Marconistraat 42
2809PE Gouda
+31 853 03 86 18

Boruk Daniel beoordeelde op 2018-07-20

Emmy Coolsen beoordeelde op 2018-07-08

Bestelling wordt snel geleverd. Ruilen ook geen probleem dus ben erg tevreden.

Anna Ignatovska beoordeelde op 2018-07-03

Saskia Pielanen beoordeelde op 2018-07-02

Bianca van Horck beoordeelde op 2018-06-23

Snelle levering,goede kwaliteit,mooie prijs 👍

Fam. Sikma Sikma beoordeelde op 2018-06-20

Bregit Seijsener beoordeelde op 2018-06-17

E Meijers beoordeelde op 2018-06-17

Theo Van Roie beoordeelde op 2018-06-16

Zeer goede afhandeling, kan niet beter

Dorianne den Brok beoordeelde op 2018-06-12

P. van zwetselaar beoordeelde op 2018-06-05

Theo Van Roie beoordeelde op 2018-06-04

Snelle Uitvoering en een gevraagde aanpassing van de bestelling prima uit gevoerd.

Monique Hoopman beoordeelde op 2018-06-01

Caroline van Hoegaerden beoordeelde op 2018-05-21

Ik heb maat 42 en lange benen en maat L past perfect. De lichte kleur matcht heel goed bij mijn huidskleur. Snelle levering, helemaal top!

Ariena Koers beoordeelde op 2018-05-18

Heel tevreden de bestelling de vlgende dag al in de bus.
alleen pech met de panty s in de een kwam direct al een ladder inlopen bij het aantrekken.
bij een volgende zat er s avonds ook een ladder in.

Reactie van ConteShop:
Beste Ariena,
Bedankt voor uw beoordeling, maar wat jammer om te horen over uw ervaring met onze panty's, uiteraard gaan we kijken we hoe we dit samen kunnen oplossen. U ontvangt nog een apart berichtje van mij met meer details. Met vriendelijke groeten, Julia

Serena Van Leijden beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering and uitstekende kwaliteit. Klantenservice verdient ook een 10. Heel fijne ervaring gehad.

Theo Van Roie beoordeelde op 2018-05-16

Moeilijk parkeren voor afhalen van bestrlling

Anjo Rienstra beoordeelde op 2018-05-12

Marja Birsak beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering en goede ontvangst

Ashkhen Karapetyan beoordeelde op 2018-05-05