Hallenweg 3a

Bol.com 18 7,2

Anoniem beoordeelde op 2018-09-20

Anoniem beoordeelde op 2018-09-19

Beste Jean,

Bedankt voor je beoordeling. Wij streven naar het beste en willen dan ook heel graag weten wat wij kunnen doen zodat jij helemaal tevreden bent over ons. Graag helpen wij je verder.

Met zonnige groet,

Wim Keller beoordeelde op 2018-09-19

Zeer tevreden, prima assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2018-09-18

Anoniem beoordeelde op 2018-09-17

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

Anoniem beoordeelde op 2018-09-12

Goedemiddag,

Graag willen wij ervoor zorgen dat jij helemaal tevreden bent over ons. Daarom gaan we contact met je opnemen om hier ons best voor te doen.

Egbert beoordeelde op 2018-09-09

snelle levering, leuke brillen

Sharon beoordeelde op 2018-09-09

ben heel tevreden over de zonnebril.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-07

Bas beoordeelde op 2018-09-07

Bezorging was eenmaling fout gegaan, waarschijnlijk ligt de fout bij de bezorger. CheapAss heeft dit netjes opgepakt, een nieuwe bril toegestuurd zonder extra kosten. Top nazorg, zeker gezien de scherpe prijzen!

Goedemiddag,

Vanmorgen is er door ons gereageerd op jouw mail. Wij gaan ervoor zorgen dat je probleem wordt opgelost en dat jij weer een tevreden klant bent!

Huub beoordeelde op 2018-09-06

Ik bestelde 6 zonnebrillen. Stuk voor stuk kwaliteitsvolle producten voor de prijs die je betaald.

Ook de klantendienst is zeer toegankelijk en geeft meteen gericht antwoord.

Niks op aan te merken, doe zo door jongens!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-05

Amber beoordeelde op 2018-09-05

Vrijdag mijn zonnenbril besteld en pas dinsdag in huis en vervolgens was hij ook nog is kapot
Daarna contact gehad met een medewerker en gelukkig een nieuwe gekregen! Top service!!!

Beste Amber,

Allereerst vervelend dat je zonnebril wat later is geleverd dan normaal. Helaas komt het wel eens voor dat de postbode één bezorgdag is vertraagd. Gezien zondag en maandag niet wordt bezorgd, is dit dus dinsdag.
Dat de zonnebril dan ook nog eens kapot is, is al helemaal vervelend. Uiteraard gaan wij dit meteen netjes met je oplossen, zodat jij een tevreden klant bent!
Excuses voor het ongemak.

D beoordeelde op 2018-09-05

Donderdag avond laat had ik 3 zonnebrillen besteld en zaterdag middag al in huis. Super blij mee! Wat ook een voordeel is, is dat je achteraf mag betalen. Ik kende de site niet dus dan is achteraf betalen perfect.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-05

Anoniem beoordeelde op 2018-09-04