Ter Steeghe Ring 115

Jeroen Hooijen beoordeelde op 2018-04-13

Snelle levering,
minimale verpakkings materiaal.

Monique Van Veen beoordeelde op 2018-04-12

De bestelling was erg snel binnen.Goede service

Charissa Delfsma beoordeelde op 2018-04-12

Goed overleg met email en op tijd geleverd goede kwaliteit zeeeer tevreden

Marit Visser beoordeelde op 2018-04-11

snel bezorgd en goede kwaliteit.

Susanne Van der Meer beoordeelde op 2018-04-09

Wat een fantastisch bedrijf om een bestelling te plaatsen, navraag te doen en vervolgens adequaat geholpen te worden. Complimenten

Rezie beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering en met regelmaat via mail op de hoogte gebracht.

Annette Huisman beoordeelde op 2018-04-08

Bestelling was snel geleverd. Helaas hadden wij de verkeerde maat besteld. Geruild in de winkel zelf omdat zowel de verzendkosten van de retour zending voor onszelf zijn als ook de verzendkosten van de nieuwe bestelling (bij de eerste bestelling ook verzendkosten betaald). Wel jammer dat de verzendkosten aan de hoge kant zijn. Het omwisselen in de winkel was prima.

Jolanda Spoelstra beoordeelde op 2018-04-08

Goed geinformeerd, snelle levering en prima product.

Ester beoordeelde op 2018-04-07

De vermelde levertijd klopte. Bereikbaarheid is uitstekend. Alleen jammer dat de verzendkosten iets aan de hoge kant zijn.

Diantha Meerveld beoordeelde op 2018-04-07

Helaas, als iets niet goed is/past, moet je zelf de retourkosten betalen en als je een vervangend artikel wilt, komen de verzendkosten ook weer op jezelf... Ik vind dat een slechte service!

Reactie van CEK Gymnastics:
Het klopt dat u de retourkosten moet betalen. Deze komen voor eigen rekening. Als u de order in zijn geheel retourneert, dan krijgt u de aan ons betaalde verzendkosten wel retour. Als u dan vervolgens weer een bestelling doet, betaald u inderdaad weer verzendkosten.

Iris Huizing beoordeelde op 2018-04-07

Prima service, op tijd verstuurd, netjes verpakt.

peggy van oorschot beoordeelde op 2018-04-04

precies wat we verwacht hadden

Kalliste Bouwhuis beoordeelde op 2018-03-31

benodigdheden snel gevonden op de web site, betaald en snel ontvangen!

Annemiek Duim beoordeelde op 2018-03-30

Goede, nauwkeurige beschrijving van product en maattabel. Ook de producten worden snel geleverd en van zeer goede kwaliteit. Erg tevreden!

Britt Verrijt beoordeelde op 2018-03-29

De bestelling was er erg snel

Alieke van Cooten beoordeelde op 2018-03-29

afhandeling is prima. Zo ook het behandelen van een retourzending. Jammer zijn de hoge verzendkosten.

N. van 't Veen beoordeelde op 2018-03-28

snelle levering !!

Tosca Lauterslager beoordeelde op 2018-03-23

erg tevreden: snelle levering en goede kwaliteit.

angela hendrix beoordeelde op 2018-03-23

Er zitten al allemaal kreukels in het zakje. Lijkt wel of de kleur verminderd wanneer ze het zakje dicht snoert en er dus "kreukels" in ontstaan. Op die punten wordt de kleur na 1 keer gebruik al minder

Reactie van CEK Gymnastics:
Beste,

het is logisch dat als je aan het koortje trekt de stof samengetrokken wordt. hierdoor onstaan dan plooien (kreukels) Wat betreft de verkleuring daar is ons niets van bekend. Het tasje is van 100% Nylon, dat door en door geverfd is. Mocht dit wel het geval zijn, dan zie ik daar graag wat foto's van, zodat we het e.a. dan voor u kunnen oplossen.