Bisschop Balderiklaan 20
6077 BN St. Odilienberg
0641948299

Judith De keijzer beoordeelde op 2019-05-21

Heerlijk zittende polo gekocht, vraag over wasvoorschrift gesteld en correct antwoord gekregen, fijne ervaring.

Van den Berg beoordeelde op 2019-05-21

B. Rijpkema beoordeelde op 2019-05-20

Jolanda Jochems beoordeelde op 2019-05-20

Mooi product. Communicatie wat moeizaam door tegenstrijdige dagen van gesloten zijn.

MJ Groot beoordeelde op 2019-05-20

Snel geleverd, goede kwaliteit shirts met een fijne pasvorm en nog een leuke verassing ook de koop toe!

Elza Veerman beoordeelde op 2019-05-19

Kika beoordeelde op 2019-05-18

Els beoordeelde op 2019-05-18

Bestelling ging vlot en zonder problemen

Marloes Hut beoordeelde op 2019-05-18

Mary Boes beoordeelde op 2019-05-16

Snelle en correcte levering.
Fijn product

Ursula Reijmers beoordeelde op 2019-05-15

A.M. Van Leeuwen beoordeelde op 2019-05-15

Heel tevreden werd meteen op de hoogte gebracht dat de bestelling iets langer kon duren

Crediteurenadministratie gemeente Kerkrade beoordeelde op 2019-05-14

Reimus beoordeelde op 2019-05-14

Marianne beoordeelde op 2019-05-13

Prima service. Snelle reactie. Eén shirt viel helaas te klein uit, maar dat is snel afgehandeld

E. Jaspers beoordeelde op 2019-05-13

elsbeth de boer beoordeelde op 2019-05-13