Bisschop Hamerstraat 11

Google Plus/Places - 9,8
KiyOh 262 9,4

te Hennepe beoordeelde op 2019-04-06

Snelle levering, goed verpakt
Juiste omschrijving en redelijke prijs
TOP

Peter Weidema beoordeelde op 2019-03-26

Verstand van zaken. Super snelle reactie op vragen per mail. Goed advies. Zeer duidelijke uitleg.
Tot nu toe 100% tevreden.

Ilir beoordeelde op 2019-02-18

Anderhalf jaar geleden een Ledger device gekocht en vandaag een update probleem ermee gehad. Contact opgenomen met de Live chat en supersnel een oplossing voor het probleem gevonden door medewerker Elmar. Een dikke duim voor deze topper! Aanrader voor iedereen die veilig en vertrouwd een start wilt maken in de crypto wereld. Cryptomaan brengt iedereen naar de maan op lange termijn. Keep up the good work!

x beoordeelde op 2018-10-04

Zeer goede klantenservice. Zelden meegemaakt dat de klantenservice zo goed en fanatiek meehelpt als je iets niet weet over de Nano Ledger, MEW etc.

John Guijt beoordeelde op 2018-08-25

Goede website & snelle levering, bedankt!

Michaël S. beoordeelde op 2018-07-03

Elmar van Cryptomaan is een zeer professionele en deskundig persoon die jou snel ter woord staat en meedenkt met de klant. Service verlenen en deskundig advies geven is zijn sterkste pluspunt. Meest betrouwbare/professionele site die ik zelden heb gezien! Respect hiervoor en succes verder!

michael van trigt beoordeelde op 2018-07-03

top

Pat Koster beoordeelde op 2018-06-25

snelle levering, prima verpakking, goede informatievoorziening tav bestelling, en product

Crypty beoordeelde op 2018-06-25

dave jong beoordeelde op 2018-06-23

Walter Butter beoordeelde op 2018-06-22

S. Spoorenberg beoordeelde op 2018-06-22

Harrie De Schrevel beoordeelde op 2018-06-19

De dag ernaar in huis en nog een mail dat het afgeleverd was dus perfect

Victor Van Os beoordeelde op 2018-06-18

Had laatst op een woensdag om 10 voor 11 een bestelling geplaatst en de volgende dag zag hij smiddags al in de bus. Echt een onwijze top service. Goed verpakt. Niks op aan te merken!

Roland Hoost beoordeelde op 2018-06-18

Van de Kerkhof beoordeelde op 2018-06-16

rene cappel beoordeelde op 2018-06-12

Afgeleverd volgens afspraak en tijd. Daar hou ik van. Ik heb de reddcoin stakebox gekocht om is mee te spelen ik ken enkelt de online gebruikers gids niet vinden. Komt de q tum shake box ook nog terug? Bedankt rene

Sandra Giasi beoordeelde op 2018-06-12

Enkele steekwoorden: professioneel, snel, correct en vriendelijk

Ernest Notermans beoordeelde op 2018-06-12

k sutman beoordeelde op 2018-06-08