Lamoen 10
3833CW Leusden
KvK info@cupcakedozen.nl

Gülsüm Türkmen beoordeelde op 2019-08-08

Zeer tevreden over zowel de service als de producten!

Dank je wel!! Heel fijn om te horen 😊

Jm Van Den Heuvel beoordeelde op 2019-07-25

Snelle service en zo mooi verzorgd verstuurd!!
Top!
En scherpe prijzen

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Superfijn om te horen, bedankt voor je beoordeling!

Queenie Berkleef beoordeelde op 2019-07-25

Alleen kwam de bezorger een uur later dan de uiterste tijd om het af te leveren (18:00) waardoor ik geen materiaal had om de taart in mee te geven aan de klant... natuurlijk iets waar u helemaal buiten staat maar misschien heeft u het bericht van meerdere klanten ontvangen.

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Och wat vervelend dat je ze net te laat had!! Ik zal dit ook doorgeven aan DHL. Hopelijk volgende keer weer gewoon op tijd. Bedankt voor je beoordeling!

Lenka Groeneveld beoordeelde op 2019-07-24

Supersnelle service, goede kwaliteit dozen en het persoonlijke briefje bij de bestelling maakt het elke keer helemaal af! :)

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Jij bedankt weer voor de order en voor de leuke beoordeling!!

Jolanda van Dijk beoordeelde op 2019-07-20

Hele snelle levering, mooi verpakt en de dozen zijn van goede kwaliteit! Volgende keer bestel ik hier weer m’n cupcakedozen

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dat is super om te horen Jolanda, dank je wel!

Saima Ali beoordeelde op 2019-07-20

Your service is excellent. The plast cake box is a bit unstable and doesn't hold the position even after tying it up with ribbon. Will definitely order again.

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Thank you for your review! I'm sorry to hear the box was not stable. Were all the components undamaged? Maybe with a cakedrum next time?

Sylvia Macdonald beoordeelde op 2019-07-15

Goede service en mooi verpakt. Leuke personal touch ook!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn Sylvia, dank je wel voor het plaatsen van je beoordeling!

Leticia Richardson beoordeelde op 2019-07-14

I appreciate the fast service. One of the things i like is the personal note that comes in the box. Makes it feel special that you also appreciate us as customers. Thank you

Reactie van Cupcakedozen.nl:
We absolutely do, thank you for your kind review!

Ilona Minkman beoordeelde op 2019-07-12

Vond sommige dozen nog wel wat duur. Maar verder is kwaliteit en snelheid van levering top

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen en bedankt voor de beoordeling!

S.T. De with beoordeelde op 2019-07-11

Snel in huis nadat ik het besteld had. En mooie goede cupcake dozen!!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Goed om te horen, dank je wel voor de beoordeling!

Leigh Van morkhoven beoordeelde op 2019-07-09

Heel mooi dankje

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Bedankt voor de beoordeling!

Seliha Sarioglu beoordeelde op 2019-07-05

Snelle levering, goede prijzen kwaliteit verhouding. Op Social media altijd even attent.

Wat lief, dank je wel!!

Marloes Hendrikse beoordeelde op 2019-07-03

Heel tevreden. Snelle levering, mooi product!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dank je wel Marloes, fijn om te horen!

Rocheille beoordeelde op 2019-07-03

Heel handige doosjes en snel geleverd.

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen, bedankt voor je beoordeling!

Ruby Griffioen beoordeelde op 2019-07-03

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Superfijn Ruby, dank je wel!

Melanie Horstink-Knights beoordeelde op 2019-06-28

Fabulous

Thank you so much!

S. Mathew beoordeelde op 2019-06-27

Super handige verpakkingen en de volgende dag geleverd!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Heel fijn om te horen, dank je wel voor de beoordeling!

Tamara Cleef beoordeelde op 2019-06-22

Aantal 1 stuks, roze cupcakedoosjes besteld. De winkel verstuurde keurig op tijd en helaas Postnl verpeste het weer, 3 dagen later pas in de bus.
Verder, de doosjes waren van goede, stevige kwaliteit en héél gemakkelijk in elkaar te zetten.
Zeker nogmaals het bestellen waard!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de doosjes, wat jammer dat PostNL vertraging opleverde! Hopelijk de volgende keer beter!

Brechje Buskens beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering, mooie producten!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn Brechje, dank je wel!!

PP Garconius beoordeelde op 2019-06-21

Tevreden, mogen ook in kleine , grotere en vierkanten formaten

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dank je wel voor de beoordeling! We verwachten op korte termijn geen andere formaten, maar check onze site voor maatwerk: https://groothandel.cupcakedozen.nl/maatwerk-kokers.html