Rietveldenweg 47F

waarom

Bol.com 20 8,0
Google Plus/Places - 9,2

Nicole Nas beoordeelde op 2019-01-21

Super leuke zonnebrillen voor een mooi prijsje. Snelle levering en goede service!

Geniale beschrijvingen op de website, daar hou ik van!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-21

Anoniem beoordeelde op 2019-01-21

Linda beoordeelde op 2019-01-20

Prima, leuke brillen. Wel jammer dat het een dag later dan gezegd bezorgd werd

Anoniem beoordeelde op 2019-01-20

Anoniem beoordeelde op 2019-01-19

Karin de Visser beoordeelde op 2019-01-18

Besteld, snel geleverd, goed aangekomen, helemaal prima!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-18

Anoniem beoordeelde op 2019-01-17

Reactie van Cheapass Zonnebrillen:
Goedemorgen,

Wij streven altijd naar maximale tevredenheid onder onze klanten. Bij 3/5 sterren willen wij graag weten wat in jouw ogen ervoor kan zorgen dat wij 5 sterren verdienen. We gaan hierover contact met je opnemen.

Met zonnige groet,
Harold.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-17

Anoniem beoordeelde op 2019-01-16

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14

Detlef beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering, zonnebril ziet er goed uit. Over de degelijkheid kan ik nog geen oordeel geven omdat ik hem nog niet heb gedragen.

Bart beoordeelde op 2019-01-13

Top. Snel geleverd. Goeie bril. Super prijs.

Yorrick beoordeelde op 2019-01-13

Tevreden over het gehele proces. Het begint al op de site. De site is duidelijk en leuk opgemaakt. Leuke pakkende teksten bij de verschillende producten.
De bestelling is keurig netjes geleverd binnen een dag. Ik kom zeker terug om hier weer te bestellen.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-12

Jana Menghi beoordeelde op 2019-01-12

Bij het aankrijgen van mijn zonnebril zat er een kras op het glas, ik heb een mail gestuurd en kreeg zéér snel een mail terug dat er een nieuwe gestuurd zou worden. Super snelle én vriendelijke service!