Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Farrah beoordeelde op 2019-07-15

Excellent!

Livia beoordeelde op 2019-07-15

Ik zocht al een tijdje 100% chocolade en kwam bij de website van Chocoladeverkopers terecht. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment met waanzinnig veel keus in chocolades! Niet wetend welke repen ik eerst moest proberen, heb ik contact opgenomen en gevraagd welke chocoladerepen aanbevolen waren. Ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord met allemaal suggesties! Wat mij opviel is dat Paul helemaal eerlijk was en aanbevelingen gaf in zowel lage als hoge prijsklasse. Duidelijk is dus dat Chocoladeverkopers tevredenheid van klanten het allerbelangrijkst vindt! Dat vind ik, als zeer tevreden klant, erg fijn :) Ik raad Chocoladeverkopers iedereen aan die hoogwaardige en heerlijke chocolade kan waarderen!

janneke beoordeelde op 2019-07-15

Heel goede ervaringen met de chocoladeverkopers, superfijne chocola en goede service

Daniel Sanchez beoordeelde op 2019-07-15

Zeer tevreden. Iets wat ik besteld had, bleek niet leverbaar, maar ik heb een vervangend product gekregen wat zelfs duurder was.

Bart Dam beoordeelde op 2019-06-23

Uitstekende webwinkel. Je merkt dat er veel aandacht en passie is voor de chocolade. Hier wordt echte kwaliteit geleverd. De levertijd is ook nog eens zeer prima. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Kate beoordeelde op 2019-06-18

Huge and diverse assortment (we were looking almost throughout whole Europe to find some specific chocolate we wanted to try, this shop was one of the few that not only had it but also had it in a very competetive price). Everything well described, very convinient half-surprise award-winning packages for those who do not want to choose too much. Everyone would find something for themselves - what's important if you want to order with a bunch of friends to split the international shipping cost ;) Packaging was neat and solid, shipping was swift and our communication with the shop owner efficient and fast.

Pim beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden. Ik had de chocolade snel in huis en ook een kleine omissie was snel opgelost.

Lot beoordeelde op 2019-03-07

Heerlijke chocola!

Karin beoordeelde op 2019-03-07

Heerlijke en zeer bijzondere chocola, het perfecte cadeau - en snel en netjes ingepakt geleverd.

lilleor beoordeelde op 2019-02-27

Fast delivery, good service, wonderful chocolate - thanks!

Petra beoordeelde op 2019-02-20

Heel tevreden, goede service, goede communicatie en lekkere chocolade.

Caren beoordeelde op 2019-02-18

Erg leuke site, uitstekende service en Paul en Emma denken met je mee! Ik heb hier al meerdere keren chocolade besteld om cadeau te doen en het werd steeds zeer enthousiast ontvangen, een aanrader!

Hans beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden. Bestellingen komen supersnel en na een mailtje dat een kortingscode niet goed werkte werd dit direct opgelost door het te veel betaalde bedrag terug te storten. Verder natuurlijk gewoon goede chocolade.

Joost beoordeelde op 2019-02-15

Prima service, snelle verzending!

Jonathan quarem beoordeelde op 2019-02-15

Hele snelle levering, verpakt zoals het hoort en meer. Superlekkere chocolade. Jullie doen heel mooi werk en superfijn dat jullie zo een ruim assortiment hebben !

Malika beoordeelde op 2019-02-15

Top! Voor Valentijn een vegan repenpakket besteld en zelfs een lief kaartje was toegevoegd op verzoek ๐Ÿ˜Š Echt helemaal goed! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ De chocolade is heel lekker en bijzonder trouwens.

Michiel beoordeelde op 2019-02-15

Ik heb nog steeds een bruine grijns van de superlekkere chocolade!

Regnier Broeren beoordeelde op 2019-02-15

Een ontzettend fijne webshop
Verrassend lekkere chocolade

Anne beoordeelde op 2019-02-15

Meer dan heel erg tevreden! Erg fijn contact met de aardige chocoladeverkopers en natuurlijk mooie en heerlijke verschillende chocolade. Bedankt!

Peter Blokdijk, IPC Groene Ruimte beoordeelde op 2019-01-24

UItsekend snelle en correcte levering