Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel
+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

Nico beoordeelde op 2018-08-15

Bestelling is vlot geleverd, met een klein extraatje.

Eefje beoordeelde op 2018-08-15

Vrijdag besteld, maandag in huis. Het kleine extra zakje is tof. Zo kan je hond weer eens wat anders proberen en dat is goed gelukt want ze vond het lekker.

Debby beoordeelde op 2018-08-14

Bedankt voor de snelle levering en de extra attentie, zeer tevreden!

engels beoordeelde op 2018-08-14

Vlotte afhandeling en levering. Extra staal.

g Willemsen beoordeelde op 2018-08-13

goed ontvangen

Mc Verschelden beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering en leuke attentie ! Bedankt !

Pieternel beoordeelde op 2018-08-10

Snelle bezorging. Verder alles correct verlopen

F.C.Herms beoordeelde op 2018-08-06

snelle levering.

gerda beoordeelde op 2018-08-06

correcte en vlugge levering

Chantal beoordeelde op 2018-08-01

Zeer snelle en correcte levering, met een extra cadeautje erbij. Tof! Zal hier zeker nog bestellen.

Deurssen beoordeelde op 2018-08-01

Zou binnen 24 uur verzonden worden donderdags besteld maandag pas geleverd.

Reactie van Cool4pets:
Uw bestelling werd op donderdag na 14u bij ons geplaatst, dus het is normaal dat deze op vrijdag verzonden is en op maandag bij u afgeleverd is. Bestellingen die tot 14u bij ons binnenkomen worden namelijk de dag zelf nog verzonden, na 14u de volgende werkdag. Wij doen steeds het mogelijke om bestellingen zelfs na 14u nog de dag zelf nog te verzenden, maar dat is helaas niet altijd mogelijk door drukte en hangt ook af van het tijdstip waarop DPD bij ons is. Wij hopen natuurlijk wel dat u verder tevreden bent over uw bestelling en de bestelde producten.

Claessens Dieter beoordeelde op 2018-07-30

Snelle service

MarvK beoordeelde op 2018-07-23

Product nog niet uit geprobeerd maar t was er snel en netjes verpakt.

Regine Van Hoorde beoordeelde op 2018-07-17

Bijzonder snel geleverd

Margreet beoordeelde op 2018-07-16

Super snel geleverd en altijd een leuke attentie erbij👌🏻

Gady beoordeelde op 2018-07-11

Snelle en correcte afhandeling

marie wilrijk beoordeelde op 2018-07-03

Heel tevreden, ook de vraag die ik gesteld had werd uitvoerig beantwoord. Snelle levering, netjes verpakt. Dank u

Paul Leenaerts beoordeelde op 2018-06-24

Heel tevreden, snelle en correcte levering!!

Evelien beoordeelde op 2018-06-23

Snelle levering, gekochte producten waren goed verpakt en beschermd tijdens leveringsproces

Kristel beoordeelde op 2018-06-22

Snelle levering en voor mijn kieskeurige hond een fijne brok die niet voor verteringsproblemen zorgt