Jan van der Heijdenstraat 93
2522EM 'S-GRAVENHAGE

9,1

Gert beoordeelde op 2019-03-17

Heel tevreden, houden zich aan de afspraken en flexibel in de bezorgtijden. Hele mooie vloer en voor een aantrekkelijke prijs!!

T van der Spoel beoordeelde op 2019-03-15

Mijn trap is in twee uurtjes tijd, door een zeer vriendelijke vakman snel en vakkundig gestoffeerd, tegen een goede prijs en ziet er weer mooi uit!
Als ik ooit mijn andere trap wil laten stofferen laat ik het weer door City vloeren doen!

Louisa Vijfschaft beoordeelde op 2019-03-01

Lekker snel geleverd door een uiterst aardige persoon. Kleine kanttekening: het zou handig zijn langer van tevoren te melden wanneer de levering plaatsvindt. Nu was dat een half uur van tevoren. Ik was toevallig thuis.

Judith beoordeelde op 2019-01-29

Komt afspraken na en goede prijs kwaliteit verhouding

Ton van Doornmalen beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering en zelfs naar binnen gebracht.

Sier van der Weide beoordeelde op 2019-01-20

Super snel geleverd,vriendelijke bezorger

Marco Couwenbergh beoordeelde op 2019-01-18

Luc Andre beoordeelde op 2018-12-30

Sebastiaan Bolt beoordeelde op 2018-12-22

De beste prijs die ik kon vinden voor mijn vloer, snel geleverd en flexibel in de aflevertijd.

Chaylen Romano beoordeelde op 2018-12-22

Prima

Marcel Meijer beoordeelde op 2018-11-17

Richard Fikse beoordeelde op 2018-11-07

Leszek Szymczak beoordeelde op 2018-10-31

Chris Tange beoordeelde op 2018-10-30

Web bestelling is goed verlopen. Werd netjes gebeld toen bestelling binnen was.

Arie beoordeelde op 2018-10-20

Prima prijs. Aflevering, gevraagd via de tuin (achteringang) te leveren. Goed geregeld.

Paul (Zwijndrecht) beoordeelde op 2018-10-20

Laminaat binnen 5 werkdagen netjes thuis afgeleverd en de prijs was heel scherp; prima!

Michel Kastrop beoordeelde op 2018-09-28

Top!

Bisoendath Ballab beoordeelde op 2018-09-02

profielen geleverd in 10 werkdagen ivm vakantie.
voor de rest was alles goed.
top produkt.

Adriaan Visser beoordeelde op 2018-08-25

City vloeren levert gewoon goede vloeren tegen een goede prijs, service is uitstekend.

Nicole Van den Ham beoordeelde op 2018-08-23

Zeer tevreden. Mijn trap ziet er perfect uit. De heren waren keurig op tijd, vriendelijk en kundig.