Bisschop Balderiklaan 20
6077 BN St. Odilienberg
0641948299

C.A. Meulmeester beoordeelde op 2018-06-20

De maatvoering van de sokken is volgens mij krap bemeten.

Ik had besteld 46/50 en 46/49 en deze zitten toch best krap en niet fijn.
Ik heb nl. heel erg gevoelige en zere voeten zodat dit sterk opvalt.

Met vriendelijke Groet Ronny Meulmeester

Henny van Leeuwen beoordeelde op 2018-06-19

Snelle levering, prima service

Petra beoordeelde op 2018-06-19

Prima product en levering zoals aangegeven!

Suzette de Bruijne beoordeelde op 2018-06-18

Redelijk tevreden. 's avonds besteld en 2 dagen later in huis. Jammer dat de bestelde onderbroeken los in de doos zaten. Het kostte moeite om de restjes van het opvulmateriaal eraf te krijgen. Verder wel tevreden met de producten.

Hermien Esselink beoordeelde op 2018-06-18

goede aflevering, goede kwaliteit bamboe producten!

Vincent van de Bijl beoordeelde op 2018-06-17

Snelle levering en top product.

Jos Wanders beoordeelde op 2018-06-17

Prima

Rene Bakker beoordeelde op 2018-06-17

Altijd snel en correct geleverd. Ook als er dan eens iets is wordt dat zonder problemen opgelost.

Jan Ekkers beoordeelde op 2018-06-11

snel en goed

Annette Baas beoordeelde op 2018-06-07

Per mail nadere info gevraagd over een van de producten. Per omgaande een adequate reactie en uitleg. Artikel besteld waarna snelle levering.

Wijdenes beoordeelde op 2018-06-07

Laat in de middag besteld evengoed volgende dag in huis. Prachtige handdoeken kleur volgens foto.

H. Verhoeven beoordeelde op 2018-06-05

Prima webwinkel. Artikelen werden snel geleverd, kwaliteit (T-shirts en sokken) is goed. Artikelen waarvan ik de verkeerde maat besteld had, heb ik teruggestuurd om te ruilen; anderhalve dag later lagen de nieuwe artikelen in de bus!

Joske Huisman beoordeelde op 2018-06-04

prima, snel geleverd, keurig verpakt

R J Breman beoordeelde op 2018-06-04

snelle en correcte levering

Jan Ekkers beoordeelde op 2018-06-04

Snel geleverd, goed materiaal, persoonlijk contact.

E. van Loon beoordeelde op 2018-06-01

Mooi materiaal, pasvorm perfect, keurige levering.

P.N. Waling beoordeelde op 2018-05-30

Heel tevreden. De sokken zijn heel zacht en ik heb geen last van naadjes (bij sokken van katoen heb ik daar altijd last van). Ik heb een heel erg gevoelige huid en krijg dus heel snel blaren, ik heb de sokken tot nu toe elke dag gedragen en geen enkele blaar/huidirritatie gehad! Ook na het wassen zitten ze nog perfect. Ik ben heel erg onder de indruk en zal zeker meer bestellen wanneer nodig.

Peter Vink beoordeelde op 2018-05-29

Snelle levering van bestelde producten.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-29

Altijd hele snelle levering. Deze keer 1 dag vertraging en daar werd keurig een mail over gestuurd.
Fijne t-shirts van bamboe!

Eva beoordeelde op 2018-05-28

Bamboo sneakersocks gekocht. Zien er prima uit en zijn prettig in gebruik.
Bestelling en levering keurig op tijd.