Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Brenda de Koning beoordeelde op 2018-05-22

Super! Had chocola nodig passend bij whiskey. Paul en Emma hebben een toppakket samengesteld. Een aanrader!!!!

Maaike beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden. Toen ik mijn bestelling deed was het erg warm; ik kreeg netjes bericht dat de chocolade verzonden zou worden zodra het iets koeler was. Dat is daarna ook keurig gebeurd. De chocolade zelf was heerlijk!

Diënty Hazenbrink beoordeelde op 2018-05-22

Geweldige service, mooi aanbod en overzichtelijke, verhelderende website.

panhuysen karl beoordeelde op 2018-05-22

Zeer tevreden snelle levering

Robert Steeneken beoordeelde op 2018-05-22

Altijd alles op orde en vlotte leveringen. Verder altijd top chocolade.

Kristof Drossaert beoordeelde op 2018-05-14

Ik had een zeer specifieke wens/vraag die niet voldeed aan de standaardpakketten die beschikbaar waren. Meteen kreeg ik via Facebook een zeer persoonlijke opvolging die veel vertrouwen schonk. De snelle en correcte afhandeling (met een klein extraatje in de box) maakten dit een zeer aangename ervaring.

Jacob beoordeelde op 2018-05-12

Heerlijke en heel bijzondere chocoladevarianten. Een aanrader!

Marjanne beoordeelde op 2018-05-07

Pas op: sinds ik deze speciale chocolades heb geproefd, is wat in de supermarkt ligt, niet meer aan mij besteed. Peperduur en goddelijk van smaak - daarom is iedere dag een klein stukje van deze eerlijke en artisane chocolade een ware traktatie.

Liesbeth beoordeelde op 2018-05-06

Fijne website. Er wordt veel informatie over de produkten verschaft. Ook fijn: ze doen geen beloftes die ze niet waar kunnen maken! Bv: ze geven netjes aan wanneer ze op vakantie zijn en dat levering wat langer kan duren.

Esther Tak beoordeelde op 2018-05-05

Heel snel geleverd, precies op tijd voor de verjaardag!

Yase beoordeelde op 2018-05-05

Zoveel valt er niet te vertellen. Vanaf het plaatsen van mijn bestelling, tot het eten van de chocolade was gewoon 100% OKE en zal zeker worden herhaald. De chocolade was een geweldige ervaring!!

Van Dyck beoordeelde op 2018-05-04

Fantastische chocolade, snel en correct geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Simon beoordeelde op 2018-05-04

Een poos geleden zag ik een stukje in Metropolis. Mensen die ergens in Afrika werkten in de cacao kwamen aan het woord. Men had geen idee waar wij die boontjes hier toch voor gebruiken. Absurd. Nooit bij stil gestaan. Ergens altijd gedacht dat er zo nu en dan een paar dozen chocolade naar het land van herkomst gestuurd zouden worden. Dat is blijkbaar ongewoon. Daarom is het mooi om andere soorten chocolade te ontmoeten. Waaronder ook reepjes die niet hier, maar daar, in Afrika, zijn gemaakt. Wanneer u zich verkijkt op het grote aanbod, kan ik het verrassingspakket van harte aanbevelen. Al met al een fantastische eerste ervaring.

Richard beoordeelde op 2018-03-19

Erg tevreden,bestelling zeer snel binnen,bijzonder goed verpakt.

Inge beoordeelde op 2018-03-16

Topchocolade die verkocht wordt door topmensen.
Zels als het even misgaat, wordt dat heel smooth opgelost.
Absolute aanrader!

Marloes beoordeelde op 2018-03-06

Heel tevreden! Zeer veel keus, ontzettend snel geleverd en persoonlijke attentie van eigenaars waar de passie voor hun vak vanaf straalt!

Michael beoordeelde op 2018-03-05

Producten werden netjes op tijd en goed verpakt geleverd. Een andere reep werd eerder onder mijn neus verkocht of de voorraad klopte niet waardoor ik hiervoor ben uitgeweken naar een andere winkel. Ik werd nu echter prima op de hoogte gehouden toen deze weer op voorraad kwam! De website bevat veel leuke en nuttige informatie.

Cristel Verhaegen beoordeelde op 2018-03-02

Grote keuze van bijzondere chocolades die zorgzaam verpakt en met een lekker cadeautje aan huis geleverd worden

Janny beoordeelde op 2018-03-02

Geweldige service. Speciaal voor mij de lekkerste chocolade besteld. Heeel lekker!

Evers beoordeelde op 2018-03-02

Superblij met de optie fietskoerier! Alles helder, duidelijk, correct en snel afgehandeld... En heerlijke chocolade, die je nergens anders kunt krijgen. :-)