Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel
+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

Josiane declerck beoordeelde op 2018-02-24

Ik vind het wel spijtig, zelfs op vraag...dat gevraagde artikelen niet gedeponeerd kunnen worden in een opengelaten brievenbus !

Reactie van Cool4pets:
Ik weet niet op welke manier u ons gevraagd heeft om de bestelling in een brievenbus achter te laten, maar bij de opmerkingen bij het bestellen staat in het rood dat u geen speciale wensen met betrekking tot transport kan doorgeven aan ons, wij kunnen dit namelijk ook niet aan DPD doorgeven. DPD vraagt een handtekening bij levering, omdat dit het bewijs is dat de producten goed afgeleverd zijn. Bij achterlaten hebben wij geen zekerheid dat het pakket goed ontvangen is , wij willen natuurlijk ook dat de producten goed terecht komen.

Wendy beoordeelde op 2018-02-23

Heb reeds een paar keer besteld bij Cool4pets en alles is steeds goed verlopen. Uitstekende service en kwaliteitsvolle producten.

Marijke van Schijndel beoordeelde op 2018-02-19

Snelle levering, correct en goede update van levering . Uitstekende eerste kennismaking!

eddy beoordeelde op 2018-02-17

snel geleverd , bij onvolledige bestelling snel antwoord via email

Mary beoordeelde op 2018-02-12

Tevreden klant. BESTELD en volgende dag op al thuis.

Sonja van der Waal beoordeelde op 2018-02-11

Goed verpakt. Klein en lekker compact. Ook had ik het snel en was goed te traceren.

Nele beoordeelde op 2018-02-09

Bestelling goed aangekomen. Enkel jammer dat er geen milieuvriendelijkere verpakking is.

Reactie van Cool4pets:
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat verpakking betreft hergebruiken wij altijd eerst de verpakkingen en het opvulmateriaal die we van onze leveranciers krijgen, indien dit niet mogelijk is kiezen we voor kartonnen dozen van gerecycleerd papier en opvulchips gemaakt van mais die kunnen gecomposteerd worden.

Martijn beoordeelde op 2018-01-29

Erg tevreden met het product en de levering!

Rita De Bock beoordeelde op 2018-01-28

Heel tevreden met de snelle levering en het product dat ik elders niet kon bestellen

Ancilla beoordeelde op 2018-01-28

Tevreden alleen had verwacht dat de blokjes eend veel kleinere blokjes was. Dus nu heb ik alsnog geen belongsvoertjes voor mijn hond. Verder vond ik de verzendkosten erg duur.

Reactie van Cool4pets:
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden bent, de grootte van de blokjes staat namelijk net zoals bij nagenoeg al onze andere producten gewoon bij de omschrijving vermeld... U had uzelf dus deze teleurstelling heel makkelijk kunnen besparen...

Ik zie ook dat u 1 ster geeft voor verzendtijd maar ik zie dat u rond 11u besteld heeft en uw bestelling netjes de volgende morgen rond 10u heeft ontvangen, ik zie niet in hoe we dit beter hadden kunnen doen?

Wat de verzendkosten betreft kan u toch moeilijk verwachten dat als u maar voor 11 euro bestelt dat wij dan de verzendkosten op ons nemen? Helaas is zoiets niet mogelijk met het soort producten wat wij aanbieden, namelijk volledig natuurlijke producten met een duidelijke herkomst en samenstelling aan eerlijke prijzen. U moet ook weten dat de reële verzendkosten zelfs nog net iets hoger liggen dan de 8,5 euro die u heeft betaald. Als u voor 29 euro had besteld was de verzendkost gehalveerd en vanaf 59 euro had het gratis geweest. Als u uw bestelling zou willen afhalen in een Parcelshop (altijd wel een in de buurt) dan had u ook minder betaald...

Aangezien al deze informatie duidelijk vermeld staat op onze website vinden wij het jammer dat u ons hiervan de schuld geeft.

Ria beoordeelde op 2018-01-26

Product geleverd op 2 dagen in ophaalpunt, wat handiger is dan heel de dag thuis zitten wachten op levering

Raemaekers s. beoordeelde op 2018-01-25

Alles verliep perfect. Bestelling stond klaar op het aangegeven tijdstip.

Baldewijns Carine beoordeelde op 2018-01-24

Veel keuze en zeer snelle afhandeling!

giel beoordeelde op 2018-01-23

tevreden

Babette beoordeelde op 2018-01-13

Snelle levering, goede informatie!

Aukje beoordeelde op 2018-01-10

Zeer tevreden over Cool4pets, snelle hulp bij vragen via de chat, zelfs op zondag! Dat noem ik nog eens service!
Gister besteld 09-01-18, en vandaag in huis 10-01-18, je bestelling is helemaal te volgen en was ruim op tijd.
Artikelen keurig verpakt, en alles compleet, top! Ik ben zeer tevreden.

Ga zo door!
Vriendelijke groet,
Aukje

JuneFarjon beoordeelde op 2018-01-09

Hel tevreden. had het product snel in huis en de werking er van is al te zien na twee weken.

Delphine beoordeelde op 2018-01-09

Heel tevreden. Ik had de bestelling donderdag geplaatst en de volgende dag kon ik deze al gaan afhalen. Enkel op het afhaalpunt vonden ze mijn pakje niet omdat er twee nummers opstonden. Op zich geen probleem. Gewoon wat langer aan de balie moeten plakken :p

Ronald schouwaerts beoordeelde op 2018-01-08

De verkoper had me telefonisch een verkeerde stockhoeveelheid doorgegeven ,waardoor ik een te groot aantal bestelde en betaalde,maar de snelheid en de manier waarop de fout werd hersteld maakte indruk. Klasse. Productkennis en snelheid van leveren is ook top.

essiemay beoordeelde op 2018-01-08

Snelle en correcte levering