Beekerheide 22b
5741HC Beek en Donk

8,9

Google Plus/Places - 10,0

Marco beoordeelde op 2019-02-24

Donderdag besteld en nog niks binnen gekregen of gehoord terwijl alle recensies zo goed waren bestelde ik bij culiking beetje jammer, mocht ik reactie krijgen op deze recensie zal ik dit ook delen

Reactie van Culiking:
We zijn ons magazijn aan het verhuizen en hebben daarom enkele dagen niet kunnen verzenden. We hebben dit in de winkelwagen meegedeeld. Helaas heeft deze klant deze boodschap niet gezien. We kunnen ons de teleurstelling daarom voorstellen.

H. Bakker beoordeelde op 2019-01-20

PRIMA ervaring

Ralph peeters beoordeelde op 2019-01-11

Ik had mijn bestelling na twee dagen binnen.

J. beoordeelde op 2018-12-22

Heel tevreden, duidelijke informatie op de website en snel binnen. Zou alleen mooi zijn als de verzendkosten wat lager kunnen.

C.W. (Kees) de Jager beoordeelde op 2018-12-21

Goede service. snel geleverd

Dave Spijkers beoordeelde op 2018-12-20

Super snel geleverd, goed verpakt.

F.Derks beoordeelde op 2018-12-17

Alles is keurig en op tijd bezorgd. Het zakje met houtmot was wel erg klein.

Jolanda Winkel beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering, zondag besteld en dinsdag ontvangen

Roel Meens beoordeelde op 2018-12-09

Door een foutje op de website leek het of ik recht had op een gratis produkt. Bij het afrekenen kon dit echter niet uitgevoerd worden. Thijs regelde dat ik kreeg wat eigenlijk niet de bedoeling was. Hartelijk dank voor de snelle, uitstekende service!!

B. J. in ‘t Veld beoordeelde op 2018-11-10

Een spuitkop van de slagroomspuit was in huis verdwenen. Na enige mailtjes over en weer krreg ik de juiste link. Na de bestelling kreeg ik een trace informatie, een nota en enige dagen later werd het onderdeel afgeleverd. Prima service en snelle levering!

Frank Bertram beoordeelde op 2018-11-01

Niks mis mee, prima

DE BAETS ALFONS beoordeelde op 2018-10-31

Ik heb mijn bestelling gisteren ontvangen

Susanne beoordeelde op 2018-10-21

Levering ging goed, duurde een paar dagen en toen was het binnen

I. Bogers beoordeelde op 2018-09-11

Zeer tevreden

Diana Kosters beoordeelde op 2018-09-06

Deborah Evers beoordeelde op 2018-08-30

Ik had op zaterdag een bestelling geplaatst, zou op dinsdag geleverd worden. Toen dat niet gebeurde belde ik dinsdagavond waar het bleef, bleek de leverancier van een bepaald product dat nog niet geleverd te hebben. Het zou donderdag geleverd worden. Te laat dus. Degene aan de telefoon zou het oplossen. (Ik denk dan aan een spoedlevering). Krijg ik de volgende dag een mail dat ik mijn geld terugkrijg en 10% korting op een volgende aankoop. Hoezo opgelost? Dat is toch afgelast?!
Ik ga geen gebruik maken van de 10% korting.
Tip voor Culiking: maak geen loze beloftes, hou klanten op de hoogte van levertijden en zorg voor spoedleveringen.

Reactie van Culiking:
Beste Deborah,
We begrijpen de frustratie. En we hebben dan ook geprobeerd naar een oplossing te zoeken. Die we gedeeltelijk hadden. Helaas was het idd niet haalbaar om op tijd je bestelling bij je te hebben. Daar dit niet haalbaar was hebben we de order moeten annuleren. En vandaar dat we je geen 10% korting hebben aangeboden maar zelfs 10 euro fysiek die je kan gebruiken bij een bestelling. We betreuren deze reactie ondanks de moeite die we hebben genomen om dit op te lossen. Zeker daar we er niets aan konden doen dat de leverancier niet op tijd was met zijn levering.
We hopen desondanks dat je heerlijk moleculair blijft koken.
Met vriendelijke en service gerichte groet,
team Culiking

Zwerver beoordeelde op 2018-04-05

Mijn bestelling was niet compleet geleverd. Na contact met de klantenservice is alles prima en met zorg afgehandeld!

Patist beoordeelde op 2018-04-04

Snel en behulpzaam

Albert Klein beoordeelde op 2018-01-31

Prima service, prima kwaliteit artikelen voor een prima prijs.

Cees Getkate beoordeelde op 2018-01-24

Het bestelde pakket is in principe prima en ik was in eerste instantie ook blij verrast met de 2 extra items.
Echter ;
- de spuitbus met zilverdecoratie had een Exp. date van 31 juli 2017, dus die kon ik gelijk weggooien.
- het flesje met kersen topping had helemaal geen gegevens m.b.t. de houdbaarheid. Heb ik dus ook maar
weg gekieperd!

Al met al : slechte actie om van je over gehouden artikelen af te komen ......

Toch met vriendelijke groet,
Cees Getkate