Lamoen 10
KvK info@cupcakedozen.nl

Alona Vlasenko beoordeelde op 2019-06-17

Super blij mee!!๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Heel fijn Alona, dank je wel voor de beoordeling!!

BonBog beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden. Alles werd netjes geleverd en het was met zorg ingepakt. Het was bijna een cadeautje om uit te pakken!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat leuk, dank je wel voor de beoordeling!

Patricia Reijn beoordeelde op 2019-06-16

Snel geleverd
Goed verpakt

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen, bedankt voor je beoordeling!

Nathalie Nauta beoordeelde op 2019-06-15

Lotte is super vriendelijk en makkelijk in contact! Haal altijd mijn cupcakedozen hier!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat lief Nathalie, dank je wel voor de beoordeling en tot de volgende keer!

W.H Westerveld beoordeelde op 2019-06-15

Voor een traktatie voor een 95 jarige zocht ik naar een verpakking voor een cupcakeje. Bij cupcakedozen.nl gelukt, prima op tijd, leuk verpakt, dat doet ook iets....Ga zo door!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen, dank je wel!!

Nyree Knapen beoordeelde op 2019-06-15

Ontzettend snel binnen ondanks dat de webshop gesloten was. Ik heb de taartstolp nog niet gebruikt, aanstaande dinsdag ga ik er 1 gebruiken, ben heel benieuwd!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dank je wel voor de beoordeling en veel plezier met bakken vast!

Jessica Vd poel beoordeelde op 2019-06-15

Snel binnen en supermooie taartdozen

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat leuk, dank je wel Jessica!

Lisette van der Windt beoordeelde op 2019-06-05

Makkelijk in elkaar te zetten en zien er gevuld echt super uit!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat fijn om te horen, dank je wel!

Rebecca beoordeelde op 2019-05-30

Heel tevreden, de cupcake doosjes werden snel bezorgd. De prijs van de doosjes waren erg goedkoop en de kwaliteit super! Enige nadeel vond ik de verzendkosten waardoor het eindbedrag 2x zo hoog uitviel. Verder helemaal top.

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dank je wel voor de beoordeling Rebecca! Ik snap dat de verzendkosten bij lage bedragen tegen kunnen vallen, maar we hebben deze bewust niet in de prijs van de producten verwerkt, zodat die voordelig blijven. Hopelijk tot een volgende keer!

W.a.s Schneiderberg beoordeelde op 2019-05-30

Goede duidelijke webshop goede prijzen en zeer snelle levering toppie

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Heel fijn om te horen, dank je wel!

Kimberley van de Krol beoordeelde op 2019-05-29

Snel geleverd in uitstekende staat met een persoonlijk briefje. Zeker een aanrader!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn Kimberley, bedankt voor je beoordeling!

Safia Lalmahomed beoordeelde op 2019-05-28

Heel tevreden, super dat ik de volgende dag al mijn bestelling binnen had!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen, bedankt voor je beoordeling Safia!

Nicole Versteeg beoordeelde op 2019-05-26

Super service en communicatie! Heel tevreden again!๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ˜€

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat fijn om te horen Nicole, dank je wel voor de beoordeling!

Ilona Van Burgsteden beoordeelde op 2019-05-20

De bestelling zag er prima uit een leuk dat er een persoonlijk bericht bij zat

Dank je wel Ilona!

Souhaila Abdelwahid beoordeelde op 2019-05-19

Perfect meer kan ik niet zeggen top top top

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat fijn!! Dank je wel voor de beoordeling!

Stephanie de Waard beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering, duidelijke informatie over bestelling en verzending per mail.

Wat wel jammer is is dat de deksels van de doorzichtige taartkokers krom zijn ,maar als je ze met een drum erin een tijd laat staan moet het vast goed komen

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dank je wel voor de beoordeling Stephanie! Ik denk inderdaad dat de deksels gewoon goed zitten als de koker in elkaar zit, maar mocht dit niet zo zijn, laat het me dan zeker weten!

Samir Loukili beoordeelde op 2019-05-18

Top service, stevige dozen !

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen Samir, dank je!!

Petra Roosendahl beoordeelde op 2019-05-17

Mooi en gevarieerd aanbod van verpakkingsdozen, in diverse prijsklassen. Bestellingen worden netjes verpakt en vlot verzonden.
En wat helemaal attent is zijn de leuke reacties van Cupcakedozen op FB of Insta posts wanneer ze getagd worden!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dank je wel voor de leuke reactie Petra, altijd superleuk om mooie creaties in onze verpakkingen terug te zien!!

Mayrah Wehl beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, producten zuhn heel aangekomen.

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Goed om te horen, dank je wel voor de beoordeling!

Anoeska Van der Linden beoordeelde op 2019-05-16

Snelle en goede service, de taartstolpen zijn van goede kwaliteit, zeer tevreden

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Superfijn om te horen Anoeska, dank je wel!