Geerke 113

Google Plus/Places - 10,0

H.O beoordeelde op 2017-11-21

Prima product snelle levering

John beoordeelde op 2017-11-21

Correcte afhandeling met regelmatige update van de situatie gezien een iets langere wachttijd (door de grote drukte op de cryptomarkt). De ledger werd geleverd binnen deze aangekondigde wachttijd.

Artemi beoordeelde op 2017-11-21

Snel besteld en snel bezorgd. Helemaal goed zo!

HJ beoordeelde op 2017-11-21

Adequate levering

Roel beoordeelde op 2017-11-21

Correcte levering. Jammer dat ik het pakketje niet kon ophalen. Post.nl was eerst twee keer voor niets geweest. Kon het daardoor pas na het weekend ophalen.

Tom beoordeelde op 2017-11-20

Product is nog niet gebruikt, kerst cadeu.
Levering perfect.

Jur beoordeelde op 2017-11-20

keurig!keurig!keurig!
netjes op tijd geleverd.

Wesley beoordeelde op 2017-11-20

Duidelijke communicatie en service,product was alleen niet op voorraad

Igor beoordeelde op 2017-11-20

I received the product very quickly , within 3 days. Very happy about it!

Ambika beoordeelde op 2017-11-20

Bestelling keurig volgens planning geleverd. Vragen snel en volledig beantwoord. Prima!A

Toonvh beoordeelde op 2017-11-20

Zeer accurate afhandeling van de bestelling. Niks op aan te merken.

Jan beoordeelde op 2017-11-20

Gewoon toppie

Sander beoordeelde op 2017-11-20

De bestelling kwam eerder dan aangekondigd. Prima service! Ga zo door!!

Remco beoordeelde op 2017-11-20

Product was ten tijde van de bestelling niet op voorraad maar op de site werd al duidelijk gemaakt wanneer wel. Die prognose is uitgekomen en ik werd tussentijds goed geïnformeerd over de stand van zaken betreffende de levering. Tevreden dus.

Robbieman beoordeelde op 2017-11-20

Prima levering.

T. Schuhmacher beoordeelde op 2017-11-20

Prima binding. Er was enige wachttijd, maar van het verllop werd ik goed op de hoogte gehouden.
Ook mooi dat er een telefonische ondersteuning wordt gegeven.

Hf beoordeelde op 2017-11-20

Het bestelde product had een langere levertijd. Dit stond goed aangekondigd ten tijde van het bestellen. In een later stadium werden er ook netjes mails gestuurd met de verwachte leverdatum.

Waldo beoordeelde op 2017-11-20

Geweldige chat hulp gehad. Alles werkt nu toppie!

Anoniem beoordeelde op 2017-11-19

Vooraf op de hoogte over lange levertijd.

Tijdens levertijd geinformeerd door cryptomaan over verwachte leverdatum of eventuele veranderingen.

Voor verzending nog een mail gehad dat deze spoedig verzonden zou worden. Niets op aan te merken.

de Vries beoordeelde op 2017-11-19

Besteld waarbij lange levertijd werd aangegeven. Op moment van leveren goede info