Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Peter G. beoordeelde op 2017-12-16

Via aanbieding van "Meer van ABN besteld, mooie korting snel bezorgd, voortreffelijke en bijzonder pure chocolade ontvangen en nog duurzaam ook!

Giel beoordeelde op 2017-12-11

Zeer prettige ervaring om bij de Chocoladeverkopers te bestellen. Je krijgt zowaar advies op maat. Fascinerend dat ze uit alle hoeken van de wereld chocolade hebben in de originele verpakking. Erg leuk om bij hen te bestellen

M. Bergisch beoordeelde op 2017-12-01

Ik heb reeds tweemaal gehad dat een verzending iets langer duurde dan verwacht of nodig was. Op zich niet erg, maar misschien handig om te communiceren op de website.

Reactie van Chocoladeverkopers:
Beste M Bergisch,

We zullen uw commentaar zeker meenemen om te proberen beter vermelding van verzendtijden te maken.

Twee tot drie dagen aanhouden voor verzending is voor ons namelijk wel gangbaar, en we doen juist expres geen andere toezeggingen. De verzendpagina heeft hier weliswaar uitgebreid vermelding van maar ik denk dat het goed is als we hier op de hoofdpagina of bij het afrekenen ook naar beter naar verwijzen. Grote dank voor het meedenken! Waarderen we echt! Paul & Emma.

Hans beoordeelde op 2017-11-30

Alles prompt ontvangen, zag er goed uit....maar 3 combi-pakketten waren los gehusseld in een doos, dus wist niet wat wat was en of het compleet was.

Reactie van Chocoladeverkopers:
Beste Hans,
Dank voor uw feedback! Zeer welkom!

Hoe kunnen we zonder veel meer ruimte in te nemen beter zorgen dat duidelijk is welke repen bij welk pakket horen als er meerdere pakketten tegelijk besteld worden - dat is de vraag waar we nog eens over gaan goed over gaan brainstormen binnenkort.

Erg bedankt voor het doorgeven van uw mening! Groet Chocoladeverkoper Paul.

Arthur van Houdt beoordeelde op 2017-11-30

Bijzonder positief, de chocolade (7 repen) werd de volgende dag bezorgd, met als bonus een EXTRA reep Madagascar chocolade 72% puur.

Esther beoordeelde op 2017-10-24

Heel tevreden. Heerlijke producten. Veel keus. Prima service

Holger beoordeelde op 2017-08-25

Fast, friendly and forthcoming. Couldn't be better, it's just awesome!

Kees van Veelen beoordeelde op 2017-08-25

Origineel en lekker assortiment chocolade, aangeboden middels een heldere website en bezorgd met de fiets.

Ingrid beoordeelde op 2017-08-25

Heel tevreden over de service en de mogelijkheid milieuvriendelijk te vervoeren

Jennifer de Wolf-Collins beoordeelde op 2017-08-16

Heel tevreden: ik heb op vrijdagavond m'n bestelling geplaatst, en deze werd op dinsdag bezorgd. Ik was erg tevreden over mijn vorige chocolade pakket (verrassingspakket), dus ik heb hoge verwachtingen voor mijn nieuwe pakket (best of 2017).

Franke beoordeelde op 2017-07-31

Goede chocolade! Slimme brievenbusverpakking... Met bezorging wordt gewacht als het te warm is. Emailcontact over fout in de bestelling verliep vlot en was snel opgelost.

Vincent beoordeelde op 2017-07-29

Snelle levering, prima! Ruim assortiment. Heerlijke choco :-)

Kresimir beoordeelde op 2017-07-29

Excellent chocolate selection; superfast (1 day) shipping/delivery - I am very pleased with the shop

Twan van Dijk beoordeelde op 2017-07-29

Op zondag per e-mail om advies gevraagd, dezelde dag kreeg ik een uitgebreid antwoord terug.
Daarna op dinsdag besteld en werd op woensdag alles keurig geleverd.
Kan deze webshop van harte aanbevelen.

Richard Zwamborn beoordeelde op 2017-03-14

Chocoladeverkopers biedt een breed assortiment hele mooie chocolades! Chocoladeverkopers weet ook, uit eigen smaakervaring, een toelichting op de chocolades te geven! Communicatie verloopt soepel. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Marcus Brandes beoordeelde op 2017-03-14

de bestelling kwam snel en goed verpakt binnen

F van Oostveen beoordeelde op 2017-01-23

Geweldige chocolade. Ondanks online bestelling toch een persoonlijke benadering. Leuke website en taalgebruik.

Judith beoordeelde op 2017-01-23

Super goede service. Snelle reactie op email en ze dachten met me mee.

Brian beoordeelde op 2017-01-23

Dit is mijn eerste ervaring met Chocoladeverkopers.
Mooie, goede aangeboden producten op de website. Verzending, ontvangst en verpakking is prima.
Ik krijg de indruk dat Chocoladeverkopers passie hebben voor hun producten en diensten. Geweldig! Voorlopig blijf ik top-chocolade bij hun bestellen.

Hannah beoordeelde op 2016-12-30

Goed bedrijf, hebben hartstikke lekkere (Zotter) chocolade. Bestelling werd heel snel geleverd en ik netjes op de hoogte gehouden van het verzendproces. Het pakketje kwam met de gewone post met hele mooie postzegels erop (wat echt geen vanzelfsprekendheid is). Ik wa al met al zeer tevreden met de bestelling en de afwikkeling ervan.