Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel
+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

Annemie beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering, goede producten.

van de casteele kristof beoordeelde op 2018-10-14

Al tientallen bestellingen gedaan bij cool4pets en tot heden nog nooit problemen ondervonden dus prima online shop bedrijf !!

Joyce beoordeelde op 2018-10-05

Top

Tom Rosius beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering, goede brokken

Marie-Claire Castiau beoordeelde op 2018-09-30

Alles is heel vlot, snel en goed gegaan.

LB beoordeelde op 2018-09-28

Goede producten, snel geleverd

CV beoordeelde op 2018-09-18

Ik heb 1 dag op voorhand een bestelling geplaatst van 1zak brokken van 12kg, en voor totaal 30kg compleet vers voer. De dag nadien ben ik de bestelling gaan afhalen in de winkel.
Alles was op voorhand klaargezet. Bij grote bestellingen krijg je 5% korting aan de kassa, wat altijd leuk is. Het vers vlees was ingepakt in kartonnen dozen, en heeft het personeel zonder aarzelen voor mij naar mijn wagen gebracht. Een 'kleine' extra service, die ik enorm apprecieer!

Kelly beoordeelde op 2018-09-15

Heel tevreden. Snelle levering

Bieke beoordeelde op 2018-09-11

Snelle en correcte levering

Tim beoordeelde op 2018-09-07

Snelle levering en alles ok

Anne Verschaeren beoordeelde op 2018-09-02

Goede producten en goed kwaliteit, snelle levering

Ine beoordeelde op 2018-08-31

Snelle levering en de hond vind het super!

Guillaume beoordeelde op 2018-08-28

Bestelling snel en in goede staat geleverd.

Trout Sistermans beoordeelde op 2018-08-26

Goede en open website, correcte levering.

Michele Roels beoordeelde op 2018-08-26

Ik heb maandag avond besteld. De woensdag morgen toonde dpd de boodschap onderweg en een boodschap error. Het pakje werd uiteindelijk de donderdag op he pickup point geleverd.

christine beoordeelde op 2018-08-26

zeer vlotte levering

Ann Lagring beoordeelde op 2018-08-25

De bestelling verliep perfect en ongeooflijk snel.

Anja Maes beoordeelde op 2018-08-25

Super service!

Dtr Swart beoordeelde op 2018-08-21

Duidelijk website en snelle levering en goede producten.

Christine Dierckx beoordeelde op 2018-08-21

Snel en correct geleverd