Cortenstaal Tuin

Nieuwenhove 66 (géén bezoekadres)
6002XG Weert

9,1

Marion Wevers beoordeelde op 2017-08-15

Helaas heeft de bestelling erg lang geduurd, en toen het kwam ik er te laat achter dat het zou komen e n stond uiteindelijk voor de garagedeur en dat vond ik wel jammer omdat zo iets niet onbeheerd buiten kan staan. Maar goed het is uiteindelijk goed gegaan en ben ik er erg blij mee

Beste mevrouw Wevers,
Hartelijk dank voor uw feedback. De Cortenstaal Schutting Buddha heeft een levertijd van 6 weken. Gezien de besteldatum en leverdatum kunnen we concluderen dat we binnen deze 6 weken gebleven zijn. Nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie omtrent de levering, deze fout zal ook niet meer voorkomen. Goed om te horen dat u uiteindelijk blij bent met het schuttingdeel. Eind goed, al goed :)

Alfred Van Lieshout beoordeelde op 2017-06-29

Soms nit direct bereikbaar, maar na contact hele goede service! Prima !

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Klopt, als jong bedrijf zijn we telefonisch helaas minder goed te bereiken dan per mail. Zeker een puntje waar we in de toekomst onze aandacht aan gaan schenken!

Ko beoordeelde op 2017-06-27

Prima service, vlotte bestelling, goede communicatie, problemen met de transporteur werden door Cortenstaaltuin perfect verholpen.
Als ik nog iets nodig heb zou ik zeker weer bestellen.

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Hier doen we het voor :)

Kh Wong beoordeelde op 2017-06-24

Snelle service en scherpe prijzen

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent!

Anoniem beoordeelde op 2017-05-01

Ik heb het tuinscherm Granada besteld en ben zeer tevreden over de gang van zaken bij deze webwinkel. We hebben een aantal keren contact gehad per mail en ik voelde me goed en vlot geholpen. Het scherm was verpakt in karton en is geleverd op de gecommuniceerde datum.

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Hartelijk dank voor de lovende beoordeling ! Een tevreden klant, daar doen we het voor :)