Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Peter Posma beoordeelde op 2019-09-16

Super mooi aanbod!!
Snelle levering inclusief een persoonlijk bericht vooraf via de mail. Heel netjes allemaal

Ger van der Ree beoordeelde op 2019-09-11

Leuke manier om aan exclusieve chocola te komen, jammer dat jullie niet van de grove brokken hebben dieok Schiphol worden verkocht.

wannes beoordeelde op 2019-09-11

uitstekende service & top chocolade

Chao beoordeelde op 2019-09-11

I fell in love with draft beer ten years ago. I found your online shop accidentally, and now i'm amazed by the variety of chocolates as well. I really enjoy how you draft the description for each chocolate bar, feel a lot personality there. Thank you.

wilma beoordeelde op 2019-09-11

Erg lekkere chocolade, erg veel keuze en netjes een berichtje dat het iets later verstuurd ging worden vanwege de hoge temperaturen.

Juul beoordeelde op 2019-08-17

Heerlijke chocolade, goede beschrijving van de chocolade. En fijn dat er zo verpakt was dat het door de brievenbus kan, dan hoef je er niet voor thuis te blijven.

Anneke beoordeelde op 2019-08-12

Heerlijke chocoka, fantastisch assortiment en altijd eerlijk en uitstekend advies.

IP beoordeelde op 2019-08-12

Very quick delivery

k.wichmann beoordeelde op 2019-08-12

ik zit elke dag een stukje Chocola te eten .wat betreft de chocola is goed zal zeker weer wat bestellen bij jullie . en in de winkel laat ik links liggen de chocola daar zit volgens mij te veel suikers in .

Luke beoordeelde op 2019-08-12

Goed advies gekregen. Top chocolade!

Dani beoordeelde op 2019-08-12

Super tevreden, de volgende dag viel het pakketje al door de brievenbus. (H)eerlijke pure chocolade, iedere dag een stukje om van te genieten

Dominique beoordeelde op 2019-08-12

Heerlijke en eerlijke chocolade! Ik bestel hier regelmatig mijn chocolade en wil niet meer anders! Een diversiteit aan smaken wat zeker te vergelijken is met de smaakpaletten in goede wijn en koffie. De repen supporten vaak ook goede doelen zoals eerlijk verbouwen, eerlijke loon, natuurbescherming enz. een geweldige gedachte wanneer je de chocolade proeft.

Jeroen Bronkhorst beoordeelde op 2019-08-12

Leuk, levering door de fietskoerier.
Lekkere chocolades, leuke verpakkingen.

Remy beoordeelde op 2019-08-12

Voor het eerst een verrassingspakket besteld. Het pakket bestaat uit 7 chocoladerepen.

Positief: mooie mix, snelle levering

Jammer: een van de repen bleek over de houdbaarheidsdatum te zijn

Maxime beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering, er wordt rekening gehouden met de buitentemperatuur zodat de repen niet smelten onderweg. Hoge qualiteit chocolade die je niet in de supermarkt of gemiddelde bonbonnerie kan vinden met enorm veel keuze en variatie.

Farrah beoordeelde op 2019-07-15

Excellent!

Livia beoordeelde op 2019-07-15

Ik zocht al een tijdje 100% chocolade en kwam bij de website van Chocoladeverkopers terecht. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment met waanzinnig veel keus in chocolades! Niet wetend welke repen ik eerst moest proberen, heb ik contact opgenomen en gevraagd welke chocoladerepen aanbevolen waren. Ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord met allemaal suggesties! Wat mij opviel is dat Paul helemaal eerlijk was en aanbevelingen gaf in zowel lage als hoge prijsklasse. Duidelijk is dus dat Chocoladeverkopers tevredenheid van klanten het allerbelangrijkst vindt! Dat vind ik, als zeer tevreden klant, erg fijn :) Ik raad Chocoladeverkopers iedereen aan die hoogwaardige en heerlijke chocolade kan waarderen!

janneke beoordeelde op 2019-07-15

Heel goede ervaringen met de chocoladeverkopers, superfijne chocola en goede service

Daniel Sanchez beoordeelde op 2019-07-15

Zeer tevreden. Iets wat ik besteld had, bleek niet leverbaar, maar ik heb een vervangend product gekregen wat zelfs duurder was.

Bart Dam beoordeelde op 2019-06-23

Uitstekende webwinkel. Je merkt dat er veel aandacht en passie is voor de chocolade. Hier wordt echte kwaliteit geleverd. De levertijd is ook nog eens zeer prima. Hier ga ik zeker vaker bestellen!