Huygenslaan 53
6901LB Zevenaar

9,9

Joukje beoordeelde op 2019-07-19

Stenen zijn mooi en waren met etherische olie gereinigd en opgeladen!

Loana Bloem beoordeelde op 2019-07-05

Heel erg tevreden! ๐Ÿ˜

Inge Exelmans beoordeelde op 2019-07-05

Heel tevreden, de citrienhanger is prachtig. Goed verpakt en de persoonlijke touch dmv briefje en de kleine citrienbrokjes, maakt het compleet. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Joel Kolling beoordeelde op 2019-06-27

Gewoon alles goed.

Jolijn Bonnet beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering, mooie steen! Helemaal blij

jackie beoordeelde op 2019-05-30

snelle levering en netjes, goed beschermd ingepakt. met duidelijke info over de stenen.

Yusef El Filali beoordeelde op 2019-05-30

Fantastische!

Susanna Roefs beoordeelde op 2019-05-13

Persoonlijke brief met informatie over de bestelde edelsteentjes. Dat vond ik te waarderen.

Samy beoordeelde op 2019-05-09

Altijd goede en vriendelijke service. Buiten de winkel om zijn hun inwijdingen van top niveau. En zeer liefdevolle begeleiding ervoor en erna.

Simonas Atkucevicius beoordeelde op 2019-05-04

Super fast delivery
Thanks!

Laura beoordeelde op 2019-04-30

Mooie stenen, snel geleverd, leuke attenties erbij plus teksten mbt de werking.
Een absolute aanrader.

Claudia Gebruers beoordeelde op 2019-04-23

Supertevreden van mijn prachtige stenen en het toffe en persoonlijke contact met Arlette.Correcte en betrouwbare webwinkel. Snelle service en steeds updates gekregen van Arlette over de staat van mijn bestelling en de verzending ervan.
Een zeer tevreden klant. De volgende bestelling is al bijna een feit.๐Ÿ™‚

Lya Aerts beoordeelde op 2019-03-27

Hele mooie merkaba

Marianne Duivenvoorden beoordeelde op 2019-03-26

Netjes verpakt en met uitgebreide omschrijving ontvangen. Hartelijk dank voor het mosagaat kadootje. Precies passend bij de persoon waarvoor ik de kristallen had besteld. Heel fijn!

Paula Hoeben beoordeelde op 2019-03-26

Snelle verzending, keurig verpakt en artikel precies volgens foto. Heel blij er mee.

Kathleen Verwey beoordeelde op 2019-03-15

Excellent service as always. These are beautiful earrings, thank you.

Willemien Timmer beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering. Uitstekende service. Mooi product ๐Ÿ˜Š

Lars van Dorsselaer beoordeelde op 2019-02-25

Heel tevreden, had het besteld en een paar dagen later in huis.

Anita van der Werf beoordeelde op 2019-02-25

Crystal Webshop heeft een veelzijdig assortiment aan edelstenen.
Wanneer je een bestelling doet dan zit er een uitgebreide beschrijving bij over de steen en wat deze voor je kan betekenen.
Mijn ervaring is dat een persoonlijke steen mij sterker heeft gemaakt.
Bezorging altijd tijdig en keurig ingepakt.

T. de Koning beoordeelde op 2019-02-25

Geleverde stenen kwamen overeen met de afbeeldingen, werden vlot geleverd met beschrijving per steensoort. Was tweede keer dat we hier hebben besteld omdat de eerste keer ook goed was bevallen. Ga zo door!