Essebaan 17A - 228
2908LJ Capelle aan den IJssel

Freek beoordeelde op 2018-05-10

Heel tevreden. De Anycar bleek niet te werken met mijn model autoradio, maar na goed advies van Alexander omgeruild voor een Yatour, die prima werkt.

Bert R beoordeelde op 2018-04-20

Een Yatour besteld voor m'n Fiat Idea uit 2004.
Aangesloten op de cd-wisselaar ingang, na overleg met Car Interface het juiste verloopkabeltje besteld bij de Apple dealer en ik kan eindelijk m'n Spotify-lijstjes afspelen via de autoradio.

Tmr beoordeelde op 2018-04-18

Usb kabel voor een rcd210 besteld. Na het aansluiten van deze kabel werkte het eerst niet. Contact gezocht met Car interface, na goede uitleg werkte deze perfect naar behoren.

Alan beoordeelde op 2018-04-18

Ik heb laatst na een beetje klussen een Yatour interface in mijn auto gevonden waarop AUX aangesloten was. Ik heb op deze interface ook een aansluiting voor een bluetooth kabel gevonden. Na een beetje zoeken kwam ik bij deze site uit en vond ik de bluetooth ontvanger van hetzelfde merk. Ik heb de ontvanger besteld en de volgende dag was deze in huis.

Jammer genoeg paste de aansluiting niet direct op de interface. Gisteren contact opgenomen met de technische dienst. Nu bleek de ontvanger iets nieuwer te zijn dan mijn interface en heb ik een koppelstukje nodig. Deze krijg ik morgen gratis van carinterface!

Kortom:
- volledig aanbod op de site
- snelle levering
- goede nazorg ( klantenservice )

Ik zou carinterface aanbevelen

A.W.P. van Hofwegen beoordeelde op 2018-04-09

Over de vlotte levering zal je mij zeker niet horen, maar heb toch wel aanmerkingen op de klantenservice. Een aantal weken geleden moest ik voor mijn werk in Capelle a/d IJssel zijn en had van tevoren gebeld of ik een usb inbouw kon komen ophalen. Dit was mogelijk als ik van tevoren een mobiel nummer belde als ik ter plaatse zou zijn. Toen ik dus bij Carinterface was heb ik vele malen dit nummer gebeld met als resultaat dat ik even zoveel keren de voicemail kreeg. Na een half uur hield ik het voor gezien en ging weer naar huis.
Omdat ik toch nog vragen had over de anyway carinterface heb ik deze via het contactformulier gesteld over dit apparaat. Dit was in het eerste weekend van april. Ruim een week later wacht ik nog op antwoord. Dit vind ik toch vreemd want de reviews op deze website zijn overwegend positief en vind het dus teleurstellend dat ik deze niet kan delen. Over de anyway carinterface ben ik wel positief en heb mijn collega uit Dordrecht weten te enthousiasmeren om ook dit apparaat aan te schaffen.

Ieder bedrijf heeft wel eens een klant waar het mis gaat zonder duidelijke oorzaken. De wet van Murphy was dan ook op mij van toepassing. Carinterface heeft achteraf er alles aan gedaan om voor een beide partijen bevredigende oplossing te komen.

Rene beoordeelde op 2018-03-19

Perfect. Had even wat problemen met installatie, maar snel geholpen via mail. En ook later via de telefoon makkelijk bereikbaar en behulpzaam.

Jimmy Faute beoordeelde op 2018-02-28

hallo, in mijn Audi van 2006 jammer genoeg geen aux of usb , enkel mogelijkheid om originele cd s af te spelen. Even naar Yatour gemaild en gebeld en dit was voor hen kinderspel.
Momenteel geniet ik en de kinderen van muziek op usb-bluetooth of zelfs sd kaart.
Topservice en kwaliteit. Groeten uit Belgie

Jimmy

Ernst beoordeelde op 2018-02-23

Onderdelen voor autoradio besteld, ging prima, snel bezorgd. Het was echter niet precies het goede onderdeel, was mijn eigen fout. Terug gestuurd en retourformulier ingevuld op website car interface, ging ook prima. In dat retourformulier een ander onderdeel aangegeven wat het moest zijn. Dit kwam ook weer snel en teveel betaald geld direct retour ontvangen. Prima service dus!

Wim Klein beoordeelde op 2018-02-13

Bij mijn aangekochte autoradio konden geen CD`s met MP3 afgespeeld worden en er was geen USB uitgang aanwezig. Op internet Yatour gevonden. In plaats van een nieuwe radio, een aanpassing van de oude met Yatour! Een goede oplossing ! Met hulp van Youtube en wat tips van Car Interface, heb ik alles aangesloten en het werkt fantastisch!
De Yatour heb ik in de asbak-ruimte ingebouwd, met het frontje van de asbak.

Rob beoordeelde op 2018-02-13

De website is erg uitgebreid, maar werkt goed. De bestelling werd snel en netjes bezorgd. Toen bleek dat ik een verkeerde aansluiting had besteld. Meteen contact opgenomen met Car Interface en zij regelden het direct. Met het vervangende onderdeel lukte het inbouwen wel. Wat een prettige service !

Chris beoordeelde op 2018-02-10

Bestelde items snel in huis. Interface kabel deed niet gelijk wat verwacht werd, maar na mailcontact en de juiste informatie als nog werkend gekregen.

Wally van Eenenaam beoordeelde op 2017-10-29

Goed bedrijf. Goed contact via telefoon. Zeker een aanrader.

Autoservice Bakkum beoordeelde op 2017-10-23

Voor me Audi A6 ( bj 2007 ) , AUX IN interface / audio adapter voor Audi met MMI 2G High / Basic / Basic+ en 3G (MOST) besteld. werkt super!
had nog paar vragen der over en er werd snel op gereageerd met goede advies . bedankt .

marnix beoordeelde op 2017-10-23

erg tevreden.
ik had per ongeluk 2x hetzelfde besteld. even achteraan gebeld en dit werd direct opgelost. volgende dag te veel betaald geld terug en bestelling binnen.
de bestelde carkit voor mijn bmw e46 werkt prima en was makkelijk te monteren met de handleiding op de website.

Robert Ruysseveldt beoordeelde op 2017-10-20

2 weken geleden een YATOUR-interface voor onze nieuwe Peugeot Partner besteld; na 2 dagen keurig verpakt thuis besteld zoals belooft.
Ik kreeg het toestel niet meteen aan de praat, maar dat lag eigenlijk aan mijn eigen onwetendheid. Toestel gewoon ingeplugd achteraan de radio. Na wat info per mail te hebben gevraagd en ook meteen gekregen was het opgelost en nu zit de interface keurig gemonteerd in de wagen en kunnen we genieten van onze muziek op een SD-kaartje, USB stick of de extra AUX-ingang waar we met muziek die op de GSM staat ook nog kunnen luisteren!!
Indien je nog twijfelt om je dit aan te schaffen; zeker doen !!
Eigenlijk heb je voor relatief weinig €-tjes een eenvoudige oplossing om naar je eigen muziekkeuze te luisteren bovenop je autoradio.
Ik ben in elk geval zéér tevreden met mijn aanschaf ! Aanrader dus.
Ook nog een woordje van dank aan Alexander Mancoul voor de snelle en duidelijke antwoorden op mijn vragen via mail en zo toch de interface te kunnen gebruiken !
Met vriendelijke groeten,
Ruysseveldt Bert
Eeklo, Belgié

Rick beoordeelde op 2017-10-16

Keurige service !!! Kreeg zending binnen met transportschepen door de post, werd direct en zonder verdere vragen opgelost. Klasse !!!

Wil Voorhaar beoordeelde op 2017-09-29

Ik ben woonachtig in Spanje en heb een artikel ( Yatour USB, SD, AUX ingang, MP3 interface / audio adapter voor Toyota autoradio's (YTM06-TOY2) via de website,
zéér goede terrugkoppeling en binnen een week bij mij thuis. Ingebouwd in auto en werken 👍

Kelly beoordeelde op 2017-09-12

Ontzettende goede service!!! Ze reageren erg snel op e-mails bij de klantenservice en helpen je op de juiste manier. Zeker een aanrader.

Bas beoordeelde op 2017-08-24

Helemaal niet tevreden. Op 9 aug kabel besteld na een aantal dagen gemaild omdat ik nog niets ontvangen had. Kreeg mail terug dat het naar belgie 7 dagen kon duren ( op de site staat 2tot3 dagen). Dezelfde dag een tweede mail dat het waarschijnlijk bij de belgische post is kwijt geraakt ze zouden een nieuwe sturen. Momenteel 24 aug en nog steeds niets ontvangen. Moet er bij vermelden dat de klantenservice wel dat doet wat een klantenservice moet doen en dat is service verlenen. Ben dus alleen over de leveringstijd ontevreden

Reactie van Car Interface:
Beste Bas,

Dank voor uw feedback. De kabel die u heeft besteld is voor het eerst op 09-08-2017 naar het door u opgegeven adres verzonden. De verwachte overkomst naar Belgie (zoals op onze website staat aangegeven) is 2-3 dagen. Is sommige gevallen kan het langer duren. Omdat het na het verstrekken van die tijd nogsteeds niet bij u was bezorgd hebben we op 21 augustus uw bestelling opnieuw verzonden. Daar heeft u ook een bericht van ons ontvangen.
Ik kan me niet voorstellen hoe we nog betere service voor u kunnen leveren.
Naar mijn mening moet u bij PostNL en Belgische post gaan klachen waarom ze hun werk zo slecht doen. Op deze beoordelingen pagina wordt onze service beoordeelt.

U beoordeelt onze verzendtijd met 1 ster voor verzendtijd. Uw bestelling werd door ons dezelfde dag verstuurd dat de betaling binnen was. U gaf per e-mail aan dat u de bestelling na een lange periode nog niet had ontvangen. We hebben per e-mail uw adres met u geverifieerd om zeker te weten dat het niet daar aan lag. Hierna hebben we vrijwel direct uw bestelling opnieuw verstuurd.
Wat kunnen we naar uw mening nog meer doen om betere beoordeling te verdienen?
Ik raad u aan om bij Belgische post een klacht in te dienen en hun te laten uitzoeken waar het fout gaat.

Charl beoordeelde op 2017-06-16

Super service jongens met kennis
Werkt perfect
Yatour sd en Bluetooth modulle