Hallenweg 3a

Lees
waarom

Bol.com 11 8,7

Mirella beoordeelde op 2018-05-25

Snelle levering. Ruim assortiment en echt cheapass :-)

Nick beoordeelde op 2018-05-25

Erg snel!

Miquel beoordeelde op 2018-05-24

Snelle levering, website was ook duidelijk. Misschien wel een idee om bij elke bril een model te plaatsen waar je kan zien hoe die staat. Niet bij alle brillen zag je een foto van een jongen of meisje met de bril.

Kisha Caulier beoordeelde op 2018-05-24

goed verpakt, vrij snel en niet duur

Thomas beoordeelde op 2018-05-24

Levertijd duurde door het pinksterweekend 4 dagen.
De kwaliteit van de bestelde brillen valt tegen.

Beste Thomas,

De postbodes zijn ook vrij met Pinksteren. Wij hebben je bestelling op tijd verzonden en de postbode heeft je bestelling een dag later geleverd.
Dat je de kwaliteit van de bestelde brillen vindt tegenvallen is jammer. Ik neem contact met je op om tot een oplossing te komen.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-24

Leuke manier hoe ze hun producten aanbieden, zowel qua namen als beschrijving. Dacht een verkeerde bril te hebben ontvangen en ik ben via de mail én telefoon uitstekend geholpen. Uiteindelijk lag de fout bij mezelf en niet bij hun, maar toch een erg vriendelijke service. Top!

Linda beoordeelde op 2018-05-24

Heel te tevreden. Had het product al snel in huis.

Sillevija beoordeelde op 2018-05-23

Te gekke winkel, uniek, snel, duidelijk en houd je goed op de hoogte. En dan die beschrijvingen... geweldig!

Beste Sillevija,

Bedankt voor je bericht. Dit waarderen wij enorm!

Elton beoordeelde op 2018-05-22

goed en snelle bezorging

Jorg beoordeelde op 2018-05-22

Nadat mijn zonnebril kapot arriveerde, is er direct contact met mijn opgenomen en een nieuwe zonnebril toegestuurd. De brillen waren in de eerste instantie wel wat later, maar klantenservice is top

Beste Jorg,

In enkele gevallen zit er een vertraging bij het bezorgen van de zonnebrillen, terwijl wij de zonnebrillen wel op tijd meegeven aan de postbode. Een kapotte zonnebril lossen wij eenvoudig op: stuur een foto van het defect naar info@cheapasszonnebrillen.nl en dan sturen wij een nieuwe op.
Ik ga je meteen bellen om alle plooien glad te strijken. Excuses voor het ongemak.

Annemiek beoordeelde op 2018-05-22

Leuke brillen, betaalbaar, snelle en goede levering

Brenna de Wilde beoordeelde op 2018-05-22

Prima, 2 dagen later bezorgd. 1 bril iets te groot.

Corné beoordeelde op 2018-05-22

Snel in huis en zeer betaalbare zonnebrillen. Niet meer opletten, waar ik mijn zonnebril neer leg, want ik heb er nu op verschillende plaatsen liggen.

Karel beoordeelde op 2018-05-21

Zeer tevreden. Zeer goeie kwaliteit voor de betaalde prijs.

Martine beoordeelde op 2018-05-21

Supermooie brilletjes en zeer snel bezorgd

Johan beoordeelde op 2018-05-21

Goede en overzichtelijke website. Ruime keuze aan zonnebrillen voor echt heel weinig geld. Kwaliteit is gewoon goed en de bezorging was echt flitsend. Een dag na de bestelling kwamen de brillen keurig verpakt door de brievenbus.

Enig minpuntje was dat de pootjes zo strak waren aangedraaid dat ze amper los konden. Zelf even met een kleine schroevendraaier de pootje losser gemaakt en toen lekker de zon in!

Beste Johan,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de pootjes iets te strak waren aangedraaid, maar inventief van je om het zelf op te lossen. Veel plezier ermee!

Groeten,

Joris Jipping beoordeelde op 2018-05-21

Hippe brilletjes voor weinig geld. Kwaliteit is niet zo goed maar wat mag je verwachten voor het geld. Ene bril veel plezier van, andere bril was snel kapot.

Beste Joris,

Fijn dat je plezier hebt van één zonnebril, maar erg vervelend dat de andere klaarblijkelijk zo snel kapot is gegaan. Ik neem direct contact met je op om dit op te lossen.

Nik beoordeelde op 2018-05-21

Besteld en binnen 2 dagen in huis prima brillen!

Lotte beoordeelde op 2018-05-20

Duidelijke site, lage (verzend)kosten en een hele snelle levering! Zonnebril is top.

peter beoordeelde op 2018-05-19

een fraai artikel en keurig op tijd bezorgd