Brekelen 4 unit 13
KvK BE0816982597

Sofie beoordeelde op 2018-12-15

Snelle service!

Johnny Van den Broeck beoordeelde op 2018-12-15

Correcte en snelle levering.

Marc beoordeelde op 2018-12-11

Bij cool4pets vind je enkel gezonde snacks die je met een gerust hart aan je huisdier kan geven. Mijn hond is er dol op !

Fem Morten beoordeelde op 2018-12-08

Zeer kwalitatieve producten, alles bio en gezond, top ! van Shampoo Officinalis Goudsbloem tot natvoer Steakhouse! PlantenMedicatie direct resultaat! ik raad deze winkel ten zeerste aan.

Marie-Rose beoordeelde op 2018-11-27

Niets op aan te merken, zeer snelle en correcte levering !

Silvy vandebosch beoordeelde op 2018-11-27

Een steeds correcte en vlotte levering van een zeer uitgebreid en fijn gamma

Marlies lacante beoordeelde op 2018-11-23

Zeer snel le service - producten beantwoorden helemaal aan de omschrijving.

Van Brunschot beoordeelde op 2018-11-23

Snel, goede communicatie over een artikel dat even niet verkrijgbaar was.

Raf Van de Put beoordeelde op 2018-11-20

prima, geen enkel probleem

Caroline beoordeelde op 2018-11-16

Uitstekende service!

Sven beoordeelde op 2018-11-13

- Zeer snelle levering
- Na telefonisch kontakt, een opmerking toegevoed aan bestelling qua hoeveelheden snacks per verpakking, en fijn om te zien dat ze hier rekening mee gehouden hebben bij bestelling. Top!
- Niet onbelangrijk : Steeds exact ontvangen wat besteld!

Jacqueline beoordeelde op 2018-11-08

Snelle service, zeer vriendelijke mensen, mooie shop, goede kwaliteit producten.

Miagil beoordeelde op 2018-11-05

Zoals altijd, ben ik ook deze keer weer heel tevreden met deze winkel. Ik koop de natuurlijke snacks en snoepjes voor mijn 4-jarige Cavalier King Charles hoofdzakelijk hier.
Als ik 's morgens bestel, vind de levering plaats de dag nadien, alhoewel ik in het zuiden van België woon. Ook zit er steeds een gratis staaltje in het pakket, heel leuk om uit te proberen alvorens te bestellen. Telefonisch ben ik ook al te woord gestaan door heel hulpzame, vriendelijke mensen.

Cindy beoordeelde op 2018-11-04

Mooi assortiment, altijd vlotte en snelle levering. Enkel maar positieve ervaringen, en dat al jaren!

Tc beoordeelde op 2018-11-03

Altijd correcte levering en hebben een goede productkennis

Johan Caarels beoordeelde op 2018-10-31

Snelle en correcte levering.

Catherine beoordeelde op 2018-10-29

Leuk cadeautje

Cora beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering met tijdsindicatie. Bovendien zat er een lekkere verrassing bij voor mijn hond.

Boomy beoordeelde op 2018-10-27

Duidelijke website, snelle levering. Perfect

Sophie beoordeelde op 2018-10-27

Heel snelle levering, goede producten