Paxtonstraat 3F
8013RP Zwolle

9,9

Martijn beoordeelde op 2019-05-16

Ik heb een laptop bij creoserver.com besteld. De volgende dag was hij binnen en ik ben erg tevreden. Het is een refurbishede laptop, maar hij ziet eruit als nieuw. Prima procduct voor een prima prijs!

MKas beoordeelde op 2019-04-15

Creoserver heeft ons in korte tijd erg goed geholpen met onze vraag naar high end GPU oplossingen. Deze mannen weten waar ze over praten en leveren!

Philip and Stan beoordeelde op 2019-02-22

Another server from you and ... perfect experience. Great communication, contact and product. Thank you Oleg!

Philip and Stan beoordeelde op 2019-02-22

Excellent contact. Quick response, always good quality servers and parts. Regards from Ireland. Thank you Oleg! Pleasure!

Brian beoordeelde op 2019-02-13

Uitstekende service, heb een 4 TB SAS harde schijf online gekocht, bleek dat ik een SATA nodig had en ze verwisselde het snel en zonder moeilijk erover te doen.

M Lubbers beoordeelde op 2019-02-11

Ik heb een HP Z620 gekocht en ben er echt te spreken over.
Had in het begin een probleem wat ik zelf had veroorzaakt en is echt top opgelost door creoserver.
Super bedrijf als ik weer een pc nodig heb ga ik zeker weer naar ze toe.

Nexoconnect beoordeelde op 2018-12-21

Wij hadden met SPOED een server nodig al zitten we in Brabant binnen 24 uur stond hij hier op kantoor!

Geweldige service en de spullen zijn top
Echt een aanrader!

Stefan van der Wal beoordeelde op 2018-10-04

Heel tevreden, tijdig geleverd en de spullen zijn van geode kwaliteit. Had wat gedoe met een onderdeel en door de uitstekende nazorg is dat snel en pijnloos afgehandeld.

Dennis beoordeelde op 2018-09-26

Top bedrijf, 2e keer besteld nu. Nooit problemen gehad met de Servers die al 5+ jaar draaien...

Reactie van CreoServer.com:
Graag gedaan! dat doen we altijd zo.

Joost beoordeelde op 2018-09-09

Goede en snelle service. Enkele van de bestelde schijven voldeden niet aan de beschrijving. Deze werden na contact snel omgewisseld.

- Goede service, snelle reactie op e-mails en klantvriendelijk.
- Goede prijzen.
- Garantiezaken worden gewoon afgehandeld zoals je mag verwachten van een professioneel bedrijf.

Bontekoe beoordeelde op 2018-08-27

Flexibel en snel !

Paul Moolenaar beoordeelde op 2018-08-13

Mijn ervaring met Creoserver is bijonder positief.
Pre-Sales geeft snel en accuraat antwoord op gestelde vragen met betrekking tot de producten.
Snelle levering volgens afspraak.
Voor mij springt de Service er bovenuit bij gebleken gebreken of eventuele problemen wordt snel en goed gereageerd en denkt het bedrijf mee met het vinden van oplossingen en doen dit ook weer snel en voortvarend.

Met andere woorden een TOP Zaak.

Robert Schols beoordeelde op 2018-05-18

Betrouwbaar bedrijf met deskundige service. Zowel de verkoper als de technicus bij CreoServer hebben uitgebreid de moeite genomen om een ongebruikelijke opstelling te testen. Producten werken goed. 1 disk ging defect en werd snel omgewisseld binnen garantie.

Jarl beoordeelde op 2018-03-31

Perfecte en snelle service. HP Z620 met dubbele Xeon E5-2680V2 gekocht. Zeer performant en stil!

Ferdi beoordeelde op 2018-03-14

Ik kan Creoserver aan iedereen aanbevelen. Inmiddels 5 servers afgenomen over verschillende orders en ik kan het volgende uit ervaring zeggen over Creoserver:
- Goede service, snelle reactie op e-mails en klantvriendelijk.
- Levering door eigen koerier is echt een pré.
- Goede prijzen.

Emiel H beoordeelde op 2017-11-02

Ik raad iedereen Creoserver aan. Ik zocht voor mijn opleiding bouwkunde een laptop met hoge specificaties. Ik had een aantal vragen gesteld via de website en werd direct de volgende dag teruggebeld door één van de werknemers. Hij heeft me alles uitgelegd en vertelde dat het gebruikte laptops waren, maar bijna zonder gebruikssporen. Toen ben ik overgegaan tot de koop. Ik heb de laptop gisteren avond ontvangen en tot mijn verbazing zag de laptop eruit als nieuw. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit//prijs verhouding. Voor een student is het nou niet echt betaalbaar om laptops met zulke specificaties aan te schaffen. Maar dankzij Creoserver is dit toch mogelijk.

In de loop van de tijd (indien nodig) zou ik graag nog een andere videokaart in de laptop willen hebben. Ik hoop dat Creoserver mij daar ook mee kan helpen.

Ik wil het bedrijf bedanken voor de goede service!

logix beoordeelde op 2017-10-31

Ivm nieuw project had ik behoefte aan een andere laptop. Had reeds een aantal jaar ervaring met een lenovo T540P. Mijn keus viel op de lenovo W540 ( 15 " ) icm een SSD , zelfde compacte behuizing als de T-versie, optioneel verlicht toetsenbord , snelle en stille machine. De refurbished W540 ziet er als nieuw uit , trackpad is identiek in het gebruik aan die van de T540P. Gewoon een mooie en fijne machine van herkenbare bouw kwaliteit. Ga zo door creoserver!

Pieter Hendriksen beoordeelde op 2017-09-25

Zeer tevreden. Ik ben goed geholpen na aankoop van een pc. De pc had wat mankementen, ik ben goed geholpen tot alles het deed.

Michiel beoordeelde op 2017-01-17

Wat een fijn apparaat heb ik 2 dagen geleden gekocht bij jullie zeg! Een HP Z620 2x e5-2670.
Ziet er bijna als nieuw uit en bijna geen geluid bij 100% gebruik. Ik zit er gelijk al aan te denken om er nog 1 te kopen.

FB beoordeelde op 2016-10-25

Snelle reactie op e-mails, snelle levering conform afspraak en vriendelijk personeel.