Kard. de Jongstraat 18
0402014999

8,9

Google Plus/Places - 10,0

B. J. in ‘t Veld beoordeelde op 2018-11-10

Een spuitkop van de slagroomspuit was in huis verdwenen. Na enige mailtjes over en weer krreg ik de juiste link. Na de bestelling kreeg ik een trace informatie, een nota en enige dagen later werd het onderdeel afgeleverd. Prima service en snelle levering!

Frank Bertram beoordeelde op 2018-11-01

Niks mis mee, prima

DE BAETS ALFONS beoordeelde op 2018-10-31

Ik heb mijn bestelling gisteren ontvangen

Susanne beoordeelde op 2018-10-21

Levering ging goed, duurde een paar dagen en toen was het binnen

I. Bogers beoordeelde op 2018-09-11

Zeer tevreden

Diana Kosters beoordeelde op 2018-09-06

Deborah Evers beoordeelde op 2018-08-30

Ik had op zaterdag een bestelling geplaatst, zou op dinsdag geleverd worden. Toen dat niet gebeurde belde ik dinsdagavond waar het bleef, bleek de leverancier van een bepaald product dat nog niet geleverd te hebben. Het zou donderdag geleverd worden. Te laat dus. Degene aan de telefoon zou het oplossen. (Ik denk dan aan een spoedlevering). Krijg ik de volgende dag een mail dat ik mijn geld terugkrijg en 10% korting op een volgende aankoop. Hoezo opgelost? Dat is toch afgelast?!
Ik ga geen gebruik maken van de 10% korting.
Tip voor Culiking: maak geen loze beloftes, hou klanten op de hoogte van levertijden en zorg voor spoedleveringen.

Reactie van Culiking:
Beste Deborah,
We begrijpen de frustratie. En we hebben dan ook geprobeerd naar een oplossing te zoeken. Die we gedeeltelijk hadden. Helaas was het idd niet haalbaar om op tijd je bestelling bij je te hebben. Daar dit niet haalbaar was hebben we de order moeten annuleren. En vandaar dat we je geen 10% korting hebben aangeboden maar zelfs 10 euro fysiek die je kan gebruiken bij een bestelling. We betreuren deze reactie ondanks de moeite die we hebben genomen om dit op te lossen. Zeker daar we er niets aan konden doen dat de leverancier niet op tijd was met zijn levering.
We hopen desondanks dat je heerlijk moleculair blijft koken.
Met vriendelijke en service gerichte groet,
team Culiking

Zwerver beoordeelde op 2018-04-05

Mijn bestelling was niet compleet geleverd. Na contact met de klantenservice is alles prima en met zorg afgehandeld!

Patist beoordeelde op 2018-04-04

Snel en behulpzaam

Albert Klein beoordeelde op 2018-01-31

Prima service, prima kwaliteit artikelen voor een prima prijs.

Cees Getkate beoordeelde op 2018-01-24

Het bestelde pakket is in principe prima en ik was in eerste instantie ook blij verrast met de 2 extra items.
Echter ;
- de spuitbus met zilverdecoratie had een Exp. date van 31 juli 2017, dus die kon ik gelijk weggooien.
- het flesje met kersen topping had helemaal geen gegevens m.b.t. de houdbaarheid. Heb ik dus ook maar
weg gekieperd!

Al met al : slechte actie om van je over gehouden artikelen af te komen ......

Toch met vriendelijke groet,
Cees Getkate

Lieke beoordeelde op 2018-01-21

Prima service!

Laura Henczes beoordeelde op 2018-01-10

Het duurde veel te lang tot de bestelling geleverd was en niet netjes ingepaktnaar mijn mening

Reactie van Culiking:
Beste Laura,

Dit bevreemd ons zeer. Het pakketje is ingepakt in onze eigen Culiking verzenddoos samen met een vulling. Je pakketje is de zelfde dag verwerkt en verzonden. Wellicht dat er bij POSTNL vertraging is geweest.

Met culinaire en vriendelijke groet,

Thijs Dorssers

nicolette van der iest beoordeelde op 2017-12-22

Snelle service ondanks de feestdagen, goed contact via de mail, goed verpakt.
Bedankt

Karin Kruit beoordeelde op 2017-12-20

Super tevreden. Maandag besteld. Dinsdag in huis.

N. Kroon beoordeelde op 2017-12-19

Snelle reactietijd bij zowel bestelling en antwoorden op vragen

Ton den Dunnen beoordeelde op 2017-12-14

Bestelling later uitgeleverd dan verwacht omdat de voorraad op de website niet overeenkwam met de werkelijke voorraad

Henk Westerhof beoordeelde op 2017-12-10

Levering op tijd. Product was prima verpakt.

P Verhoeff beoordeelde op 2017-12-09

Bestelling gedaan en vooraf betaald, en zoals toegezegd de volgende dag in huis. Helemaal top.

Basta beoordeelde op 2017-12-06