammer dat je een vervelende ervaring hebt. We hebben geen idee wat er mis is gegaan. Volgens je order heb je maat 38 van Gimar besteld, conform onze tabel komt dat overeen met maat 164. Als je een Nederlands maat 38 nodig hebt, moet je een maat 40 of 42 bestellen zoals duidelijk staat aangegeven. Kunt u ons laten weten via info@cek-gymnastics.com wat er precies is fout gegaan, dan kunnen we kijken of we het kunnen oplossen.

A. Kuiper beoordeelde op 2018-08-05

De bestelling was eenvoudig te plaatsen en overeenkomstig de toegezegde datum is het product geleverd.