Kennemerstraatweg 215 215
1814GJ Alkmaar

Eline van der Vlist beoordeelde op 2018-06-19

Snelle levering, kwaliteit pet prima.

Tim Lingerak beoordeelde op 2018-06-17

Zondagavond besteld, maandag al geleverd!

Joachim Baten beoordeelde op 2018-06-17

Zaterdag besteld. Maandag reeds geleverd. Eenvoudige tracking Correcte prijs in vgl met andere webwinkels

R. de Vries beoordeelde op 2018-06-14

Snel geleverd, netjes verpakt

Marcel van dam beoordeelde op 2018-06-14

Bestelt volgende dag al in huis πŸ‘

Tom beoordeelde op 2018-06-13

Zeer vlotte levering. 2de cap dat ik hier kocht. Model past spijtig genoeg niet 100%. Maar het kan er mee door. De eerste cap paste wel
Perfect. Ook dan was de levering vlot en snel.

Nor beoordeelde op 2018-06-13

Snel, goed en no nonsens

Jan-Marc beoordeelde op 2018-06-11

Ik heb nu voor de 2e keer een pet gekocht. Bestelling wordt snel en goed verpakt afgeleverd. De kwaliteit van de petten is top. Als ik weer een pet wil hebben dan koop ik hem weer hier.

vincent beoordeelde op 2018-06-11

netjes op tijd, cap was goed verpakt, zeker de moeite waard om nog een keer te bestellen.

Dennis beoordeelde op 2018-06-11

Snelle levering volgens de verwachtingen! Cap is overigens van een prima kwaliteit.

Sergen beoordeelde op 2018-06-08

Zeer snelle levering.

Flip Mol beoordeelde op 2018-06-08

Snelle levering en perfect verpakt.

gijs beoordeelde op 2018-06-08

Product besteld, twee dagen later netjes verpakt thuisbezorgd. Pluim voor de goede service.

Tim beoordeelde op 2018-06-08

Heel tevreden, zéér snelle levering en correcte communicatie!

Dennis beoordeelde op 2018-06-07

Snelle vriendelijke service. Heb iets teruggestuurd en dit ging vlot.

jarne beoordeelde op 2018-06-07

zeer snel en correct! topservice!

Martijn beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering van een mooie cap en goede communicatie over het leveringsproces!

Noël beoordeelde op 2018-06-04

Snel bezorgd, mooi product!

Yves Sels beoordeelde op 2018-06-04

Uitstekend - zondagavond besteld en woensdag afgehaald - perfect te volgen via track & trace πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

Claire beoordeelde op 2018-06-04

Mooie Cap, goede kwaliteit, verwachting en resultaat komen overeen. Snelle en uitstekende service!