Noordeinde 64a
2514GK Den Haag
+31633499881

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Trustpilot 2 7,7
Bol.com 40 8,3

Rianne ter steeg beoordeelde op 2017-03-01

Ik ben erg content. Dinsdag besteld en woensdag lag het op de mat.

Lisa beoordeelde op 2017-03-01

Slechte kwaliteit, gaat bij het minste geringste kapot

Beste Lisa,

Wil je ons misschien een mail hierover sturen? We horen graag wat er stuk is gegaan.

Ons mail adres is info@chokerketting.nl

Melissa Vijgen beoordeelde op 2017-03-01

Heel tevreden. Snelle levering, goede afhandeling.

Manouk Planting beoordeelde op 2017-03-01

Helemaal super! Ik ben zondagavond mijn bestelling geplaatst en had het woensdag (vandaag) al in huis. Precies zoals ik had verwacht zijn de kettingen heel gaaf! Bedankt voor je goede service!

l. elshout beoordeelde op 2017-03-01

Alles heel goed geregeld. Maandagavond besteld en betaald. Woensdag met de post in de brievenbus. Leuke kettinkjes voor leuke prijs!

Danique beoordeelde op 2017-03-01

De choker was de volgende dag al binnen (op vrijdag besteld en op zaterdagochtend geleverd) en was precies zoals ik heb had verwacht, goede kwaliteit en service!

Kimberley edelbroek beoordeelde op 2017-03-01

Super tevreden! Ik heb onlangs een choker besteld op deze site en ben onwijs tevreden over mijn aankoop. De levering was snel en het product was exact zoals vermeld stond op de website.

Carla beoordeelde op 2017-02-20

Al meerdere keren besteld bij deze webshop. Tot nu toe erg tevreden net de kettingen.

Sannie beoordeelde op 2017-02-18

Leuke kettingen! Kreeg hem de volgende dag al in huis. Precies zoals op de foto

Marie-Louise beoordeelde op 2017-02-15

Tweemaal een bestelling geplaatst op deze site, de verzending is heel snel.
Met een product wel een kwaliteitsissue gehad maar de Klantenservice heeft mij super geholpen en een passende oplossing voor me gezocht.
Aanrader!

Hoi Marie-Louise,

Zou je ons hier over een mail willen sturen? We lossen dit graag voor je op :)
Ook zijn we erg benieuwd om welke chokers dit gaat.

Ons mailadres is info@chokerketting.nl

We horen het graag :)

Nadine Van Eenennaam beoordeelde op 2017-02-14

De kwaliteit van de chokers waren echt niet goed.

Hoi Nadine,

Zou je ons misschien een mailtje hierover willen sturen? We zijn erg benieuwd wat er niet goed was en om welke choker het gaat.

Je kan dit sturen naar: info@chokerketting.nl

Melissa van den Berg beoordeelde op 2017-02-13

Snel bezorgd, product komt overeen met de omschrijving en afbeelding van de website.

Luca Bogaert beoordeelde op 2017-02-13

Chokerketting.nl is een zeer betrouwbare website. Het is een veilige betaalmethode, het is een zeer snelle levering ( bij mij 3 werkdagen) en de kettingen zijn van heel goede kwaliteit. Ik zou de website zeker voor iedereen aanraden.

Kasia Haakman beoordeelde op 2017-02-13

heel goed , snel bezorgd & leuke variatie aan chokers

Maureen beoordeelde op 2017-02-13

Heel erg blij met de choker, had 'm ook heel snel binnen. Enige verbeterpuntje: ik heb geen bevestigings- of verzendmail ontvangen, dus het was voor mij afwachten omdat ik nog geen ervaring met de webshop had. Maar over het algemeen: leuke kettingen voor een goede prijs!

Rama beoordeelde op 2017-02-13

Goede snelle levering, mooie chokers van goede kwaliteit. Ook zijn er veel originele chokers te bestellen die nèt even anders zijn dan die in de winkels. Je ziet dat er zorg en kwaliteit aan besteed is. De sluitingen zijn sterk maar kunnen breken. Maar dit is volkomen normaal met sieraden zoals deze dus dat ligt niet aan deze webwinkel.

Ennei beoordeelde op 2017-02-13

De levering was snel en de producten zien er prima uit! Al veel gedragen. Ben er erg blij mee.

Tessa beoordeelde op 2017-02-13

Ik had een choker besteld voor mijn dochter en kreeg helaas de verkeerde kleur binnen.
Daarop heb ik een e-mail verzonden met deze mededeling.. en er werd zeer snel een reactie terug gestuurd!! Alles is daarbij perfect opgelost!! TOP SERVICE..

Jessica beoordeelde op 2017-02-13

Meerdere keren besteld, altijd heel tevreden! Ze gaan lang mee en blijven mooi!

Maria verschoor beoordeelde op 2017-02-13

heel tevreden , snelle levering , goede kwaliteit en goede prijs