Hoofdweg 281
9695AJ Bellingwolde

9,0

OA beoordeelde op 2019-05-12

Goede service / bezorging!

haasje beoordeelde op 2019-05-07

Met ideale betalen ging het even niet goed geld over gemaakt naar de rekening en een mail gestuurd dat we het direct betaald hadden.de dag er na gelijk een mail terug.en een hele snelle levering.

Marie-José Musters beoordeelde op 2019-05-06

Binnen een week geleverd; klasse!

Anja Blokzijl beoordeelde op 2019-04-24

Men heeft écht mee gedacht, hebben geholpen mbt materiaal keuze als de hoeveelheid. Door fout van de leverancier waar cortenstaal tuin niets aan kon doen toch een taart gekregen ter compensatie. Had niet gehoeven maar hebben het wel heel erg gewaardeerd

coen van der velden beoordeelde op 2019-04-24

prima volgens afspraak geregeld en geleverd

Sander V beoordeelde op 2019-03-26

Snel geleverd en uitstekend materiaal.

HettyvL beoordeelde op 2019-03-17

De waterschaal was goed ingepakt en overleg over het leveren verliep prima.

Anja Voskuilen beoordeelde op 2019-02-27

De bestelling was snel en correct geleverd. Helaas waren we niet thuis maar
ze hebben de bestelling netjes in de schuur, uit het zicht gezet. Super dus!!

Jaap beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering, goede service.

Theo Reijnen beoordeelde op 2018-12-13

Netjes op tijd geleverd we zijn de lampen 2x verkeerd geleverd maar netjes en correct opgelost er zat geen tijdsdruk achter bij mij maar desalniettemin tevreden mooi product geleverd.

ME Ardts van Wijk beoordeelde op 2018-12-10

Snel goede info ontvangen. Pakket (sokkel) binnen 3 dagen. Prijs incl verzending is goed>

Romy beoordeelde op 2018-10-31

Geen fijne ervaring gehad met de levering van de bestelde artikelen. Cortenstaal tuin levert niet zelf, maar bestelt bij een groothandel en daar is een fout gemaakt met mijn levering. Veel gedoe, gemail en gebel als gevolg, zowel met leverancier als met Cotenstaal tuin.
Het is opgelost en ik heb na twee leveringen gekregen wat ik had bestelt en de geleverde producten zijn prima, maar het was een “zware bevalling”.

M. W beoordeelde op 2018-09-17

Ik kan het niet beoordelen omdat ik het nog niet heb gebruikt.

Jaap Horsman beoordeelde op 2018-07-17

Keurig aangegeven dat het product later geleverd zou worden. Hierna in overleg een nieuwe bezorgdatum afgesproken. Het bestelde product is ook op die datum bezorgd en volledig naar wens.

John van der van der Worp beoordeelde op 2018-07-11

Correcte snelle levering en gelukkig werd er mee gedacht doordat ik bij 1 artikel een foutieve maat opgegeven had. Na telefonische benadering werd dit zonder problemen gecorrigeerd.

Wim Besselink beoordeelde op 2018-06-10

Prima assortiment en keuze, keurige levering. Iets meer vrijheid in aantal lengtes borderafscheiding zou fijn zijn.

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij nog een andere leverancier gevonden die alle lengtes aan borderranden kan leveren.

Jaap Horsman beoordeelde op 2018-05-30

De bestelling is geleverd geheel volgens verwachting. Producten zijn volgens beschrijving. De levering was binnen de opgegeven levertijd. Kortom, alles prima.

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Bedankt wederom voor uw vertrouwen in CortenstaalTuin :)

Paul Westers beoordeelde op 2018-05-14

Goede en snelle levering. Jammer alleen dat ze niet de benodigde accessoires leveren voor de buitenlampen. De fabrikant en dealers van de fabrikant leveren die niet aan particulieren dus was een zoektocht om ze wel te kunen krijgen. Uiteindelijk gelukt via Conrad.

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Fijn dat u tevreden bent over de levering van onze producten. Fijn dat Conrad de benodigde accessoires had. Dit is ook voor ons goed om te weten!

ELT Hart beoordeelde op 2018-05-12

Heel tevreden, netjes op tijd geleverd zelfs eerder dan toegezegd.
Kwaliteit Cortenstaan en paaltjes prima. Ga er zeker nog meer bestellen.

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Voor zo'n beoordeling doen wij het!! Bedankt voor uw vertrouwen in onze producten en wij zien u graag weer terug in onze webwinkel van CortenstaalTuin.

Jolande Ottenhoff beoordeelde op 2018-05-09

Tevreden, had alleen graag een track & trace ontvangen.

Reactie van Cortenstaal Tuin:
Fijn dat u tevreden bent over onze producten! Normaal gesproken ontvangt u ook een track&trace code van de vervoerder.