Scheidingstraat 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Lonneke zei op 2017-05-22

Altijd goed, snel en easy.

Nick zei op 2017-05-22

Snelle service, goede prijs en vriendelijke humoristisch en betrokken klantenservice.

Justin zei op 2017-05-22

Ik had 3 zonnebrillen gekocht, waarvan 1 al heel snel stuk ging.. Contact opgenomen met de klantenservice, foto's en mail gestuurd en krijg meteen een nieuwe opgestuurd ! Super geweldig !

Robin zei op 2017-05-22

Zeer tevreden, kwalitatief goede brillen voor lage prijzen. Snelle levering en leuk verpakt.

Karim Benzema zei op 2017-05-22

Perfecto 10/10

Fatima zei op 2017-05-21

De volgende dag werd het gelijk bezorgd! Ook toen ze zeiden dat het door je brievenbus kan gaan was ik meteen verkocht. Kreeg ook een sms voor bevestiging dat het onderweg is. 10/10 would order Again

Michelle zei op 2017-05-21

Hele leuke, lekker zittende zonnebrillen! Top!

Jori zei op 2017-05-20

Goed snel afgeleverd en mooie brillen! Leuk ook dat als je er meer koopt, je meer korting krijgt. Weer helemaal klaar voor de zomer (kan elke dag switchen zo onderhand (; )

Ro zei op 2017-05-20

Zonnebril wordt in een leuk en vrolijk pakketje via de brievenbuspost bezorgd, wat super handig is omdat je niet thuis hoeft te zijn op het moment van de bezorging. Echter zien de brillen er op de site niet precies hetzelfde uit. Lijken vergroot vergeleken met de werkelijkheid.

Reactie van Cheapass Zonnebrillen:
Hey Ro,

We hebben van elk model de afmetingen erbij gezet zodat je een betere inschatting kan maken. Mochten ze hierdoor niet fijn zitten dan kan je ze altijd ruilen hoor.

Geniet van het zonnetje.

Gr Stephan

Marc zei op 2017-05-18

Na wat ongemak kwa levering snel opgelost door te mailen volgend dag zonnebril in huis

Sjaak zei op 2017-05-18

👍🏻

Peter Lucke zei op 2017-05-18

Prijs kwaliteit oke. Snelle bezorging. Achteraf betalen.
Maar dit reeds al in mail gezegd

Cemre zei op 2017-05-17

In case of a return the customer should not have to pay the shipping fee, it can always be possible to not like the product since it is also one that has to fit to the person, which is not always easy to tell by just a picture given on the webpage

Reactie van Cheapass Zonnebrillen:
Hi Cemre,

On the service page about returns this is clearly communicated. By Dutch law we do not have to offer free returns and if we would offer free returns this would result in higher selling prices. It is one way or another...

We have a shop in 's-Hertogenbosch where you can test the entire collection...

Nik

Jklaessen zei op 2017-05-17

Prima kwaliteit zonnebril

Jos zei op 2017-05-17

Heel tevreden, had in eerste de verkeerde in m'n winkelmand afgerekend, heb toen een mailtje gestuurd en kreeg toen alsnog de goede meegestuurd.

tycho zei op 2017-05-17

snel bezorgd, was alleen niet tevreden over de zonnebril zelf. hij is te klein, misschien een vrouwen versie?

Bart de Zwaan zei op 2017-05-17

Mooie brillen voor een betaalbare prijs

Suzanne zei op 2017-05-17

Zeer goed! Netjes de volgende dag afgeleverd. Ik ben er zeer tevreden over.

Fons zei op 2017-05-16

Vanuit denemarken naar denemarken besteld en alles goed ontvangen. Top

Thomas zei op 2017-05-16

Toen ik op een vrijdagmiddag een aantal zonnebrillen bestelde en daarbij vergat om mijn huisnummer in te voeren, kreeg ik een vriendelijke mailtje waarin ze aannamen dat ik waarschijnlijk al was begonnen met zuipen en het daardoor was vergeten, maar dat de postbode aan het wachten was op mijn huisnummer.

Top bedrijf, goede zonnebrillen en een prima prijs!