Kennemerstraatweg 215 215
1814GJ Alkmaar

Sofie beoordeelde op 2018-04-19

Snel, eenvoudig, prima, perfect en vooral mooooiiiii

Monica Sanders beoordeelde op 2018-04-18

Super tevreden. Snel de cap binnen. Top!

Tom beoordeelde op 2018-04-18

De caps bestellen verliep prima.
De track-code die ik achteraf kreeg werkte echter helemaal niet. Ook niet met kopiëren/plakken.
Ook kreeg ik geen melding van wanneer mijn pakket geleverd werd.
Dus na 4 dagen wachten op goed geluk eens langs het afhaalpunt om daar te horen dat het pakket er al 2 dagen geleden geleverd was!?
Beetje vreemd maar met de bestelling is verder alles prima!

Stefan van overveld beoordeelde op 2018-04-17

Tevreden

Hugues beoordeelde op 2018-04-13

Snelle en efficiënte levering

Z Heeren beoordeelde op 2018-04-12

De doos waar de pet in zat was helaas wel helemaal kapot. Maar de pet zelf ziet er top uit!! Heel erg fijn.

Brnac beoordeelde op 2018-04-12

Snelle en makkelijk te bestellen + supersnelle levering!

Adrien beoordeelde op 2018-04-10

Top !!!!

Rejeev beoordeelde op 2018-04-10

Beste mensen,

Ik vind de levering helemaal top!
Hoe jullie het inpakken heel professioneel zodat het petje heel blijft. Kortom ik vind helemaal hartstikke mooi!!

Beau de Bruin beoordeelde op 2018-04-10

De site is evenals de caps in uitstekende conditie. De communicatie is ook om over naar huis te schrijven. Vandaag besteld morgen in huis 👌🏼.

Dit doen we nog eens over

Cheers

Roy Driessen beoordeelde op 2018-04-10

goede en snelle levering, over het product ook zeer tevreden. wat wel een beetje jammer is is tot de leverancier DPD niet zoveel afhaal punten heeft als bijv. post nl. moest nu naar de andere kant van de stad rijden i.p.v. bij de Plus 100 meter verder.

M. Mounji beoordeelde op 2018-04-10

geweldig!

Kerstin Huser beoordeelde op 2018-04-10

Gelijk een bevestiging en 2 dagen later heeft mijn toekomstige man zijn cap binnen voor op onze trouwerij!!!! Super mooie cap...

Mer beoordeelde op 2018-04-06

2 petten besteld en met beiden enorm tevreden. Super snel geleverd en het was dankzij de mails goed volgbaar!

Dave beoordeelde op 2018-04-06

Uitstekend! Besteld, volgende dag in huis!

Giovanni beoordeelde op 2018-04-06

Snel en corecte service!

Bram vanden born beoordeelde op 2018-04-04

Top service! Correct en snel!

Patrick beoordeelde op 2018-04-02

Snelle levering, goed verpakt.

S. Derks beoordeelde op 2018-03-30

Gratis verzending en snelle levering. Prima!!

Niels beoordeelde op 2018-03-28

Zeer snelle service en levering!