Culiking
CuliKing is de webshop voor de culinaire kookkoning(in)! Met de producten van CuliKing maak je indruk op vrienden, familie of klanten. Of het nu ingrediënten, gespecialiseerde keukengereedschappen of recepten betreft.

Wij verkopen alles wat een nieuwsgierige hobbykok als een professionele chef nodig heeft op het gebied van moleculaire gastronomie. Elke kit is een compleet pakket om met de meest populaire technieken van de moleculaire gastronomie te experimenteren. Of het nu gaat om voedseladditieven, keukengereedschappen of kant-en-klare gerechten. Zolang je liefde voor de keuken hebt, en in staat bent om een paar fundamentele handelingen, zoals het koken van water en het gebruiken van een staafmixer, te verrichten, hoef je niet bang te zijn om de producten uit te proberen. Ze zijn veilig, gebruiksvriendelijk en bieden gegarandeerd veel plezier in én buiten de keuken! Daarmee zet je met behulp van CuliKing ‘de kroon op uw kookkunsten!’
8,8

• Marco
    Review voor Culiking

Donderdag besteld en nog niks binnen gekregen of gehoord terwijl alle recensies zo goed waren bestelde ik bij culiking beetje jammer, mocht ik reactie krijgen op deze recensie zal ik dit ook delen

Antwoord van Culiking

We zijn ons magazijn aan het verhuizen en hebben daarom enkele dagen niet kunnen verzenden. We hebben dit in de winkelwagen meegedeeld. Helaas heeft deze klant deze boodschap niet gezien. We kunnen ons de teleurstelling daarom voorstellen.

• H. Bakker

PRIMA ervaring

• Hoe beoordeel je Culiking?

• Ralph peeters
    Geverifieerde klant van Culiking

Ik had mijn bestelling na twee dagen binnen.

• J.
    Geverifieerde klant van Culiking

Heel tevreden, duidelijke informatie op de website en snel binnen. Zou alleen mooi zijn als de verzendkosten wat lager kunnen.

• C.W. (Kees) de Jager

Goede service. snel geleverd

• Dave Spijkers
    Geverifieerde klant van Culiking

Super snel geleverd, goed verpakt.

• F.Derks
    Geverifieerde klant van Culiking

Alles is keurig en op tijd bezorgd. Het zakje met houtmot was wel erg klein.

• Jolanda Winkel
    Geverifieerde klant van Culiking

Snelle levering, zondag besteld en dinsdag ontvangen

• Roel Meens
    Geverifieerde klant van Culiking

Door een foutje op de website leek het of ik recht had op een gratis produkt. Bij het afrekenen kon dit echter niet uitgevoerd worden. Thijs regelde dat ik kreeg wat eigenlijk niet de bedoeling was. Hartelijk dank voor de snelle, uitstekende service!!

• B. J. in ‘t Veld
    Geverifieerde klant van Culiking

Een spuitkop van de slagroomspuit was in huis verdwenen. Na enige mailtjes over en weer krreg ik de juiste link. Na de bestelling kreeg ik een trace informatie, een nota en enige dagen later werd het onderdeel afgeleverd. Prima service en snelle levering!