Brekelen 4 unit 13

Heel correcte samenwerking

Suzanne Christmas beoordeelde op 2018-04-17

Snel levering!Ss

Annick Joris beoordeelde op 2018-04-15

Zeer goede kwaliteit, snelle en correcte levering.

sara beoordeelde op 2018-04-09

snelle en correcte afhandeling

hhverhaegh beoordeelde op 2018-04-09

snelle levering!! Mooi product.

Do beoordeelde op 2018-04-04

Steeds correcte bediening.Bestelling toegekomen op beloofd tijdstip.Goede,kwalitatieve producten.
Je voelt je hier -als klant- koning!

marian beoordeelde op 2018-04-03

Gewoon heel goed,juiste product,snelle levering,en een goede prijs

Martien beoordeelde op 2018-04-03

heel tevreden met mijn eerste ervaring, moet nog wel even contact opnemen omdat ik op de website vond dat een product ook OK was voor teken en ik dat op de bijsluiter niet onmiddellijk terugvond, dus toch even telefonisch checken om 100% zeker te zijn.

REMIE VERHAEGEN beoordeelde op 2018-04-02

bestelling geplaatst op webwinkel, na 4 a 5dgn afgehaald in winkel.

Dubois Nancy beoordeelde op 2018-03-30

zeeer tevreden en gemakkelijk! Zijn correct.

Michel Geerling beoordeelde op 2018-03-23

Prima product en levering

Scarlett beoordeelde op 2018-03-14

Snel en makkelijke bestelling en snelle levering! Alles top!

Harrie beoordeelde op 2018-03-13

donderdag besteld vrijdag in huis super !

Martine beoordeelde op 2018-03-12

Zeer tevreden

Dominique Luyx beoordeelde op 2018-03-12

Super tevreden. Snelle levering.

Lucrèse beoordeelde op 2018-03-07

Ruime keuze aan goede kwaliteit.
Direct antwoord ontvangen op de gestelde vragen.
Snelle levering met correct doorgestuurde tijdstip.

lies beoordeelde op 2018-03-04

zeer tevreden, vlotte levering

Dorota beoordeelde op 2018-03-04

Binnen 3 dagen geleverd in Nederland. Keuring ingepakt.

Josiane declerck beoordeelde op 2018-02-24

Ik vind het wel spijtig, zelfs op vraag...dat gevraagde artikelen niet gedeponeerd kunnen worden in een opengelaten brievenbus !

Reactie van Cool4pets:
Ik weet niet op welke manier u ons gevraagd heeft om de bestelling in een brievenbus achter te laten, maar bij de opmerkingen bij het bestellen staat in het rood dat u geen speciale wensen met betrekking tot transport kan doorgeven aan ons, wij kunnen dit namelijk ook niet aan DPD doorgeven. DPD vraagt een handtekening bij levering, omdat dit het bewijs is dat de producten goed afgeleverd zijn. Bij achterlaten hebben wij geen zekerheid dat het pakket goed ontvangen is , wij willen natuurlijk ook dat de producten goed terecht komen.

Wendy beoordeelde op 2018-02-23

Heb reeds een paar keer besteld bij Cool4pets en alles is steeds goed verlopen. Uitstekende service en kwaliteitsvolle producten.