Geerke 113
5235HK 's-Hertogenbosch
+31850014412

Google Plus/Places - 9,6

Harrie De Schrevel beoordeelde op 2018-06-19

De dag ernaar in huis en nog een mail dat het afgeleverd was dus perfect

Victor Van Os beoordeelde op 2018-06-18

Had laatst op een woensdag om 10 voor 11 een bestelling geplaatst en de volgende dag zag hij smiddags al in de bus. Echt een onwijze top service. Goed verpakt. Niks op aan te merken!

Roland Hoost beoordeelde op 2018-06-18

Van de Kerkhof beoordeelde op 2018-06-16

rene cappel beoordeelde op 2018-06-12

Afgeleverd volgens afspraak en tijd. Daar hou ik van. Ik heb de reddcoin stakebox gekocht om is mee te spelen ik ken enkelt de online gebruikers gids niet vinden. Komt de q tum shake box ook nog terug? Bedankt rene

Sandra Giasi beoordeelde op 2018-06-12

Enkele steekwoorden: professioneel, snel, correct en vriendelijk

Ernest Notermans beoordeelde op 2018-06-12

k sutman beoordeelde op 2018-06-08

Erik Moens beoordeelde op 2018-06-07

Reactie van Cryptomaan:
Beste Erik,

Bedankt voor je recensie. We horen graag van je wat we nog kunnen verbeteren aan onze service. We doen ons best om iedereen een 5 sterren ervaring te bezorgen.

Vriendelijke groet,
Ronald

Henk Middendorp beoordeelde op 2018-06-05

Zeer tevreden

Erik Gritter beoordeelde op 2018-06-04

Snel en met duidelijke informatie

Bjorn Melkebeke beoordeelde op 2018-06-04

Leo van Kemenade beoordeelde op 2018-06-03

Ron Esseveld beoordeelde op 2018-06-03

* Goede communicatie
* Snelle levering
* Snelle en goed geïnformeerde helpdesk

Ik raad bij iedereen Cryptomaan aan als webwinkel

Bert beoordeelde op 2018-06-02

Helemaal goed, Geen klachten Zit er bovenop, dat geeft de klant rust juist in het zeldzame geval er het met de vervoerder net even anders loopt dan verwacht, snel opgelost
Komt afspraak na, dank.
Uitstekende service via mail. B.

Wouter Teijema beoordeelde op 2018-06-01

Snelle levering en prima service

Andre Wijers beoordeelde op 2018-06-01

Mijn bestelling was een dag later in perfecte conditie binnen.

Ivor Eblé beoordeelde op 2018-05-31

Later afgeleverd dan op de site werd vermeld.

Reactie van Cryptomaan:
Beste Ivor,

Excuses voor de opgelopen vertraging. Vanwege een storing bij DHL deze is er vertraging opgelopen bij een aantal bestellingen. Ik begrijp dat je er op had gerekend dat het pakketje de volgende dag aan zou komen. Dit is natuurlijk normaal ook het geval.

Als we je nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag. Veel succes met de crypto investeringen!

Vriendelijke groet,
Elmar Witjes