Essebaan 17A - 228
2908LJ Capelle aan den IJssel

Wally van Eenenaam beoordeelde op 2017-10-29

Goed bedrijf. Goed contact via telefoon. Zeker een aanrader.

Autoservice Bakkum beoordeelde op 2017-10-23

Voor me Audi A6 ( bj 2007 ) , AUX IN interface / audio adapter voor Audi met MMI 2G High / Basic / Basic+ en 3G (MOST) besteld. werkt super!
had nog paar vragen der over en er werd snel op gereageerd met goede advies . bedankt .

marnix beoordeelde op 2017-10-23

erg tevreden.
ik had per ongeluk 2x hetzelfde besteld. even achteraan gebeld en dit werd direct opgelost. volgende dag te veel betaald geld terug en bestelling binnen.
de bestelde carkit voor mijn bmw e46 werkt prima en was makkelijk te monteren met de handleiding op de website.

Robert Ruysseveldt beoordeelde op 2017-10-20

2 weken geleden een YATOUR-interface voor onze nieuwe Peugeot Partner besteld; na 2 dagen keurig verpakt thuis besteld zoals belooft.
Ik kreeg het toestel niet meteen aan de praat, maar dat lag eigenlijk aan mijn eigen onwetendheid. Toestel gewoon ingeplugd achteraan de radio. Na wat info per mail te hebben gevraagd en ook meteen gekregen was het opgelost en nu zit de interface keurig gemonteerd in de wagen en kunnen we genieten van onze muziek op een SD-kaartje, USB stick of de extra AUX-ingang waar we met muziek die op de GSM staat ook nog kunnen luisteren!!
Indien je nog twijfelt om je dit aan te schaffen; zeker doen !!
Eigenlijk heb je voor relatief weinig €-tjes een eenvoudige oplossing om naar je eigen muziekkeuze te luisteren bovenop je autoradio.
Ik ben in elk geval zéér tevreden met mijn aanschaf ! Aanrader dus.
Ook nog een woordje van dank aan Alexander Mancoul voor de snelle en duidelijke antwoorden op mijn vragen via mail en zo toch de interface te kunnen gebruiken !
Met vriendelijke groeten,
Ruysseveldt Bert
Eeklo, Belgié

Rick beoordeelde op 2017-10-16

Keurige service !!! Kreeg zending binnen met transportschepen door de post, werd direct en zonder verdere vragen opgelost. Klasse !!!

Wil Voorhaar beoordeelde op 2017-09-29

Ik ben woonachtig in Spanje en heb een artikel ( Yatour USB, SD, AUX ingang, MP3 interface / audio adapter voor Toyota autoradio's (YTM06-TOY2) via de website,
zéér goede terrugkoppeling en binnen een week bij mij thuis. Ingebouwd in auto en werken 👍

Kelly beoordeelde op 2017-09-12

Ontzettende goede service!!! Ze reageren erg snel op e-mails bij de klantenservice en helpen je op de juiste manier. Zeker een aanrader.

Bas beoordeelde op 2017-08-24

Helemaal niet tevreden. Op 9 aug kabel besteld na een aantal dagen gemaild omdat ik nog niets ontvangen had. Kreeg mail terug dat het naar belgie 7 dagen kon duren ( op de site staat 2tot3 dagen). Dezelfde dag een tweede mail dat het waarschijnlijk bij de belgische post is kwijt geraakt ze zouden een nieuwe sturen. Momenteel 24 aug en nog steeds niets ontvangen. Moet er bij vermelden dat de klantenservice wel dat doet wat een klantenservice moet doen en dat is service verlenen. Ben dus alleen over de leveringstijd ontevreden

Reactie van Car Interface:
Beste Bas,

Dank voor uw feedback. De kabel die u heeft besteld is voor het eerst op 09-08-2017 naar het door u opgegeven adres verzonden. De verwachte overkomst naar Belgie (zoals op onze website staat aangegeven) is 2-3 dagen. Is sommige gevallen kan het langer duren. Omdat het na het verstrekken van die tijd nogsteeds niet bij u was bezorgd hebben we op 21 augustus uw bestelling opnieuw verzonden. Daar heeft u ook een bericht van ons ontvangen.
Ik kan me niet voorstellen hoe we nog betere service voor u kunnen leveren.
Naar mijn mening moet u bij PostNL en Belgische post gaan klachen waarom ze hun werk zo slecht doen. Op deze beoordelingen pagina wordt onze service beoordeelt.

U beoordeelt onze verzendtijd met 1 ster voor verzendtijd. Uw bestelling werd door ons dezelfde dag verstuurd dat de betaling binnen was. U gaf per e-mail aan dat u de bestelling na een lange periode nog niet had ontvangen. We hebben per e-mail uw adres met u geverifieerd om zeker te weten dat het niet daar aan lag. Hierna hebben we vrijwel direct uw bestelling opnieuw verstuurd.
Wat kunnen we naar uw mening nog meer doen om betere beoordeling te verdienen?
Ik raad u aan om bij Belgische post een klacht in te dienen en hun te laten uitzoeken waar het fout gaat.

Charl beoordeelde op 2017-06-16

Super service jongens met kennis
Werkt perfect
Yatour sd en Bluetooth modulle

Richard beoordeelde op 2017-05-10

Ik heb bij carinterface een Yatour gekocht voor mijn Audi A4 B7 (Concert 2 radio), zodat ik bluetooth kan gebruiken om muziek af te spelen. Mede door de uitgebreide uitleg die op de site staat en duidelijk zichtbaar is voor welke type radio's dit systeem werkt, heb ik het apparaat bij CarInterface besteld.

Het systeem werkt heel simpel en is gemakkelijk aan te sluiten. Ik heb naderhand nog wat contact gehad met CarInterface met betrekking tot de afwerking en wat technische vragen. De vragen zijn binnen een dag beantwoord en meteen duidelijk.

Kortom, geweldige service! Als ik weer wat nodig heb weet ik ze te vinden!

Hoogenberg beoordeelde op 2017-04-17

Heel tevreden. Daags na ontvangst een mail of het goed en op tijd is aangekomen en of er nog vragen zijn. Heel goede service.

Michael beoordeelde op 2017-04-15

Eergisteren een USB interface door Car Interface in Rotterdam laten inbouwen. Nu kan ik genieten van mijn MP3 collectie via USB op mijn af-fabriek radio die alleen CD en radio kon. Zeer professioneel ingebouwd, een mooie USB aansluiting in de middenconsole is geplaatst. Ziet eruit alsof het zo af-fabriek komt! Ben erg blij mee.

Pascal heinz beoordeelde op 2017-02-27

Fijne service, alle vragen worden beantwoord en een snelle levering!

R. Steenbergen beoordeelde op 2017-01-16

Snelle levering en goede service

Arjen beoordeelde op 2017-01-10

Ik heb een Yatour Bluetooth interface gekocht voor in mijn Citroen C4.
De site van Car Interface bood zeer heldere informatie, de juiste versie (en daar zijn er best veel van...) kiezen was daardoor geen probleem.
Kastje besteld, levering was de volgende dag al.
Bij het inbouwen bleef er 1 vraag onbeantwoord in de handleiding, maar van Car Interface kreeg ik daar snel het juiste antwoord over.
Top service!

Joël beoordeelde op 2016-12-09

Het artikel dat ik heb besteld paste helaas niet in mijn auto. Daarna gevraagd of het retour kon en dezelfde dag nog antwoord, dat het zonder problemen retour kon. Super goede service, zeker een aanrader!

Ad H beoordeelde op 2016-12-08

Gebeld en datgene wat ik nodig had voor mijn Ford Mondeo MK3 op voorraad (FRD2 en BTM), Goede en snelle service. Wel even bellen voor een afspraak wanneer je langs wilt komen.

Mario Collin beoordeelde op 2016-12-07

Na wat problemen om de Yatour module op een originele Ford Radio werkend te krijgen ben ik na telefonisch overleg langsgereden bij Car Interface .
Met de nodige uitleg werd daar zonder problemen een nieuwe module en kabel getest , tijd noch moeite werd gespaard .
Het probleem lag uiteindelijk bij mijn radio zelf , na deze uitgewisseld te hebben werkt alles naar wens !!!

Merci .
Groeten , Mario .

b tokkie beoordeelde op 2016-11-30

storingsfilter besteld,maar post kont iedere keer als ik er niet ben, gaat om7.50euro,car gebeld met vraag of handtekg vereist is,nee hoor doen we niet voor zulke bedragen ,nou nu blijkt dat wel zo te zijn ,bellen tot je een ons weegt,week mee bezig,kortom waardeloos bedrijf

Reactie van Car Interface:
Beste Klant,

De filter die u heeft besteld past niet door de brievenbus en om die redenen als pakket is verstuurd. Met of zonder handtekening er moet iemand thuis zijn om het pakketje aan te nemen. Als u 2x tijdens bezorgpoging niet thuis bent wordt door de postbode een briefje achtergelaten waarmee u uw bestelling bij een dichtsbijzijnde postkantoor kunt ophalen.

Met vriendeljke groet,

Alexander Mancoul

A. Paulissen beoordeelde op 2016-11-11

Ik had een 'Yatour USB, SD, AUX ingang, MP3 interface/audio adapter voor Alfa Romeo' besteld ... deze kon echter niet worden aangesloten op de ICS van mijn Alfa 166. Op de site was dit wat verwarrend, er stond een afbeelding van een ICS, maar ik had de specificaties gewoon beter moeten lezen. Bij mijn poging om de adapter te installeren had ik ook nog de bijgeleverde kabel gesloopt! Na overleg met 'Car-Interface' kon ik de adapter retourneren en het aankoopbedrag, minus een klein bedrag voor de kabel, terug krijgen. Door persoonlijke omstandigheden kon ik pas na 6 weken het pakketje verzenden!!! De dag na verzending kreeg ik keurig een bericht van ontvangst en de volgende dag stond het retourbedrag al op mijn rekening. Héél coulant en een TOP service!!!!