Scheidingstraat 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Vahagn Sargsyan beoordeelde op 2017-12-12

I think this is the best shop, i have ever seen and get used of

albert cornel beoordeelde op 2017-11-25

goed

Trudy beoordeelde op 2017-11-11

Heel erg tevreden.Top zonnebrillen en zeer snelle levering.!!!!!

Kees beoordeelde op 2017-09-25

Snel en goed. Super!

Margriet beoordeelde op 2017-09-11

Vlot geleverd, blij met de brillen! Ben geen zeiksnor, maar bij 2 brillen 2 hoesjes leveren had een dikke ‘uitstekend’ opgeleverd in plaats van mijn ‘goed’ ;)

Sander Alferink beoordeelde op 2017-09-05

Heel tevreden! In de ochtend besteld, volgende ochtend netjes in de brievenbus.
Goed verpakt ook. Top!

Thomas beoordeelde op 2017-09-04

Ik had vanuit België besteld dan duurt het net iets langer, maar alles werd netjes in een doosje geleverd en de kwaliteit was boven mijn verwachtingen!

Hey Thomas,

Mooi dat je brillen zijn aangekomen.
We merken op het moment dat de gemiddelde levertijd naar Belgiƫ op 5 werkdagen staat.

Veel plezier nog met je zonnebrillen!

Suzanne beoordeelde op 2017-09-04

Bestelproces verliep moeizaam en een bril ontvangen met lichte beschadigingen.
Echter ontzettend goed geholpen door de klantenservice en een gratis bril nagestuurd gekregen! Dus helemaal top :)

Hey Suzanne,

Billink, het bedrijf dat de gegevens checkt beslist of een achteraf betaling wel of niet door kan gaan. Als er bijvoorbeeld eerder moeilijkheden zijn geweest met betalen op dat adres of in combinatie met dat mail adres dan blokkeren ze de aanvraag.

Zou je mij een foto kunnen sturen van de beschadigingen dan kan ik het het voor je oplossen natuurlijk want dat is niet de bedoeling. info@cheapasszonnebrillen.nl is het mailadres waar het naartoe kan.

Thanks alvast.

willy v beoordeelde op 2017-09-02

alles correct

Judith beoordeelde op 2017-08-27

Top service!!! Heel blij met mijn nieuwe zonnebrillen :)

Tony beoordeelde op 2017-08-26

Levering was een dag te laat, weet niet of het aan cheapass ligt of aan de verzender. Mooi verpakt, prima product en vriendelijke klantenservice.

Hey Tony,

Thanks voor je beoordeling. Ik heb de vertraging door gegeven aan PostNL. De zending is bij ons direct de eerste aanleverdatum de deur uit gegaan.

Have fun!

Dex Buijs beoordeelde op 2017-08-22

Super

Bob beoordeelde op 2017-08-22

Heldere info voor en tijdens de bestelling. Bezorging is snel en de bril kwam in goede staat aan via de brievenbuspost.

Pieter beoordeelde op 2017-08-20

Gewoon goed simpel en snel

Sam beoordeelde op 2017-08-20

Snelle service

Khaibar beoordeelde op 2017-08-19

Jammer dat er vertraging was en ik me bril een dag later kreeg, maar voor de rest gewoon goed

Hey Khaibar,

Ik heb een melding gemaakt op je adres om door te geven aan PostNL dat ze een dag te laat waren. Je bestelling is bij ons de eerste volgende aanbied mogelijkheid de deur uit gegaan natuurlijk.

rik hartog beoordeelde op 2017-08-19

3 brillen besteld voor weinig geld!
afwerking is uiteraard minder dan een echte wat wil je anders :)

al met al een goede bril die prima zit.

Hey Rik,

Vroeger kreeg je als cadeau een snoepje bij je bestelling. We wilden onze klanten extra verwennen door een gratis pouche bij de bestelling te geven ter waarde van 1 euro. Jammer dat dit geen waardering van je verdient.

Fijne dag verder.

Gescher beoordeelde op 2017-08-14

Top service! Snelle levering! en ook nog sterke brillen!
Mijn vrienden hebben ook al brillen besteld.

Joren beoordeelde op 2017-08-13

Goede brillen, levering kon wel sneller

Hey Joren,

Je bestelling is bij ons de 7de van augustus de deur uit gegaan en moest de 8ste er zijn. Ik zal een melding maken op je adres om te melden dat ze te laat waren.

Veel plezier met je brillen :)

Have fun!

Amber beoordeelde op 2017-08-12

16.55 besteld en de volgende dag in huis. Brillen zien er goed uit voor een hele leuke prijs! Ideale festival brillen! Wij zijn tevreden!