Roode Wildemanweg 1

9,0

Bol.com 120 8,9
Trustpilot 2 7,7

Martine van Wijk beoordeelde op 2019-01-23

Snelle service en mooie chokers!

Jimmy De Loose beoordeelde op 2019-01-06

Jeanine Rossen beoordeelde op 2018-12-27

Dimitri Holster beoordeelde op 2018-12-23

Martha Koedoot-Weber beoordeelde op 2018-12-17

Marley S gravemade beoordeelde op 2018-12-16

Bestelling was snel in huis!! Blij dochtertje ze kan haar ketting om bij t kerstdiner op school!

BH van Nooij beoordeelde op 2018-12-14

alles was volgens afspraak en binnen de tijd

Iris Ketelaars beoordeelde op 2018-12-13

Top service!

Rita Grolleman-Tielens beoordeelde op 2018-12-11

E Van medevoort beoordeelde op 2018-12-10

Vlug en keurig afgehandeld

Rianne Harmsen beoordeelde op 2018-12-09

Chokerketting niet ontvangen!

Reactie van Chokerketting.nl:
Beste Rianne, heb je de chokerketting ondertussen wel ontvangen? Zo nee, stuur ons dan even een e-mail dan helpen we je verder.

Astrid Koops beoordeelde op 2018-12-07

Simons Dennis beoordeelde op 2018-12-06

Onze dochter was zeer gelukkig
Bestelling goed verlopen en goed aangekomen.
Enige tip wat leuk is bij online bestellingen, track and trace systeem

Reactie van Chokerketting.nl:
Bedankt! Helaas is een track&trace systeem bij brievenbuspost erg kostbaar en zou dat een verhoging van de verzendkosten betekenen.... we kunnen dit wel als optie implementeren maar op een ketting van €7,95 zijn €3,80 verzendkosten wel erg veel.

M Sigtema beoordeelde op 2018-12-03

Verona van Leeuwen beoordeelde op 2018-11-30

Van de twee chokers die ik besteld had bleek er 1 uitverkocht. Ik werd hier keurig van op de hoogte gebracht, het bedrag gelijk teruggestort. De andere bestelde choker kwam de volgende dag.
Snelle levering en prima service dus!

Meike Janssen beoordeelde op 2018-11-30