Scheidingstraat 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Remco beoordeelde op 2017-06-25

Mooie brillen voor een lage prijs. Verzending duurde iets langer dan voorgeschreven. Zeer snelle reacties van de klantenservice na het opnemen van contact ivm vertraagde levering. Bij levering op tijd zeker 5 sterren waard.

Brand beoordeelde op 2017-06-25

Snelle en goede service

Maud beoordeelde op 2017-06-24

Snelle bezorging en goede kwaliteit bril

Natasja beoordeelde op 2017-06-24

Heel tevreden ziet net zo leuk uit als op de site. Top!!!

Emma pleunes beoordeelde op 2017-06-22

Ik ben tevreden met mijn product, het was snel geleverd en ik ben blij met het resultaat.

Sven beoordeelde op 2017-06-21

Top

F beoordeelde op 2017-06-21

Snelle levertijd, leuke brillen!

Niek van Boxtel beoordeelde op 2017-06-21

Op vrijdagmiddag 13.00, 2 brillen besteld. 16.00 bericht dat de brillen verzonden waren. Zaterdag voor 10.00 in de brievenbus. Goede kwaliteit brillen voor deze prijs en super makkelijk besteld en snelle levering. Zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel

Eric beoordeelde op 2017-06-21

Goedkoop en snel in de brievenbus. Aangeraden bij vrienden!

Thijs beoordeelde op 2017-06-21

Prima zonnebril. Site komt beloften na.

Niels beoordeelde op 2017-06-21

PRIMA SERVICE

Irene beoordeelde op 2017-06-21

Snelle levering. Heb al ooit eerder een zinnebril van cheapasszonnebrillen gehad en die is zelfs een aantal jaar mee gegaan, dus ook goede kwaliteit

Ralf beoordeelde op 2017-06-20

Dinsdag besteld, vrijdag pas in huis maar dit kwam door de feestdagen bij postnl, alle 14 bestelde brillen netjes ontvangen in een doos die door de brievenbus past.

Steven beoordeelde op 2017-06-20

prima brillen, goede klantenservice. Helaas is één van de brillen met een kleine beschadiging geleverd, daarom geen 5 sterren.

Aaron Elslander beoordeelde op 2017-06-20

Ruim aanbod, correcte levering.
En goedkope zonnebrillen natuurlijk!

Roy beoordeelde op 2017-06-20

Top! Goedkoop en snel bezorgd

Cor beoordeelde op 2017-06-20

Bestellen en binnen de leveringstermijn, meer hoeft dat niet te zijn.
Leuke attentie.

Snab beoordeelde op 2017-06-20

Top bedrijf: snel contact, telefonisch en via de mail. 1 bestelde bril had een scheve poot bij levering, korte mail verstuurd, een dag later lag er een nieuwe bij de post.

Raman beoordeelde op 2017-06-19

Leuke bril, alleen is de kwaliteit wat stroef en houterig.

Tom van Dijken beoordeelde op 2017-06-19

Super tevreden, zonnebrillen zijn van zeer goede kwaliteit, volgende dag waren ze in huis en er zat zelfs een klein snoepje in de verpakking :D. Geweldig hoe ze met klanten omgaan en ik ga het zeker aan iedereen aanraden! Ga zo door CheapAssZonnenbrillen!