Slootweg 2
5757RH Liessel

Mer beoordeelde op 2017-11-22

Prima service!

Mathias Van Acker beoordeelde op 2017-11-21

De dag ervoor besteld- De dag erna in huis !

Robin Simoens beoordeelde op 2017-11-21

Zeer tevreden, goede services en goed contact

A.H. Selinger beoordeelde op 2017-11-20

Smooth

Ryan de Beus beoordeelde op 2017-11-20

Goede service, snel in huis en netjes!Ryan de Beus

Oguz beoordeelde op 2017-11-20

Snel levering perfect ingepakt

Eren Yapici beoordeelde op 2017-11-20

Snelle inschrijving ! Snelle levering ! Altijd geinformeerd over de levering. Super service! Bedankt !

Judith Zomers beoordeelde op 2017-11-20

Super snelle service.

Tornado beoordeelde op 2017-11-17

Snel thuis

Stico beoordeelde op 2017-11-16

Snel en kreeg bericht dat het er al was

Kaya beoordeelde op 2017-11-16

Te vreden

Marvin beoordeelde op 2017-11-15

Goede service en snelle levering

Lars beoordeelde op 2017-11-15

Grootste aanbod Goorin, eenvoudig en duidelijk bestelproces (tot aflevering) en keurig verpakt. Product voldoet volledig aan de verwachting.

Ziya beoordeelde op 2017-11-13

Altijd heel goeie service en snelle levering en kwaliteit uiteraard en blijf bestellen bij mensen die zo een goeie service geven

Brian beoordeelde op 2017-11-13

Prima service. ..snelle gratis levering ...super!!!

R beoordeelde op 2017-11-09

👍🏻

Wessel sommers beoordeelde op 2017-11-08

cap besteld en hij was zeer snel in huis ook nog netjes is plastic verpakt in de doos helemaal top!! Hartelijk dank voor de cap

Jasper beoordeelde op 2017-11-06

Mijn bestelling ging eigenlijk geweldig. Had mijn Goorin Brothers pet al binnen 2 dagen binnen, zonder problemen. Kreeg direct na bestelling een mailtje en na verzending een track & trace code die op het UUR precies was, erg fijn! Heb capkopen.nl op werk aangeraden en je kreeg bij de bestelling nog een kortingscode ook. Geen ruimte voor verbetering, want de winkel is al perfect. Aan iedereen aan te raden!

Milan beoordeelde op 2017-11-03

Optijd geleverd en top kwaliteit

Falco beoordeelde op 2017-11-01

Altijd snelle levering en nog nooit problemen gehad. Ook een goede collectie!