Straalmanstraat 6A
6521JL Nijmegen

Richard Zwamborn beoordeelde op 2017-03-14

Chocoladeverkopers biedt een breed assortiment hele mooie chocolades! Chocoladeverkopers weet ook, uit eigen smaakervaring, een toelichting op de chocolades te geven! Communicatie verloopt soepel. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Marcus Brandes beoordeelde op 2017-03-14

de bestelling kwam snel en goed verpakt binnen

F van Oostveen beoordeelde op 2017-01-23

Geweldige chocolade. Ondanks online bestelling toch een persoonlijke benadering. Leuke website en taalgebruik.

Judith beoordeelde op 2017-01-23

Super goede service. Snelle reactie op email en ze dachten met me mee.

Brian beoordeelde op 2017-01-23

Dit is mijn eerste ervaring met Chocoladeverkopers.
Mooie, goede aangeboden producten op de website. Verzending, ontvangst en verpakking is prima.
Ik krijg de indruk dat Chocoladeverkopers passie hebben voor hun producten en diensten. Geweldig! Voorlopig blijf ik top-chocolade bij hun bestellen.

Hannah beoordeelde op 2016-12-30

Goed bedrijf, hebben hartstikke lekkere (Zotter) chocolade. Bestelling werd heel snel geleverd en ik netjes op de hoogte gehouden van het verzendproces. Het pakketje kwam met de gewone post met hele mooie postzegels erop (wat echt geen vanzelfsprekendheid is). Ik wa al met al zeer tevreden met de bestelling en de afwikkeling ervan.

Anoniem beoordeelde op 2016-12-30

Overzichtelijke website
Lekkere producten!
De producten waren goed verpakt
Werd op de hoogte gehouden over de levering

In de toekomst komen er meer bestelling. Te lekker om het te laten liggen!

Sonja beoordeelde op 2016-12-30

Zeer tevreden, vlot geleverd! En minstens zo belangrijk...heerlijke chocolade ;)

Libby beoordeelde op 2016-12-30

Ik kocht altijd een Pacari chocoladereep in een winkel hier in de buurt, maar die winkel verdween zoals vaak dingen opeens uit je leven verdwijnen. Na een jaar zonder pure chocolade te hebben geleefd en de moed te hebben laten varen om ooit nog een pure en 'eerlijke' (?) chocoladereep te eten, kwam het opeens in me op om op internet te gaan zoeken. Zo kwam ik terecht op de site van de chocoladeverkopers. Een wereld ging voor me open, omdat ik eigenlijk de hoop al had opgegeven om goede chocolade te vinden. Waar ik nu woon heb je wel veel van die hippe chocoladekoekjes winkels, maar volgens mij zit er uiteindelijk toch niet zoveel cacaobestanddeel in die koeken. Niet dat het echt hoeft uit te maken, maar ik houd heel erg van pure (70-100 %) (en eerlijke?) chocolade. Iemand had me ook nog een chocoladereep gegeven (let op: niet van deze site) met chili poeder erin (?), en het was ook heel lekker pittig, maar het het grootste gedeelte van de inhoud was suiker en ''?'' vraagteken en daarna pas cacao. Ik wilde dus iets anders. Daarom was ik erg blij met de webwinkel van de chocoladeverkopers, omdat je hier echte chocolade kunt bestellen. Het aanbod is in mijn ogen heel uitgebreid.
Ik had erg veel repen besteld, zelfs ook nog vlak voor de kerstdagen. Na een e-mail te hebben gestuurd, kreeg ik heel erg snel het pakketje binnen. Daarna heb ik nog een keer besteld, omdat ik spijt had gekregen dat ik de ene reep wel had gekocht en de andere niet. Al met al zou ik de chocoladeverkopers zeker aanraden als je, net als ik, op zoek bent naar pure en lekkere chocolade. Hun concept spreekt me erg aan. Het bezorgen op de fiets lijkt me helemaal geweldig en daarnaast zijn de vlinder postzegels echt speciaal. Ik was trouwens erg verbaasd dat er nog zoveel repen in een brievenbusdoosje passen. Intussen heb ik bijna alle repen al open gemaakt (sorry te gulzig), en ze kwamen helemaal gaaf uit de verpakking. Ik zou ook nog graag mijn mening willen delen over de chocolade repen zelf, maar ik weet niet of iemand daar nog op zit te wachten na dit hele verhaal. Ik ben er in ieder geval erg enthousiast over. Dus bedankt chocoladeverkopers en ga zo door!

Celina beoordeelde op 2016-12-29

Snelle service, hele lekkere chocolade van pure producten. Zeker het geld waard!

Jeanette beoordeelde op 2016-12-14

De service en aandacht zijn TOP!

Isa Hartogh beoordeelde op 2016-12-13

Prima snelle levering

W. Bos beoordeelde op 2016-12-13

Perfecte service. had een typefout gemaakt met ons huisnummer. Contact gezocht en kreeg direct reactie en binnen het uur was de vergissing ontdekt en kon het pakketje bij een buurman worden opgehaald.

Dennis van Essen beoordeelde op 2016-11-18

Voor mooie chocolade moet je bij deze vriendelijke, kundige en gedreven chocoladeverkopers zijn! Mooi assortiment en zeer correcte afhandeling van de bestelling. Aanbevelingswaardig!

Sander Beekmans beoordeelde op 2016-11-07

Goede ervaring. Snelle service overzichtelijke website. Ook persoonlijk contact. Er zat zelfs een handgeschreven briefje bij.

Adrian beoordeelde op 2016-11-06

Quick shipping, and I found here my favourite chocolate! Great service!

Gwendolyn van der Krieken beoordeelde op 2016-11-05

Interessant assortiment. Prima afhandeling van de bestelling.

Anne beoordeelde op 2016-10-14

Zeer tevreden, vriendelijke goede service en top chocolade.

Redi beoordeelde op 2016-08-29

Very good shop, chocolate arrived in perfect condition

Marion beoordeelde op 2016-08-19

Geweldig! Toen ik in het weekend via de e-mail een vraag stelde, kreeg ik binnen enkele minuten antwoord.
Mijn bestellingen zijn snel bezorgd en de witte chocolade is goddelijk!