Lamoen 10
3833CW Leusden
KvK info@cupcakedozen.nl

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Carla van Leeuwen beoordeelde op 2019-02-18

Super snelle service ! Bestelling super verpakt !

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Heel fijn Carla, dank je wel voor je beoordeling!

Shawnee Diaz-Pieters beoordeelde op 2019-02-16

Super leuke manier van inpakken, snelle levering! Heb niet voor 14uur besteld maar toch nog dezelfde dag verzonden!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen Shawnee! Als de pakketdienst nog niet geweest is, heb je net geluk :-)
Dank je wel voor de beoordeling!

Marleen Goedendorp beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering en vooral het persoonlijke kaartje maakt het openen van de bestelling extra leuk!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Leuk om te horen Marleen, bedankt voor de beoordeling!

sanne van vliet beoordeelde op 2019-02-16

snelle levering en mooi product

Dank je wel Sanne!!

Asmae Amarnis beoordeelde op 2019-02-14

De beste

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat lief, dank je wel Asmae!

Nezz Bugdayci beoordeelde op 2019-02-13

Super blij!

Dank je wel Nezz!!

Sander van Gils / Kompas Makelaars beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering en goede producten!

Dank je Sander!!

Sabrina Haleber beoordeelde op 2019-02-08

wij kopen voor ons bedrijf in den haag altijd onze cupcake presentatie matriaal bij cupcakedozen.nl, ook vinden wij de slimme taartstolp een geweldig product.
altijd super behulpzaam en super snel met leveren

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Superfijn om te horen Sabrina, dank je wel voor het plaatsen van je beoordeling!

Ceylan Bozkurt beoordeelde op 2019-02-07

Snelle bestelling, snelle opdrachtbevestiging en ze reageren meteen op alle e-mails. De bereikbaarheid is top. De dozen zijn heel mooi en betaalbaar.

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Superfijn Ceylan, dank je wel voor de beoordeling!!

Gertie Janssen beoordeelde op 2019-02-06

Snelle, goede en klantvriendelijke service!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Wat leuk, dank je wel Gertie voor de beoordeling!

Sandra Hoevers beoordeelde op 2019-02-05

Dozen perfect geleverd
Extra leuk verpakt
Heel leuk om je pakket zo te ontvangen
Als ik een verbeterpunt moest noemen dan zou dat zijn dat de verzending een tikkie sneller zou kunnen om mee te komen met andere grote leveranciers

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Bedankt voor je beoordeling Sandra! En ook voor de tip! Omdat we graag veel service en aandacht bieden, houdt dit in dat we onze logistiek in eigen handen houden. Daarom kan je bij ons tot 14:00 uur een bestelling plaatsen voor levering de volgende dag (i.p.v. bijvoorbeeld 22.00 uur). Bij jou zat er ook net een weekend tussen zag ik, hopelijk had je ze wel op tijd in handen. Wie weet verandert het ooit nog, maar voorlopig vinden we een persoonlijke benadering het fijnste werken :-) Fijn dat je met ons meedenkt!

Ine Kalidien beoordeelde op 2019-02-05

Goeie service , snelle levering en een lief kaartje erbij !

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Dank je wel Ine, altijd leuk om te horen! :)

Ingrid Vollering beoordeelde op 2019-02-04

Product was snel binnen en keurig verzorgd! Leuke persoonlijke boodschap erbij. Komt leuk over!

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn Ingrid, bedankt voor je beoordeling!!

Audrey Boom beoordeelde op 2019-02-01

Super tevreden s'middags besteld de volgende dag in huis...

Dank je wel Audrey!

Wendy van Baggem beoordeelde op 2019-02-01

Betaalbare cupcakedozen gekocht voor mezelf. Kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend. Erg fijn ook dat je kleinere aantallen kan kopen als hobby bakker.

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Fijn om te horen Wendy, bedankt voor je beoordeling!

Natalya beoordeelde op 2019-01-31

Ik kan deze webwinkel maar in een woord omschrijven en dat is FANTASTISCH.
Lotte denkt zo goed met je mee en niks is haar te veel.
Ik bestel nergens anders mee super zaak.

Liefs Natalya

Reactie van Cupcakedozen.nl:
Superfijn om te horen Natalya, heel erg bedankt!

Megan Van Elk beoordeelde op 2019-01-30

Yovanka beoordeelde op 2019-01-25

Goede kwaliteit prijsverhouding,

Karima Tammaoui beoordeelde op 2018-12-17

Betaalbare prijs en snelle levering,Is niet de eerste keer dat ik bestel en moet zeggen dat ik niks slechts te melden heb.

Haute Chocolaterie beoordeelde op 2018-12-17

Ideale webshop, super tevreden!,