Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel
+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

Karen de Booij beoordeelde op 2017-07-20

Snelle en vriendelijk service.

Tom Rademakers beoordeelde op 2017-07-18

Snelle correcte levering

Peter beoordeelde op 2017-07-17

Uiterst tevreden. Producten lagen onmiddellijk klaar.

Sabine Logel beoordeelde op 2017-07-17

Les produits sont excellents, le service rapide, parfait !

Fatemeh beoordeelde op 2017-07-15

Goede servies optijd en heel goede product ik ga zeker nog bestteling doen

Stephanie beoordeelde op 2017-07-11

Heel tevreden. snelle levering, dinsdag besteld en woensdag in huis.

Marlies beoordeelde op 2017-07-10

Goed ontvangen.

Marijke beoordeelde op 2017-07-08

Voor de eerste keer bij Cool4Pets besteld en zeer tevreden over. Correcte en snelle afhandeling van de bestelling en duidelijke en informatieve webshop. Alles proper en netjes verpakt met een extra'tje erbij en nuttige infofoldertjes. Bij het bestelde product (diatomeeënaarde, 8kg) staat op de webshop dat er geen doseerflesje bij zit maar er zit wel eentje bij hoor Cool4Pets. Jullie hebben dus meer dan jullie denken :-). Alvast een tevreden klant en beestjes hier. Ik winkel in de toekomst met plezier terug bij jullie!

Bastiaan beoordeelde op 2017-07-04

Heel tevreden, besteld product was niet meer leverbaar bij leverancier.
Er werd aangeboden om het geld terug te storten of een ander soortgelijk product te nemen. Snelle afhandeling en bezorging!

Gittr beoordeelde op 2017-07-03

Snelle service!

De Waele Marita beoordeelde op 2017-07-01

Dit is een heel boeiende web-site, veel interessante hapjes voor de hondjes dat op bepaalde dingen moeten letten, super veel visproducten, volledig goed gekeurd door onze beide hondjes!

dorine beoordeelde op 2017-07-01

snelle levering en heel tevreden over de bestelling

Coryn Dirk beoordeelde op 2017-06-30

Vlotte en correcte afhandeling. Super !

Avdkasteele beoordeelde op 2017-06-27

Snel en correct

Tania Derck beoordeelde op 2017-06-27

Trainingshapjes net de goeie grootte en uitstekende kwaliteit! Heel snelle levering ook

Alain Thys beoordeelde op 2017-06-21

Héél tevreden, snelle en correcte levering, alles tip top in orde en hartelijk dank voor het extraatje dat bij de bestelling zat.

Boyke beoordeelde op 2017-06-20

Goede producten voor de juiste prijs, overzichtelijke website, eenvoudig bestel- en betaal procedure en een snelle levering aan huis of ophaalpunt.

Theo Willems beoordeelde op 2017-06-19

Tevreden

Johan beoordeelde op 2017-06-07

Goede en snelle levering.
Er zat echter enorm veel plastic mee in de verpakking...
Andere gebruiken reeds milieu-vriendelijke (op basis van Maïzena) oplosbare snippers...
Vind ik eigenlijk toch wel iets beter...

Reactie van Cool4pets:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. I.v.m. het plastic wil ik toch graag even reageren. Hetgeen wij bij uw bestelling gebruikt hebben als vulling is wat bij ons binnenkomt van leveranciers. Het weggooien lijkt mij ook niet echt milieuvriendelijk. Dit soort plastic kan u trouwens gratis recycleren bij ieder gemeentelijk recyclagepark. Als wij vulmateriaal bijkopen is dat zonder twijfel ook op basis van mais. Daarnaast (aangezien u schrijft "enorm veel") proberen wij altijd zo compact en met zo weinig mogelijk vulmateriaal te verpakken, maar als het om vloeistoffen gaat zoals bij u het geval was zijn we wel extra voorzichtig aangezien deze verpakkingen vaak erg kwetsbaar zijn.

Inge beoordeelde op 2017-06-03

Tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de gekochte goederen