Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel
+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

Marnic Gossye beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering, 2 dagen. Stevig verpakt. Bedankt.

HERRIJGERS FRANS beoordeelde op 2019-06-13

alles was ok

Ann Olislagers beoordeelde op 2019-06-11

uitstekende service en levering snel correct en netjes verpakt

Jef beoordeelde op 2019-06-08

Goede dienstverlening

Rina beoordeelde op 2019-06-08

Levering en persoonlijk contact prima. Ik vond alleen de website m.b.t. Het doen van een bestelling niet altijd even duidelijk en handigRin

Heidi beoordeelde op 2019-06-01

Grote keuze, goede prijs en zeer snelle levering.

Tania Verachtert beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering en zeer degelijk materiaal!

Yolande beoordeelde op 2019-05-29

Een goede winkel met veel gezonde producten voor de dieren maar sommige wel wat duur. Snelle levering.

Eric Croegaert beoordeelde op 2019-05-27

Alles ok perfect op tijd

An Vandersmissen beoordeelde op 2019-05-26

Snel in huis en bestelling tiptop in orde.
Ruime keuze.

Sam H beoordeelde op 2019-05-26

Keuze uit top producten voor een eerlijke prijs. Overzichtelijke site. Snel geleverd.

Micha Groosmuller beoordeelde op 2019-05-25

Goed product echt zeer snel geleverd en voor een goede prijs!!! Goede bedrijfsvoering.

Dave beoordeelde op 2019-05-24

2x besteld en keurig de dag erop geleverd (dinsdag 16:00 besteld, donderdag binnen). Goede prijs.

Anoli beoordeelde op 2019-05-21

J hu beoordeelde op 2019-05-19

Super professionaal!

Stephanie beoordeelde op 2019-05-19

Bestelling gedaan en alles is verlopen zoals vermeld. Dus wij zijn tevereden.

linda passemier beoordeelde op 2019-05-19

Top kwaliteit en super snelle service! Alleen nog maar de gedroogde visblokjes/huid ruiken naar echte verse vis, ergens anders ruikt dit naar niks. Ze hebben ook altijd iets speciaals, gelijk de teken pasta op basis van kokosnoot en kruiden....

R. de Leeuwe beoordeelde op 2019-05-18

Levering duurde wel wat lang....ben erg benieuwd naar de werking v deze 'alternatieve' anti-vlooienpipetten.

Reactie van Cool4pets:
De langere verzendtijd lag aan het feit dat we een weekje gesloten waren, hiervan stond een melding op iedere pagina en in de mail met de orderbevestiging. Normaal voor 14u besteld op werkdagen is dezelfde dag nog verzonden. Ik hoop dat u tevreden bent van de producten.

Marc Wouters beoordeelde op 2019-05-17

verpakking worst was kapot gescheurd

Reactie van Cool4pets:
Jammer dat dit het eerste is wat we hierover horen. Wij verpakken altijd alles met de grootste zorg maar dit kan gebeuren bij transport. Als u even contact met ons opgenomen had, hadden we dit meteen netjes voor u opgelost. Jammer dat u meteen een negatieve beoordeling schrijft zonder ons de kans te geven dit voor u op te lossen.

Judith beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering, goede spullen en heel correct contact. Zeer tevreden!