Smakterweg 25A
0623621997

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Liz beoordeelde op 2019-02-19

Makkelijk bestellen via de website. Ze verzekeren dat het juiste product wordt ontvangen door de extra check via het typenr van de tv. Het goede onderdeel kreeg ik dan ook netjes afgeleverd binnen de aangegeven levertijd.

Paul van Strien beoordeelde op 2019-02-13

makkelijk besteld snel ontvangen

Herman Keizer beoordeelde op 2019-02-13

Bestelde artikelen zijn goed verpakt en snel geleverd.

Aad Knulst beoordeelde op 2019-02-12

De CI+ doet waar hij voor dient. Meer hoeft ook niet. Installeren met de ZIGGO APP en je kan tv kijken.

Joost Philipsen beoordeelde op 2019-02-11

Prima service. Snel en duidelijk

Ben Peereboom beoordeelde op 2019-02-08

Helemaal goed. Op tijd binnen en werkt na plaatsing perfect.

max kiers beoordeelde op 2019-02-07

Erg tevreden.
Goede website, makkelijk te bestellen en snel geleverd!
Prima!

F de Koning beoordeelde op 2019-01-25

Vrijdag besteld, andere dan keurig in huis.

Peter Raatgever beoordeelde op 2019-01-25

Alles prima geregeld.

john kuijt beoordeelde op 2019-01-14

Prima levering geheel conform afspraken.

Tony Corstanje beoordeelde op 2019-01-13

Apparaaat werkt naar behoren, snelle levering

Yves Normain beoordeelde op 2019-01-09

Après avoir reçu un mail pour un complément d'information plus précise sur la pièce à commander, j'ai reçu la pièce en bonne état et fonctionne parfaitement.

Helga van Renesse beoordeelde op 2019-01-04

M Meijets beoordeelde op 2018-12-31

Goed

Gerard Gosal beoordeelde op 2018-12-28

Snelle levering.Werkt prima

Luc Neve beoordeelde op 2018-12-26

Mijn CI+kaart met ordenummer 1008960 besteld op 15-12-2018 is goed aangekomen op 26/12/20018 en werkt goed .

De late ontvangst zal te wijten zijn aan de drukte bij de post rond de kerst en nieuwjaarsdagen .

V.gr.

Luc

Reactie van CI-Plus.nl:
Beste klant, excuses dat duurt inderdaad veel te lang. Had maar eerst contact met ons opgenomen zodat we het probleem kunnen oplossen voordat u ons beoordeelt met twee sterren. Maar geen probleem we zullen de bestelling opnieuw versturen en nemen via e-mail contact met u op of het adres zeker juist is. Met vriendelijke groet, CI-Plus.nl.

H. van Gemerden beoordeelde op 2018-12-12

Heel duidelijke communicatie en zeer snelle levering. 16.00 uur besteld, de volgende ochtend in huis. Top!

Bert Hofstede beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering en netjes in gepakt

Frenk Moen beoordeelde op 2018-12-05

besteld en de volgende dag al binnen......

Sasa Ostojic beoordeelde op 2018-12-01

Na een vraag van mijn kant, meteen antwoord en artikel supersnel geleverd.