Stationsweg 141
3311LR Zwijndrecht

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

J.Rietveld beoordeelde op 2019-02-19

De bestelling wordt goed uitgevoerd

De Meyer beoordeelde op 2019-02-19

Heel tevreden, snelle levering.

chris van dok beoordeelde op 2019-02-05

Snelle en correcte levering.

Monique Snelders beoordeelde op 2019-02-01

Vandaag besteld morgen in huis. Top!!!

J. de Bock beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering met vooraf aankondiging.

Renske Nijboer beoordeelde op 2019-01-22

De ene dag besteld , en de andere dag in huis. Het is gewldig zo snel .

chris van dok beoordeelde op 2019-01-08

Snelle en juiste levering.

Thea beoordeelde op 2019-01-08

Pakketten worden keurig op tijd bezorgd. Nooit problemen. Snelle beantwoording e-mails.
P.S. Achteraf ben ik te snel geweest met beantwoorden van verzoek. Wil niet met naam in openbaarheid.

Reactie van Crack Aging:
Beste Thea, we hebben uw achternaam weg laten halen, op uw verzoek. Uw voornaam is nu alleen nog zichtbaar. U kan namelijk ook alleen de voornaam invullen zonder achternaam als u anoniem wilt blijven. Bedankt voor de positieve beoordeling!

Bart Geevers beoordeelde op 2019-01-08

Erg tevreden. Duidelijke site, snelle levering, kwaliteit product naar verwachting.

Rick Kuenen beoordeelde op 2019-01-08

Snelle correcte levering

Shirley beoordeelde op 2019-01-07

Door een vriendin is mij deze site aanbevolen. Voel me nu al super, nu ik Cycloastragenol en C60 gebruik. Dit is pas mijn 2de maand, hoop dit vast te houden. Daarnaast is dit volgens mij de voordeligste aanbieder. Ik bestel beide producten te gelijk, dan betaal ik geen verzendkosten.

Billy beoordeelde op 2018-12-31

Snelle levering, meestal de volgende dag al :-) Heb meer energie, voel me beter. Haar en huid zijn ook verbeterd. Beginnende staar is bij verholpen toen ik met Resveratrol begon (nam toen 4 capsules per dag, nu weer 1). Heb door het gebruik van Resveratrol ook minder last van koude handen en voeten. Ik gebruik ook Cycloastragenol en C60 in olijfolie (door het programma Pauw). Was ook een tijdje gestopt met deze producten, en merkte na een aantal weken toch afname van mijn energie.