Marconistraat 42

Fam. Sikma Sikma beoordeelde op 2018-06-20

Bregit Seijsener beoordeelde op 2018-06-17

E Meijers beoordeelde op 2018-06-17

Theo Van Roie beoordeelde op 2018-06-16

Zeer goede afhandeling, kan niet beter

Dorianne den Brok beoordeelde op 2018-06-12

P. van zwetselaar beoordeelde op 2018-06-05

Theo Van Roie beoordeelde op 2018-06-04

Snelle Uitvoering en een gevraagde aanpassing van de bestelling prima uit gevoerd.

Monique Hoopman beoordeelde op 2018-06-01

Caroline van Hoegaerden beoordeelde op 2018-05-21

Ik heb maat 42 en lange benen en maat L past perfect. De lichte kleur matcht heel goed bij mijn huidskleur. Snelle levering, helemaal top!

Ariena Koers beoordeelde op 2018-05-18

Heel tevreden de bestelling de vlgende dag al in de bus.
alleen pech met de panty s in de een kwam direct al een ladder inlopen bij het aantrekken.
bij een volgende zat er s avonds ook een ladder in.

Reactie van ConteShop:
Beste Ariena,
Bedankt voor uw beoordeling, maar wat jammer om te horen over uw ervaring met onze panty's, uiteraard gaan we kijken we hoe we dit samen kunnen oplossen. U ontvangt nog een apart berichtje van mij met meer details. Met vriendelijke groeten, Julia

Serena Van Leijden beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering and uitstekende kwaliteit. Klantenservice verdient ook een 10. Heel fijne ervaring gehad.

Theo Van Roie beoordeelde op 2018-05-16

Moeilijk parkeren voor afhalen van bestrlling

Anjo Rienstra beoordeelde op 2018-05-12

Marja Birsak beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering en goede ontvangst

Ashkhen Karapetyan beoordeelde op 2018-05-05

Will Barning beoordeelde op 2018-04-20

Een correctie panty besteld ,een word super ,echt super mooi afgekleed bij het dragen onder een jurkje
Vind het ook Julia zeer klantvriendelijk
Beveel ieder aan om een bestelling te doen bij de conteschop
En ik zal in de toekomst zeker een bestelling plaatsen ,als ik weer iets nodig heb
Groetjes W .B

Ria van Gunst beoordeelde op 2018-04-12

Maria Dyacok beoordeelde op 2018-04-08

Super snel bezorgd. En wat een heerlijke panty’s zeg! Zacht en comfortabel en gaan niet na 1 dag dragen kapot.

Marcel Baijense beoordeelde op 2018-04-01

Top service, persoonlijke benadering.

Sabine van Rens-Strik beoordeelde op 2018-04-01