Scheidingstraat 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Roderik Newby zei op 2017-04-25

Super tevreden. Bestelling eerst zoek geraakt bij de Deutsche Post, na contact met de klantenservice, binnen twee dagen alsnog mijn zonnebrillen ontvangen.

Top service!

Rick Bekkers zei op 2017-04-12

Snelle levering, goed verpakt

Ayla van den Biggelaar zei op 2017-04-12

Snelle service, verpakking is goed. Retourenkosten zelf moeten vergoeden is wel jammer. Dit wordt niet heel duidelijk gecommuniceerd.

Hey Ayla,

Het doet me pijn dat de klantenservice geen 5 sterren krijgt van je, auw. Hoe kan ik het de volgende keer beter voor je doen?

Over de retourkosten: We hebben een hele mooie retourpagina gemaakt (https://www.cheapasszonnebrillen.nl/retouren) waar alles uitgelegd staat. Ook het stukje tekst waar het wordt uitgelegd heb ik er hier voor je bijgezet.

"Zodra de retourbestelling ontvangen is storten wij het aankoopbedrag, en in geval dat je de volledige bestelling retourneert ook de verzendkosten, binnen 7 dagen terug op je rekening. Heb je betaald met Billink Achteraf Betalen? Dan ontvang je een nieuwe betaallink met het juiste bedrag. Retourneer je je gehele bestelling? Dan komt de betaalverplichting natuurlijk in zijn geheel te vervallen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Let er wel op dat de zonnebrillen ongedragen en in de originele verpakking moeten worden geretourneerd. "

Thanks voor je feedback en maak er een leuke dag van!

Gr Stephan ( Chef Klantenservice)

Harrie Kuijpers zei op 2017-04-12

Zeer snel, wel heel veel mail (6 keer of zo) over één product

Hey Harrie,

Wow, zes is inderdaad wel veel ja. Het horen er 2 te zijn met een smsje.
Als je hebt gekozen voor de achteraf betaaloptie ontvang je er ook nog van Billink inderdaad. Daar hebben wij geen invloed op.

Have fun!

Stephan

rene de koning zei op 2017-04-12

krasje op 1 van de brillen. verder wel tevreden

Hey Rene,

Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Zou je een foto kunnen mailen naar info@cheapasszonnebrillen.nl van de kras dan kan ik het voor je oplossen.

Gr Stephan

Patrick Brouwer zei op 2017-04-11

Super snel en eenvoudig!

Brandon rutteman zei op 2017-04-11

snel binnen

Bert Leysen zei op 2017-04-11

Geen problemen gehad, was binnen de drie dagen geleverd.

Ilse Ossieur zei op 2017-04-11

Heel tevreden. Zondag besteld en de maandag (1 week later) geleverd in België.
Super zonnebril :-)

Adriaan van Vliet zei op 2017-04-11

Leuke brillen, goedkoop en snel geleverd.

Lucie De Graaf zei op 2017-04-11

Mooie brillen en super snelle reactie van de klanten service op een positieve manier.
Ik had 3 brillen besteld waarvan er 1 niet meer op voorraad. Toen kreeg ik van de klantenservice een voorstel met een soortgelijk model.
De eerste levering waren de eerste 2 brillen al binnen en de volgende dag de andere bril.
Keurig gedaan.

Carsten Carlier zei op 2017-04-10

Was vrij lang onderweg. Wel zeer goede en betrouwbare info via mail gekregen.

Esmée Wijsman zei op 2017-04-10

Heel tevreden ook dit jaar weer. Alle brillen bevallen goed en zitten in een nette handige verpakking

Saskia` van Ek zei op 2017-04-10

os ok

Pina Pepe zei op 2017-04-09

ik ben heel blij met u zonnebril alleen wat langer wachten maar nu weet ik het en vind ik het niet erg omdat jullie van nerderland zijn en ik van belgie daarom duurt het beetje lang ik vind het goed zo prima stijle zonnebrille echt groetjes pina doei.

Tom Derikx zei op 2017-04-09

ook op maat zonnebrillen zoeken
eenvoudig te bestellen
snelle levering

Dailey Buddenberg zei op 2017-04-09

Prima!

Arjan Prins zei op 2017-04-09

Top!

Anoniem zei op 2017-04-08

Supersnelle bezorging en goede service!

Berend Peeters zei op 2017-04-08

De zonnebril lag de volgende dag op mijn deurmat en voldoet aan mijn verwachtingen. Er was bij te levering tevens een snoepje meegestuurd was erg appetijtelijk was en een aangename verassing.