Crystal Webshop

Crystal Webshop

Online winkel in zilveren edelsteen sieraden, gezondheids hangers, kristallen, mineralen, inwijdingen op afstand, en new age artikelen.
9,9

• Naomi
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Uniek en mooi sieraad en snel geleverd!

• Petra
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Correcte levering, vriendelijk en servicegericht, (toermalijn oorbellen) mooi product!
    Ook aan ieder raam- ventilatierooster heb ik deze ‘beschermende’ mooie steen hangen.

• Hoe beoordeel je Crystal Webshop?

• Famke Plantinga
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

De hanger die ik had besteld is prachtig en ik had hem snel in huis.

• eveline loerakker
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

snel opgestuurd en super geholpen

• Susanne Ramselaar
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Heerlijk geshopt bij Crystal Webshop. Wat een keuze en een mooie beschrijvingen van de kristallen. Het pakket kwam snel en de kristallen waren heel goed ingepakt. Ik ben nu aan het genieten van mijn nieuwe krsitallen!

• Rosita Saez
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Geweldige en snelle service.

• M. Meijs
    Review voor Crystal Webshop

Wauw wat bijzonder wat Arlette levert voor een kleine prijs. Ik had een inwijding op afstand en wist niet wat ik moest verwachten, maar ze heeft zo veel moeite gedaan om hele verslagen te schrijven die perfect resoneerde en echt een prachtige afstands healing gefaciliteerd. Ik ben heel erg dankbaar en merk in dagelijks leven serieus veel verschil. Connectie met de draken maar ook dat ik meer in m’n kracht ben gaan geloven en staan. Arlette werkt heel zuiver en zo veel resoneerde wat ze schreef; ik ga zeker meer sessies bij haar nemen en kan het iedereen aanraden!!

• Littlemisssunshine
    Review voor Crystal Webshop

netjes verpakt, snel ontvangen, goede communicatie & product is zoals beschreven🤗
    Heel bijzonder kristal, echt wauw...

• M. Ellermeijer-Doppert
    Review voor Crystal Webshop

Goed ingepakt en op tijd bezorgd

• Sander de Boer
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Vlotte levering. Product is inderdaad precies zoals de foto. Heel zorgzaam een tekst bijgesloten met een productbeschrijving en verzorgingstips. Ik ben erg tevreden en weet zeker dat ik mijn partner superblij ga maken met dit geschenk.

• Anja Cheng
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Goed verpakt, duidelijke beschrijving, top

• Helen Maijenburg
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

In al die jaren krijg ik een uitstekende service, mijn vragen worden meteen beantwoord en ik hoef geen dagen lang te wachten op mijn bestelling.
    SUper om bij Crystal Webshop te winkelen

• Srishti

Fast delivery

• Akke Schaafsma

Prima service

• GJE Ernens
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Liefdevol ingepakt en heerlijk ruikende!

• Danielle de Greef
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Fantastische service. Mooie steen en goed verpakt...

• Sann
    Review voor Crystal Webshop

Zeer zeer zorgvuldig voorbereid, uitgevoerd en overgedragen healing.

• Dekker
    Geverifieerde klant van Crystal Webshop

Mooie hanger, snel bezorgd met een goede beschrijving erbij van de steen en het benodigde onderhoud.

• Sandra
    Review voor Crystal Webshop

2 x bestelling gedaan en 2x SUPER tevreden. Pluspunten; zeer goed verpakt, je voelt dat het met aandacht en liefde is gedaan. De stenen ruiken heerlijk, er zit zeer uitgebreide beschrijving / informatie bij en soms ook een verrassing erbij (altijd leuk, wie wil er nu niet verrast worden !)

kortom : helemaal heppie-de-peppie

• Pauline