Cayboo
Webshop en winkel gespecialiseerd in duurzame producten voor het dagelijks leven.
Met duurzaam textiel, bamboe basics voor mannen en vrouwen, bamboe badhanddoeken, mooie cadeauartikelen zoals TiMEBOO horloges en zero waste artikelen
De zekerheden van https://www.cayboo.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Cayboo is als webwinkel opgericht in 2011 en in 2016 is daar een fysieke winkel bij gekomen. Begonnen met een passie voor bamboe in al zijn facetten, is Cayboo gaandeweg uitgegroeid tot een winkel in duurzame producten voor alledag. Bamboe blijft daarin een hoofdrol spelen, maar ook zero waste neemt een prominente plaats in. We willen je graag een duurzaam alternatief bieden voor alledaagse producten, omdat we vinden dat duurzaam leven niet zo moeilijk hoeft te zijn, als je maar kiest voor de juiste producten. En daar helpen we je graag mee op weg. In je kledingkast, in de badkamer, je keukenkastje. Laat je verrassen bij Cayboo.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013