Marconistraat 42
2809PE Gouda
+31 853 03 86 18

Marian Boerman-Nolten beoordeelde op 2017-11-20

bestelde artikelen zijn uitstekend en zeer snelle levering

Christina Valentijn beoordeelde op 2017-11-05

Een heel fijne kennismaking met de Nederlandse Conte webshop. Bij mijn eerste bestelling kreeg ik de Active Soft 40 panty er gratis bij! De bestelling was zelfs feestelijk verpakt en ik kreeg er meteen een klantenkaart met korting bij.

Marlou Timmermans beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering, goede kwaliteit, en een persoonlijk kaartje bij levering. Geweldige shop!

Sandra Crotjee beoordeelde op 2017-10-10

Prijs kwaliteit verhouding was ik niet tevreden over. De panty scheurde zonder goede reden on het broekje. Ik had de goede maat en ik heb een slank figuur dus hij was ook zeker niet te strak. De kleur en de glinstering vond ik wel erg mooi. Erg jammer dus dat ik hem maar kort aan kon.

Reactie van ConteShop:
Beste Sandra, bedankt voor uw bericht, maar wat vervelend dat de panty snel kapot is gegaan. Uiteraard kunnen we naderhand niet nagaan waardoor dit is gekomen, maar ik zie dat u zeer dunne panty's bij ons heeft besteld en ze zijn gewoon kwetsbaar. Sommige klanten kunnen met maar 1 zomerpanty 3 maanden mee, terwijl bij anderen gaat de panty snel kapot.. als u een email wilt sturen naar klantenservice@conteshop.nl dan kijken we gelijk even wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Julia

Inge Pieterse beoordeelde op 2017-10-10

Geen 1x kunnen dragen, stop mijn voet erin en trek voorzichtig de panty omhoog, meteen een gat erin, zelfs met uitdoen nog een extra gat erin. Meteen weg kunnen gooien. Weggegooid geld!

Reactie van ConteShop:
Beste Inge,

Het spijt ons dat uw ervaring met onze producten niet naar uw verwachting is verlopen. Uit onze administratie zien we dat u onze Rette Micro fishnet panty heeft besteld. Onze visnet panty's zijn zeer kwalitatief gebreid en zijn echt te vergelijken met duurdere merken (wij hebben ze zelf meerdere malen getest en vergeleken met luxe merken). Daarom staan wij volledig achter ons product.

Het is wel het geval dat visnet panty's specifiek zijn en bij sommige klanten sneller kapot gaan dan bij anderen - dat begrijpen wij allemaal. Wij vinden het ook niet leuk dat ons product niet eens een dag werd gedragen, en daarom willen wij graag het volledige aankoopbedrag vergoeden. Ik kom graag met u in contact via e-mail voor meer informatie.
Ik wil u nogmaals danken voor het schrijven van een review en hoop u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet, Julia

Tjitske Postma beoordeelde op 2017-10-10

Vlotte levering en prima product. Verpakt met aandacht...... en ook nog leuke attentie.

Marjon Stefels beoordeelde op 2017-10-09

Vooral het met de hand geschreven berichtje erbij maakte het tot een persoonlijke bestelling. TOP

Ineke Buitenkant beoordeelde op 2017-10-09

Van bestelling t/m keurige aflevering alleen maar goeds. Perfecte panties uit een perfecte webwinkel!!

Jeannette Vreeswijk beoordeelde op 2017-10-09

Snelle service en goed product

M.J. Lafeber-Rooimans beoordeelde op 2017-10-09

Goede producten, uitstekende service, snelle levering

Alex Smulco beoordeelde op 2017-10-09

Goede kwaliteit socken, binnen een dag geleverd!

Ac Bongenaar beoordeelde op 2017-10-02

Snel geleverd
Zou er zeker weer bestellen

Leon van den Berg beoordeelde op 2017-09-23

Tevreden, snelle levering

jose bijlsma beoordeelde op 2017-09-23

Gewoon Oke

WCJ Bonten beoordeelde op 2017-09-17

De bezorging is goed, was goed verpakt en de panty zat heerlijk en mooi

Jeannette Vreeswijk beoordeelde op 2017-09-12

Snel ontvangen keurig ingepakt
Goed artikel

Jes Vd veen beoordeelde op 2017-09-09

Super service. Snel opgestuurd. Leuke persoonlijke verpakking.

C van de Vosse beoordeelde op 2017-09-02

Snelle levering, mooi ingepakt, persoonlijk kaartje

Ineke Both beoordeelde op 2017-08-30

HEEL TEVREDEN,PRECIES DE JUISTE KLEUR. ALS ER EEN SOKJE STUK IS, HOEF JE ZE NIT BEIDE TE VERVANGEN.

Ineke Buitenkant beoordeelde op 2017-08-23

In 1 woord fantastisch. Mooi verpakt. Heel goede klantebservice.
Panties heb ik nog niet geprobeerd, maar ik twijfel niet aan de kwaliteit.

Ee aanrader deze winkel!!