Huygenslaan 53
6901LB Zevenaar

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Kathleen Verwey beoordeelde op 2019-03-15

Excellent service as always. These are beautiful earrings, thank you.

Willemien Timmer beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering. Uitstekende service. Mooi product 😊

Lars van Dorsselaer beoordeelde op 2019-02-25

Heel tevreden, had het besteld en een paar dagen later in huis.

Anita van der Werf beoordeelde op 2019-02-25

Crystal Webshop heeft een veelzijdig assortiment aan edelstenen.
Wanneer je een bestelling doet dan zit er een uitgebreide beschrijving bij over de steen en wat deze voor je kan betekenen.
Mijn ervaring is dat een persoonlijke steen mij sterker heeft gemaakt.
Bezorging altijd tijdig en keurig ingepakt.

T. de Koning beoordeelde op 2019-02-25

Geleverde stenen kwamen overeen met de afbeeldingen, werden vlot geleverd met beschrijving per steensoort. Was tweede keer dat we hier hebben besteld omdat de eerste keer ook goed was bevallen. Ga zo door!

Ellen Bary beoordeelde op 2019-02-25

Heel tevreden! Altijd mooie kristallen, liefdevol ingepakt en snelle levering. Bestel al jaren bij de Crystal Webshop en zal dat altijd blijven doen!!

Sattva Chandra beoordeelde op 2019-02-25

Netjes ingepakt, snelle levering, heldere communicatie ;).

Audrey van der Vis beoordeelde op 2019-02-24

Ik heb een rutielkwarts besteld voor mijn longen ( astmatische klachten) ik hoef sinds dien niet meer tussen tijds op de dag te puffen! Echt geweldig!
Service en afhandeling van de bestelling is geweldig! Vakkundige uitleg ontvangen van de kristallen, kristallen zijn geopend en gereinigd ,Wat heel belangrijk is voor zij doe dat niet zelf kunnen. Goede prijs kwaliteit!
Ja ik ben heel erg tevredenen ! 😉

Emilie beoordeelde op 2019-02-24

Goede betrouwbare snelle service

Laura Bakker beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering. Heel mooie stenen, mooi afgewerkt houten doosje, de kleine meid was er ook erg blij mee. Lief kadootje zat bij de bestelling, precies degene die ik goed kon gebruiken.

Jeannette van Kuik - Stam beoordeelde op 2019-02-24

Snelle en persoonlijke service

Marleen Appel beoordeelde op 2019-02-24

De persoonlijke benadering van Arlette geeft nét dat beetje extra waardoor je met een goed gevoel je bestelling plaatst. De verzending is prima, ik ben nog nooit ontevreden geweest.

J. Dedert beoordeelde op 2019-02-24

kreeg precies zoals het er op de website uit zag en snel geleverd

Loana Bloem beoordeelde op 2019-02-24

Heel tevreden

Delinya Foe beoordeelde op 2019-02-24

Ik heb mijn edelsteen bestellingen altijd super snel binnen!
Je krijgt altijd zo snel mogelijk antwoord terug van de verkoper ivm vragen!
Super winkel! Zeker een aanrader!

Petra Koppelaar beoordeelde op 2019-02-23

Hele positieve ervaring kan niet anders zeggen. Bedankt x

J. Wolfraad beoordeelde op 2019-02-22

Duidelijk, what u see is what u get. Makkelijke bestellingspagina, snelle betaling en snelle levering.