Culiking
CuliKing is de webshop voor de culinaire kookkoning(in)! Met de producten van CuliKing maak je indruk op vrienden, familie of klanten. Of het nu ingrediënten, gespecialiseerde keukengereedschappen of recepten betreft.

Wij verkopen alles wat een nieuwsgierige hobbykok als een professionele chef nodig heeft op het gebied van moleculaire gastronomie. Elke kit is een compleet pakket om met de meest populaire technieken van de moleculaire gastronomie te experimenteren. Of het nu gaat om voedseladditieven, keukengereedschappen of kant-en-klare gerechten. Zolang je liefde voor de keuken hebt, en in staat bent om een paar fundamentele handelingen, zoals het koken van water en het gebruiken van een staafmixer, te verrichten, hoef je niet bang te zijn om de producten uit te proberen. Ze zijn veilig, gebruiksvriendelijk en bieden gegarandeerd veel plezier in én buiten de keuken! Daarmee zet je met behulp van CuliKing ‘de kroon op uw kookkunsten!’
De zekerheden van https://www.culiking.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015