Essebaan 17A - 228
2908LJ Capelle aan den IJssel

Niels beoordeelde op 2018-10-19

Goeie communicatie, uitstekende service en kwaliteit.

Jan beoordeelde op 2018-10-12

Bij Car Interface de WEFA Digital Music Changer (RD3) aangeschaft en vlot ontvangen.
Na eerst wat problemen gehad te hebben met de telefoongespreken via de interface is het apparaat probleemloos omgeruild en na plaatsing meteen 100% functionaliteit. Zéér goede geluidskwaliteit en hoog gebruikscomfort en gemak. Over de service van Car Interface ook niets dan lof. Vragen per mail werden snel beantwoord.
Een echte aanrader!

Jan beoordeelde op 2018-10-01

Goede service, kabel besteld, was verstuurd maar niet ontvangen. Daarop is kosteloos een nieuwe kabel verstuurd!

Jesper beoordeelde op 2018-08-17

Voor mijn Mazda een product besteld om Bluetooth audio functie in te bouwen. Product werd keurig binnen een dag geleverd. Ik kreeg in eerste instantie het apparaat niet werkend, maar mede dankzij extra uitleg van Car Interface is het toch gelukt om de functie succesvol in te bouwen. Tot nu toe een tevreden klant!

Mystique beoordeelde op 2018-06-29

Online besteld, helaas te ver weg wonend zodat hun de interface konden installeren, maar met goede mail service en hulp is het allemaal gelukt. Heel erg blij mee. Ik kon alleen maar radio en cd luisteren met 20 liedjes en daarnals cd wisselen. Nu usb erin en aan afwisselende muziek geen gebrek meer!

Top service! Bedankt!

Arne beoordeelde op 2018-06-21

Zeer tevreden over Car Interface. Ik heb mijn product, een Yatour BT adapter, op dinsdag besteld en op woensdag al in huis. Ik had de adapter binnen het kwartier ingebouwd en de kabels weggewerkt! Het werkt echt geweldig, op mijn af-fabriek radio (Fiat Grande Punto, 2010) kan ik nu muziek vanaf mijn telefoon streamen en handsfree bellen. Ik had al eens geprobeerd een BT radio in te bouwen, maar Italiaanse auto's en elektronica... Bij vragen hoef je maar te mailen en je krijgt snel antwoord. Kortom, Car Interface is echt een aanrader!

Dirk Treffers beoordeelde op 2018-06-14

Een MP3 speler van Yatour besteld voor mijn Toyota RAV4 van 2005. Na uitbouwen van de radio bleek de aansluiting verkeerd te zijn en ook bleek de poort voor een externe CD-wisselaar bezet. Contact gezocht via e-mail met Car Interface en binnen 24 uur antwoord met een advies voor een oplossing. Nu werkt alles prima! Hulde voor deze firma die, na genoemde hindernissen op afstand een prima back-up functie vervulde! Top!

Vince beoordeelde op 2018-06-14

Usb interface kabel besteld voor mijn seat leon van 2006. Werkt top. Wordt aangesloten op cd wisselaar ingang. Wel ff goed aantal mapjes aanmaken met de naam cd01 t/m het aantal cd's de originele wisselaar zou hebben. Werkt perfect met een usbstick van 16gb van de action ofzo.

Alex beoordeelde op 2018-06-12

Bij Car interface een Yatour MB4 besteld voor mijn BMW E39. Na eerst het verkeerde product besteld te hebben was het snel en makkelijk omgeruild voor het juiste. Goed geholpen!
Het product is makkelijk in te bouwen en werkt direct, top!

Willem RC beoordeelde op 2018-06-02

Via internet Car Interface gevonden en een Yatour YT-BTA besteld voor mijn gedateerde Audi TT. Snelle levering en na kinderlijk eenvoudige installatie kan ik Spotify via mijn telefoon over de speakers in de auto horen. Handsfree bellen kan ook nog. Zeer tevreden!

Freek beoordeelde op 2018-05-10

Heel tevreden. De Anycar bleek niet te werken met mijn model autoradio, maar na goed advies van Alexander omgeruild voor een Yatour, die prima werkt.

Bert R beoordeelde op 2018-04-20

Een Yatour besteld voor m'n Fiat Idea uit 2004.
Aangesloten op de cd-wisselaar ingang, na overleg met Car Interface het juiste verloopkabeltje besteld bij de Apple dealer en ik kan eindelijk m'n Spotify-lijstjes afspelen via de autoradio.

Tmr beoordeelde op 2018-04-18

Usb kabel voor een rcd210 besteld. Na het aansluiten van deze kabel werkte het eerst niet. Contact gezocht met Car interface, na goede uitleg werkte deze perfect naar behoren.

Alan beoordeelde op 2018-04-18

Ik heb laatst na een beetje klussen een Yatour interface in mijn auto gevonden waarop AUX aangesloten was. Ik heb op deze interface ook een aansluiting voor een bluetooth kabel gevonden. Na een beetje zoeken kwam ik bij deze site uit en vond ik de bluetooth ontvanger van hetzelfde merk. Ik heb de ontvanger besteld en de volgende dag was deze in huis.

Jammer genoeg paste de aansluiting niet direct op de interface. Gisteren contact opgenomen met de technische dienst. Nu bleek de ontvanger iets nieuwer te zijn dan mijn interface en heb ik een koppelstukje nodig. Deze krijg ik morgen gratis van carinterface!

Kortom:
- volledig aanbod op de site
- snelle levering
- goede nazorg ( klantenservice )

Ik zou carinterface aanbevelen

A.W.P. van Hofwegen beoordeelde op 2018-04-09

Over de vlotte levering zal je mij zeker niet horen, maar heb toch wel aanmerkingen op de klantenservice. Een aantal weken geleden moest ik voor mijn werk in Capelle a/d IJssel zijn en had van tevoren gebeld of ik een usb inbouw kon komen ophalen. Dit was mogelijk als ik van tevoren een mobiel nummer belde als ik ter plaatse zou zijn. Toen ik dus bij Carinterface was heb ik vele malen dit nummer gebeld met als resultaat dat ik even zoveel keren de voicemail kreeg. Na een half uur hield ik het voor gezien en ging weer naar huis.
Omdat ik toch nog vragen had over de anyway carinterface heb ik deze via het contactformulier gesteld over dit apparaat. Dit was in het eerste weekend van april. Ruim een week later wacht ik nog op antwoord. Dit vind ik toch vreemd want de reviews op deze website zijn overwegend positief en vind het dus teleurstellend dat ik deze niet kan delen. Over de anyway carinterface ben ik wel positief en heb mijn collega uit Dordrecht weten te enthousiasmeren om ook dit apparaat aan te schaffen.

Ieder bedrijf heeft wel eens een klant waar het mis gaat zonder duidelijke oorzaken. De wet van Murphy was dan ook op mij van toepassing. Carinterface heeft achteraf er alles aan gedaan om voor een beide partijen bevredigende oplossing te komen.

Rene beoordeelde op 2018-03-19

Perfect. Had even wat problemen met installatie, maar snel geholpen via mail. En ook later via de telefoon makkelijk bereikbaar en behulpzaam.

Jimmy Faute beoordeelde op 2018-02-28

hallo, in mijn Audi van 2006 jammer genoeg geen aux of usb , enkel mogelijkheid om originele cd s af te spelen. Even naar Yatour gemaild en gebeld en dit was voor hen kinderspel.
Momenteel geniet ik en de kinderen van muziek op usb-bluetooth of zelfs sd kaart.
Topservice en kwaliteit. Groeten uit Belgie

Jimmy

Ernst beoordeelde op 2018-02-23

Onderdelen voor autoradio besteld, ging prima, snel bezorgd. Het was echter niet precies het goede onderdeel, was mijn eigen fout. Terug gestuurd en retourformulier ingevuld op website car interface, ging ook prima. In dat retourformulier een ander onderdeel aangegeven wat het moest zijn. Dit kwam ook weer snel en teveel betaald geld direct retour ontvangen. Prima service dus!

Wim Klein beoordeelde op 2018-02-13

Bij mijn aangekochte autoradio konden geen CD`s met MP3 afgespeeld worden en er was geen USB uitgang aanwezig. Op internet Yatour gevonden. In plaats van een nieuwe radio, een aanpassing van de oude met Yatour! Een goede oplossing ! Met hulp van Youtube en wat tips van Car Interface, heb ik alles aangesloten en het werkt fantastisch!
De Yatour heb ik in de asbak-ruimte ingebouwd, met het frontje van de asbak.

Rob beoordeelde op 2018-02-13

De website is erg uitgebreid, maar werkt goed. De bestelling werd snel en netjes bezorgd. Toen bleek dat ik een verkeerde aansluiting had besteld. Meteen contact opgenomen met Car Interface en zij regelden het direct. Met het vervangende onderdeel lukte het inbouwen wel. Wat een prettige service !