Essebaan 17A - 228
2908LJ Capelle aan den IJssel

Tomas Kusters beoordeelde op 2019-06-06

Product word snel en netjes geleverd. Paste door de brievenbus dus hoefde niet thuis af te wachten tot de pakketdienst langs komt.
Na installeren, wat niet meteen lukte door eigen toedoen, heel erg goede ondersteuning vanuit klanten service. Ze hebben super geholpen met het aandragen van oplossingen. Veel veel beter dan verwacht.

Sven beoordeelde op 2019-05-27

Ik had mijn gezin gesuggereerd om de https://www.carinterface.nl/bluetooth-usb-aux-interface-audio-adapter-citroen-autoradios_mn-bua-rd3 voor vaderdag aan mij te geven, voor onze Citroën C5 executive. Met (bijna) twee van de drie kinderen met een rijbewijs is het toch wel aan de orde om te beschikken over handsfree bellen en iets waarmee eigen playlists vanaf USB of spotify kunnen worden gespeeld. Een CD-wisselaar is zo ouderwets! Ik kon alleen niet wachten op vaderdag. Zelf gekocht, snel geleverd en geïnstalleerd in no time op mijn Clarion RD2. Werkt prima. Even gefriemel om het (ietwat korte) kabeltje aan te sluiten en naar mijn dashboardkastje aan te leggen. Daar bleek een verwijderbaar klepje te zitten, waardoor ook dat snel geregeld is.

Het lijkt alleen alsof de bluetooth aanblijft, als de auto en radio uit is. Dat moet ik nog verder bekijken, maar is niet helemaal ok. Ik hoor namelijk dat auto-inbrekers scannen op bluetooth-signalen als indicatie of er wat te halen is. Het dashboardkastje is goed afsluitbaar, maar dat kost toch al snel een ruit.

Dook Smeets beoordeelde op 2019-05-03

Ik heb voor mijn opel agila uit 2012 een 14 pins adapter gekocht die het mogelijk maakt muziek af te spelen vanaf mijn telefoon/UBS/SD kaart. Installatie was zoals aangegeven plug and play en de geluidskwaliteit is prima. De kabel die vanaf de radio naar de adapter loopt is lang genoeg om de adapter in het middenconsole of naast de stoel te monteren. Enige minpunt voor mij is de aux kabel die bij het pakket meegeleverd wordt. De kabel is op mijn telefoon erg storingsgevoelig (ruis en gekraak als ik aan het kabeltje zit). Deze kabel is echter demontabel dus die is zo vervangen voor een die ik wel prettig vind werken. De levering was lekker snel.

Let er wel op dat, ondanks het een plug and play systeem is, je wel aan de achterkant van je radio de stekker aan moet sluiten. Hiervoor moet je sierlijsten verwijderen die vast zitten met plastic klemmetjes. Neem hier dus even de tijd voor want deze kunnen makkelijk afbreken waardoor je sierlijsten niet goed meer afsluiten.

M.Korteweg beoordeelde op 2019-05-03

Heb voor mijn subaru de Wefa digital music changer besteld en ontvangen. Maakte prima muziek, maar de stuurbediening werkte niet meer en wilde de Wefa terugsturen. Alexander adviseerde een kabelsplitter te gebruiken en toen werkte de stuurbediening ook perfect.
Bedankt !!

Ricardo beoordeelde op 2019-04-24

Super service.
Vrijdags besteld, zaterdag in huis.
Website is overzichtelijk en duidelijk, handig met de foto's van de radio erbij en de aansluiting ervan.
Er zat een kleine storing in het kastje, hierover contact gehad per mail, duidelijk antwoord terug om iets te proberen om het te verhelpen. Toen bleek dat dat niet lukte gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen.
En nu heerlijk luister en bedienings gemak ervan. Thx!!!

Rens Langendoen beoordeelde op 2019-04-23

Zeer goed geholpen, erg persoonlijk en reageren snel op e-mails!

John van Almkerk beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering, ondanks vlak voor Pasen vrijdag besteld zaterdag in huis.
Ook dat het onderdeel gewoon op voorraad is en precies wat ik zoek.
Hebben nog veel meer leuke spulletjes.

T. Schimmel beoordeelde op 2019-04-08

Onlangs de Yatour Digital Music Changer en de Yatour Bluetooth carkit module besteld voor onze Ford Focus II met radio 6000CD.
In eerste instantie werkte het niet, maar nadat er even (intensief) meegedacht werd door Car-Interface werkt het wel.
De interface werkt n.l. alleen met bepaalde merken USB-sticks en SD-kaarten; dit is een bekend probleem. Mogelijk is het een idee hiervan een lijst te maken en op de website te zetten.

Dus geen verkoop en je ziet het maar, maar daadwerkelijk hulp totdat het werkt!

Reactie van Car Interface:
Beste T. Schimmel,

Allereerst dank voor uw beoordeling.
Wat USB sticks betreft is het eerder andersom, er zijn merken, waarvan sommige uitvoeringen slecht met Yatour werken. Kwaliteitsmerken als Sandisk, Samsung... doen het altijd. We raden o.a. af om goedkope Chinese sticks i.c.m. Yatour te gebruiken omdat deze naast ondersteuningsproblemen ook traag zijn en haperen bij hoge kwaliteit MP3 en WMA bestanden. Een complete lijst met wel en niet werkende USB sticks is lastig te maken omdat de aanbod steeds varieert. Helaas...

lars beoordeelde op 2019-03-28

Gewoon goed. Laat u niet afschrikken door de soms wat onduidelijke telefoon lijn of de verwarring met verschillende nummers. Want zowel tijdens en na koop staat Car Interface altijd voor u klaar!

Reactie van Car Interface:
Beste Lars,

Dank voor uw beoordeling.
Ben bang dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is.
Met een aantal punten ben ik met u eens, maar met een aantal andere niet.

Wat telefoonsupport betreft ben ik met u eens. Had beter gekund, maar als we een ervaren persoon dedicated voor neerzetten zou de prijs van onze producten met 50% omhoog moeten. En daar zouden onze klanten niet blij mee zijn.
Wij moeten concurreren met dat soort websitejes als AliExpress.
Onze model is meer: paperless en alles via e-mail. Werkt snel en effectief.

Wat betreft de dame (inhuurkracht) die op sommige dagen telefoon bij ons oppakt ligt als volgt.
Ze is geboren en getogen in Nederland en Nederlands is haar moedertaal.
Wel is ze licht autistisch. Maar doet haar werk over het algemeen heel goed.
Pakketten versturen doet ze perfect, veel minder fouten, dan bij alle andere collega’s.
Bestellingen kunnen ook bij haar op afspraak worden afgehaald en dit gaat ook perfect.
Telefonisch gaat iets minder (ben ik met u eens), maar zeker voldoende. Ze kan er allen niet tegen als klanten beginnen aan te vallen.
Als ze niet uitkomt, dan springen wij bij. Maar antwoorden of de betaling goed is ontvangen doet ze regelmatig.
Wij vinden dat ook dat soort mensen recht op bestaan hebben en zijn blij dat ze bij ons werkt.

Wat onze verouderde website betreft ben ik ook met u eens.
Geen mobiele versie, maar de site is al 6 jaar in de lucht en is zeer snel en stabiel.
We werken aan een totaal nieuwe website met alles erop en eraan die zo goed als klaar is.
Alleen nog wat puntjes op de i zetten.

Wat betreft iDeal systeem, maken we gebruik van één van de betrouwbaarste betalingsproviders van Nederland.
En de storing had niets te maken met de webwinkel zelf. Gebeurt enkele tientallen keren per jaar.
iDeal systeem (niet in ons beheer) in niet heilig. Er kunnen weleens hiccups zijn.
Daar ontkom je als webwinkelier helaas niet aan en kan je ook niets aan doen.
Overkwam mij ook recentelijk, toen ik een printer bij de beste webwinkel van Nederland kocht (de naam wil ik niet noemen).
Het beste is om een mailtje te sturen en krijgt u vrij snel een antwoord.

Wat betreft de installateur, waar we samen mee werken, ben ik zwaar oneens.
Allereerst betreft dit een externe partij, die niet hier beoordeeld dient te worden.
We werken mee omdat de installateur extreem ervaren is, vooral in activatie van Cd-wisselaar poorten voor Citroen en Peugeot radio's (BSI).
En zeer positieve feedback van klanten die regelmatig voor allerlei zakjes blijven terugkomen.
Als het niet lukt bij de dealer dat lukt het hem meestal wel. Is altijd zo geweest.
Mensen met probleemgevallen (niet gelukt bij de dealer) komen zelfs uit België.
Bij radio's, waarbij zeker is dat activatie gaat lukken pakt hij opdracht altijd aan, zelfs op no cure no pay basis.
Als hij aangeeft dat de kans groot is dat het niet lukt, dan zou daar een reden voor zijn.
Klanten komen vaak van ver weg en als het niet lukt (is nooit zeker omdat er tientallen verschillende combinaties radio/BSI firmware zijn), zijn ze er niet blij mee en weigeren vaak te betalen.
Dat soort probleemgevallen pakt hij liever niet aan, is ook logisch. Maar als klanten aandringen en bereid zijn te betalen ook als het niet lukt, dan weigert ie meestal niet. Waarom zou die extra omzet missen? Aan de andere kant een ontevreden klant, mocht het niet lukken…

Is een hele verhaal geworden, maar moest hierop reageren, omdat het op een aantal vlakken aan onze klanten een verkeerd beeld kan geven.
Wat helemaal terecht is,- daar gaan we snel wat aan doen.

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen en hopen u in de toekomt wel naar volle tevredenheid van dient te mogen zijn.

Car Interface Team

Andre beoordeelde op 2019-02-04

Heb een Jaux BT-01-3G gekocht, ideaal product voor een Audi. Snelle levering, en snelle hulpvaardige reactie van Car Interface bij een installatievraag. Zeer tevreden!

Patrick beoordeelde op 2018-12-24

Goede en snelle service. Product werkt uitstekend.

Hajo Dekhuijzen beoordeelde op 2018-12-20

Snelle en duidelijke antwoorden, levering prima en support super nadat bleek dat ik nog een ontstoorder nodig had. Daarmee goed resultaat bereikt, eindelijk BT en MP3 in de auto met oudere autoradio. En nog beter geluid ook dan de autoradio levert.

Mattijs beoordeelde op 2018-12-14

Snel geleverd, was de laatste hoop voor aux aansluiting in mijn auto, en het werkt geweldig! Moest even geduld hebben en blijven proberen, daarna pakte hij het op en deed alles zoals het beschreven stond.

Arjen beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering. Na aansluiten bleek dat de interface wel mp3's afspeelde alleen geen geluid. Na e-mail contact zeer snel duidelijk antwoord ontvangen. Hierop de map indeling op de USB stick verandert en alles werkt naar behoren.
Kortom snelle levering en uitstekende service!

André van der Laan beoordeelde op 2018-12-11

Na advies van Carinterface voor mijn auto (Volvo C70 cabrio) de juiste apparatuur gevonden voor handsfree telefoneren en muziek streamen via de autospeakers.
Eenvoudige montage en prima resultaat. De meeste tijd was ik kwijt aan het goed wegwerken van de bekabeling.

Jos Schrier beoordeelde op 2018-11-09

Een module besteld voor mijn Volvo S80, na montage bleek deze nogal stevig te storen, dit gemeld en per omgaande werd mij een module met een ontstoringsset toegestuurd, zonder bijkomende kosten! Deze werkte perfect.
Samengevat, goed produkt en een prima service!

Niels beoordeelde op 2018-10-19

Goeie communicatie, uitstekende service en kwaliteit.

Jan beoordeelde op 2018-10-12

Bij Car Interface de WEFA Digital Music Changer (RD3) aangeschaft en vlot ontvangen.
Na eerst wat problemen gehad te hebben met de telefoongespreken via de interface is het apparaat probleemloos omgeruild en na plaatsing meteen 100% functionaliteit. Zéér goede geluidskwaliteit en hoog gebruikscomfort en gemak. Over de service van Car Interface ook niets dan lof. Vragen per mail werden snel beantwoord.
Een echte aanrader!

Jan beoordeelde op 2018-10-01

Goede service, kabel besteld, was verstuurd maar niet ontvangen. Daarop is kosteloos een nieuwe kabel verstuurd!

Jesper beoordeelde op 2018-08-17

Voor mijn Mazda een product besteld om Bluetooth audio functie in te bouwen. Product werd keurig binnen een dag geleverd. Ik kreeg in eerste instantie het apparaat niet werkend, maar mede dankzij extra uitleg van Car Interface is het toch gelukt om de functie succesvol in te bouwen. Tot nu toe een tevreden klant!