Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Judith Huinink beoordeelde op 2018-11-21

Goed geholpen met persoonlijke vragen. Het zou leuk zijn als ik op de webshop ook een keuze kan maken in het smaakprofiel. In plaats van de hoeveelheid cacao percentage. Soms ontbreekt het smaakprofiel bij de chocolade.

Siegfried beoordeelde op 2018-11-11

Ik was toevallig op de website gekomen tijdens het googelen en meteen uitgeprobeerd. Een mooi en gedetailleerd overzicht van alle aangeboden producten. Super handig om een keuze te maken uit het grote aanbod (ik wist niet dat er zoveel merken waren). Ik heb de chocolade gevonden die ik zocht (welke moeilijk te vinden is in de winkel) en ook de suggestie 'het International Chocolate Awards 2018 Europa' uitgeprobeerd waar ik geen spijt van heb.
Deze site is een aanrader voor de echte chocoladeliefhebbers.
Levering ging vlot en snel en degelijk verpakt.
Ik heb de website al aan m'n favorieten toegevoegd!

Anouk beoordeelde op 2018-11-05

Super tevreden. Leuke persoonlijke note erbij ook. Leuk om chocolade met een verhaal te eten ;) Je proeft de Nederlandse betrokkenheid :p Ik ga snel weer bestellen.

mellaerts daniel beoordeelde op 2018-11-05

Duidelijke en overzichtelijke website !
Veel keuzemogelijkheden aan chocolade
Zeer snelle levering : vandaag besteld, morgen in huis
Attente aflevering met persoonlijke kaart en proevertje

Rinus beoordeelde op 2018-11-04

Diverse heerlijke 100% pure chocolade gekocht.Snel geleverd in stevige doos verpakt.Dit is de tweede keer dat ik een bestelling heb gedaan en zeker niet de laatste.

Mirjam beoordeelde op 2018-11-04

Chocola was snel in huis en mijn man vond het heerlijk bij zijn geliefde whiskey

Danielle beoordeelde op 2018-10-18

Ik had een prima ervaring. Bestelling werd direct verzonden en heb ik prima ontvangen.

Corine beoordeelde op 2018-09-26

Geweldige chocolade verkopen ze hier! Het is wat prijzig, maar na een heel aantal repen geprobeerd te hebben kan ik met zekerheid zeggen dat ik het graag over heb voor deze (h)eerlijke en onwijs kwalitatieve chocolade. Je hoeft geen smaakexpert te zijn om het verschil te proeven met de reep uit je paatselijke supermarkt. Verder vind ik dit gewoon een topsite. De mogelijkheid om je pakketje met de fiets te laten bezorgen en het minimale gebruik van verpakkingsmateriaal laten zien dat deze mensen nadenken en zoeken naar milieubewuste mogelijkheden en alternatieven. Daarnaast vind ik het bean to bar concept waar eerlijke directe handel, kwaliteit en openheid belangrijke aspecten zijn super.

Brenda de Koning beoordeelde op 2018-05-22

Super! Had chocola nodig passend bij whiskey. Paul en Emma hebben een toppakket samengesteld. Een aanrader!!!!

Maaike beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden. Toen ik mijn bestelling deed was het erg warm; ik kreeg netjes bericht dat de chocolade verzonden zou worden zodra het iets koeler was. Dat is daarna ook keurig gebeurd. De chocolade zelf was heerlijk!

Diënty Hazenbrink beoordeelde op 2018-05-22

Geweldige service, mooi aanbod en overzichtelijke, verhelderende website.

panhuysen karl beoordeelde op 2018-05-22

Zeer tevreden snelle levering

Robert Steeneken beoordeelde op 2018-05-22

Altijd alles op orde en vlotte leveringen. Verder altijd top chocolade.

Kristof Drossaert beoordeelde op 2018-05-14

Ik had een zeer specifieke wens/vraag die niet voldeed aan de standaardpakketten die beschikbaar waren. Meteen kreeg ik via Facebook een zeer persoonlijke opvolging die veel vertrouwen schonk. De snelle en correcte afhandeling (met een klein extraatje in de box) maakten dit een zeer aangename ervaring.

Jacob beoordeelde op 2018-05-12

Heerlijke en heel bijzondere chocoladevarianten. Een aanrader!

Marjanne beoordeelde op 2018-05-07

Pas op: sinds ik deze speciale chocolades heb geproefd, is wat in de supermarkt ligt, niet meer aan mij besteed. Peperduur en goddelijk van smaak - daarom is iedere dag een klein stukje van deze eerlijke en artisane chocolade een ware traktatie.

Liesbeth beoordeelde op 2018-05-06

Fijne website. Er wordt veel informatie over de produkten verschaft. Ook fijn: ze doen geen beloftes die ze niet waar kunnen maken! Bv: ze geven netjes aan wanneer ze op vakantie zijn en dat levering wat langer kan duren.

Esther Tak beoordeelde op 2018-05-05

Heel snel geleverd, precies op tijd voor de verjaardag!

Yase beoordeelde op 2018-05-05

Zoveel valt er niet te vertellen. Vanaf het plaatsen van mijn bestelling, tot het eten van de chocolade was gewoon 100% OKE en zal zeker worden herhaald. De chocolade was een geweldige ervaring!!

Van Dyck beoordeelde op 2018-05-04

Fantastische chocolade, snel en correct geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.