Rietveldenweg 47F

Bol.com 20 8,0
Google Plus/Places - 9,2

Anoniem beoordeelde op 2019-03-19

Theo tummers beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering en goede kwaliteit/ prijsverhouding

Anoniem beoordeelde op 2019-03-19

Joep van Aert beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, mooie brillen, grappige winkel. Ik kom hier zeker terug!

Cederik Benoot beoordeelde op 2019-03-18

Ik kan mijn bestelling nog niet beoordelen aangezien ik de zonnebrillen nog niet ontvangen heb, is dat mogelijk?

Beste Cederik,

Vervelend dat je bestelling nog niet bezorgd is. Helaas komt het wel eens voor dat een zending van Nederland naar Belgiƫ vertraging oploopt. Binnen enkele dagen mag je je bestelling verwachten.
Excuses voor de vertraging.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-17

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling. Je hebt ons 3/5 sterren gegeven. Dat houdt in dat er ruimte is voor verbetering aan onze kant. Graag willen wij weten wat dat is en daarom neem ik direct contact met je op.

Iwan Hoogervorst beoordeelde op 2019-03-15

De kwaliteit is matig maar daar is de prijs ook naar. Snel en netjes geleverd

Beste Iwan,

Vervelend om te lezen dat je de kwaliteit matig vindt. Ik neem hierover contact met je op.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-15

Hi Nik,

You gave us a 3/5 star rating. We are curious what the reason for this is. We see room for improvement and we would like to know what this is. We will contact you immediately.

Greets,

Anoniem beoordeelde op 2019-03-13

Anoniem beoordeelde op 2019-03-13

Anoniem beoordeelde op 2019-03-12

Anoniem beoordeelde op 2019-03-12

Anoniem beoordeelde op 2019-03-11

Mariska beoordeelde op 2019-03-11

Ik bestel ieder jaar wel weer een paar nieuwe brillen, altijd bij cheapass. Erg fijne zonnebrillen!!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-11

Anoniem beoordeelde op 2019-03-10