Scheidingstraat 16
5211JR 's-Hertogenbosch
0137620422

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

9,1

Mystery shopper

Lees
waarom

Gescher beoordeelde op 2017-08-14

Top service! Snelle levering! en ook nog sterke brillen!
Mijn vrienden hebben ook al brillen besteld.

Joren beoordeelde op 2017-08-13

Goede brillen, levering kon wel sneller

Reactie van Cheapass Zonnebrillen:
Hey Joren,

Je bestelling is bij ons de 7de van augustus de deur uit gegaan en moest de 8ste er zijn. Ik zal een melding maken op je adres om te melden dat ze te laat waren.

Veel plezier met je brillen :)

Have fun!

Gr Stephan

Amber beoordeelde op 2017-08-12

16.55 besteld en de volgende dag in huis. Brillen zien er goed uit voor een hele leuke prijs! Ideale festival brillen! Wij zijn tevreden!

RJ beoordeelde op 2017-08-12

Prima bril. Niet te duur.

Rik beoordeelde op 2017-08-09

Helemaal prima. Bestelling verliep vlotjes en soepel. Op tijd bezorgd etc.

Marleen beoordeelde op 2017-08-07

Kwaliteit is en goed en de levering erg snel, binnen een dag.

Hs beoordeelde op 2017-08-05

Een van de brillen die ik had besteld was kapot, maar na een kort mailtje en een snelle reactie had ik twee dagen later al een nieuwe in huis. Kan alleen maar positief zijn

David beoordeelde op 2017-08-05

Uitstekende en supersnelle levering en uitstekend verpakt TOP

Jari beoordeelde op 2017-08-05

Heel tevreden! In het weekend besteld en op de eerst volgende mogelijke dag (dinsdag) in huis. Zeer goede kwaliteit voor een relatief lage prijs. De neusteuntjes stonden bij mijn bril wat scheef, niet heel erg, dit kun je met behulp van een klein tangetje rechtzetten. Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Afroditi Grammenou beoordeelde op 2017-08-05

Convenient price for good product and service quality !

PR beoordeelde op 2017-08-05

Snel en vriendelijk.

Bas beoordeelde op 2017-08-03

Goede brillen voor relatief weinig geld! Een categorie 3 voldoet aan de verwachtingen.. omdat wij op een vakantiepark zaten kon er een "ter attentie van" toegevoegd worden zodat ik het kon ophalen bij de receptie. Mailcontact werd vlot beantwoord!

Karen Dirks beoordeelde op 2017-08-03

De Daydreamer is iets te groot. De liefde kost niks heeft wat verfbeschadiging aan de oogzijde. Verder heel tevreden.

Reactie van Cheapass Zonnebrillen:
Hey Karen,

Zou je mij een foto kunnen sturen ( info@cheapasszonnebrillen.nl) dan kan ik de schade eens bekijken voor je.

Thanks alvast.

Gr Stephan

Mic beoordeelde op 2017-08-02

Femmie beoordeelde op 2017-08-02

Zaterdag had ik een zonnebril besteld, toen ik deze donderdag nog niet ontvangen had heb ik contact opgenomen met Cheapass en de volgende dag had ik mijn zonnebril binnen. Netjes verpakt kreeg ook direct reactie op mijn mailtjes.
Toen ik mijn factuur niet had ontvangen heb ik gemaild en direct een link ontvangen met mijn factuur.
Ik ben heel tevreden over alles ook de zonnebril is echt heel mooi, mooie kwaliteit voor weinig geld.

Eric Moerkerk beoordeelde op 2017-08-02

Wederom zeer tevreden. Snelle levering en de juiste zonnebrillen geleverd.

Foricher Kilian beoordeelde op 2017-08-02

Livraison rapide, service client à l'écoute et attentif aux demandes du client.
Lunettes correspondant à la photo.
Parfait

Jim beoordeelde op 2017-08-01

goedkoop en lekker snel

Dave beoordeelde op 2017-07-31

Top zonnebril voor een nog betere prijs!

Bas beoordeelde op 2017-07-31

Voor een lage prijs de dag daarna 2 zonnebrillen in huis met een hoesje, met ook nog een degelijke kwaliteit. Daarnaast is de humor op de website alleen al reden genoeg om iets te kopen. Geen slecht woord voor cheapass zonnebrillen over, als bedankje ook even reclame gemaakt bij vrienden.