Culiking
CuliKing is de webshop voor de culinaire kookkoning(in)! Met de producten van CuliKing maak je indruk op vrienden, familie of klanten. Of het nu ingrediënten, gespecialiseerde keukengereedschappen of recepten betreft.

Wij verkopen alles wat een nieuwsgierige hobbykok als een professionele chef nodig heeft op het gebied van moleculaire gastronomie. Elke kit is een compleet pakket om met de meest populaire technieken van de moleculaire gastronomie te experimenteren. Of het nu gaat om voedseladditieven, keukengereedschappen of kant-en-klare gerechten. Zolang je liefde voor de keuken hebt, en in staat bent om een paar fundamentele handelingen, zoals het koken van water en het gebruiken van een staafmixer, te verrichten, hoef je niet bang te zijn om de producten uit te proberen. Ze zijn veilig, gebruiksvriendelijk en bieden gegarandeerd veel plezier in én buiten de keuken! Daarmee zet je met behulp van CuliKing ‘de kroon op uw kookkunsten!’

Lidmaatschap per 31-10-2020 stopgezet

8,8

• Marco
    Review voor Culiking

Donderdag besteld en nog niks binnen gekregen of gehoord terwijl alle recensies zo goed waren bestelde ik bij culiking beetje jammer, mocht ik reactie krijgen op deze recensie zal ik dit ook delen

Antwoord van Culiking

We zijn ons magazijn aan het verhuizen en hebben daarom enkele dagen niet kunnen verzenden. We hebben dit in de winkelwagen meegedeeld. Helaas heeft deze klant deze boodschap niet gezien. We kunnen ons de teleurstelling daarom voorstellen.

• H. Bakker

PRIMA ervaring

• Ralph peeters
    Geverifieerde klant van Culiking

Ik had mijn bestelling na twee dagen binnen.

• J.
    Geverifieerde klant van Culiking

Heel tevreden, duidelijke informatie op de website en snel binnen. Zou alleen mooi zijn als de verzendkosten wat lager kunnen.

• C.W. (Kees) de Jager

Goede service. snel geleverd

• Dave Spijkers
    Geverifieerde klant van Culiking

Super snel geleverd, goed verpakt.

• F.Derks
    Geverifieerde klant van Culiking

Alles is keurig en op tijd bezorgd. Het zakje met houtmot was wel erg klein.

• Jolanda Winkel
    Geverifieerde klant van Culiking

Snelle levering, zondag besteld en dinsdag ontvangen

• Roel Meens
    Geverifieerde klant van Culiking

Door een foutje op de website leek het of ik recht had op een gratis produkt. Bij het afrekenen kon dit echter niet uitgevoerd worden. Thijs regelde dat ik kreeg wat eigenlijk niet de bedoeling was. Hartelijk dank voor de snelle, uitstekende service!!

• B. J. in ‘t Veld
    Geverifieerde klant van Culiking

Een spuitkop van de slagroomspuit was in huis verdwenen. Na enige mailtjes over en weer krreg ik de juiste link. Na de bestelling kreeg ik een trace informatie, een nota en enige dagen later werd het onderdeel afgeleverd. Prima service en snelle levering!

• Frank Bertram

Niks mis mee, prima

• DE BAETS ALFONS
    Geverifieerde klant van Culiking

Ik heb mijn bestelling gisteren ontvangen

• Susanne
    Geverifieerde klant van Culiking

Levering ging goed, duurde een paar dagen en toen was het binnen

• I. Bogers

Zeer tevreden

• Diana Kosters

• Deborah Evers
    Geverifieerde klant van Culiking

Ik had op zaterdag een bestelling geplaatst, zou op dinsdag geleverd worden. Toen dat niet gebeurde belde ik dinsdagavond waar het bleef, bleek de leverancier van een bepaald product dat nog niet geleverd te hebben. Het zou donderdag geleverd worden. Te laat dus. Degene aan de telefoon zou het oplossen. (Ik denk dan aan een spoedlevering). Krijg ik de volgende dag een mail dat ik mijn geld terugkrijg en 10% korting op een volgende aankoop. Hoezo opgelost? Dat is toch afgelast?!
    Ik ga geen gebruik maken van de 10% korting.
    Tip voor Culiking: maak geen loze beloftes, hou klanten op de hoogte van levertijden en zorg voor spoedleveringen.

Antwoord van Culiking

Beste Deborah,
    We begrijpen de frustratie. En we hebben dan ook geprobeerd naar een oplossing te zoeken. Die we gedeeltelijk hadden. Helaas was het idd niet haalbaar om op tijd je bestelling bij je te hebben. Daar dit niet haalbaar was hebben we de order moeten annuleren. En vandaar dat we je geen 10% korting hebben aangeboden maar zelfs 10 euro fysiek die je kan gebruiken bij een bestelling. We betreuren deze reactie ondanks de moeite die we hebben genomen om dit op te lossen. Zeker daar we er niets aan konden doen dat de leverancier niet op tijd was met zijn levering.
    We hopen desondanks dat je heerlijk moleculair blijft koken.
    Met vriendelijke en service gerichte groet,
    team Culiking

• Zwerver
    Geverifieerde klant van Culiking

Mijn bestelling was niet compleet geleverd. Na contact met de klantenservice is alles prima en met zorg afgehandeld!

• Patist

Snel en behulpzaam

• Albert Klein
    Review voor Culiking

Prima service, prima kwaliteit artikelen voor een prima prijs.

• Cees Getkate
    Review voor Culiking

Het bestelde pakket is in principe prima en ik was in eerste instantie ook blij verrast met de 2 extra items.
    Echter ;
    - de spuitbus met zilverdecoratie had een Exp. date van 31 juli 2017, dus die kon ik gelijk weggooien.
    - het flesje met kersen topping had helemaal geen gegevens m.b.t. de houdbaarheid. Heb ik dus ook maar
    weg gekieperd!

Al met al : slechte actie om van je over gehouden artikelen af te komen ......

Toch met vriendelijke groet,
    Cees Getkate