Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Evi beoordeelde op 2019-01-20

Alles prima verlopen, net voor de kerst deze site ontdekt en ondanks de drukte nog sneller dan verwacht de producten in huis. Eigenaars reageren ook snel op mail, prima service! Net aan chocoladeontdekkingstocht begonnen, zowel zeer lekkere als iets mindere keuzes gemaakt na wat 'snuffelwerk', hetwelk ik persoonlijk een zeer vermakelijk onderdeel van het ontdekken vind.

Barbara beoordeelde op 2019-01-20

Snelle levering! Was al lang op zoek naar voor mij de "ideale " pure chocola hoog in procenten. Eindelijk de juiste gevonden.. 92%.

Floor beoordeelde op 2019-01-14

Prima en op tijd bezorgd.

lise beoordeelde op 2019-01-13

Assortiment is verbasingwekkend! Dat maakt het wel lastig om te kiezen. Hier-en-daar vond ik wel wat uitleg (categorieën) en smaakbeschrijvingen, wat ik heel behulpzaam vond. Dit stond echter niet bij alle chocolades, waardoor vergelijken dan weer niet zo makkelijk ging.
Ik had chocolades gekocht als cadeautje voor iemand. Toen ik het pakje kreeg en opende zag het er zo mooi uit dat ik het ook maar zo gegeven heb (wel even een papiertje om het doosje gedaan). Voor zover ik iets van de chocolade geproeft heb was het ook erg lekker.
De prijzen zijn wel behoorlijk, wat mij doet afvragen of de prijs-kwaliteit-verhouding net zo is als 'gewone' chocolade ... maar als echte chocolade-fan kun je hier wel echt je hart op met al die merken en smaken!
Mailcontact was vriendelijk en snel.
Verzenden was iets minder snel, maar het staat ook aangegeven dat het niet altijd meteen verzonden wordt. Bovendien bestelde ik rond de feestdagen. Zoals al aangegeven, wel heel mooi verpakt; ook voor jezelf, echt een cadeautje ;)

Janneke beoordeelde op 2019-01-13

Perfecte chocolade! :)

Kramp Nederland beoordeelde op 2018-12-18

Prima, redelijk snelle levering en degelijk verpakt.

Jelle beoordeelde op 2018-12-17

Mooie producten, snelle verzending, niks op aan te merken.

Berthie Janssens beoordeelde op 2018-12-17

Bijzondere smaken chocola, steeds weer nieuw aanbod, nieuwe ontdekkingen. Voelt persoonlijk met aandacht. Als er mis gaat fijne communicatie hierover. Lekker doorgaan.
Ik zou het ook leuk vinden als er in Nijmegen een plek is waar ik jullie kan vinden en horen vertellen over de (herkomst van de) chocola. Aan de Lange Hezelstraat wel een keer geweest maar was toch vrij beperkt.

Romee Polman beoordeelde op 2018-11-29

goeie en lekkere chocolade, alleen had ik gedacht dat het iets grotere repen zouden zijn voor die prijs.

David Veninga beoordeelde op 2018-11-29

Goed, snel, goed verstuurd, top kwaliteit

Angelique Cras beoordeelde op 2018-11-28

Betrouwbare leverancier die gelukkig gewoon levert wanneer het lukt en dat is een verademing naast alle 'Bol.commen'. (H)eerlijke chocolade van bijzondere makers, om langzaam van de genieten!

Carina Clement beoordeelde op 2018-11-24

Heel fijne ervaring. Een groot aanbod aan chocolade en snelle levering. En... heel lekkere chocolade ...

Anneke beoordeelde op 2018-11-22

Ik ben een heel tevreden klant. Een geweldig assortiment heerlijke chocolades, en eerlijk en goed advies.

Folko beoordeelde op 2018-11-22

Ruim assortiment in bijzondere en duurzame chocolade. Snelle reactie en vriendelijk omgegaan met een aanvullend verzoek.

Judith Huinink beoordeelde op 2018-11-21

Goed geholpen met persoonlijke vragen. Het zou leuk zijn als ik op de webshop ook een keuze kan maken in het smaakprofiel. In plaats van de hoeveelheid cacao percentage. Soms ontbreekt het smaakprofiel bij de chocolade.

Siegfried beoordeelde op 2018-11-11

Ik was toevallig op de website gekomen tijdens het googelen en meteen uitgeprobeerd. Een mooi en gedetailleerd overzicht van alle aangeboden producten. Super handig om een keuze te maken uit het grote aanbod (ik wist niet dat er zoveel merken waren). Ik heb de chocolade gevonden die ik zocht (welke moeilijk te vinden is in de winkel) en ook de suggestie 'het International Chocolate Awards 2018 Europa' uitgeprobeerd waar ik geen spijt van heb.
Deze site is een aanrader voor de echte chocoladeliefhebbers.
Levering ging vlot en snel en degelijk verpakt.
Ik heb de website al aan m'n favorieten toegevoegd!

Anouk beoordeelde op 2018-11-05

Super tevreden. Leuke persoonlijke note erbij ook. Leuk om chocolade met een verhaal te eten ;) Je proeft de Nederlandse betrokkenheid :p Ik ga snel weer bestellen.

mellaerts daniel beoordeelde op 2018-11-05

Duidelijke en overzichtelijke website !
Veel keuzemogelijkheden aan chocolade
Zeer snelle levering : vandaag besteld, morgen in huis
Attente aflevering met persoonlijke kaart en proevertje

Rinus beoordeelde op 2018-11-04

Diverse heerlijke 100% pure chocolade gekocht.Snel geleverd in stevige doos verpakt.Dit is de tweede keer dat ik een bestelling heb gedaan en zeker niet de laatste.

Mirjam beoordeelde op 2018-11-04

Chocola was snel in huis en mijn man vond het heerlijk bij zijn geliefde whiskey