Jan van der Heijdenstraat 93

9,0

richard weiss beoordeelde op 2019-09-11

W Algera beoordeelde op 2019-08-23

Osman beoordeelde op 2019-08-13

Super tevreden! Zaterdag besteld en dinsdag hebben ze alles gelegd... Als dit geen top service is weet ik het ook niet!

Ronnie Duinkerken beoordeelde op 2019-08-10

Peter Van der Heijden / Van der Pas beoordeelde op 2019-08-01

Magda Sap beoordeelde op 2019-07-04

Prima, ik heb de trap profielen zelf opgehaald.
Bezorgen zou gratis moeten zijn vanaf een lager bedrag dan 500 euro.

xander van den Berg beoordeelde op 2019-07-03

Buitengewoon snelle reactietijd op vragen, erg flexibele instelling, zeer vriendelijk te woord gestaan en zeer snelle bezorging. Meerder mogelijkheden om te betalen en ook nog eens een hele scherpe prijs voor het laminaat!! Een dikke 10 voor City vloeren!

J ten Napel beoordeelde op 2019-06-28

Snelle en correcte levering.
Uitstekend materiaal.

Jan Groenendaal beoordeelde op 2019-06-26

Een tevreden klant beoordeelde op 2019-06-14

Prima levering

Hennie Kohl beoordeelde op 2019-06-06

De laminaat ziet er goed uit
De levering was op tijd,alleen er zit beschadiging op de hoek van de onderste laminaat.
Ik denk dat ik er wel mee redt.

Ricardo Cornet beoordeelde op 2019-06-01

C.Young de Vink beoordeelde op 2019-05-29

Paul Van Zundert beoordeelde op 2019-05-19

Sirwan Akram beoordeelde op 2019-05-19

Stuart Kelly beoordeelde op 2019-05-18

Wat een aanrader!! Goede prijs voor echt mooi laminaat, goed kwaliteit en vrij snelle levering. Zeer vriendelijke chauffeur die het bezorgde, ik mocht niet eens meehelpen met sjouwen! Zeer tevreden!

Maarten de Graaf beoordeelde op 2019-05-15

Topservice! Werd goed op de hoogte gehouden tussen het bestellen en het leveren van de vloer. Aardige kerel ook.
Bestelling was bij mij niet helemaal goed gegaan (niet de schuld van City vloeren), wilde geen groef en werd V-groef geleverd maar dit werd uitstekend opgelost.

Ik raad City Vloeren dan ook zeer zeker aan.

Marjan Den heijer beoordeelde op 2019-04-25

Fantastische service. Snel mail contact. Ondanks heel veel te hebben gemaild eerste keer laminaat. Bleven ze heel vriendelijk en meedenkend. Topbedrijf👍🏼👍🏼👍🏼Prachtige vloer en de goedkoopste. Ook professioneel gelegen.

Marlisse van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-08

Tevreden, goed geholpen door vriendelijke mensen. Vragen werden goed beantwoord en ze zijn makkelijk te bereiken. Het leggen van de vloer ging echt super snel en is heel vakkundig gedaan!

Marina Millington beoordeelde op 2019-04-05

Geweldig!