Brekelen 4 unit 13
2990 Wuustwezel

+32 (0)3 301 44 44
KvK BE0816982597

Wendy beoordeelde op 2017-05-27

Heel tevreden over het verloop van de bestelling en de levering.

Klaartje vingerhoets beoordeelde op 2017-05-25

Levering was vlot, wacht echter nog op reactie o, een product terug te mogen sturen. Direct kreeg ik contact. Ik hoefde niet te wachten op een retourbevestiging (sommige websites eisen dit vooraf). Cool4pets reageerde direct en alert. Ook de twee weken retour policy is verruimd, omdat ik inmiddels op vakantie ben. Super!

Reactie van Cool4pets:
U heeft sowieso recht op retour binnen de 14 dagen, vandaar begrepen wij niet uit uw retouraanvraag dat u op een reactie van ons wachtte. U had ook aangeduid dat u geen retourlabel wenst dus het is de bedoeling dat u de (verkeerd bestelde) producten aan ons terugstuurt, van zodra wij deze ontvangen hebben zullen wij de terugbetaling in orde maken.

Rita Laenen beoordeelde op 2017-05-22

Prima! Vandaag bestellen morgen in huis...zeer tevreden!

Trotse eigenaars van een schattig hondje! beoordeelde op 2017-05-20

Spijtig dat eerst heel de bestelling doorgevoerd wordt en betaald vooraleer men laat weten dat ze een week pet verlof zijn!

Reactie van Cool4pets:
Zowel bij de winkelwagen als bij het afrekenen stond een banner over onze vakantie waarin duidelijk stond wanneer bestellingen verstuurd zouden worden. Hierin stond zelfs een kortingscode die u tijdens onze vakantie kon gebruiken om het wachten te compenseren. Heel erg jammer dus dat u ons om deze reden een minder goede beoordeling geeft.

Seija beoordeelde op 2017-05-09

Heel tevreden. Bestelling werd geleverd op de dag dat gezegd was, en je kreeg een link waarop te volgen was wanneer exact het pakket geleverd zou worden.
En onze hond is dol op de inhoud! We gaan zeker nog bestellen!

Ariane Levis beoordeelde op 2017-05-07

Mijn Amstaff heeft web huid allergie en mag alleen hert eten. Bij mijn besteling kreeg ik ook nog een extratje van hert. Ik vond het zeer attent en lief. Dank u

Elke Geysen beoordeelde op 2017-05-04

Super snelle levering met extra leuke attentie.

Monique Lievens beoordeelde op 2017-04-30

Tshiva en ikzelf zijn heel tevreden.

Brigitte beoordeelde op 2017-04-28

Snelle en correcte levering.

Hans Zevenbergen beoordeelde op 2017-04-28

besteld en zeer snel gekregen. product van zee goede kwaliteit.

Anoniem beoordeelde op 2017-04-26

Eerst gebeld en geinformeerd door de verkoper. Via webshop besteld zodat de producten zeker in de winkel lagen.

Lucie Lemaire beoordeelde op 2017-04-26

Alles verliep vlot en levering was spoedig.

Johan de Laat beoordeelde op 2017-04-25

Zeer toffe service en vriendelijke mensen. Ook bij vragen, kan je altijd bij hen terecht.

Brigitte Dieleman beoordeelde op 2017-04-23

Snelle levering. Goede producten.

Anoniem beoordeelde op 2017-04-16

Heel tevreden, ik kon het direct ophalen in winkel bij mij in de buurt

Mettrie beoordeelde op 2017-04-11

Snel geleverd!

Belinda beoordeelde op 2017-04-07

Levering was snel, wel jammer dat de bezorgkosten vrij hoog zijn 5,50.

Anne beoordeelde op 2017-04-05

Heel snelle en vlotte levering

Reut beoordeelde op 2017-03-27

I ordered several things including Wooden roots for chewing. My dog loves it! Everything arrived fast and on time.

monique beoordeelde op 2017-03-21

Zoals elke keer weer een snelle vlotte bestelling en afrekening en zeer vlug geleverd.
Baasje blij en twee happy honden.