Smakterweg 25A
5804AE Venray
0623621997

Richard beoordeelde op 2019-08-09

Heel tevreden, snelle levering en juiste product

mark de rooij beoordeelde op 2019-08-03

Product op tijd binnen. Voor mijn 6 jaar oude tv hadden ze de juiste adapter toegestuurd

Jaimey Paulides beoordeelde op 2019-08-02

Goedkoopste en ook nog eens super snelle levering!

ton meijer beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering goed en netjes bezorgd

Leny Nieboer beoordeelde op 2019-07-06

Snel en op tijd

Astrid van der Boogh beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering. Precies het juiste model

J Harms beoordeelde op 2019-06-27

Nette en snelle levering

Peter Gielissen beoordeelde op 2019-06-26

Van de twee bestelde producten slechts één geleverd. Gebeld, maar geen contact. Gemaild: geen reactie.

Paul Lemmens beoordeelde op 2019-06-24

Ook mooi op tijd geleverd.

Eddy De Coene beoordeelde op 2019-06-23

niets op aan te merken

Alexander van Hulsenbeek beoordeelde op 2019-06-11

Snelle service

Marius beoordeelde op 2019-06-07

Excellent.

Atilla Vigh beoordeelde op 2019-06-07

Snel en het apparaatje werkt.

Ed beoordeelde op 2019-05-25

Conform belofte geleverd en prima daar over geïnformeerd!

Gerrit Van Oort beoordeelde op 2019-05-05

Geleverd volgens afspraak

Ron Van Riet beoordeelde op 2019-05-05

heb een adopter voor een curve Samsung tv besteld die niet pas gelijk hierover een mail gestuurd donderdag en heb nog steeds geen antwoord ontvangen.

Reactie van CI-Plus.nl:
Beste Ron van Riet, dat is vreemd wij zien uw e-mail van zaterdag maar geen van donderdag. Het is nu zondag dus we vinden het jammer dat u deze beoordeling geeft we hebben het namelijk als volgt opgelost: Wij hebben aan de hand van het type nummer die u nu heeft meegestuurd de juiste adapter gevonden en sturen die nu toe. In de zending sturen we een retour label mee zodat u het verkeerde model gratis terug kunt sturen. We gaan er van uit dat het nu opgelost is.

irfan karaagacli beoordeelde op 2019-05-05

Helemaal top!

Marco Pol beoordeelde op 2019-04-27

Product voldoet aan de beschrijving en is snel geleverd.

Arie Van der stel beoordeelde op 2019-04-12

Doen precies wat wordt beloofd ! prima

Robert Imbo beoordeelde op 2019-04-11

De ganse procedure is vlot verlopen van bestelling tot levering (& betaling); enkel de factuur is niet opgemaakt zoals gevraagd...