Kard. de Jongstraat 18
0402014999

9,0

Google Plus/Places - 10,0

Zwerver beoordeelde op 2018-04-05

Mijn bestelling was niet compleet geleverd. Na contact met de klantenservice is alles prima en met zorg afgehandeld!

Patist beoordeelde op 2018-04-04

Snel en behulpzaam

Albert Klein beoordeelde op 2018-01-31

Prima service, prima kwaliteit artikelen voor een prima prijs.

Cees Getkate beoordeelde op 2018-01-24

Het bestelde pakket is in principe prima en ik was in eerste instantie ook blij verrast met de 2 extra items.
Echter ;
- de spuitbus met zilverdecoratie had een Exp. date van 31 juli 2017, dus die kon ik gelijk weggooien.
- het flesje met kersen topping had helemaal geen gegevens m.b.t. de houdbaarheid. Heb ik dus ook maar
weg gekieperd!

Al met al : slechte actie om van je over gehouden artikelen af te komen ......

Toch met vriendelijke groet,
Cees Getkate

Lieke beoordeelde op 2018-01-21

Prima service!

Laura Henczes beoordeelde op 2018-01-10

Het duurde veel te lang tot de bestelling geleverd was en niet netjes ingepaktnaar mijn mening

Beste Laura,

Dit bevreemd ons zeer. Het pakketje is ingepakt in onze eigen Culiking verzenddoos samen met een vulling. Je pakketje is de zelfde dag verwerkt en verzonden. Wellicht dat er bij POSTNL vertraging is geweest.

Met culinaire en vriendelijke groet,

Thijs Dorssers

nicolette van der iest beoordeelde op 2017-12-22

Snelle service ondanks de feestdagen, goed contact via de mail, goed verpakt.
Bedankt

Karin Kruit beoordeelde op 2017-12-20

Super tevreden. Maandag besteld. Dinsdag in huis.

N. Kroon beoordeelde op 2017-12-19

Snelle reactietijd bij zowel bestelling en antwoorden op vragen

Ton den Dunnen beoordeelde op 2017-12-14

Bestelling later uitgeleverd dan verwacht omdat de voorraad op de website niet overeenkwam met de werkelijke voorraad

Henk Westerhof beoordeelde op 2017-12-10

Levering op tijd. Product was prima verpakt.

P Verhoeff beoordeelde op 2017-12-09

Bestelling gedaan en vooraf betaald, en zoals toegezegd de volgende dag in huis. Helemaal top.

Basta beoordeelde op 2017-12-06

Fred W. beoordeelde op 2017-11-22

De op de website gepubliceerde levertijd is blijkbaar fictief. Mijn bestelling arriveerde te laat.

Beste Fred,
De bestelling is zondag binnen gekomen en meteen klaar gezet. Deze is 's maandags meteen bij de POSTNL afgeleverd. Deze zou op dinsdag bij jullie moeten zijn aangekomen en anders op woensdag.
We hebben zojuist gezien op de tracking pagina van POSTNL dat het vandaag bezorgd word. We vinden het zeer vervelend dat dit gebeurd.
Waarschijnlijk komt het door de drukte ivm de aankomende feestdagen. Excuses voor de vertraging. Wij hebben helaas geen controle op de afhandeling bij POSTNL, daar zijn wij ook afhankelijk van. Het enige wat wij kunnen doen is de bestelling zsm aanleveren bij POSTNL.
We hopen dat je wel kunt genieten van je bestelling.
Met culinaire en vriendelijke groet,
Thijs

robert stiene beoordeelde op 2017-11-17

goed verpakt en snel geleverd wat wil men nog meer ga zo door met de goede service grt robert

Eddy ter Ellen beoordeelde op 2017-10-26

Had wat besteld bij CuliKing. Het pakketje werd netjes de volgende dag geleverd. Prima dus. Alleen zat er niet in wat ik besteld had. CuliKing heeft nog dezelfde dag gebeld dat er twee bestellingen verwisseld waren. Ook via de mail een pdf met de gegevens van waar het pakket heen moest en bij degene die mijn spullen had ontvangen hetzelfde verhaal. Dus een dag later had ik de juiste spullen. Was verder dus netjes geregeld.

Guus Verhaar beoordeelde op 2017-10-16

Tevreden, product was tijdelijk niet leverbaar, waar de leverancier niet veel aan kon doen. Ik heb een tegoedbon gekregen die ik cadeau kon doen. Ik was met name tevreden over snelle reactie van de webwinkel op mijn vragen en meedenkendheid om de situatie op te lossen.

menurecepten.nl beoordeelde op 2017-10-14

Netjes bestelling bezorgd met extra voor de opgelopen vertraging.

Philip beoordeelde op 2017-08-25

Vlotte levering, jammer dat de beloofde gratis proefmonstertjes niet geleverd zijn

Beste Philip,

De proefmonsters zijn helaas niet meer voorradig. We hebben dit nu ook aangepast in de webshop. Excuses dat je er geen heeft ontvangen.
Als het goed is heb je wel een kaart ontvangen met een kortingscode van 10% voor een volgende bestelling.

Met culinaire en vriendelijke groet.

Thijs

Warner van Wingerden beoordeelde op 2017-07-18

Snelle service en de Gourmet Whip stainless steel zeitgeist we geweldig uit.
Warner