Rijksstraatweg 209
6573CS Beek

Pim beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden. Ik had de chocolade snel in huis en ook een kleine omissie was snel opgelost.

Lot beoordeelde op 2019-03-07

Heerlijke chocola!

Karin beoordeelde op 2019-03-07

Heerlijke en zeer bijzondere chocola, het perfecte cadeau - en snel en netjes ingepakt geleverd.

lilleor beoordeelde op 2019-02-27

Fast delivery, good service, wonderful chocolate - thanks!

Petra beoordeelde op 2019-02-20

Heel tevreden, goede service, goede communicatie en lekkere chocolade.

Caren beoordeelde op 2019-02-18

Erg leuke site, uitstekende service en Paul en Emma denken met je mee! Ik heb hier al meerdere keren chocolade besteld om cadeau te doen en het werd steeds zeer enthousiast ontvangen, een aanrader!

Hans beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden. Bestellingen komen supersnel en na een mailtje dat een kortingscode niet goed werkte werd dit direct opgelost door het te veel betaalde bedrag terug te storten. Verder natuurlijk gewoon goede chocolade.

Joost beoordeelde op 2019-02-15

Prima service, snelle verzending!

Jonathan quarem beoordeelde op 2019-02-15

Hele snelle levering, verpakt zoals het hoort en meer. Superlekkere chocolade. Jullie doen heel mooi werk en superfijn dat jullie zo een ruim assortiment hebben !

Malika beoordeelde op 2019-02-15

Top! Voor Valentijn een vegan repenpakket besteld en zelfs een lief kaartje was toegevoegd op verzoek ๐Ÿ˜Š Echt helemaal goed! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ De chocolade is heel lekker en bijzonder trouwens.

Michiel beoordeelde op 2019-02-15

Ik heb nog steeds een bruine grijns van de superlekkere chocolade!

Regnier Broeren beoordeelde op 2019-02-15

Een ontzettend fijne webshop
Verrassend lekkere chocolade

Anne beoordeelde op 2019-02-15

Meer dan heel erg tevreden! Erg fijn contact met de aardige chocoladeverkopers en natuurlijk mooie en heerlijke verschillende chocolade. Bedankt!

Peter Blokdijk, IPC Groene Ruimte beoordeelde op 2019-01-24

UItsekend snelle en correcte levering

mariska van der willigen beoordeelde op 2019-01-23

ik ben heel tevreden over deze site, het is leuk om wat meer achtergrond over de chocolade te lezen en elke keer wat nieuws te proberen, de lekkerste chocolade die ik ooit proefde was van een bestelling bij chocoladeverkopers, heel bijzonder, ik ga nog vaak bestellen

Petra Boon uit Houten beoordeelde op 2019-01-23

snelle levering, Keurig verpakt en niet het minst belangrijk: ZALIG product om op te peuzelen.

Evi beoordeelde op 2019-01-20

Alles prima verlopen, net voor de kerst deze site ontdekt en ondanks de drukte nog sneller dan verwacht de producten in huis. Eigenaars reageren ook snel op mail, prima service! Net aan chocoladeontdekkingstocht begonnen, zowel zeer lekkere als iets mindere keuzes gemaakt na wat 'snuffelwerk', hetwelk ik persoonlijk een zeer vermakelijk onderdeel van het ontdekken vind.

Barbara beoordeelde op 2019-01-20

Snelle levering! Was al lang op zoek naar voor mij de "ideale " pure chocola hoog in procenten. Eindelijk de juiste gevonden.. 92%.

Floor beoordeelde op 2019-01-14

Prima en op tijd bezorgd.

lise beoordeelde op 2019-01-13

Assortiment is verbasingwekkend! Dat maakt het wel lastig om te kiezen. Hier-en-daar vond ik wel wat uitleg (categorieën) en smaakbeschrijvingen, wat ik heel behulpzaam vond. Dit stond echter niet bij alle chocolades, waardoor vergelijken dan weer niet zo makkelijk ging.
Ik had chocolades gekocht als cadeautje voor iemand. Toen ik het pakje kreeg en opende zag het er zo mooi uit dat ik het ook maar zo gegeven heb (wel even een papiertje om het doosje gedaan). Voor zover ik iets van de chocolade geproeft heb was het ook erg lekker.
De prijzen zijn wel behoorlijk, wat mij doet afvragen of de prijs-kwaliteit-verhouding net zo is als 'gewone' chocolade ... maar als echte chocolade-fan kun je hier wel echt je hart op met al die merken en smaken!
Mailcontact was vriendelijk en snel.
Verzenden was iets minder snel, maar het staat ook aangegeven dat het niet altijd meteen verzonden wordt. Bovendien bestelde ik rond de feestdagen. Zoals al aangegeven, wel heel mooi verpakt; ook voor jezelf, echt een cadeautje ;)