Marconistraat 42
2809PE Gouda
+31 853012858

Erwin Snijder beoordeelde op 2019-03-21

Zowel de panties als de slips zijn van goede kwaliteit en zitten erg goed. Vooral de fantasie panties zijn eg mooi. Conteshop doet een persoonlijk (en hand geschreven) briefje bij de bestelling, dit geeft een extra betrokkenheid bij de winkel en het merk. Je komt er graag terug voor een volgende bestelling.

Heidi Scheerboom beoordeelde op 2019-03-07

Anouk van de Vorstenbosch beoordeelde op 2019-02-24

Inke Nelson beoordeelde op 2019-02-21

Zeer tevreden. Eindelijk steunpanty met de juiste kleur.

Kristel Haagen beoordeelde op 2019-02-18

Heel snele levering, netjes verpakt maar jammer een beetje dure verzendingskosten

Sabina Tieben beoordeelde op 2019-02-17

2 panty's besteld. Gelijk de dag erna geleverd in een brievenbus pakketje. Panty's waren heel mooi verpakt in cadeaupapier met een handgeschreven kaartje erbij. Echt top!

Henna Toredjo beoordeelde op 2019-02-16

Monica Martijn beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering, vriendelijke hulp en mooi verpakt!

Katharina Zwaan beoordeelde op 2019-02-07

Ben super tevreden. Snel thuis geleverd en heel mooi ingepakt.
Ik heb alleen de panty’s nog niet aangehad dus hopelijk zijn deze ook top!

Diana Grushko beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden. Snel ingeleverd. Top kwaliteit !

Inge ter Braak beoordeelde op 2019-01-24

Snelle en accurate levering, netjes verpakt met een persoonlijke note.

Froukje de Bot beoordeelde op 2019-01-24

Geertrui Vandenabeele beoordeelde op 2019-01-18

Vlug en vriendelijk geleverd, goede kwaliteit.
Uitstekende pasvorm.

Astrid B beoordeelde op 2019-01-14

Prima webshop met nette klantenservice.

Reactie van ConteShop:
Beste Astrid, bedankt voor uw reactie. We hebben u een email gestuurd om te kijken hoe we het kunnen oplossen. Groeten, Julia van ConteShop

Erwin Snijder beoordeelde op 2019-01-13

Ik ben zeer tevreden. De producten worden snel geleverd en er wordt een personal touch aan gegeven. Zo zit er bijvoorbeeld een hand geschreven bedank kaartje in het pakket en was de laatste levering (na de kerstdagen) feestelijk verpakt.

Inge Van den Broeck beoordeelde op 2019-01-12

Snel geleverd, mooi en persoonlijk verpakt! Top service met top panty’s!

E Groen beoordeelde op 2018-12-20

Heel tevreden. Snelle levering, juiste maten en de goede kleuren.

Ina Lagerwerf beoordeelde op 2018-12-18

Wat ik heel erg kan waarderen is de manier van even extra aandacht door het inpakken van het cadeautje en het persoonlijke kaartje erbij. Voelt goed 👍👍

Severine van Weeghel beoordeelde op 2018-12-17

Nathaly van der weide beoordeelde op 2018-12-16

Keurig verpakt en een persoonlijke kaartje erbij, hoe leuk is dat! Snelle levering.