Stationsweg 26
9471GR Zuidlaren

Marriemap beoordeelde op 2019-03-20

Binnen 1 dag mijn betselling binnen. Mooie kwaliteit TShirts!

B beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering.

Jet beoordeelde op 2019-03-11

Een eerlijke webwinkel.
Besteld en de volgende dag in huis.
Hier hou ik van.
Een dikke duim voor Cotton Blues

R v d Bogaard beoordeelde op 2019-03-05

Keurig verpakt.

Heike Kohlmann beoordeelde op 2019-02-27

Superschnelle Lieferung nach Deutschland. Ware gut verpackt.
Alles perfekt. Ich kann den Shop nur weiterempfehlen. 👍 ☺

Dinie. beoordeelde op 2019-02-27

Heel tevreden. Zaterdagavond besteld, en dinsdag in huis.
Netjes verpakt. Blij met de artikelen.

Denise beoordeelde op 2019-02-27

Op zich goed, kleding leuk verpakt en snel verstuurd.
Wel jammer van de retour kosten die jezelf moet betalen. Vandaar goed.

A van Duinen beoordeelde op 2019-02-22

Zeer snelle levering

J vink klerk beoordeelde op 2019-02-19

Prima bezorging ,mooi en keurig ingepakt. J vink klerk

Loes Sas beoordeelde op 2019-02-19

Zeer tevreden over het product en de snelle levering! Ook het bijgevoegde vriendelijke kaartje wordt door mij erg gewaardeerd!!

tineke beoordeelde op 2019-02-19

Heel tevreden, vrijdag besteld en zaterdagochtend al geleverd.
Artikelen keurig in papier verpakt.

Janita de Man beoordeelde op 2019-02-19

Mooie kleding en snelle service!!

Sabine Sebekow beoordeelde op 2019-02-17

Man wurde über den Verlauf der Sendung per email informiert. Mantel musste leider zurück geschickt werden, da zu eng. Rückabwicklung problemlos, Geld wurde unverzüglich zurück erstattet. Einziger Wermutstropfen: Käufer zahlt Porto, in diesem Fall 13,99€ !!

Jet beoordeelde op 2019-02-15

Duidelijke beschrijving artikelen. Snelle verzending. Goed werkende website. Bekend met merk/maten van de door mij bestelde artikelen, dus geen gebruik hoeven maken van retournering. Zal zeker terugkomen.

Tip: aantal auto emails nav een bestelling verminderen; 5 is een beetje veel. Bevestiging bestelling en verzending track&trace is voldoende.

Tip: nav de comments over retournering voor rekening klant. Ik begrijp de achterliggende gedachte hiervoor van de shop, maar wellicht een idee om de klant alleen retourkosten te laten betalen als een bestelling gedeeltelijk wordt geretourneerd, zoals meerdere eenmans online shops aanbieden.

Reactie van Cotton Blues:
Hi Jet,

Bedankt voor deze leuke uitgebreide review! Hier kan ik zeker iets mee. Ik heb de automatische e-mails inmiddels uitgeschakeld en alleen de bevestiging en de verzending laten staan. Wat betreft de retourkosten, dit ga ik ook zeker even uitzoeken.

Nog een fijne dag toegewenst!

Hartelijke groeten,

Anne

Kerstin beoordeelde op 2019-02-14

Sehr schnell, Ware super

Burgmans beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en zeer netjes verzonden.

Anita Schelfhorst beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering. Mooi verpakt en een handgeschreven kaartje erbij. Alleen jammer dat de broek niet uit de nieuwe collectie komt maar van oude collectie maar geen korting.

Susanne Kelly beoordeelde op 2019-02-14

Best customer service of all time. Delivery has been quick and efficient, item was beautifully wrapped and the card was a nice touch. Will definitely buy again! Thank you Anne.

Marrin beoordeelde op 2019-02-04

Leuke persoonlijke service.