Hallenweg 3a

waarom

Bol.com 19 8,1

Anoniem beoordeelde op 2018-11-14

olga zhurbyn beoordeelde op 2018-11-09

Leuk product, goede communicatie, snelle verzending.

maikel kuikman beoordeelde op 2018-11-09

Top, mijn aanpassing van de order is snel doorgevoerd en goeie service. Ik mis alleen de snoepjes die vroeger in de verpakking zaten ;p

Anoniem beoordeelde op 2018-11-08

Goedemiddag,

Vervelend dat je ontevreden bent. Wij willen graag tevreden klanten en daarom neem ik contact met je op om te weten waar je ontevreden over bent en om tot een mooie oplossing te komen.

Met zonnige groet,

Mariska Menten beoordeelde op 2018-11-07

Zonnebril in uitstekende staat ontvangen. Ook de 'extraatjes' die in het pakketje zaten, zijn hartstikke leuk!

Anoniem beoordeelde op 2018-11-06

Anoniem beoordeelde op 2018-10-30

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling. Graag willen wij weten hoe wij ervoor kunnen zorgen dat jij ons vijf sterren geeft. Wij streven naar zeer tevreden klanten. Daarom zal ik nog persoonlijk contact met je opnemen om het hierover te hebben.

Dana Kruithof beoordeelde op 2018-10-28

Super blij met de mooie zonnebrillen, ze zitten goed en zijn ontzettend leuk. Ze kwamen de dag nadat ik ze had besteld al binnen en de verkregen informatie over hoe jullie te werk gaan is uitgebreid en goed. Ik ga vooral veel doorvertellen over de website en ga uiteraard binnenkort meer bestellen.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-27

Anoniem beoordeelde op 2018-10-27

Diederick Meijer beoordeelde op 2018-10-23

Goeie en lijpe brillen alleen levering alleen de levering viel een beetje tegen

Beste Diederick,

Bedankt voor je beoordeling. Graag willen wij weten waarom je de levering tegen vindt vallen, zodat hier iets aan gedaan kan worden. Wij staan altijd open voor feedback en lossen problemen van onze klanten graag op.

Met zonnige groet,

Anoniem beoordeelde op 2018-10-23

Anoniem beoordeelde op 2018-10-23

Kobus beoordeelde op 2018-10-21

Snelle levering, leuke brillen voor weinig en geen verzendkosten!

Meijer beoordeelde op 2018-10-20

Snelle reactie op mail, duidelijke website en snelle levering!

Peter beoordeelde op 2018-10-17

De site is makkelijk en de brillen komen redelijk goed overeen met de foto's, betalingen zijn betrouwbaar en levering is super snel.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-16

Anoniem beoordeelde op 2018-10-15

Anoniem beoordeelde op 2018-10-15

Zonaanbidder beoordeelde op 2018-10-14

Trendy brillen van stevige kwaliteit met een glans die je normaal alleen bij dure merkbrillen ziet, en de service is super!