Smakterweg 25A
5804AE Venray
0623621997

9,9

Arie Van der stel beoordeelde op 2019-04-12

Doen precies wat wordt beloofd ! prima

Robert Imbo beoordeelde op 2019-04-11

De ganse procedure is vlot verlopen van bestelling tot levering (& betaling); enkel de factuur is niet opgemaakt zoals gevraagd...

Jennik van Herten beoordeelde op 2019-04-10

Aangezien ik niet het goede onderdeel besteld had, kontakt opgenomen en binnen twee dagen had ik het goede onderdeel en kon ik het verkeerde terugsturen! Supersnelle en zeer korrektie service!

Bart De Herdt beoordeelde op 2019-03-27

Top

Frank Veroude beoordeelde op 2019-03-12

Super

Romulus_nl beoordeelde op 2019-03-01

Producten als beschreven, adapter past precies op Samsung televisie, goed verpakt en zeer snel verzonden. Aanrader

Jos beoordeelde op 2019-02-24

Goede service en een snelle levering

Liz beoordeelde op 2019-02-19

Makkelijk bestellen via de website. Ze verzekeren dat het juiste product wordt ontvangen door de extra check via het typenr van de tv. Het goede onderdeel kreeg ik dan ook netjes afgeleverd binnen de aangegeven levertijd.

Paul van Strien beoordeelde op 2019-02-13

makkelijk besteld snel ontvangen

Herman Keizer beoordeelde op 2019-02-13

Bestelde artikelen zijn goed verpakt en snel geleverd.

Aad Knulst beoordeelde op 2019-02-12

De CI+ doet waar hij voor dient. Meer hoeft ook niet. Installeren met de ZIGGO APP en je kan tv kijken.

Joost Philipsen beoordeelde op 2019-02-11

Prima service. Snel en duidelijk

Ben Peereboom beoordeelde op 2019-02-08

Helemaal goed. Op tijd binnen en werkt na plaatsing perfect.

max kiers beoordeelde op 2019-02-07

Erg tevreden.
Goede website, makkelijk te bestellen en snel geleverd!
Prima!

F de Koning beoordeelde op 2019-01-25

Vrijdag besteld, andere dan keurig in huis.

Peter Raatgever beoordeelde op 2019-01-25

Alles prima geregeld.

john kuijt beoordeelde op 2019-01-14

Prima levering geheel conform afspraken.

Tony Corstanje beoordeelde op 2019-01-13

Apparaaat werkt naar behoren, snelle levering

Yves Normain beoordeelde op 2019-01-09

Après avoir reçu un mail pour un complément d'information plus précise sur la pièce à commander, j'ai reçu la pièce en bonne état et fonctionne parfaitement.

Helga van Renesse beoordeelde op 2019-01-04