Otterkoog 99b
1822BX Alkmaar

Haq beoordeelde op 2019-02-15

Nice quality, great finishing, thanks alot :)

Casper beoordeelde op 2019-02-15

Snel geleverd! Is nu me 2e bestelling. De vorige keer wat misgegaan door de bezorgdienst en toen heel erg goed en profecioneel geholpen.

Mirjam Slot beoordeelde op 2019-02-15

Ruime keuze, goede kwaliteit, snelle levering en geringe bezorgkosten.

Vlokkie beoordeelde op 2019-02-13

Mooie pet, keurig op tijd geleverd, maar wel wat duur

K beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden snelle levering

Yves beoordeelde op 2019-02-11

Perfect

Léon beoordeelde op 2019-02-11

Snelle en nette levering. Levering was via DPD goed te volgen en aflevertijd tot op het uur nauwkeurigLel

Emine Ozer beoordeelde op 2019-02-06

super fijne website en service, enorm blij met mn aankoop!

Pascal Meens beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering, goed verpakt en zeer mooi product 👍

Martijn beoordeelde op 2019-01-28

Zeer tevreden ! Snelle levering !

M. Voll beoordeelde op 2019-01-28

Super goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en de status ervan. Ook de levertijd was snel.

Melvin Kox beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering, gemakkelijk bestellen!

Jeffrey Brouwer beoordeelde op 2019-01-17

Hele snele levering en fantastische pet!

Jilt beoordeelde op 2019-01-17

Gewoon top service

Dave Verboven beoordeelde op 2019-01-14

Snelle service

Ali Cetin beoordeelde op 2019-01-11

Zeer tevreden maandag besteld dinsdag aan huis gekomen !!!!

Falco beoordeelde op 2019-01-06

Top product en super snelle levering, zelfs in de drukke weken Vd feestdagen.

Bram beoordeelde op 2019-01-04

Top!

E. Mangal beoordeelde op 2019-01-04

Hoewel de petten goedkoper zijn dan op bol.com (waar dezelfde winkel ook levert) is het beter om op bol.com te bestellen. Als een pet toch niet de juiste kleur is of niet goed past, dan moet je zelf kosten maken om het pakket terug te sturen. Dat is bij bol.com niet het geval.
Als je bij bol.com bestelt kan het ook van een andere leverancier komen.
Het loont als het totale voordeel bij CapKopen ten opzichte van bol.com hoger is dan de retourkosten van CapKopen. Anders gewoon bij bol bestellen. Daarom “matig” ipv “goed”.

Dat gezegd hebbende, de petten zijn netjes verpakt in een 4e of 5e hands doos die er aardig doorgebruikt uitzag. Maar het zijn petten, die kunnen een stootje hebben en beter voor het milieu om flink te hergebruiken.
Petten zelf waren netjes en goed. 1 pet terug moeten sturen omdat de kleur toch duidelijk anders was dan op de site werd getoond. Andere pet (had er 2 besteld) had ook een andere kleur, maar omdat deze kleur nagenoeg niet te krijgen is en toch niet vloekte met de kleding heb ik deze behouden. Beide petten zouden een vale ‘stale look’ hebben, maar waren gewoon fel gekleurd.
Was de ‘vaalheid’ overeengekomen met de afbeeldingen dan was het “goed” geweest. Maar in combinatie met retourkosten dus een “matig”.

ismet beoordeelde op 2019-01-03

Zeer tevreden over mijn pet. dit is de 3de keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij capkopen