Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Culiking

Kard. de Jongstraat 18
5554 RD Valkenswaard
0402014999
KvK 17184797

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Culiking

Gemiddelde beoordeling

9,0

47 beoordelingen

Beoordeling van klanten

89%

9%

2%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 3 7,3
Google Plus/Places - 10,0
2018
Culiking

Zwerver beoordeelde op 2018-04-05

Mijn bestelling was niet compleet geleverd. Na contact met de klantenservice is alles prima en met zorg afgehandeld!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

Patist beoordeelde op 2018-04-04

Snel en behulpzaam

Culiking

Albert Klein beoordeelde op 2018-01-31

Prima service, prima kwaliteit artikelen voor een prima prijs.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

Cees Getkate beoordeelde op 2018-01-24

Het bestelde pakket is in principe prima en ik was in eerste instantie ook blij verrast met de 2 extra items.
Echter ;
- de spuitbus met zilverdecoratie had een Exp. date van 31 juli 2017, dus die kon ik gelijk weggooien.
- het flesje met kersen topping had helemaal geen gegevens m.b.t. de houdbaarheid. Heb ik dus ook maar
weg gekieperd!

Al met al : slechte actie om van je over gehouden artikelen af te komen ......

Toch met vriendelijke groet,
Cees Getkate

Culiking

Lieke beoordeelde op 2018-01-21

Prima service!

Culiking

Laura Henczes beoordeelde op 2018-01-10

Het duurde veel te lang tot de bestelling geleverd was en niet netjes ingepaktnaar mijn mening

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Culiking:
Beste Laura,

Dit bevreemd ons zeer. Het pakketje is ingepakt in onze eigen Culiking verzenddoos samen met een vulling. Je pakketje is de zelfde dag verwerkt en verzonden. Wellicht dat er bij POSTNL vertraging is geweest.

Met culinaire en vriendelijke groet,

Thijs Dorssers
Culiking
Culiking

nicolette van der iest beoordeelde op 2017-12-22

Snelle service ondanks de feestdagen, goed contact via de mail, goed verpakt.
Bedankt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

Karin Kruit beoordeelde op 2017-12-20

Super tevreden. Maandag besteld. Dinsdag in huis.

Culiking

N. Kroon beoordeelde op 2017-12-19

Snelle reactietijd bij zowel bestelling en antwoorden op vragen

Culiking

Ton den Dunnen beoordeelde op 2017-12-14

Bestelling later uitgeleverd dan verwacht omdat de voorraad op de website niet overeenkwam met de werkelijke voorraad

Culiking

Henk Westerhof beoordeelde op 2017-12-10

Levering op tijd. Product was prima verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

P Verhoeff beoordeelde op 2017-12-09

Bestelling gedaan en vooraf betaald, en zoals toegezegd de volgende dag in huis. Helemaal top.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

Basta beoordeelde op 2017-12-06

Snelle levering

Culiking

Fred W. beoordeelde op 2017-11-22

De op de website gepubliceerde levertijd is blijkbaar fictief. Mijn bestelling arriveerde te laat.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Culiking:
Beste Fred,
De bestelling is zondag binnen gekomen en meteen klaar gezet. Deze is 's maandags meteen bij de POSTNL afgeleverd. Deze zou op dinsdag bij jullie moeten zijn aangekomen en anders op woensdag.
We hebben zojuist gezien op de tracking pagina van POSTNL dat het vandaag bezorgd word. We vinden het zeer vervelend dat dit gebeurd.
Waarschijnlijk komt het door de drukte ivm de aankomende feestdagen. Excuses voor de vertraging. Wij hebben helaas geen controle op de afhandeling bij POSTNL, daar zijn wij ook afhankelijk van. Het enige wat wij kunnen doen is de bestelling zsm aanleveren bij POSTNL.
We hopen dat je wel kunt genieten van je bestelling.
Met culinaire en vriendelijke groet,
Culiking
Thijs
Culiking

robert stiene beoordeelde op 2017-11-17

goed verpakt en snel geleverd wat wil men nog meer ga zo door met de goede service grt robert

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

Eddy ter Ellen beoordeelde op 2017-10-26

Had wat besteld bij CuliKing. Het pakketje werd netjes de volgende dag geleverd. Prima dus. Alleen zat er niet in wat ik besteld had. CuliKing heeft nog dezelfde dag gebeld dat er twee bestellingen verwisseld waren. Ook via de mail een pdf met de gegevens van waar het pakket heen moest en bij degene die mijn spullen had ontvangen hetzelfde verhaal. Dus een dag later had ik de juiste spullen. Was verder dus netjes geregeld.

Culiking

Guus Verhaar beoordeelde op 2017-10-16

Tevreden, product was tijdelijk niet leverbaar, waar de leverancier niet veel aan kon doen. Ik heb een tegoedbon gekregen die ik cadeau kon doen. Ik was met name tevreden over snelle reactie van de webwinkel op mijn vragen en meedenkendheid om de situatie op te lossen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

menurecepten.nl beoordeelde op 2017-10-14

Netjes bestelling bezorgd met extra voor de opgelopen vertraging.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Culiking

Philip beoordeelde op 2017-08-25

Vlotte levering, jammer dat de beloofde gratis proefmonstertjes niet geleverd zijn


Reactie van Culiking:
Beste Philip,

De proefmonsters zijn helaas niet meer voorradig. We hebben dit nu ook aangepast in de webshop. Excuses dat je er geen heeft ontvangen.
Als het goed is heb je wel een kaart ontvangen met een kortingscode van 10% voor een volgende bestelling.

Met culinaire en vriendelijke groet.

Culiking
Thijs
Culiking

Warner van Wingerden beoordeelde op 2017-07-18

Snelle service en de Gourmet Whip stainless steel zeitgeist we geweldig uit.
Warner

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.