Rietveldenweg 47F

Google Plus/Places - 9,2

Hidde verbeek beoordeelde op 2019-05-20

De zonnebril is krom

Beste Hidde,

Dat is erg vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor!
Ons beleid hierin is dat er een foto wordt gestuurd naar info@cheapasszonnebrillen.nl en dan krijg jij een nieuwe van ons opgestuurd. Ik neem direct contact met je op.

Groetjes,

Eddei beoordeelde op 2019-05-19

Snelle site waar je als geregeld je bril kwijt bent of kinderen hebt die de boel slopen even een bril kunt kopen na je eigen smaak. En de kwaliteit is helemaal top!

Niels Holt beoordeelde op 2019-05-19

Uitermate content. Bestelling werd snel geleverd, de verwachte kwaliteit steeg ver boven de aankoopprijs uit en een probleempje werd uitstekend opgelost door het welwillende personeel.

Goedemiddag,

Je hebt ons 3/5 sterren gegeven en dat houdt in dat jij vindt dat er ruimte is voor verbetering. We zijn erg benieuwd wat dat is. Ik neem hierover contact met je op.

Met zonnige groet,

Marianne beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden mooie brillen niet diur en snelle levering

Steven Goudket beoordeelde op 2019-05-18

Ik heb op 12/5/19 een bestelling geplaatst het is nu 18/5/19 en ik heb nog niets aangekregen

Beste Steven,

Bedankt voor je beoordeling. Je hebt op 12 mei besteld en dat was een zondag. Dat houdt in dat op een dag later, op maandag 13 mei, je bestelling is meegegeven aan onze koerier. Een zending van Nederland naar Belgiƫ duurt over het algemeen 2-5 werkdagen. Echter komt het ook wel eens voor dat het ietsje langer duurt. Je mag er in ieder geval vanuit gaan dat ieder moment je bestelling bezorgd wordt.

Groetjes,