Hallenweg 3a

SUPER!!

Anoniem beoordeelde op 2018-12-05

Anoniem beoordeelde op 2018-12-04

Geert Janssen beoordeelde op 2018-12-02

Netjes op tijd geleverd en n redelijke prijs

Anoniem beoordeelde op 2018-12-01

Anoniem beoordeelde op 2018-11-29

Yvonne beoordeelde op 2018-11-27

Veel keuze, snelle levering en netjes verpakt

Anoniem beoordeelde op 2018-11-22

Nicolas gerhard beoordeelde op 2018-11-21

Ik heb reeds meen bestelling nog alternatief is niet ontvangen

Beste Nicolas,

Een zending naar Belgiƫ duurt 3-5 werkdagen. Precies een week geleden heb je een bestelling geplaatst en dat betekent dat een dezer dagen je bestelling aan moet komen. Helaas komt het wel eens voor dat een bezorging in het buitenland wat langer kan duren. Excuses voor de vertraging.
Mocht je bestelling deze week nog altijd niet zijn gearriveerd, laat ons dit dan weten. Dan zorgen wij uiteraard voor een passende oplossing.
Graag ook een berichtje indien je je bestelling hebt ontvangen, dan kunnen wij weer rustig slapen :)

Met zonnige groet,

Anoniem beoordeelde op 2018-11-14

olga zhurbyn beoordeelde op 2018-11-09

Leuk product, goede communicatie, snelle verzending.

maikel kuikman beoordeelde op 2018-11-09

Top, mijn aanpassing van de order is snel doorgevoerd en goeie service. Ik mis alleen de snoepjes die vroeger in de verpakking zaten ;p

Anoniem beoordeelde op 2018-11-08

Goedemiddag,

Vervelend dat je ontevreden bent. Wij willen graag tevreden klanten en daarom neem ik contact met je op om te weten waar je ontevreden over bent en om tot een mooie oplossing te komen.

Met zonnige groet,

Mariska Menten beoordeelde op 2018-11-07

Zonnebril in uitstekende staat ontvangen. Ook de 'extraatjes' die in het pakketje zaten, zijn hartstikke leuk!

Anoniem beoordeelde op 2018-11-06

Anoniem beoordeelde op 2018-10-30

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling. Graag willen wij weten hoe wij ervoor kunnen zorgen dat jij ons vijf sterren geeft. Wij streven naar zeer tevreden klanten. Daarom zal ik nog persoonlijk contact met je opnemen om het hierover te hebben.

Dana Kruithof beoordeelde op 2018-10-28

Super blij met de mooie zonnebrillen, ze zitten goed en zijn ontzettend leuk. Ze kwamen de dag nadat ik ze had besteld al binnen en de verkregen informatie over hoe jullie te werk gaan is uitgebreid en goed. Ik ga vooral veel doorvertellen over de website en ga uiteraard binnenkort meer bestellen.