Smakterweg 25A
5804AE Venray
0623621997

Paul Lemmens beoordeelde op 2019-06-24

Ook mooi op tijd geleverd.

Eddy De Coene beoordeelde op 2019-06-23

niets op aan te merken

Alexander van Hulsenbeek beoordeelde op 2019-06-11

Snelle service

Marius beoordeelde op 2019-06-07

Excellent.

Atilla Vigh beoordeelde op 2019-06-07

Snel en het apparaatje werkt.

Ed beoordeelde op 2019-05-25

Conform belofte geleverd en prima daar over geïnformeerd!

Gerrit Van Oort beoordeelde op 2019-05-05

Geleverd volgens afspraak

Ron Van Riet beoordeelde op 2019-05-05

heb een adopter voor een curve Samsung tv besteld die niet pas gelijk hierover een mail gestuurd donderdag en heb nog steeds geen antwoord ontvangen.

Reactie van CI-Plus.nl:
Beste Ron van Riet, dat is vreemd wij zien uw e-mail van zaterdag maar geen van donderdag. Het is nu zondag dus we vinden het jammer dat u deze beoordeling geeft we hebben het namelijk als volgt opgelost: Wij hebben aan de hand van het type nummer die u nu heeft meegestuurd de juiste adapter gevonden en sturen die nu toe. In de zending sturen we een retour label mee zodat u het verkeerde model gratis terug kunt sturen. We gaan er van uit dat het nu opgelost is.

irfan karaagacli beoordeelde op 2019-05-05

Helemaal top!

Marco Pol beoordeelde op 2019-04-27

Product voldoet aan de beschrijving en is snel geleverd.

Arie Van der stel beoordeelde op 2019-04-12

Doen precies wat wordt beloofd ! prima

Robert Imbo beoordeelde op 2019-04-11

De ganse procedure is vlot verlopen van bestelling tot levering (& betaling); enkel de factuur is niet opgemaakt zoals gevraagd...

Jennik van Herten beoordeelde op 2019-04-10

Aangezien ik niet het goede onderdeel besteld had, kontakt opgenomen en binnen twee dagen had ik het goede onderdeel en kon ik het verkeerde terugsturen! Supersnelle en zeer korrektie service!

Bart De Herdt beoordeelde op 2019-03-27

Top

Frank Veroude beoordeelde op 2019-03-12

Super

Romulus_nl beoordeelde op 2019-03-01

Producten als beschreven, adapter past precies op Samsung televisie, goed verpakt en zeer snel verzonden. Aanrader

Jos beoordeelde op 2019-02-24

Goede service en een snelle levering

Liz beoordeelde op 2019-02-19

Makkelijk bestellen via de website. Ze verzekeren dat het juiste product wordt ontvangen door de extra check via het typenr van de tv. Het goede onderdeel kreeg ik dan ook netjes afgeleverd binnen de aangegeven levertijd.

Paul van Strien beoordeelde op 2019-02-13

makkelijk besteld snel ontvangen

Herman Keizer beoordeelde op 2019-02-13

Bestelde artikelen zijn goed verpakt en snel geleverd.