Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel
+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

Krista beoordeelde op 2018-06-17

Snelle service, duidelijk geïnformeerde website.

VV beoordeelde op 2018-06-16

Jacques S. beoordeelde op 2018-06-16

Bestelde producten degelijk verpakt en netjes op afgesproken tijd geleverd in het afhaalpunt . Best tevreden met de werking van deze firma .

Lore beoordeelde op 2018-06-13

Balletje (hond) te weinig bij levering.
meteen het verloren balletje opgestuurd gekregen.

Saskia beoordeelde op 2018-06-12

Goede kwaliteit, snelle levering.

Davister Nicole beoordeelde op 2018-06-12

Très bonne ! rapide !

Angie Oort beoordeelde op 2018-06-05

Kreeg goede info over de producten waar ik interesse in had , snelle reactie op mijn email.
En ook al waren de producten niet op voorraad had ik ze na bestelling toch vrij snel in huis.

GG beoordeelde op 2018-06-05

Vlotte service en heel tevreden!

Lies beoordeelde op 2018-06-04

Alles pikfijn in orde. Snelle levering.

Vicky G. beoordeelde op 2018-06-02

Enorm tevreden over de service, de levering, de verpakking en de producten.

Vicky G. beoordeelde op 2018-05-29

Dit was mijn eerste bestelling en ik ben erg tevreden met de kwaliteit en de service. Er gaan zeker meer bestellingen volgen in de toekomst! Aanrader!

MARC RAEYMAEKERS beoordeelde op 2018-05-27

IK KAN GEEN BEOORDELING GEVEN,OVER HET PRODUCKT,DE LEVERING IS SLECHT VERLOPEN,DPD AUTOVOERDER ZIJ DAT IK NIET THUIS WAS,MAAR IK HEB HEEL DE DAG NIET WEG GEWEEST,EN ER STAK OOK GEEN BRIEFJE IN DE BUS,HET ZAL EEN PLANTREKKER GEWEEST ZIJN,IK HEB EEN KLACHT NEERGELEGD,HET BESTE OM TE LEVEREN VIND IK NOG ALTIJD DE POST !DAAR HEB IK NOOIT PROBLEMEN MEE !

Karin beoordeelde op 2018-05-24

Heel tevreden. Voor de eerste keer besteld en de producten werden de volgende dag al hier in Noord-Nederland geleverd. Fijn dat ik nu een ander adres heb gevonden voor Catz Finefood.

Mariel beoordeelde op 2018-05-23

Makkelijk winkelen en netjes en snel bezorgd. Prima service dus.

Esther beoordeelde op 2018-05-19

Vriendelijke service, goed advies, goed verpakt.

Gerard Engelaar beoordeelde op 2018-05-18

bestelling is naar tevredenheid afgehandeld

Rudi beoordeelde op 2018-05-10

Alles tip top in orde. Lex kan weer een maandje verder.

Leatitia beoordeelde op 2018-05-08

Geen enkel probleem gehad met de bestelling levering was ook in orde. Alleen de doos was wat beschadigd wat geen probleem was voor mijn pakketje omdat dit niet kon beschadigd worden maar misschien toch een aandachtspuntje.

Fabrice beoordeelde op 2018-05-08

Rappe levering