Stationsweg 26
9471GR Zuidlaren

Mariet beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering en persoonlijk kaartje bij de bestelling­čĹŹ­čĆ╗

joke keiman beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering....maten kloppen goed alles gewoon goed!!

Aline Marré beoordeelde op 2018-07-12

Mijn bestelling is snel geleverd maar wel zuur is dat de 2 shorts die ik besteld heb een dag later op de site van street one zelf 10 euro per stuk afgeprijsd waren. Op jullie site is er geen korting. volgende keer bestel ik dus op de site van street one zelf. Na een mail van Cotton Blues is het prijsverschil opgelost. Hartelijk dank hiervoor.

Gerda beoordeelde op 2018-07-08

Snelle levering. Keurig verpakt.
Fijn mailcontact over een retour. Alles prima.

Sigrid beoordeelde op 2018-07-04

Heel tevreden, snel geleverd en een persoonlijke bedanking erbij, kan niet beter!

Marjo Bos beoordeelde op 2018-07-04

Het artikel was keurig verpakt met een persoonlijke kaart er bij geschreven heel netjes. Super!!!

martien derks beoordeelde op 2018-07-01

het is een broek die heel mooi is wat kwaliteit betreft en de maat is precies goed.

Anneke beoordeelde op 2018-07-01

M’n 1ste bestelling. Maar alles prima geleverd !

Ineke beoordeelde op 2018-06-30

heel tevreden, snelle levering.

Juf beoordeelde op 2018-06-29

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Juf

Antiqone beoordeelde op 2018-06-20

Super snelle levering ,en ook nog eens persoonlijke aandacht ­čśÇmiddels een leuk kaartje.

Gr.Antiqone

J beoordeelde op 2018-06-19

Snelle service

Jeannette beoordeelde op 2018-06-10

Snelle levering ( volgende dag al in huis ) waarbij je netjes op de hoogte werd gehouden.

Mw. Prins beoordeelde op 2018-06-06

Maandagmorgen bezorgd,keurig verpakt,met een handgeschreven groet!en dat was het puntje op de i.

Denise beoordeelde op 2018-06-06

Goede ervaring, netjes en snel geleverd, wel jammer dat als je iets retour stuurt, de kosten voor jezelf zijn.

L liefaart beoordeelde op 2018-06-04

Ik ben heel tevreden over de informatie van het artikel/product, de bezorging en de betaling!
L liefaart

Kirsten beoordeelde op 2018-05-30

Het persoonlijke kaartje was super leuk!!

Marianne beoordeelde op 2018-05-30

Keurig verpakt en voorzien van een persoonlijk briefje.

Eric beoordeelde op 2018-05-28

snelle levering, betaling verliep uitstekend,bedankt

Claudia (Italy) beoordeelde op 2018-05-28

Very satisfied: my request of information was quickly answered and the product I ordered arrived in a few days.