Herculeslaan 6
KvK 34200752

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Trustpilot 2715 9,7

Samantha Bos beoordeelde op 2019-02-19

Super tevreden over jullie. Snelle verzending en producten van goede kwaliteit.

Maria Boeye beoordeelde op 2019-02-19

Zoals zij beloven als je je bestelling voor een bepaald uur besteld , je de volgende dag je bestelling ontvangt en zij deze belofte waarmaken. Alles netjes verpakt en er is altijd een verrassing bij je pakketje en dat is leuk.

Anne Wesselman beoordeelde op 2019-02-19

Altijd snel en nauwkeurig. Klasse!

Silvia Jansen beoordeelde op 2019-02-19

Snelle verzending en prima service.

C.I. den Otter beoordeelde op 2019-02-18

Zoals altijd super snelle levering en alles keurig verpakt.

Yvon Jonckbloedt beoordeelde op 2019-02-18

Jos van Ellinkhuizen beoordeelde op 2019-02-17

Bestelling op tijd geplaatst en de volgende dag netjes in huis.

Ann Schoukens beoordeelde op 2019-02-17

Mooie artikelen, correcte prijs en snelle levering!

Betty Depaepe beoordeelde op 2019-02-16

Heel tevreden vandaag bestelt en krijg morgen al. En goeie voor weinig geld

C.m. Zimmerman beoordeelde op 2019-02-16

Al ’n aantal keren besteld; altijd supersnelle levering e véél keus !

Cy Cynthia Klaverweide beoordeelde op 2019-02-15

Super snelle verwerking van mijn bestelling. De artikelen worden nauwkeurig bij elkaar gezocht en in de afgelopen jaren is er geen enkele keer een misverstand of fout geweest met de levering. Medewerkers geven hun directe aandacht aan een verzoek en communiceren op een juiste wijze.

Dirk Aelen beoordeelde op 2019-02-15

prima levering

Christine De Jongh beoordeelde op 2019-02-15

Prima klantenservice, altijd snel antwoord op mijn vragen en uiteraard mooie spullen!

Marielle De Mol Moncourt De Bruyn beoordeelde op 2019-02-15

Creadream heeft alles prima voor elkaar!

Christien Vreemann beoordeelde op 2019-02-15

prima!

Catharina Ras-Sloterwijk beoordeelde op 2019-02-15

snelle en correcte levering

Linda van Veldhoven beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden, ruime keuze, fijne prijzen en lage verzendkosten en ook snel geleverd

Barbara Vandenbussche beoordeelde op 2019-02-13

Heel tevreden van de pareltjes......

K Brouwer beoordeelde op 2019-02-13

Snelle reactie en levering, ideaal!

Danielle van de Ven beoordeelde op 2019-02-13

Keurig verpakt. Snelle levering. Top.