Hoofdweg 281
9695AJ Bellingwolde

9,1

JWL Quint beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering, goed materiaal. Zeer tevreden!

Michel Mulders beoordeelde op 2019-06-16

Na enige vertraging in goede orde ontvangen. Ik werd netjes op de hoogte gehouden dat het een paar dagen vertraagd was, maar dat was voor mij geen probleem.

Bert Veenker beoordeelde op 2019-06-15

Kortere levertijd dan aangegeven. Zeer correcte behandeling. Goed product.

Jack Kuiper beoordeelde op 2019-06-11

Geweldige service!

G Vastenhouw beoordeelde op 2019-06-11

Na de bestelling kregen we weinig duidelijkheid wanner geleverd zou worden.
Ik vind de kwaliteit van het geleverde matig en zeer vuil.

Gerard Zwiep beoordeelde op 2019-06-11

de levering kwam voor 100% overeen met mijn wensen!

Frank L beoordeelde op 2019-06-05

snelle levering, betrokken medewerker, goede prijs.

OA beoordeelde op 2019-05-12

Goede service / bezorging!

haasje beoordeelde op 2019-05-07

Met ideale betalen ging het even niet goed geld over gemaakt naar de rekening en een mail gestuurd dat we het direct betaald hadden.de dag er na gelijk een mail terug.en een hele snelle levering.

Marie-José Musters beoordeelde op 2019-05-06

Binnen een week geleverd; klasse!

Anja Blokzijl beoordeelde op 2019-04-24

Men heeft écht mee gedacht, hebben geholpen mbt materiaal keuze als de hoeveelheid. Door fout van de leverancier waar cortenstaal tuin niets aan kon doen toch een taart gekregen ter compensatie. Had niet gehoeven maar hebben het wel heel erg gewaardeerd

coen van der velden beoordeelde op 2019-04-24

prima volgens afspraak geregeld en geleverd

Sander V beoordeelde op 2019-03-26

Snel geleverd en uitstekend materiaal.

HettyvL beoordeelde op 2019-03-17

De waterschaal was goed ingepakt en overleg over het leveren verliep prima.

Anja Voskuilen beoordeelde op 2019-02-27

De bestelling was snel en correct geleverd. Helaas waren we niet thuis maar
ze hebben de bestelling netjes in de schuur, uit het zicht gezet. Super dus!!

Jaap beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering, goede service.

Theo Reijnen beoordeelde op 2018-12-13

Netjes op tijd geleverd we zijn de lampen 2x verkeerd geleverd maar netjes en correct opgelost er zat geen tijdsdruk achter bij mij maar desalniettemin tevreden mooi product geleverd.

ME Ardts van Wijk beoordeelde op 2018-12-10

Snel goede info ontvangen. Pakket (sokkel) binnen 3 dagen. Prijs incl verzending is goed>

Romy beoordeelde op 2018-10-31

Geen fijne ervaring gehad met de levering van de bestelde artikelen. Cortenstaal tuin levert niet zelf, maar bestelt bij een groothandel en daar is een fout gemaakt met mijn levering. Veel gedoe, gemail en gebel als gevolg, zowel met leverancier als met Cotenstaal tuin.
Het is opgelost en ik heb na twee leveringen gekregen wat ik had bestelt en de geleverde producten zijn prima, maar het was een “zware bevalling”.

M. W beoordeelde op 2018-09-17

Ik kan het niet beoordelen omdat ik het nog niet heb gebruikt.