Marconistraat 42
2809PE Gouda
+31 853 03 86 18

Peet beoordeelde op 2018-02-24

Dit is de tweede keer dat ik iets bestel bij ConteShop en weer verbaas ik mij over de service: Binnen een dag is de bestelde broek binnen, mét een persoonlijk briefje van Julia. Hier kunnen wat mij betreft de zalando’s en de wehkampen een puntje aan zuigen. Bedankt!!

M.P.E.W. Lammerse beoordeelde op 2018-02-20

Zeer snelle en vooral vriendelijke hulp.
Erg leuk met een persoonlijke touch.
Ik ben erg content met bamboe sokken. Ze zijn hier van super kwaliteit.

Martin van der Blom beoordeelde op 2018-02-17

Heel tevreden, gisteren besteld, vandaag in huis.
Vooral dat vriendelijke kaartje van degene die de bestelling klaargemaakt heeft. Top!

Loubna Ouanan beoordeelde op 2018-02-13

Zit heel goed. Ben tevreden

Tamara Nelissen beoordeelde op 2018-02-02

Snelle levering en een leuk persoonlijk briefje erbij

WCJ Bonten beoordeelde op 2018-01-30

Goede kwaliteit en snel geleverd

Madeleine beoordeelde op 2018-01-28

Binnen twee werkdagen in huis, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Hendrik Bloembergen beoordeelde op 2017-12-15

Na eerdere goede ervaringen (goede kwaliteit) twee verschillende leggings besteld. Was vergeten bij het tweede paar XL aan te geven. Instelling staat standaard op small. Berichtje ontvangen of de maten wel goed waren omdat de een XL en de ander Small stond aangevinkt. Bleek dus niet goed te zijn en heb de goede maat XL voor beide paar doorgegeven. Wat een service........
De volgende dag al in huis en mijn vrouw heeft ze al met veel plezier gedragen.

Ilse Beikes beoordeelde op 2017-12-15

2x besteld en allebei de keren ook daadwerkelijk de volgende dag netjes geleverd.

Lidiia Gaiduk beoordeelde op 2017-12-01

Great product, amazing quality.
Very efficient and fast delivery.

Hilda Schaap beoordeelde op 2017-11-27

netjes verpakt...mooi product

Diana Hendriks beoordeelde op 2017-11-24

Mooie kwaliteit, mooi netjes en snel geleverd

Marian Boerman-Nolten beoordeelde op 2017-11-20

bestelde artikelen zijn uitstekend en zeer snelle levering

Christina Valentijn beoordeelde op 2017-11-05

Een heel fijne kennismaking met de Nederlandse Conte webshop. Bij mijn eerste bestelling kreeg ik de Active Soft 40 panty er gratis bij! De bestelling was zelfs feestelijk verpakt en ik kreeg er meteen een klantenkaart met korting bij.

Marlou Timmermans beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering, goede kwaliteit, en een persoonlijk kaartje bij levering. Geweldige shop!

Sandra Crotjee beoordeelde op 2017-10-10

Prijs kwaliteit verhouding was ik niet tevreden over. De panty scheurde zonder goede reden on het broekje. Ik had de goede maat en ik heb een slank figuur dus hij was ook zeker niet te strak. De kleur en de glinstering vond ik wel erg mooi. Erg jammer dus dat ik hem maar kort aan kon.

Reactie van ConteShop:
Beste Sandra, bedankt voor uw bericht, maar wat vervelend dat de panty snel kapot is gegaan. Uiteraard kunnen we naderhand niet nagaan waardoor dit is gekomen, maar ik zie dat u zeer dunne panty's bij ons heeft besteld en ze zijn gewoon kwetsbaar. Sommige klanten kunnen met maar 1 zomerpanty 3 maanden mee, terwijl bij anderen gaat de panty snel kapot.. als u een email wilt sturen naar klantenservice@conteshop.nl dan kijken we gelijk even wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Julia

Inge Pieterse beoordeelde op 2017-10-10

Geen 1x kunnen dragen, stop mijn voet erin en trek voorzichtig de panty omhoog, meteen een gat erin, zelfs met uitdoen nog een extra gat erin. Meteen weg kunnen gooien. Weggegooid geld!

Reactie van ConteShop:
Beste Inge,

Het spijt ons dat uw ervaring met onze producten niet naar uw verwachting is verlopen. Uit onze administratie zien we dat u onze Rette Micro fishnet panty heeft besteld. Onze visnet panty's zijn zeer kwalitatief gebreid en zijn echt te vergelijken met duurdere merken (wij hebben ze zelf meerdere malen getest en vergeleken met luxe merken). Daarom staan wij volledig achter ons product.

Het is wel het geval dat visnet panty's specifiek zijn en bij sommige klanten sneller kapot gaan dan bij anderen - dat begrijpen wij allemaal. Wij vinden het ook niet leuk dat ons product niet eens een dag werd gedragen, en daarom willen wij graag het volledige aankoopbedrag vergoeden. Ik kom graag met u in contact via e-mail voor meer informatie.
Ik wil u nogmaals danken voor het schrijven van een review en hoop u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet, Julia

Tjitske Postma beoordeelde op 2017-10-10

Vlotte levering en prima product. Verpakt met aandacht...... en ook nog leuke attentie.

Marjon Stefels beoordeelde op 2017-10-09

Vooral het met de hand geschreven berichtje erbij maakte het tot een persoonlijke bestelling. TOP

Ineke Buitenkant beoordeelde op 2017-10-09

Van bestelling t/m keurige aflevering alleen maar goeds. Perfecte panties uit een perfecte webwinkel!!