De Tjonger 22D
8253PZ Dronten

Pieter Hendriksen beoordeelde op 2017-09-25

Zeer tevreden. Ik ben goed geholpen na aankoop van een pc. De pc had wat mankementen, ik ben goed geholpen tot alles het deed.

Michiel beoordeelde op 2017-01-17

Wat een fijn apparaat heb ik 2 dagen geleden gekocht bij jullie zeg! Een HP Z620 2x e5-2670.
Ziet er bijna als nieuw uit en bijna geen geluid bij 100% gebruik. Ik zit er gelijk al aan te denken om er nog 1 te kopen.

FB beoordeelde op 2016-10-25

Snelle reactie op e-mails, snelle levering conform afspraak en vriendelijk personeel.

Ouassim beoordeelde op 2016-06-06

Werd goed geholpen voordat ik het product kocht. Wist veel over wat die deed en kon me goed erin begeleiden. Daarbij een snelle service. Had product volgende dag in huis zoals afgesproken. En na service is natuurlijk heel erg goed. toppie! Vaste klant nu

Logix beoordeelde op 2016-04-29

Vorige week een HP Z620 ( 2 x E5-2670 ) opgehaald, erg fijne machine. Creoserver heeft nog de moeite gedaan om ander OS te installeren. Alles is me goed bevallen, ga zo door ;)

Vincent beoordeelde op 2016-02-24

De controller van een server werkte niet goed. Na een telefoontje hebben ze de complete server vervangen en kosteloos afgeleverd. Ik ben dus een zeer tevreden klant!

Jelte beoordeelde op 2016-01-28

Uitstekende after sales! Ik had de verkeerde schijf besteld. Met een mailtje is dit prima naar tevredenheid opgelost!

Patrick Dekkers beoordeelde op 2015-12-15

HP DL380 G7 besteld en geleverd. De server voldeed niet aan onze verwachtingen. Binnen een week hadden we de beschikking over een DELL R710 die we nu tot volle tevredenheid in gebruik hebben. Er wordt meegedacht en een oplossing geboden. Absoluut een aanrader.

Reactie van CreoServer.com:
Beste Patrick,

Graag gedaan! we proberen altijd mee te denken aan onze klanten.

J.Grendel beoordeelde op 2015-07-29

zeer positief, zal hier waarschijnlijk vaker kopen en zeker aanbevelen !

Bart van Halder beoordeelde op 2015-07-20

Ik bestel regelmatig servers bij CreoServer en heb misschien 2 keer problemen gehad die we daarna snel opgelost hebben. Hele snelle en goede service voor een prijs die ik nog niemand heb zien evenaren. Ook zijn de heren van CreoServer bereid om mee te denken om een goede oplossing te vinden.

In 2 woorden: Helemaal Geweldig.

XDICT beoordeelde op 2015-07-10

Wij hadden een server nodig voor educational purposes.
Deze hadden wij binnen 5 dagen binnen in prima staat en met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Rohan Nikookar / Circom B.V beoordeelde op 2015-06-04

We hadden een technische storing bij Data Center en hadden snel DELL R710 nodig.
Via website bestelling geplaatst en het was binnen 2 dagen afgeleverd.
Prima service! Bedankt Team CreoServer.com

2015