Herculeslaan 6
0499 219269
KvK 34200752

Trustpilot 2715 9,7

Ineke Philipsen beoordeelde op 2019-06-24

Zoals altijd heel tevreden. Had mijn bestelling binnen de kortste keren thuis.
Tot de volgende keer.

Esther Kuipers beoordeelde op 2019-06-24

Goede service, snelle levering en heel veel keus. Top bedrijf!

Marja Westdijk beoordeelde op 2019-06-23

Snel, goed geprijst top

Angela Boon beoordeelde op 2019-06-23

Duidelijke foto's en omschrijvingen en ook nog super snelle verzending. Erg blij dat ik deze winkel heb gevonden!

C De Jong beoordeelde op 2019-06-23

Alles keurig in orde en een heel snelle levering echt super volgende bestelling volgt

Noelle Boelhouwer - Happy-Friday beoordeelde op 2019-06-23

Vriendelijk en behulpzaam, snelle levering, mooie kralen

Dineke Koen beoordeelde op 2019-06-22

Keurig verzorgd en op tijd.

Ria Schreurs beoordeelde op 2019-06-22

Besteld en super levering , bedankt

Jennifer De Bas beoordeelde op 2019-06-22

Goed product tegen een scherpe prijs, duidelijke & persoonlijke communicatie tijdens de bestelprocedure en uitstekend verpakt + snel verzonden. De webshop maakt een zeer professionele indruk, maar blinkt uit door de persoonlijke aanpak.

Ronald Broker(79472) beoordeelde op 2019-06-21

Een team wat met je meedenkt

M. Roos beoordeelde op 2019-06-21

Ik ben al jarenlang vaste klant bij Creadream.
De bestellingen zijn altijd uitstekend op tijd en solide verpakt. De producten voldoen altijd uitstekend aan de beschrijving.
Ook de service is betrouwbaar.
Wanneer ze bijvoorbeeld een bepaalde kleur kraaltjes niet hebben, doen ze echt hun best om die voor je te bemachtigen.
Reden waarom zij één van mijn vaste webwinkels zijn!

Esther Malherbe beoordeelde op 2019-06-21

Ik ben heel tevreden omdat ik een vraag had en ik ben goed geadviseerd.

Bianca beoordeelde op 2019-06-21

Prima verzending en mooie producten

Shera beoordeelde op 2019-06-21

Voordat ik bestelde, had ik een vraag gesteld per mail. Deze werd snel en vriendelijk beantwoord. Daarna besteld. Alles compleet en snel geleverd. Zeer tevreden!

Astrid Robbemond beoordeelde op 2019-06-21

Nog nooit problemen gehad.

Cleo beoordeelde op 2019-06-21

Fijne website waar je op kleur of soort kraal kunt zoeken. En bestellen heb je de volgende dag

Isabelle Roelofs beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering.

M.A. Elders-Poldervaart beoordeelde op 2019-06-18

Ik ben zeer tevreden over hoe ik ook telefonisch te woord ben gestaan EN geholpen.
Datgene dat jullie sturen is heel erg prima en komt in perfecte staat aan.
De mevrouw die mij te woord gestaan heeft heel erg vriendelijk en behulpzaam

Anke Bakker beoordeelde op 2019-06-18

Heel goed bedrijf, betelling zoals gewoonlijk snel en keurig geleverd. Bravo !

Marie-Annette Hamlett beoordeelde op 2019-06-18

Zoals altijd is de bestelling snel en verzorgd verstuurd.