Otterkoog 99b
1822BX Alkmaar

Erkan Uyar beoordeelde op 2019-06-18

Super fast shipping always top recommended

Lander boeckx beoordeelde op 2019-06-18

Het betalen en uw adres in vullen allemaal duidelijk! De levering was er heel rap

Sven Vdm beoordeelde op 2019-06-18

Eens ontvangen vond ik de cap niet goed bij me passen. Direct antwoord op m'n mailtje om te mogen ruilen. Nog vóór ik de eerste had verstuurd werd de nieuwe gepost. Super tevreden van de service én van m'n nieuwe cap.

Kiebert beoordeelde op 2019-06-18

De pet is uitstekend! Door Pinksteren deed bestelling er waarschijnlijk iets langer over, maar als nog de zelfde week ontvangen.
Ook het online klantcontact was perfect, binnen 15 minuten antwoord gekregen op m'n vraag.

Anouk beoordeelde op 2019-06-18

Prima service. De verzendtijd was overigens wel langer dan wordt verteld op de website, zeker 5 dagen.
Pet was netjes verpakt.

Gunter Bellens beoordeelde op 2019-06-17

Het is de 2 de keer dat wij een bestelling plaatsen en wat een snelservice.
Zoon dolgelukkig dat zijn pet binnen de 24 u in België is.
Spijtig dat zijn vorige pet van goorin boss al op 2 weken helemaal verkleurd was.
Hopelijk heeft hij nu meer geluk ermee.

Rey del Barrio beoordeelde op 2019-06-14

Heel tevreden. Cap op donderdag besteld voor een verjaardag op zaterdag. Positief verbaasd toen de pet op zaterdag binnenkwam terwijl de levertijd werd aangegeven als 2 WERKdagen.

RB beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering super tevreden!

Luca beoordeelde op 2019-06-12

Wederom Tevreden!

Bert beoordeelde op 2019-06-12

Snel bezorgd

Danny beoordeelde op 2019-06-11

Top service !

Ronny Siccama beoordeelde op 2019-06-10

Bestelling ging perfect tot aan het betalen, na enig geklier toch gelukt. Paar dagen later me petje binnen.

Super tevreden.

Milton beoordeelde op 2019-06-08

Pet was vuil en leek al gedragen... Jammer.

Jan-Kees Dane beoordeelde op 2019-06-06

erg snelle levering

Bart beoordeelde op 2019-06-05

Snel binnen en mooie caps!

Joost Aleman beoordeelde op 2019-06-05

Heel tevreden over de snelle levering. Ook het bestellen via de site gaat erg makkelijk.

Wesley Maaswinkel beoordeelde op 2019-05-31

Fijne site!
Oprijd geleverd.

D. van Deursen beoordeelde op 2019-05-30

Ik kan nog niet veel zeggen over de prijs/kwaliteitverhouding. Mijn kleizoon is morgen jarig en dan ontvangt hij de cap.
Wat ik wel kan beoordelen? De snelle en betrouwbare afwikkeling.
Besteld - betaald - afgehaald. Alles klopte. Capkopen.nl is een betrouwbare webwinkel gebleken.

Jornt beoordeelde op 2019-05-29

Inmiddels twee keer een Cap besteld en de service en levering is helemaal TOP!!
Goeie kwaliteit en snelle levering. Ik kom vaker terug!

Damienne Robyns beoordeelde op 2019-05-28

Supersnelle levering!!