Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Holger beoordeelde op 2017-08-25

Fast, friendly and forthcoming. Couldn't be better, it's just awesome!

Kees van Veelen beoordeelde op 2017-08-25

Origineel en lekker assortiment chocolade, aangeboden middels een heldere website en bezorgd met de fiets.

Ingrid beoordeelde op 2017-08-25

Heel tevreden over de service en de mogelijkheid milieuvriendelijk te vervoeren

Jennifer de Wolf-Collins beoordeelde op 2017-08-16

Heel tevreden: ik heb op vrijdagavond m'n bestelling geplaatst, en deze werd op dinsdag bezorgd. Ik was erg tevreden over mijn vorige chocolade pakket (verrassingspakket), dus ik heb hoge verwachtingen voor mijn nieuwe pakket (best of 2017).

Franke beoordeelde op 2017-07-31

Goede chocolade! Slimme brievenbusverpakking... Met bezorging wordt gewacht als het te warm is. Emailcontact over fout in de bestelling verliep vlot en was snel opgelost.

Vincent beoordeelde op 2017-07-29

Snelle levering, prima! Ruim assortiment. Heerlijke choco :-)

Kresimir beoordeelde op 2017-07-29

Excellent chocolate selection; superfast (1 day) shipping/delivery - I am very pleased with the shop

Twan van Dijk beoordeelde op 2017-07-29

Op zondag per e-mail om advies gevraagd, dezelde dag kreeg ik een uitgebreid antwoord terug.
Daarna op dinsdag besteld en werd op woensdag alles keurig geleverd.
Kan deze webshop van harte aanbevelen.

Richard Zwamborn beoordeelde op 2017-03-14

Chocoladeverkopers biedt een breed assortiment hele mooie chocolades! Chocoladeverkopers weet ook, uit eigen smaakervaring, een toelichting op de chocolades te geven! Communicatie verloopt soepel. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Marcus Brandes beoordeelde op 2017-03-14

de bestelling kwam snel en goed verpakt binnen

F van Oostveen beoordeelde op 2017-01-23

Geweldige chocolade. Ondanks online bestelling toch een persoonlijke benadering. Leuke website en taalgebruik.

Judith beoordeelde op 2017-01-23

Super goede service. Snelle reactie op email en ze dachten met me mee.

Brian beoordeelde op 2017-01-23

Dit is mijn eerste ervaring met Chocoladeverkopers.
Mooie, goede aangeboden producten op de website. Verzending, ontvangst en verpakking is prima.
Ik krijg de indruk dat Chocoladeverkopers passie hebben voor hun producten en diensten. Geweldig! Voorlopig blijf ik top-chocolade bij hun bestellen.

Hannah beoordeelde op 2016-12-30

Goed bedrijf, hebben hartstikke lekkere (Zotter) chocolade. Bestelling werd heel snel geleverd en ik netjes op de hoogte gehouden van het verzendproces. Het pakketje kwam met de gewone post met hele mooie postzegels erop (wat echt geen vanzelfsprekendheid is). Ik wa al met al zeer tevreden met de bestelling en de afwikkeling ervan.

Anoniem beoordeelde op 2016-12-30

Overzichtelijke website
Lekkere producten!
De producten waren goed verpakt
Werd op de hoogte gehouden over de levering

In de toekomst komen er meer bestelling. Te lekker om het te laten liggen!

Sonja beoordeelde op 2016-12-30

Zeer tevreden, vlot geleverd! En minstens zo belangrijk...heerlijke chocolade ;)

Libby beoordeelde op 2016-12-30

Ik kocht altijd een Pacari chocoladereep in een winkel hier in de buurt, maar die winkel verdween zoals vaak dingen opeens uit je leven verdwijnen. Na een jaar zonder pure chocolade te hebben geleefd en de moed te hebben laten varen om ooit nog een pure en 'eerlijke' (?) chocoladereep te eten, kwam het opeens in me op om op internet te gaan zoeken. Zo kwam ik terecht op de site van de chocoladeverkopers. Een wereld ging voor me open, omdat ik eigenlijk de hoop al had opgegeven om goede chocolade te vinden. Waar ik nu woon heb je wel veel van die hippe chocoladekoekjes winkels, maar volgens mij zit er uiteindelijk toch niet zoveel cacaobestanddeel in die koeken. Niet dat het echt hoeft uit te maken, maar ik houd heel erg van pure (70-100 %) (en eerlijke?) chocolade. Iemand had me ook nog een chocoladereep gegeven (let op: niet van deze site) met chili poeder erin (?), en het was ook heel lekker pittig, maar het het grootste gedeelte van de inhoud was suiker en ''?'' vraagteken en daarna pas cacao. Ik wilde dus iets anders. Daarom was ik erg blij met de webwinkel van de chocoladeverkopers, omdat je hier echte chocolade kunt bestellen. Het aanbod is in mijn ogen heel uitgebreid.
Ik had erg veel repen besteld, zelfs ook nog vlak voor de kerstdagen. Na een e-mail te hebben gestuurd, kreeg ik heel erg snel het pakketje binnen. Daarna heb ik nog een keer besteld, omdat ik spijt had gekregen dat ik de ene reep wel had gekocht en de andere niet. Al met al zou ik de chocoladeverkopers zeker aanraden als je, net als ik, op zoek bent naar pure en lekkere chocolade. Hun concept spreekt me erg aan. Het bezorgen op de fiets lijkt me helemaal geweldig en daarnaast zijn de vlinder postzegels echt speciaal. Ik was trouwens erg verbaasd dat er nog zoveel repen in een brievenbusdoosje passen. Intussen heb ik bijna alle repen al open gemaakt (sorry te gulzig), en ze kwamen helemaal gaaf uit de verpakking. Ik zou ook nog graag mijn mening willen delen over de chocolade repen zelf, maar ik weet niet of iemand daar nog op zit te wachten na dit hele verhaal. Ik ben er in ieder geval erg enthousiast over. Dus bedankt chocoladeverkopers en ga zo door!

Celina beoordeelde op 2016-12-29

Snelle service, hele lekkere chocolade van pure producten. Zeker het geld waard!

Jeanette beoordeelde op 2016-12-14

De service en aandacht zijn TOP!

Isa Hartogh beoordeelde op 2016-12-13

Prima snelle levering