Ter Steeghe Ring 115

Mystery shopper

Lees
waarom

Marije van Verseveld beoordeelde op 2019-01-31

Tevreden met de service van GK. Pakje op zondag besteld en op dinsdag al binnen. Daarbij klopte de track and trace ook. Helaas was het pakje niet wat ik verwacht had qua stof, dit was moeilijker te vinden op de site. Prima geholpen aan de telefoon om te retourneren

Nynke Muntinga beoordeelde op 2019-01-27

Bestellen ging makkelijk. Het duurde wel een paar dagen voordat het product in huis was, maar dat werd goed aangegeven.

Rogier Hellebrand beoordeelde op 2019-01-27

Ik had op korte termijn pakjes nodig en CEK heeft er alles aan gedaan om mij zo snel mogelijk te helpen

Samantha Van Dijken beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden. Product besteld, bleek helaas niet voorradig. Werd netjes gemaild met de vraag ander product uitzoeken of annuleren. Hebben wat anders uitgezocht, via mail laten weten. CEK heeft de oude order geannuleerd en de nieuwe geplaatst e direct verstuurd. Was de volgende dag in huis. Top.

Renske Teunissen beoordeelde op 2019-01-24

Erg te vreden. De bestelling was de volgende dag al geleverd. Wel wat schade aan de doos maar alles was netjes!

Rune Missiaen beoordeelde op 2019-01-24

Top service!

Demelza Moreauw beoordeelde op 2019-01-24

Zoals altijd. Vriendelijk personeel en goed advies. Je wordt goed geholpen en er wordt eerlijk en goed advies gegeven.

Kathleen Decleer beoordeelde op 2019-01-18

Ons dochter was tevreden

susan vorstenbosch beoordeelde op 2019-01-18

tekst zat scheef, niet mooi in het midden van het broekje.

Carmen Boderie beoordeelde op 2019-01-18

Snelle service!

Jolanda Lensen beoordeelde op 2019-01-17

alles netjes geregeld

Ruth van Balen beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering en precies wat ik zocht!

Mariet Kars beoordeelde op 2019-01-15

Kim beoordeelde op 2019-01-13

Zeer snelle service!

Sonja Mestdagh beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden
Snelle correcte levering

Liesbeth Hulshof beoordeelde op 2019-01-11

Het product voldoet niet aan onze wensen. De balk is te zacht.

Anneke Debremaeker beoordeelde op 2019-01-11

Vlotte afhandeling van de bestelling en de omruiling (wegens te klein)

Astrid Elsenga beoordeelde op 2019-01-11

Keurig op tijd geleverd en geen enkele klacht

Nancy Vandenplas beoordeelde op 2019-01-10

alles ok