CaroBolo International icon

CaroBolo International

Bij CaroBolo vind je superveel schoenveters. We houden van aparte veters en dat zie je.
Maak je sneakers, schoenen, stappers en runners nét even anders door er een persoonlijke touch aan te geven met bijzondere veters.
We hebben veters van satijn, kant, organza en fluweel, in allerlei verschillende kleuren.
En we hebben ook prachtige glitterveters, sportveters en veel dierenprintveters.

Naast al die mooie veters vind je bij CaroBolo ook superleuke artikelen die in de zon een kleur krijgen.
Dit gebeurt door de UV straling van de zon. Je weet niet wat je ziet!
In slechts een paar seconden zie je de kleuren verschijnen.
Ons zonkleurend assortiment bestaat uit nagellak, veters, kralen, bidons en garen.

De zekerheden van https://www.carobolo.eu

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017