Roode Wildemanweg 1

Bol.com 130 8,3
Trustpilot 2 7,7

Lotte Plas beoordeelde op 2019-07-15

Jenny beoordeelde op 2019-07-12

Een dag eerder besteld, de volgende dag al in huis, netjes in een envelop.

Noor Smink beoordeelde op 2019-07-07

Aleksandra Petrovic beoordeelde op 2019-07-07

El Robbeson beoordeelde op 2019-07-07

Sandy Fennema beoordeelde op 2019-07-02

De dubbele ketting was gelijk al stuk
En die andere is wel grappig maar heb er helaas niks aangehad omdat deze goud had moeten zijn (dit was mijn eigen schuld)

Reactie van Chokerketting.nl:
Hoi Sandy, als je ons een mailtje stuurt dan zullen we uiteraard de kapotte ketting vervangen. Eventueel kun je dan ook nog de ketting ruilen waarbij je de verkeerde kleur hebt gekozen.

Nikola Todev beoordeelde op 2019-06-28

kelly imbornone beoordeelde op 2019-06-27

heel tevreden. Goede kwaliteit van ketting. Snelle levering.

C Olfers beoordeelde op 2019-06-24

Mooie choke past goed, snelle levering, ben er blij mee

Inge de Vries beoordeelde op 2019-06-16

Snelle reactie op vragen. De volgende dag had ik het product binnen en precies wat ik besteld had. Prijs kwaliteit verhouding is prima zover ik kon zien.

Sophie Shand beoordeelde op 2019-06-10

Heel blij mee

Rabia Haydary beoordeelde op 2019-06-09

Ik kreeg het iets later dan verwacht, op zich is dat niet erg maar op de site wordt geadverteerd dat je hem snel binnen hebt dus daar rekende ik op.

Sander beoordeelde op 2019-06-08

ziet mooi uit echter ontbreken er 2 steentjes,
jammer aangezien de choker bestaat uit alleen maar steentjes.

Remco Marsé beoordeelde op 2019-05-31

Ik heb maandag besteld en heb het vrijdag nog niet gehad maar voor de rest was alles goed

Reactie van Chokerketting.nl:
Hoi Remco, heb je ondertussen wel de choker binnen?

Nathalie van der Staal beoordeelde op 2019-05-29

Snel geleverd en precies zoals op de foto, top!

Gre Vaandrager hiemstra beoordeelde op 2019-05-26

Goed product en snel geleverd

Vanessa Bogaerts beoordeelde op 2019-05-21

Vlotte bestelling goede kwaliteit en prijs en super snelle levering ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Annelies De Vuyst beoordeelde op 2019-05-09

Ik ben tevreden en de dochter ook! Zo blij met haar chokers!

Valérie Van Damme beoordeelde op 2019-05-05

Melissa van Laere beoordeelde op 2019-05-05

Producten waren helemaal goed! Snelle verzending, ook heel fijn dat dit gewoon via brievenbuspost wordt gedaan en daardoor helemaal geen hoge verzendkosten heeft. Ik zou deze winkel zeker aanraden!