Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel
+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

An beoordeelde op 2019-08-18

De bestelde goederen correct en snel geleverd (met een klein extraatje voor de doggie).
Zeer tevreden.

sylvie dewaele beoordeelde op 2019-08-11

heel snelle en correcte levering

Charles Vandevelde beoordeelde op 2019-08-10

vlotte afhandeling en snelle levering, zelfs een antwoord op mijn vraag op zondagnamiddag

Kelly beoordeelde op 2019-08-09

Zeer snelle levering, goede betaling en gewoon prachtige producten! Ons ga je vaker zien bestellen op deze site

Ina Van Berckelaer beoordeelde op 2019-08-06

Het product was zeer goed op tijd.
Helaas was het niet goed afgesloten.
Er zat geen "dopje" op het flesje.
Het product heel momenteel nog geen resultaat ondanks het correcte gebruik.

Johan beoordeelde op 2019-08-03

Besteld en dag erop lag mijn bestelling al klaar. Heel gemakkelijk via mail.

Birgit van Nassauw - Michalek beoordeelde op 2019-08-03

Ben erg tevreden

Lien beoordeelde op 2019-07-31

Goeie producten, snelle levering...

V beoordeelde op 2019-07-27

Goed verpakt, snelle levering en bevestiging vd bestelling, netjes afgehandeld !

Conny vandekerckhove beoordeelde op 2019-07-23

Heb een eerste maal besteld, ben tevreden, nu nog kijken, wat ik besteld heb ook werkt

S. Smits beoordeelde op 2019-07-21

Bestelling heb ik vlot ontvangen. Maar de verpakking vond ik niet zo netjes. Een ingedeukt doosje geheel met Ducktape beplakt. Dat kan ook aan de vervoerder DPD liggen, dat die het zo hebben gedaan, dat weet ik dus niet. Maar wel snelle verwerking en de inhoud was ook goed.

Aerts mieke beoordeelde op 2019-07-09

Snelle, goede en vriendelijke reactie via de chat en correcte levering

Louis beoordeelde op 2019-07-08

Bestelling verliep vlot . Echter bij DPD ophaalpunt Teeuwen in Haarlem is een puinhoop . 2 x terug geweest naar ophaalpunt nadat ik bevestiging via de mail had gekregen dat pakket daar afgegeven was. Echter de medewerker bij het afhaalpunt heeft mijn pakket in zijn magazijn over het hoofd gezien. Ik kon onverrichte zaken weer naar huis met de mededeling dat het pakket de volgende dag pas zou komen .Uiteindelijk vroeg de medewerker mij de volgende dag om mee te lopen zodat ik het zelf kon zien dat mijn pakket er niet was . Uiteindelijk vond ik het pakket daar zelf op een plank wat hoger die door de medewerkers zelf over het hoofd was gezien . Tussentijds ook nog via facebook met een medewerker van DPD contact gehad over dit voorval , deze adviseerde mij om dit bij de afzender te melden zodat er een verzoek tot 'onderzoek' naar mijn pakket kon worden gedaan . Erg amaturistisch allemaal . Ik bedenk mij de volgende keer wel 2 x voordat ik weer iets bestel wat door DPD bezorgt moet worden .

Reactie van Cool4pets:
Bedankt voor uw beoordeling. Heel jammer dat het zo gelopen is. Van ons krijgt u steeds bij de verzending van uw bestelling een tracking code, als u uw pakket traceert en daar staat dat het bij de parcelshop ligt, dan zou het daar ook moeten liggen, aangezien er steeds afgetekend wordt voor ontvangst van een pakket. Dat het daar lag en zij het niet terug vonden is natuurlijk iets waar wij, noch DPD aan kunnen doen maar als u een probleem heeft mag u ons wel altijd contacteren. Als een pakket echt kwijt is, wordt een onderzoek gestart door DPD, dat is gewoon noodzakelijk om er achter te komen waar een pakket zich bevindt, in dat geval lossen wij het ook op door het pakket nogmaals te versturen en het pakket wat kwijt is terug naar ons te laten komen van zodra het terug gevonden is. Wij werken met DPD omdat wij de beste ondervindingen met hen hebben en omdat het met 99% van onze verstuurde pakketten wel goed gaat. En wij zijn er ook van overtuigd dat het bij geen enkele transportfirma steeds 100% goed verloopt.

Stornebrink beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering en netjes verpakt .

Ineke beoordeelde op 2019-07-03

Zeer snelle levering en super aanbod!

gerda vanhoutte beoordeelde op 2019-06-30

had schapenvet met look besteld en door het warme weer was alles gesmolten !!

Reactie van Cool4pets:
De schapenvet bonbons worden door ons in een aparte ruimte op een temperatuur van 21°C bewaard. Vanaf 25°C kunnen ze smelten, dit staat ook heel duidelijk bij het product vermeld 'Let op: dit product smelt bij temperaturen hoger dan 25°C en/of in direct zonlicht.'. Dus als u ze in een webshop bestelt bij temperaturen die 30°C of meer bereiken, kan het inderdaad gebeuren dat ze onderweg smelten, maar daar kunnen wij dan ook niets aan doen. Als u met ons contact opgenomen had hadden wij nog een compensatie aangeboden, jammer dat u het op deze manier aanpakt, we proberen iedereen zo'n goed mogelijke service te bieden.

Pauline. Kanters beoordeelde op 2019-06-29

Dik tevreden

Cynthia beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering, goede natuurlijke producten voor mijn hondje. Ze is er dol op.

Anita De Clippeleir beoordeelde op 2019-06-27

Degelijke informatie aan de telefoon en snelle levering. Pipetjes besteld tegen teken en vlooien en een olie op natuurlijke basis.
De inhoud van de pipetjes ruiken niet en heb er zelf geen hinder van en op onze langharige honden hun vacht zijn er geen vlekken zoals bij andere producten. Onze honden hebben ook geen bezwaar dat ze elke dag een beetje olie in hun voeding krijgen. Voor de werking van de pipetjes moet ik nog even afwachten. Maar na de dagelijkse wandeling in de bossen worden de honden onmiddellijk geborsteld.

Nathalie beoordeelde op 2019-06-21

Snelle levering en prima verpakt