Essebaan 17A - 228
2908LJ Capelle aan den IJssel

John van Almkerk beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering, ondanks vlak voor Pasen vrijdag besteld zaterdag in huis.
Ook dat het onderdeel gewoon op voorraad is en precies wat ik zoek.
Hebben nog veel meer leuke spulletjes.

T. Schimmel beoordeelde op 2019-04-08

Onlangs de Yatour Digital Music Changer en de Yatour Bluetooth carkit module besteld voor onze Ford Focus II met radio 6000CD.
In eerste instantie werkte het niet, maar nadat er even (intensief) meegedacht werd door Car-Interface werkt het wel.
De interface werkt n.l. alleen met bepaalde merken USB-sticks en SD-kaarten; dit is een bekend probleem. Mogelijk is het een idee hiervan een lijst te maken en op de website te zetten.

Dus geen verkoop en je ziet het maar, maar daadwerkelijk hulp totdat het werkt!

Reactie van Car Interface:
Beste T. Schimmel,

Allereerst dank voor uw beoordeling.
Wat USB sticks betreft is het eerder andersom, er zijn merken, waarvan sommige uitvoeringen slecht met Yatour werken. Kwaliteitsmerken als Sandisk, Samsung... doen het altijd. We raden o.a. af om goedkope Chinese sticks i.c.m. Yatour te gebruiken omdat deze naast ondersteuningsproblemen ook traag zijn en haperen bij hoge kwaliteit MP3 en WMA bestanden. Een complete lijst met wel en niet werkende USB sticks is lastig te maken omdat de aanbod steeds varieert. Helaas...

lars beoordeelde op 2019-03-28

Gewoon goed. Laat u niet afschrikken door de soms wat onduidelijke telefoon lijn of de verwarring met verschillende nummers. Want zowel tijdens en na koop staat Car Interface altijd voor u klaar!

Reactie van Car Interface:
Beste Lars,

Dank voor uw beoordeling.
Ben bang dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is.
Met een aantal punten ben ik met u eens, maar met een aantal andere niet.

Wat telefoonsupport betreft ben ik met u eens. Had beter gekund, maar als we een ervaren persoon dedicated voor neerzetten zou de prijs van onze producten met 50% omhoog moeten. En daar zouden onze klanten niet blij mee zijn.
Wij moeten concurreren met dat soort websitejes als AliExpress.
Onze model is meer: paperless en alles via e-mail. Werkt snel en effectief.

Wat betreft de dame (inhuurkracht) die op sommige dagen telefoon bij ons oppakt ligt als volgt.
Ze is geboren en getogen in Nederland en Nederlands is haar moedertaal.
Wel is ze licht autistisch. Maar doet haar werk over het algemeen heel goed.
Pakketten versturen doet ze perfect, veel minder fouten, dan bij alle andere collega’s.
Bestellingen kunnen ook bij haar op afspraak worden afgehaald en dit gaat ook perfect.
Telefonisch gaat iets minder (ben ik met u eens), maar zeker voldoende. Ze kan er allen niet tegen als klanten beginnen aan te vallen.
Als ze niet uitkomt, dan springen wij bij. Maar antwoorden of de betaling goed is ontvangen doet ze regelmatig.
Wij vinden dat ook dat soort mensen recht op bestaan hebben en zijn blij dat ze bij ons werkt.

Wat onze verouderde website betreft ben ik ook met u eens.
Geen mobiele versie, maar de site is al 6 jaar in de lucht en is zeer snel en stabiel.
We werken aan een totaal nieuwe website met alles erop en eraan die zo goed als klaar is.
Alleen nog wat puntjes op de i zetten.

Wat betreft iDeal systeem, maken we gebruik van één van de betrouwbaarste betalingsproviders van Nederland.
En de storing had niets te maken met de webwinkel zelf. Gebeurt enkele tientallen keren per jaar.
iDeal systeem (niet in ons beheer) in niet heilig. Er kunnen weleens hiccups zijn.
Daar ontkom je als webwinkelier helaas niet aan en kan je ook niets aan doen.
Overkwam mij ook recentelijk, toen ik een printer bij de beste webwinkel van Nederland kocht (de naam wil ik niet noemen).
Het beste is om een mailtje te sturen en krijgt u vrij snel een antwoord.

Wat betreft de installateur, waar we samen mee werken, ben ik zwaar oneens.
Allereerst betreft dit een externe partij, die niet hier beoordeeld dient te worden.
We werken mee omdat de installateur extreem ervaren is, vooral in activatie van Cd-wisselaar poorten voor Citroen en Peugeot radio's (BSI).
En zeer positieve feedback van klanten die regelmatig voor allerlei zakjes blijven terugkomen.
Als het niet lukt bij de dealer dat lukt het hem meestal wel. Is altijd zo geweest.
Mensen met probleemgevallen (niet gelukt bij de dealer) komen zelfs uit België.
Bij radio's, waarbij zeker is dat activatie gaat lukken pakt hij opdracht altijd aan, zelfs op no cure no pay basis.
Als hij aangeeft dat de kans groot is dat het niet lukt, dan zou daar een reden voor zijn.
Klanten komen vaak van ver weg en als het niet lukt (is nooit zeker omdat er tientallen verschillende combinaties radio/BSI firmware zijn), zijn ze er niet blij mee en weigeren vaak te betalen.
Dat soort probleemgevallen pakt hij liever niet aan, is ook logisch. Maar als klanten aandringen en bereid zijn te betalen ook als het niet lukt, dan weigert ie meestal niet. Waarom zou die extra omzet missen? Aan de andere kant een ontevreden klant, mocht het niet lukken…

Is een hele verhaal geworden, maar moest hierop reageren, omdat het op een aantal vlakken aan onze klanten een verkeerd beeld kan geven.
Wat helemaal terecht is,- daar gaan we snel wat aan doen.

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen en hopen u in de toekomt wel naar volle tevredenheid van dient te mogen zijn.

Car Interface Team

Andre beoordeelde op 2019-02-04

Heb een Jaux BT-01-3G gekocht, ideaal product voor een Audi. Snelle levering, en snelle hulpvaardige reactie van Car Interface bij een installatievraag. Zeer tevreden!

Patrick beoordeelde op 2018-12-24

Goede en snelle service. Product werkt uitstekend.

Hajo Dekhuijzen beoordeelde op 2018-12-20

Snelle en duidelijke antwoorden, levering prima en support super nadat bleek dat ik nog een ontstoorder nodig had. Daarmee goed resultaat bereikt, eindelijk BT en MP3 in de auto met oudere autoradio. En nog beter geluid ook dan de autoradio levert.

Mattijs beoordeelde op 2018-12-14

Snel geleverd, was de laatste hoop voor aux aansluiting in mijn auto, en het werkt geweldig! Moest even geduld hebben en blijven proberen, daarna pakte hij het op en deed alles zoals het beschreven stond.

Arjen beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering. Na aansluiten bleek dat de interface wel mp3's afspeelde alleen geen geluid. Na e-mail contact zeer snel duidelijk antwoord ontvangen. Hierop de map indeling op de USB stick verandert en alles werkt naar behoren.
Kortom snelle levering en uitstekende service!

André van der Laan beoordeelde op 2018-12-11

Na advies van Carinterface voor mijn auto (Volvo C70 cabrio) de juiste apparatuur gevonden voor handsfree telefoneren en muziek streamen via de autospeakers.
Eenvoudige montage en prima resultaat. De meeste tijd was ik kwijt aan het goed wegwerken van de bekabeling.

Jos Schrier beoordeelde op 2018-11-09

Een module besteld voor mijn Volvo S80, na montage bleek deze nogal stevig te storen, dit gemeld en per omgaande werd mij een module met een ontstoringsset toegestuurd, zonder bijkomende kosten! Deze werkte perfect.
Samengevat, goed produkt en een prima service!

Niels beoordeelde op 2018-10-19

Goeie communicatie, uitstekende service en kwaliteit.

Jan beoordeelde op 2018-10-12

Bij Car Interface de WEFA Digital Music Changer (RD3) aangeschaft en vlot ontvangen.
Na eerst wat problemen gehad te hebben met de telefoongespreken via de interface is het apparaat probleemloos omgeruild en na plaatsing meteen 100% functionaliteit. Zéér goede geluidskwaliteit en hoog gebruikscomfort en gemak. Over de service van Car Interface ook niets dan lof. Vragen per mail werden snel beantwoord.
Een echte aanrader!

Jan beoordeelde op 2018-10-01

Goede service, kabel besteld, was verstuurd maar niet ontvangen. Daarop is kosteloos een nieuwe kabel verstuurd!

Jesper beoordeelde op 2018-08-17

Voor mijn Mazda een product besteld om Bluetooth audio functie in te bouwen. Product werd keurig binnen een dag geleverd. Ik kreeg in eerste instantie het apparaat niet werkend, maar mede dankzij extra uitleg van Car Interface is het toch gelukt om de functie succesvol in te bouwen. Tot nu toe een tevreden klant!

Mystique beoordeelde op 2018-06-29

Online besteld, helaas te ver weg wonend zodat hun de interface konden installeren, maar met goede mail service en hulp is het allemaal gelukt. Heel erg blij mee. Ik kon alleen maar radio en cd luisteren met 20 liedjes en daarnals cd wisselen. Nu usb erin en aan afwisselende muziek geen gebrek meer!

Top service! Bedankt!

Arne beoordeelde op 2018-06-21

Zeer tevreden over Car Interface. Ik heb mijn product, een Yatour BT adapter, op dinsdag besteld en op woensdag al in huis. Ik had de adapter binnen het kwartier ingebouwd en de kabels weggewerkt! Het werkt echt geweldig, op mijn af-fabriek radio (Fiat Grande Punto, 2010) kan ik nu muziek vanaf mijn telefoon streamen en handsfree bellen. Ik had al eens geprobeerd een BT radio in te bouwen, maar Italiaanse auto's en elektronica... Bij vragen hoef je maar te mailen en je krijgt snel antwoord. Kortom, Car Interface is echt een aanrader!

Dirk Treffers beoordeelde op 2018-06-14

Een MP3 speler van Yatour besteld voor mijn Toyota RAV4 van 2005. Na uitbouwen van de radio bleek de aansluiting verkeerd te zijn en ook bleek de poort voor een externe CD-wisselaar bezet. Contact gezocht via e-mail met Car Interface en binnen 24 uur antwoord met een advies voor een oplossing. Nu werkt alles prima! Hulde voor deze firma die, na genoemde hindernissen op afstand een prima back-up functie vervulde! Top!

Vince beoordeelde op 2018-06-14

Usb interface kabel besteld voor mijn seat leon van 2006. Werkt top. Wordt aangesloten op cd wisselaar ingang. Wel ff goed aantal mapjes aanmaken met de naam cd01 t/m het aantal cd's de originele wisselaar zou hebben. Werkt perfect met een usbstick van 16gb van de action ofzo.

Alex beoordeelde op 2018-06-12

Bij Car interface een Yatour MB4 besteld voor mijn BMW E39. Na eerst het verkeerde product besteld te hebben was het snel en makkelijk omgeruild voor het juiste. Goed geholpen!
Het product is makkelijk in te bouwen en werkt direct, top!

Willem RC beoordeelde op 2018-06-02

Via internet Car Interface gevonden en een Yatour YT-BTA besteld voor mijn gedateerde Audi TT. Snelle levering en na kinderlijk eenvoudige installatie kan ik Spotify via mijn telefoon over de speakers in de auto horen. Handsfree bellen kan ook nog. Zeer tevreden!