Stationsweg 26
9471GR Zuidlaren

Joke beoordeelde op 2019-07-16

Op tijd geleverd, netjes ingepakt en een persoonlijk handgeschreven berichtje er bij 👌🏼

Jannie beoordeelde op 2019-07-16

Snel en effectief

Sandra beoordeelde op 2019-07-10

Snel geleverd. Mooi verpakt. Bestelproces verloopt soepel. Keuze uit betaalfaciliteiten, keuze uit thuisbezorgen of afhaallocatie. Top!

Anne beoordeelde op 2019-07-10

Fijne ervaring! Snelle levering, mooi ingepakt, een cadeautje voor jezelf :).

Masha beoordeelde op 2019-07-04

Het was zo mooi verpakt echt een kadootje om uit te pakken! En leuk handgeschreven kaartje erbij.

Jobje Oosdijk beoordeelde op 2019-07-04

Snelle en betrouwbare service!

Saskia beoordeelde op 2019-07-04

Had de artikelen snel in huis, mooi ingepakt en voorzien van een lief kaartje. Bedankt!

Inger Gerritsen van der Hoop beoordeelde op 2019-07-04

Pakketje was er snel en compleet. Binnen de plastic verzendenvelop was het bestelde artikel netjes in papier gepakt en er was een handgeschreven kaartje erbij. Zeer attent!!
Bestelde artikel is ook geheel naar wens en zit als gegoten.
Zeeeeer tevreden!

Trees beoordeelde op 2019-07-02

Prima site , snelle levering.
Proberen er echt een cadeautje van te maken met een persoonlijk kaartje!

Wilma beoordeelde op 2019-07-02

Super

Alice Weersma beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering in cadeaupapier verpakt met persoonlijk hand geschreven bedankje voor de bestelling. Kom je niet vaak meer tegen! Heel leuk.

Dennis van Krimpen beoordeelde op 2019-06-26

Zeer goede service bij het retourneren van kleding

Trix beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering, zelfs leuk ingepakt! Helemaal leuk!

M beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering. Klantvriendelijk

Gabi Fuchs beoordeelde op 2019-06-17

Schnelle Lieferung, unkomplizierte Auftragsabwicklung !

Jacqueline beoordeelde op 2019-06-16

Mooie en duidelijke site ,goede foto's en leuke kleding prijsjes . snelle levering met een Personal Touch .

Froukje beoordeelde op 2019-06-15

Heel tevreden. Snelle levering, mooie kwaliteit.

Elsbeth beoordeelde op 2019-06-15

Heel tevreden! 's Middags besteld en volgende ochtend binnen met een handgeschreven kaart om mij veel plezier met de aanköop te wensen.

Petrowske Gudrun beoordeelde op 2019-06-14

Diese Tunika lässt sich angenehm tragen. Habe ich schon in Rosa.

ingrid.derudder@telenet.be beoordeelde op 2019-06-12

Snelle service, zeer verzorgd