Jan van der Heijdenstraat 93
2522EM 'S-GRAVENHAGE

Paul Van Zundert beoordeelde op 2019-05-19

Sirwan Akram beoordeelde op 2019-05-19

Stuart Kelly beoordeelde op 2019-05-18

Wat een aanrader!! Goede prijs voor echt mooi laminaat, goed kwaliteit en vrij snelle levering. Zeer vriendelijke chauffeur die het bezorgde, ik mocht niet eens meehelpen met sjouwen! Zeer tevreden!

Maarten de Graaf beoordeelde op 2019-05-15

Topservice! Werd goed op de hoogte gehouden tussen het bestellen en het leveren van de vloer. Aardige kerel ook.
Bestelling was bij mij niet helemaal goed gegaan (niet de schuld van City vloeren), wilde geen groef en werd V-groef geleverd maar dit werd uitstekend opgelost.

Ik raad City Vloeren dan ook zeer zeker aan.

Marjan Den heijer beoordeelde op 2019-04-25

Fantastische service. Snel mail contact. Ondanks heel veel te hebben gemaild eerste keer laminaat. Bleven ze heel vriendelijk en meedenkend. Topbedrijf👍🏼👍🏼👍🏼Prachtige vloer en de goedkoopste. Ook professioneel gelegen.

Marlisse van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-08

Tevreden, goed geholpen door vriendelijke mensen. Vragen werden goed beantwoord en ze zijn makkelijk te bereiken. Het leggen van de vloer ging echt super snel en is heel vakkundig gedaan!

Marina Millington beoordeelde op 2019-04-05

Geweldig!

Gert beoordeelde op 2019-03-17

Heel tevreden, houden zich aan de afspraken en flexibel in de bezorgtijden. Hele mooie vloer en voor een aantrekkelijke prijs!!

T van der Spoel beoordeelde op 2019-03-15

Mijn trap is in twee uurtjes tijd, door een zeer vriendelijke vakman snel en vakkundig gestoffeerd, tegen een goede prijs en ziet er weer mooi uit!
Als ik ooit mijn andere trap wil laten stofferen laat ik het weer door City vloeren doen!

Louisa Vijfschaft beoordeelde op 2019-03-01

Lekker snel geleverd door een uiterst aardige persoon. Kleine kanttekening: het zou handig zijn langer van tevoren te melden wanneer de levering plaatsvindt. Nu was dat een half uur van tevoren. Ik was toevallig thuis.

Judith beoordeelde op 2019-01-29

Komt afspraken na en goede prijs kwaliteit verhouding

Ton van Doornmalen beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering en zelfs naar binnen gebracht.

Sier van der Weide beoordeelde op 2019-01-20

Super snel geleverd,vriendelijke bezorger

Marco Couwenbergh beoordeelde op 2019-01-18

Luc Andre beoordeelde op 2018-12-30

Sebastiaan Bolt beoordeelde op 2018-12-22

De beste prijs die ik kon vinden voor mijn vloer, snel geleverd en flexibel in de aflevertijd.

Chaylen Romano beoordeelde op 2018-12-22

Prima