Huygenslaan 53
6901LB Zevenaar

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Susanna Roefs beoordeelde op 2019-05-13

Persoonlijke brief met informatie over de bestelde edelsteentjes. Dat vond ik te waarderen.

Samy beoordeelde op 2019-05-09

Altijd goede en vriendelijke service. Buiten de winkel om zijn hun inwijdingen van top niveau. En zeer liefdevolle begeleiding ervoor en erna.

Simonas Atkucevicius beoordeelde op 2019-05-04

Super fast delivery
Thanks!

Laura beoordeelde op 2019-04-30

Mooie stenen, snel geleverd, leuke attenties erbij plus teksten mbt de werking.
Een absolute aanrader.

Claudia Gebruers beoordeelde op 2019-04-23

Supertevreden van mijn prachtige stenen en het toffe en persoonlijke contact met Arlette.Correcte en betrouwbare webwinkel. Snelle service en steeds updates gekregen van Arlette over de staat van mijn bestelling en de verzending ervan.
Een zeer tevreden klant. De volgende bestelling is al bijna een feit.๐Ÿ™‚

Lya Aerts beoordeelde op 2019-03-27

Hele mooie merkaba

Marianne Duivenvoorden beoordeelde op 2019-03-26

Netjes verpakt en met uitgebreide omschrijving ontvangen. Hartelijk dank voor het mosagaat kadootje. Precies passend bij de persoon waarvoor ik de kristallen had besteld. Heel fijn!

Paula Hoeben beoordeelde op 2019-03-26

Snelle verzending, keurig verpakt en artikel precies volgens foto. Heel blij er mee.

Kathleen Verwey beoordeelde op 2019-03-15

Excellent service as always. These are beautiful earrings, thank you.

Willemien Timmer beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering. Uitstekende service. Mooi product ๐Ÿ˜Š

Lars van Dorsselaer beoordeelde op 2019-02-25

Heel tevreden, had het besteld en een paar dagen later in huis.

Anita van der Werf beoordeelde op 2019-02-25

Crystal Webshop heeft een veelzijdig assortiment aan edelstenen.
Wanneer je een bestelling doet dan zit er een uitgebreide beschrijving bij over de steen en wat deze voor je kan betekenen.
Mijn ervaring is dat een persoonlijke steen mij sterker heeft gemaakt.
Bezorging altijd tijdig en keurig ingepakt.

T. de Koning beoordeelde op 2019-02-25

Geleverde stenen kwamen overeen met de afbeeldingen, werden vlot geleverd met beschrijving per steensoort. Was tweede keer dat we hier hebben besteld omdat de eerste keer ook goed was bevallen. Ga zo door!

Ellen Bary beoordeelde op 2019-02-25

Heel tevreden! Altijd mooie kristallen, liefdevol ingepakt en snelle levering. Bestel al jaren bij de Crystal Webshop en zal dat altijd blijven doen!!

Sattva Chandra beoordeelde op 2019-02-25

Netjes ingepakt, snelle levering, heldere communicatie ;).

Audrey van der Vis beoordeelde op 2019-02-24

Ik heb een rutielkwarts besteld voor mijn longen ( astmatische klachten) ik hoef sinds dien niet meer tussen tijds op de dag te puffen! Echt geweldig!
Service en afhandeling van de bestelling is geweldig! Vakkundige uitleg ontvangen van de kristallen, kristallen zijn geopend en gereinigd ,Wat heel belangrijk is voor zij doe dat niet zelf kunnen. Goede prijs kwaliteit!
Ja ik ben heel erg tevredenen ! ๐Ÿ˜‰

Emilie beoordeelde op 2019-02-24

Goede betrouwbare snelle service

Laura Bakker beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering. Heel mooie stenen, mooi afgewerkt houten doosje, de kleine meid was er ook erg blij mee. Lief kadootje zat bij de bestelling, precies degene die ik goed kon gebruiken.

Jeannette van Kuik - Stam beoordeelde op 2019-02-24

Snelle en persoonlijke service

Marleen Appel beoordeelde op 2019-02-24

De persoonlijke benadering van Arlette geeft nét dat beetje extra waardoor je met een goed gevoel je bestelling plaatst. De verzending is prima, ik ben nog nooit ontevreden geweest.