Geerke 113

1941 beoordelingen

Google Plus/Places - 9,8
KiyOh 146 9,3

x beoordeelde op 2018-10-04

Zeer goede klantenservice. Zelden meegemaakt dat de klantenservice zo goed en fanatiek meehelpt als je iets niet weet over de Nano Ledger, MEW etc.

John Guijt beoordeelde op 2018-08-25

Goede website & snelle levering, bedankt!

Michaël S. beoordeelde op 2018-07-03

Elmar van Cryptomaan is een zeer professionele en deskundig persoon die jou snel ter woord staat en meedenkt met de klant. Service verlenen en deskundig advies geven is zijn sterkste pluspunt. Meest betrouwbare/professionele site die ik zelden heb gezien! Respect hiervoor en succes verder!

michael van trigt beoordeelde op 2018-07-03

top

Pat Koster beoordeelde op 2018-06-25

snelle levering, prima verpakking, goede informatievoorziening tav bestelling, en product

Crypty beoordeelde op 2018-06-25

dave jong beoordeelde op 2018-06-23

Walter Butter beoordeelde op 2018-06-22

S. Spoorenberg beoordeelde op 2018-06-22

Harrie De Schrevel beoordeelde op 2018-06-19

De dag ernaar in huis en nog een mail dat het afgeleverd was dus perfect

Victor Van Os beoordeelde op 2018-06-18

Had laatst op een woensdag om 10 voor 11 een bestelling geplaatst en de volgende dag zag hij smiddags al in de bus. Echt een onwijze top service. Goed verpakt. Niks op aan te merken!

Roland Hoost beoordeelde op 2018-06-18

Van de Kerkhof beoordeelde op 2018-06-16

rene cappel beoordeelde op 2018-06-12

Afgeleverd volgens afspraak en tijd. Daar hou ik van. Ik heb de reddcoin stakebox gekocht om is mee te spelen ik ken enkelt de online gebruikers gids niet vinden. Komt de q tum shake box ook nog terug? Bedankt rene

Sandra Giasi beoordeelde op 2018-06-12

Enkele steekwoorden: professioneel, snel, correct en vriendelijk

Ernest Notermans beoordeelde op 2018-06-12

k sutman beoordeelde op 2018-06-08

Erik Moens beoordeelde op 2018-06-07

Reactie van Cryptomaan:
Beste Erik,

Bedankt voor je recensie. We horen graag van je wat we nog kunnen verbeteren aan onze service. We doen ons best om iedereen een 5 sterren ervaring te bezorgen.

Vriendelijke groet,
Ronald

Henk Middendorp beoordeelde op 2018-06-05

Zeer tevreden

Erik Gritter beoordeelde op 2018-06-04

Snel en met duidelijke informatie