bergstraat 10
3811NH Amersfoort

Annelyn beoordeelde op 2019-07-16

Ik ben erg blij over de vriendelijkheid, reactiesnelheid, hulpvaardigheid en bereidheid dingen uit te zoeken voor me (ivm net iets andere wensen), die ik ervaren heb bij City Smart Bike, Daan in persoon.
De communicatie was prima, ik heb langer moeten wachten op mijn fiets maar werd goed op de hoogte gehouden en hij is keurig bij me afgeleverd. Daan heeft alle rust genomen me nog een keer uit te leggen hoe ik de fiets kon inklappen maar had ook allerlei handige tips. Ik heb veel vouwfietsen gezien maar deze springt eruit qua sportief model en ik vind het heel fijn dat de accu aan de middenstang onder het zadel zit. Geweldig hoe gemakkelijk je een hoge snelheid kunt halen EN houden!! De gashendel vind ik kicken: lekker snel weg bij het stoplicht. Ik vind de materialen niet van hoge kwaliteit (plastic spatborden en de verf beschadigd snel bij in en uit schuiven van zadel en stuur... en tóch heeft me dat niet doen weerhouden deze fiets te kopen: zowel de stoere uitstraling (model en spaakwielen), als de snelheid, als het gemak waarmee je trapt, als dat ik me prima behandeld heb gevoeld als klant. Ik ben ook bij Shinga geweest, helemaal speciaal naar toe gereden: ik vond de klantbehandeling daar zó slecht dat ik alleen al daarom geen Shinga wilde hebben, ook al was de kwaliteit mogelijk beter. Ik ga er heerlijk van door op mijn CSB!! Dankjewel Daan voor je begeleiding hierin!
Annelyn de Boer, Ede

Ted beoordeelde op 2019-07-16

De fiets rijdt echt heel fijn. Verder een goede service.

Nadja Kaan beoordeelde op 2019-02-28

proefrit kon op korte termijn worden gemaakt. goede uitleg, fijne service

Tanita Aarnoudse beoordeelde op 2019-02-26

Op tijd geleverd en volledig naar verwachting. De fiets is indrukwekkender dan op de foto's vanwege de kwaliteit van het materiaal. Een klein verbeterpunt zou ik zeggen is dat ik er geen tas bij kan kopen waar die in past als ie is opgevouwen. dat zou het compleet maken.

Mèlanie beoordeelde op 2019-02-20

Goede ervaring

Zep beoordeelde op 2019-02-11

Een goede aankoop. Laatst een heel stuk gefietst met ondersteuning maar wel zelf gefietst dus niet op de cruise control en ik was niet eens vermoeid achteraf. Je gaat gewoon sneller terwijl je een rustig tochtje maakt..

Vink beoordeelde op 2019-02-07

Ik heb mijn fiets op gehaald in appeldoorn ,hij rijd goed ik ben daar wel tevreden over ik heb de demo genomen hij kreeg het model 2019 niet afgesteld . WVink.

Reactie van City Smart Bike:
Dank voor de beoordeling, meneer Vink. Fijn dat het demo-model bevalt!

Denilson beoordeelde op 2019-02-05

Dit is mijn tweede ebike en is een hele goede prijs-kwaliteit-verhouding. Het is lichtgewicht goed vouwbaar en rijd met een lekker vaartje.

Walther beoordeelde op 2019-01-15

Bedankt wij zijn heel tevreden met de fietsen! Wij zijn vaak onderweg met de camper en dan is het niet veilig om achterop de fietsen te hangen deze elektrische vouwfietsen kunnen we gewoon binnen kwijt. Erg comfortabel al meerdere tochtjes van ong 60 kilometer gefietst. Binnenkort bellen we jullie misschien nog even om ook de accu met extra capaciteit bestellen. Kunnen we nog verder de omgeving verkennen

Reactie van City Smart Bike:
Dank voor je beoordeling, Walther! Je kunt ons altijd bereiken, telefonisch of per mail.

Joanne Bakx beoordeelde op 2019-01-15

Keurig op tijd op plek voor proefrit. Goed voorbereid, info goed, vriendelijk.

Nynke beoordeelde op 2019-01-10

Tijdens een tochtje problemen met de cruise control (deed het soms wel, soms niet).
Gebeld en verteld wat er aan de hand was en met het gegeven advies kunnen verhelpen.

Hele fijne service!!

Coralie beoordeelde op 2019-01-09

Ik had een proefrit aangevraagd en kon de volgende dag al de fiets uittesten. Daan legde duidelijk en vriendelijk uit hoe de fiets werkte. Twee afgenomen voor mij en mijn man. Tot nu toe geen spijt :)

Gillian beoordeelde op 2019-01-06

Het gashendeltje is handig, gewoon pedaalondersteuning gebruik ik eigenlijk weinig. Actieradius is groot, batterijlading is nooit voortijdig leeg. Ik ben lang dus het is fijn dat het zadel en stuur verstelbaar zijn in hoogte en mijn lengte aan kunnen. Ik raad hem aan bij vrienden en familie want tot nu toe de beste ebike die ik heb gehad...

Aloys beoordeelde op 2019-01-03

Fietst goed, stevig ding, fijne service

Dustin beoordeelde op 2019-01-02

Pluspunten:

- Fietst erg comfortabel, is super stevig en duurzaam; de materialen zijn van hoge kwaliteit en dat zie je er aan af
- Goede prijs-kwaliteit-verhouding
- Service en contact is erg goed en prettig
- Heeft een goede actieradius, batterij is van goede kwaliteit.

Verbeterpunten:

- Voorverlichting kan alleen met knop op LCD-scherm worden aangezet. Ik vind het persoonlijk fijner als dat ook gewoon op de lamp zelf kan.
- Accu is niet ingebouwd. Hoewel een uitneembare accu handiger is met opladen, vind ik een ingebouwde accu mooier.

Nelly beoordeelde op 2018-12-28

Ik heb deze fiets een paar weken gehad en ik heb er niets slechts over te zeggen. Het is fijn dat de batterij uitneembaar is, mijn vorige fiets had een ingebouwde accu en die moest je steeds naar binnen meenemen om op te laden. Het opvouwen van de fiets was wel wat lastig op het begin. Elektrische vouwfietsen zijn gewoon wel zwaarder dan vouwfietsen wat deze dus ook is en dat merk je bij het opvouwen in de trein. Maar dat komt de kwaliteit wel weer ten goede omdat het niet zo'n goedkoop rammelding is zoals sommige andere vouwfietsjes die daardoor nog geen jaar meegaan. Hij kan gratis mee met de trein, is makkelijk te stallen en fietst net zo goed als een normale ebike. Kortom, erg tevreden!

Bastian beoordeelde op 2018-12-26

Dit is mijn tweede fiets bij citysmartbike en net als de vorige is de kwaliteit boven verwachting. Levering was snel en hoewel de fiets licht in gewicht is vergeleken met normale ebikes, is hij heel robuust en comfortabel. echter 4 sterren omdat ik de vering wat te slap vind, hij zakt soms te ver in

Reactie van City Smart Bike:
Dank je wel voor je beoordeling, Bastian!

Vervelend dat je de vering wat te slap vindt. Je kunt die "steviger" maken door bovenop aan de instelwieltjes te draaien (rechtsom). Mocht je er niet uit komen, schroom dan niet om ons even een berichtje te sturen.

Giuseppe beoordeelde op 2018-12-23

Ik ben erg blij met deze elektrische vouwfiets. Hij werkt goed en is leuk om op te rijden. Op het begin is het inklappen in de trein wat ongemakkelijk, maar na een paar keer doen snap je het trucje. Ik rij ermee heen en weer naar mijn werk en het maakt mijn woon-werkverkeer leuk terwijl ik ook nog wat beweging krijg.

Samyra beoordeelde op 2018-12-20

Fietst goed, snelle service

Dustin beoordeelde op 2018-12-20

Super leuk om op te rijden en eenvoudig in te klappen. Maakt mijn woon-werkverkeer een stuk sneller en gemakkelijker. Ik krijg constant complimenten over hoe cool het eruit ziet.. Heb er nu twee maanden op gereden en tot zover een goede beslissing.