Ter Steeghe Ring 115

Mystery shopper

Lees
waarom

Sabrina Van der Kaaij beoordeelde op 2019-02-17

Super tevreden,en met 2 weken al in huis!!

Mirjam Meijer beoordeelde op 2019-02-15

Snel en correct

Yara Meijer beoordeelde op 2019-02-15

Prima service, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelstatus.

RNC Borghuis beoordeelde op 2019-02-14

Prima en snel

Maud Remijsen beoordeelde op 2019-02-12

snelle levering. Goede kwaliteit producten

Susanne van der Hilst beoordeelde op 2019-02-12

Vind het jammer dat we onze dochter op hadden gemeten en het pakje bleek toch te klein te zijn. Misschien een tip om als het pakje anders valt dit ook te vermelden. Bijvoorbeeld. Valt kleiner dan normaal, normaal of valt groter dan normaal. Nu hebben we het pakje terug moeten sturen en onnodige kosten gemaakt.

Marije van Verseveld beoordeelde op 2019-02-10

Tevreden, eerste pakje wat ik had besteld miste steentjes. Dirdct terug kunnen sturen en een nieuwe binnen 2 dagen in huis.

Debbie beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering.

Ine Verhelst beoordeelde op 2019-02-08

Slechte kwaliteit van het turnpak, sommige steentje waren er al van gevallen toen ik de verpakking open deed. Bij mijn eerste training vielen 10 steentjes af.

Reactie van CEK Gymnastics:
Helaas komt het soms voor dat steentjes loslaten. Dat vinden wij heel vervelend. Wij hebben met u gesproken en gemaild. Helaas heeft u nog niet gereageerd op onze mail. Waarschijnlijk kunnen wij uw klacht vrij simpel oplossen, maar daarvoor hebben we een ingevuld klachtenformulier en foto's nodig. Jammer dat u ons maar 1 ster geeft, wij proberen onze producten en service zo hoog mogelijk te maken.

Maaike beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, nette en vooral snelle bezorging. Uitermate tevreden!

Nienke Buitelaar beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering, wel hoge verzendkosten

Cynthia Boorsma beoordeelde op 2019-02-07

Super snel
Perfecte kwaliteit

M Oost beoordeelde op 2019-02-06

ze zitten lekker en werken goed

MIRJAN Kelderman beoordeelde op 2019-02-05

2 turnpakjes besteld. 8 wkn levertijd. Was goed aangegeven op het moment van bestellen. En ook daadwerkelijk binnen 8 wkn netjes thuisbezorgd:-)

fenna de jong beoordeelde op 2019-02-04

ze leveren heel snel goede kwaliteit

Miranda beoordeelde op 2019-02-03

snelle levertijd

Lynn Smal beoordeelde op 2019-02-03

Bij de leertjes stond een verzending van 4 weken, ik heb ze echter al veel eerder ontvangen. En ben er heel blij mee!!! Mijn mede turngenoot ook!!

Ilona De Winter beoordeelde op 2019-02-01

Super! optijd !

Marije van Verseveld beoordeelde op 2019-01-31

Tevreden met de service van GK. Pakje op zondag besteld en op dinsdag al binnen. Daarbij klopte de track and trace ook. Helaas was het pakje niet wat ik verwacht had qua stof, dit was moeilijker te vinden op de site. Prima geholpen aan de telefoon om te retourneren

Nynke Muntinga beoordeelde op 2019-01-27

Bestellen ging makkelijk. Het duurde wel een paar dagen voordat het product in huis was, maar dat werd goed aangegeven.