Stationsweg 26
9471GR Zuidlaren

Josée Jacobs beoordeelde op 2019-01-23

Snelle levering in België.

Bé Boer beoordeelde op 2019-01-23

Levering geheel volgens plan. Prima

Annerieke beoordeelde op 2019-01-23

Levering is oké maar je moet je retourzending zelf betalen dat belet mij om een andere maat te bestellen als het bestelde niet goed is en zal in de toekomst ook niet meer bij CB bestellen

Reactie van Cotton Blues:
Hi Annerieke,

Bedankt voor je eerlijke feedback! De webshop van Cotton Blues is een eenmanszaak, ik heb gekozen voor een gratis verzending naar de klant, maar kan door de hoge kosten die een gratis retour met zich mee brengt deze helaas niet ook aanbieden voor de retourzending. Ik begrijp dat dit je dit als vervelend ervaart en hoop desondanks op je begrip.

Hartelijke groeten,

Anne

M Gielen beoordeelde op 2019-01-19

Pakketje goed ontvangen, netjes ingepakt. Alleen jammer, dar als het niet goed is de retourkosten voor de klant zijn!

Gwen de Jonge beoordeelde op 2019-01-19

Snelle levering en fijne persoonlijke aandacht. Uitstekend!

Mirjam beoordeelde op 2019-01-19

Snelle levering, leuk ingepakt met aardig kaartje erbij.mirjam

Norbert beoordeelde op 2019-01-15

Goede kleding. Voldoet aan verwachting. Er zat een handgeschreven kaartje bij om mij persoonlijk veel plezier te wensen met de aankoop. Daarnaast zat de kleding ook nog in gezellig kano-papier. Leuke koopervaring!

Ella beoordeelde op 2019-01-14

Snel, efficiënt, goede track and trace en het bestelde zat mooi ingepakt met een toegevoegde handgeschreven persoonlijke noot! Erg plezierig!

Yolanda beoordeelde op 2019-01-14

Snel bezorgd, goed op hoogte gehouden van proces door oa mail

Tina Rampf beoordeelde op 2019-01-07

Meine Bestellung kam sehr schnell und die Ware ist sehr schön.
Das Einzige, was ich zu bemängeln habe, ist die Zustellung. Als ich kurz vor 8 Uhr Besuch bekam, war noch keine Tüte da.
Als mein Besuch um 23.30 Uhr ging, bemerkte ich zufällig die Tüte im Zeitungsrohr. Der Paketdienst hat nicht geklingelt. Wäre ich nicht zufällig noch einmal am Zeitungsrohr vorbeigekommen, hätte die Ware die ganze Nacht dort gelegen und wäre für jeden zugänglich gewesen. Es erschreckt mich außerdem, dass so lange gearbeitet wird. Das erinnert mich an sehr negative Fernsehberichte über Paketdienste mit vielen Arbeitsstunden bei geringer Bezahlung.

jacq de klein beoordeelde op 2019-01-05

leuke site lekker uitgespilts sale zomer en winter
alleen jammer dat je niet op maat kan zoeken

M. Smit beoordeelde op 2019-01-05

Snelle levering en heel leuk een persoonlijke kaart erbij.

Linda beoordeelde op 2019-01-03

Heel tevreden. Dag nadat ik besteld heb mijn bestelling al ontvangen. Besteld vanuit België.

Mieke beoordeelde op 2018-12-21

Er wordt een mooi pakje van gemaakt en ben blij met de producten zien er goed uit.

Thomas Jensen beoordeelde op 2018-12-20

Schnelle Lieferung und tolles Produkt

Inge beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering volgens afspraak

Carole beoordeelde op 2018-12-17

Corrrecte bezorging, keurig verpakt. Ben zeer tevreden!

Janneke beoordeelde op 2018-12-17

Heel tevreden. Goede website, zorgvuldig verpakt, snelle levering

Alexandra Futeral beoordeelde op 2018-12-17

very efficient ordering process!

ingrid beoordeelde op 2018-12-14

volgende dag al in huis.