Otello 33
8265TD Kampen

8,7

Bart beoordeelde op 2019-08-12

Volgende dag het product al in huis! Top!

Mia Kardijk-van Heteren beoordeelde op 2019-08-09

Ondanks de vakantieperiode binnen een dag af kunnen halen,

Trisha de Graaf beoordeelde op 2019-08-09

Was heel sneak bezorgd, binnen 1 dag en het product is echt geweldig! Ons zoontje wil alleen maar in ‘zijn auto’ zitten.

Griet beoordeelde op 2019-08-08

Nu kan ik leuk gaan wandelen met de 2 kleinzonen in 1 buggy

H Roersma beoordeelde op 2019-08-08

Snelle levering goed contact

Suzanne van der Bijl beoordeelde op 2019-08-08

Ik had de bestelling tijdens hun vakantie geplaatst. Ze kwamen 1 augustus terug en 2 augustus had ik hem al in huis! Super snel afgehandeld dus. Onze peuter rijdt nu met veel plezier mee met de kinderwagen waar haar kleine zusje in ligt. Hij is ook makkelijk in elkaar te zetten en van degelijk materiaal! Zeker aan te bevelen!

Marjolein Hous beoordeelde op 2019-08-08

Niet echt tevreden. Er stond op de site dat bestellingen binnen 2 dagen zouden worden geleverd, maar op het moment dat ik had betaald, kreeg ik pas een melding te zien dat ze op vakantie waren en de bestelling pas 2 weken later in behandeling zou worden genomen.

Heel slecht!

Hanneke van het Hul beoordeelde op 2019-07-16

Alles zoals beloofd n snelle verzending

Naomi Kooijmans beoordeelde op 2019-07-09

Binnen 4 dagen was hij er! Onze 1 jarige is er dolblij mee! De lichtjes in de achterwielen zijn echt té leuk! Ook makkelijk te bevestigen, wat handig is zodra baby2 er straks is! Top uitvinding!

Charissa van den Aker beoordeelde op 2019-07-02

Vragen (rondom passen op de kinderwagen) worden snel en vakkundig beantwoord. Levering in twee werkdagen in ons geval.

Rebecca beoordeelde op 2019-06-11

Snel in huis, redelijk makkelijk om.in elkaar te zetten.

Luka van den Dungen beoordeelde op 2019-06-08

Op vrijdagmiddag gebeld met een vraag over de Cosyrider en of hij eventueel de volgende dag nog bezorgd kon worden;
zeer vriendelijk geholpen en inderdaad de volgende dag in huis. Top!

Jessica Van raaij beoordeelde op 2019-05-31

Heel tevreden snelle levering

Marleen Teunissen beoordeelde op 2019-05-23

Karretje is zoals omschreven. Heel klein btje instabiel want kan wat naar achteren kantelen... Kan nog aan manier van bevestigen liggen...

Greet beoordeelde op 2019-05-09

Mijn dochter wil er niet graag meer in. Als ze erin zit kiept ze steeds naar achteren. Ook vind ik dat hij continu uit zwengt ze zal zeeziek worden.

Sharina Mutiara van den Boom beoordeelde op 2019-05-01

Was eerder binnen dan verwacht!

Marlies Van Aert beoordeelde op 2019-04-22

Ideaal als je twee kindjes kort op elkaar krijgt

astrid van galen beoordeelde op 2019-04-21

me dochtertje zit goed in

Tanya Jalal beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering (pre-order en binnen een weekje was het er al). Mn zoontje is ook helemaal blij met zijn "auto". Zit goed en veilig. Wij zijn tevreden !!!

Joanna Greville-Giddings beoordeelde op 2019-04-12

Rubbish customer service. Only half of order received. Joke not shop.